De dosering maakt de vergiftiging.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:39 schreef Zeester het volgende:
Het schijnt dat dat een fabeltje is van dat opwarmen. Als je elke dag opgewarmde spinazie zou eten krijg je inderdaad teveel nitraat/nitriet/whatever het was binnen, maar af en toe kan het wel. Anders zou je bijvoorbeeld nooit voor-gemaakte spinazie quiche kunnen eten enzo.
Ik heb de luxe op het werk van een koelkast en ik neem ook altijd de tijd om het tussendoor te smeren maar zonder koelkast is het lastig. Je kunt een klein koeltasje aanschaffen en daar een koelelement in doen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nu het weer warmer wordt, heb ik wel wat broodbelegissues btw. Hier op kantoor is het + 20 graden nu en dan vind ik het niet lekker om heel de dag m'n brood met vleesbeleg hier te laten liggen... Even bedenken hoe ik dat ga oplossen.
Belegd en wel invriezen maakt het al iets langer lekker. Als je t dan ook nog in koeltas of alufolie meeneemt, weet je zeker dat het lekker blijft.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nu het weer warmer wordt, heb ik wel wat broodbelegissues btw. Hier op kantoor is het + 20 graden nu en dan vind ik het niet lekker om heel de dag m'n brood met vleesbeleg hier te laten liggen... Even bedenken hoe ik dat ga oplossen.
dat lijkt me zo vies. .quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Belegd en wel invriezen maakt het al iets langer lekker. Als je t dan ook nog in koeltas of alufolie meeneemt, weet je zeker dat het lekker blijft.
En dan smeer je aan het begin van de week ofzo je brood en dump je dat een week in de vriezer om er elke dag een pakketje uit te halen? Of de avond van tevoren? Het klinkt eerlijk gezegd niet heel lekker... Koelelement in een koeltasje vind ik dan wel weer een goed idee, zal dit weekend eens gaan shoppen.quote:
Oeh, ff doen straks.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Check maar bij de vleeswarenafdeling in de supermarkt. Geen idee of elke dat heeft hoor, maar de Jumbo iig wel. Beetje ossenworst-achtig, maar dan net anders. Erg lekker.Beetje pittig ook.
smaken verschillenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
Dat brood uit de diepvries smaakt doorgaans beter dan brood uit de trommel, frankly
Ja ik haal dus elke ochtend brood uit de vriezer, ik ontdooi geen hele broden, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
smaken verschillen
Ik gooi brood wel meteen in de vriezer als ik het gekocht heb
oh ja dat doe ik ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik haal dus elke ochtend brood uit de vriezer, ik ontdooi geen hele broden, dat bedoel ik.
Gesmeerd en al in de vriezer leggen ken ik alleen voor tosti's, daar proef je het verschil niet.
http://www.builtny.com/lunch-kitchen-cat.htmlquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat een leukerdsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:26 schreef An24 het volgende:
[..]
http://www.builtny.com/lunch-kitchen-cat.html
Ik ben nog steeds erg blij met de mijne
Dat is leuk!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Tof!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:26 schreef An24 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat toevallig, ik bedacht net dat ik vanavond een spinaziesalade met mozzarella en cherrytomaatjes ga maken![]()
Nu nog even afwachten wat er in het vriezerdoosje zit dat ik laat ontdooien. Zeer waarschijnlijk rode saus. Met of zonder gehakt. Of Italiaanse tomaten-groentesoep.
Mag hopen dat je dan wel halfjes koopt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:32 schreef Qwea het volgende:
Ik ben een brood verspiller. Ik eet alleen brood van dezelfde dagniet van een dag oud en ook niet uit de vriezert
/decadent
Jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Damn, laptop is overleden dus moet ff kijken of Jillian op dvd te verkrijgen is.
Net wel geluncht met een salade van heel veel groenten en kipfilet. Straks borrel, maar ik ga het netjes houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |