Ik stop ook van alles in mijn mond hoor. Ging net MikeyMo zijn brood maken voor morgen, hup, plakkie worst. Ooh hey er zijn nog druiven over, hup, trosje druiven.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Props BE!
Ik besef me steeds meer dat ik echt verslaafd ben aan eten. Dat is ook de reden dat ik ondanks m'n vele sporten niet echt afval denk ik; er gaat geen dag voorbij waarop er iets toch niet helemaal goed gaat. Het moment vlak na werk is echt een pijnpunt. Dan ben ik doodop en hongerig, dus eet 'ff iets voor het koken". Maar dan blijft het niet bij 1 boterham, het worden er direct 4 tot ik proppievol zit en koken onnodig wordt. Maar ja, dan heb je weer rond dit tijdstip honger, dus dan weer proppen.
Waarom kan ik niet gewoon eten tot ik genoeg heb gehad?.
c_c, kun je niet voordat je weggaat op werk daar iets eten, zodat je bij thuiskomst niet zoveel honger hebt dat je weer vol gaat proppen met brood? Ik liep ook vaak tegen dat probleem aan, dus eet nu vaak voordat ik wegga nog even iets kleins. Stukje fruit, rijstwafel oid.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Props BE!
Ik besef me steeds meer dat ik echt verslaafd ben aan eten. Dat is ook de reden dat ik ondanks m'n vele sporten niet echt afval denk ik; er gaat geen dag voorbij waarop er iets toch niet helemaal goed gaat. Het moment vlak na werk is echt een pijnpunt. Dan ben ik doodop en hongerig, dus eet 'ff iets voor het koken". Maar dan blijft het niet bij 1 boterham, het worden er direct 4 tot ik proppievol zit en koken onnodig wordt. Maar ja, dan heb je weer rond dit tijdstip honger, dus dan weer proppen.
Heel saai doen!! Heel erg plannen!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Props BE!
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan mijn feestmaal van gisteren niet invullen omdat ik niet weet hoeveel daarvan ik weer uit heb gepurgeerd
Nee toch? Niet zelf toch?quote:Purgeren
Ledigen van maag (bijv. door zelf opgewekt braken of gebruik van braakmiddelen) en/of darmen met laxeermiddelen
Oe. Ik probeer het juist altijd binnen te houden. Als ik eenmaal heb overgegeven stopt het niet meer en kan ik mijn bedje opmaken naast de wc.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, ben het liever kwijt dan dat ik lig te huilen in mijn bed eigenlijk.
Klote dat je je klote voelde natuurlijk. Maar ergens is het niet eens zo heel vervelend om niet meer tegen veel vet te kunnenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie het ook als een teken van mijn lichaam dat ik niet meer zoveel eten er in moet stoppen. Daar moet ik gewoon iets mee doen
Ik hoop dat je wat hoort Tink!
Precies, zo ervaar ik dat ook. Een soort natuurlijke rem op ongezonde meuk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Klote dat je je klote voelde natuurlijk. Maar ergens is het niet eens zo heel vervelend om niet meer tegen veel vet te kunnen
Nee, helemaal niks...Gok dat het 'testen wie de langste adem heeft' is en dan verliezen ze!quote:
Huh, dat kan niet, zij zijn de verkopende partij!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks...Gok dat het 'testen wie de langste adem heeft' is en dan verliezen ze!
Duurt wel heel lang Tink, ik hoop dat je voor het weekend nog iets hoort! Want zo het weekend in gaan is niet leuk!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks...Gok dat het 'testen wie de langste adem heeft' is en dan verliezen ze!
Ik bedoel dat wij niet als eerste gaan bellen...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huh, dat kan niet, zij zijn de verkopende partij!
Wel frustrerend.
Echte vrouwenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
LIF / H&M gebruikt plussize model voor badkleding campagne
Ah, zoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:51 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat wij niet als eerste gaan bellen...
Aaaaahw. Mijne heeft abdij bier erinquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou vandaag stoofpot etenmaar toen besloot Mr.Mo bier te gaan drinken met z'n collega's, vergat ik stoofvlees eruit te halen en nu eet ik een ondefinieerbaar prutje uit de vriezer waar op stond "Nachosaus???????? ?/? (onbekende datum)"
Met rijst. Ofzo.
En nu heb ik zin in stoofpotmet bier
![]()
Ooh dat heb ik niet. Heb het op Q-day netjes bij 4 bier gehouden. En ook geen vette hap.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:15 schreef Zeester het volgende:
Ik vermoed trouwens dat ik vanavond nog wel bier ga drinken. Het is met bier wel echt dat als het bier-monster los is, er veel bier in moet.
Pehehehe jupquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:15 schreef Zeester het volgende:
Ik vermoed trouwens dat ik vanavond nog wel bier ga drinken. Het is met bier wel echt dat als het bier-monster los is, er veel bier in moet.
Ik had sinds eind augustus 1 biertje gehad, dus ik denk dat het bij mij ook een kwestie van inhalen isquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik niet. Heb het op Q-day netjes bij 4 bier gehouden. En ook geen vette hap.
Straks terrassen
Ik stond sinds Januari droogquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:18 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik had sinds eind augustus 1 biertje gehad, dus ik denk dat het bij mij ook een kwestie van inhalen is.
?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik stond sinds Januari droog
Overigens eet ik de stoofpot niet, denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |