Ik stop ook van alles in mijn mond hoor. Ging net MikeyMo zijn brood maken voor morgen, hup, plakkie worst. Ooh hey er zijn nog druiven over, hup, trosje druiven.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Props BE!
Ik besef me steeds meer dat ik echt verslaafd ben aan eten. Dat is ook de reden dat ik ondanks m'n vele sporten niet echt afval denk ik; er gaat geen dag voorbij waarop er iets toch niet helemaal goed gaat. Het moment vlak na werk is echt een pijnpunt. Dan ben ik doodop en hongerig, dus eet 'ff iets voor het koken". Maar dan blijft het niet bij 1 boterham, het worden er direct 4 tot ik proppievol zit en koken onnodig wordt. Maar ja, dan heb je weer rond dit tijdstip honger, dus dan weer proppen.
Waarom kan ik niet gewoon eten tot ik genoeg heb gehad?.
c_c, kun je niet voordat je weggaat op werk daar iets eten, zodat je bij thuiskomst niet zoveel honger hebt dat je weer vol gaat proppen met brood? Ik liep ook vaak tegen dat probleem aan, dus eet nu vaak voordat ik wegga nog even iets kleins. Stukje fruit, rijstwafel oid.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Props BE!
Ik besef me steeds meer dat ik echt verslaafd ben aan eten. Dat is ook de reden dat ik ondanks m'n vele sporten niet echt afval denk ik; er gaat geen dag voorbij waarop er iets toch niet helemaal goed gaat. Het moment vlak na werk is echt een pijnpunt. Dan ben ik doodop en hongerig, dus eet 'ff iets voor het koken". Maar dan blijft het niet bij 1 boterham, het worden er direct 4 tot ik proppievol zit en koken onnodig wordt. Maar ja, dan heb je weer rond dit tijdstip honger, dus dan weer proppen.
Heel saai doen!! Heel erg plannen!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Props BE!
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan mijn feestmaal van gisteren niet invullen omdat ik niet weet hoeveel daarvan ik weer uit heb gepurgeerd
Nee toch? Niet zelf toch?quote:Purgeren
Ledigen van maag (bijv. door zelf opgewekt braken of gebruik van braakmiddelen) en/of darmen met laxeermiddelen
Oe. Ik probeer het juist altijd binnen te houden. Als ik eenmaal heb overgegeven stopt het niet meer en kan ik mijn bedje opmaken naast de wc.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, ben het liever kwijt dan dat ik lig te huilen in mijn bed eigenlijk.
Klote dat je je klote voelde natuurlijk. Maar ergens is het niet eens zo heel vervelend om niet meer tegen veel vet te kunnenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie het ook als een teken van mijn lichaam dat ik niet meer zoveel eten er in moet stoppen. Daar moet ik gewoon iets mee doen
Ik hoop dat je wat hoort Tink!
Precies, zo ervaar ik dat ook. Een soort natuurlijke rem op ongezonde meuk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Klote dat je je klote voelde natuurlijk. Maar ergens is het niet eens zo heel vervelend om niet meer tegen veel vet te kunnen
Nee, helemaal niks...Gok dat het 'testen wie de langste adem heeft' is en dan verliezen ze!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |