Huh, dat kan niet, zij zijn de verkopende partij!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks...Gok dat het 'testen wie de langste adem heeft' is en dan verliezen ze!
Duurt wel heel lang Tink, ik hoop dat je voor het weekend nog iets hoort! Want zo het weekend in gaan is niet leuk!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks...Gok dat het 'testen wie de langste adem heeft' is en dan verliezen ze!
Ik bedoel dat wij niet als eerste gaan bellen...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huh, dat kan niet, zij zijn de verkopende partij!
Wel frustrerend.
Echte vrouwenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
LIF / H&M gebruikt plussize model voor badkleding campagne
Ah, zoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:51 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat wij niet als eerste gaan bellen...
Aaaaahw. Mijne heeft abdij bier erinquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou vandaag stoofpot etenmaar toen besloot Mr.Mo bier te gaan drinken met z'n collega's, vergat ik stoofvlees eruit te halen en nu eet ik een ondefinieerbaar prutje uit de vriezer waar op stond "Nachosaus???????? ?/? (onbekende datum)"
Met rijst. Ofzo.
En nu heb ik zin in stoofpotmet bier
![]()
Ooh dat heb ik niet. Heb het op Q-day netjes bij 4 bier gehouden. En ook geen vette hap.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:15 schreef Zeester het volgende:
Ik vermoed trouwens dat ik vanavond nog wel bier ga drinken. Het is met bier wel echt dat als het bier-monster los is, er veel bier in moet.
Pehehehe jupquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:15 schreef Zeester het volgende:
Ik vermoed trouwens dat ik vanavond nog wel bier ga drinken. Het is met bier wel echt dat als het bier-monster los is, er veel bier in moet.
Ik had sinds eind augustus 1 biertje gehad, dus ik denk dat het bij mij ook een kwestie van inhalen isquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik niet. Heb het op Q-day netjes bij 4 bier gehouden. En ook geen vette hap.
Straks terrassen
Ik stond sinds Januari droogquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:18 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik had sinds eind augustus 1 biertje gehad, dus ik denk dat het bij mij ook een kwestie van inhalen is.
?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik stond sinds Januari droog
Overigens eet ik de stoofpot niet, denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |