SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Mijn menstuatie lijkt nu ook echt op gang te komen na 2 jaar doorslikken dus ik kan eindelijk ook weer aan de tampons. Met die paar druppels die ik eerst had lukte dat niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
Maandverband![]()
tamponsbaarmoeder laten amputeren en nooit meer ongesteld zijn
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
spiraal en nooit meer ongesteld zijn
Experimenterenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Durf ik ook niet. Had met Koninginnedag weer een zo'n spiraal-preker in mijn huis. Wat denken die mensen nou, ik ga toch geen vishaak in mijn poes stoppen.
Goedquote:Op donderdag 2 mei 2013 07:23 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met jou en afvallen, tjoptjop?
Daar word jij toch niet minder ongesteld van?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mr L_S gaat zich lekker binnenkort laten steriliseren
Maar dan weet ze iig zeker dat het slobbers zijn en geen miskramenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar word jij toch niet minder ongesteld van?
Da's waar helaas. Maar sex met condooms suckt ook big time. Wat nou Durex Performa. Underperforma zullen ze bedoelenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar word jij toch niet minder ongesteld van?
Et tu, Brutequote:Op donderdag 2 mei 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga hopelijk die baarmoeder binnenkort eindelijk eens utiliseren
Da's ergens wel de beste oplossing ja. Niet alleen voor de AOW-problematiek maar ook omdat je dan al die jaren maandelijks in ieder geval niet voor niets hebt geleden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
vooral dat laatste jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Da's ergens wel de beste oplossing ja. Niet alleen voor de AOW-problematiek maar ook omdat je dan al die jaren maandelijks in ieder geval niet voor niets hebt geleden.
Dat zou bij mij echt niet kunnen. Binnen 10 minuten loopt het me dan dun langs de benen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
En ik seks al zes jaar met condooms en ik gebruik maandverband. Go on, shun me.
*blob* als je opstaatquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat zou bij mij echt niet kunnen. Binnen 10 minuten loopt het me dan dun langs de benen.
Bellen en zeggen dat je op zich wel moet komen maar eerst naar de dokter moet. Iemand die wel ingeroosterd staat voor vandaag mag ook vast even snel naar de dokter toch?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb een dilemma!
Sta vandaag achterwacht op het werk.. meestal word je dan wel op tijd gebeld. Is het stom om te bellen en te vragen of ik nog nodig ben vandaag want ik wil eihenlijk even naar de dokter voor mijn voet die al 3 dagen pijn doet zonder aanwijsbare reden..
Weet nooit zo goed wat ik dan moet doen..
Eens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
Geen problemen met condooms hier. Sowieso ben ik nu niet aan de pil, dus we moeten wel. Bevalt verder wel prima trouwens, geen hormoonshizzle in m'n lichaam stoppen, heb ook 't idee dat afvallen sindsdien een stuk makkelijker gaat.
En dan sprrrrrrrrrrinten.quote:
Heeft hij de verwijzing al? De ervaring leert dat huisartsen nog wel eens terughoudend zijn bij jonge mensen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mr L_S gaat zich lekker binnenkort laten steriliseren
Nou dat laatste moeten wij maar plannen op een vrije dag.. vandaat ook het dilemma. Kan morgen wel naar de dokter maar wil het eigenlijk vandaag weten voor het sportenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bellen en zeggen dat je op zich wel moet komen maar eerst naar de dokter moet. Iemand die wel ingeroosterd staat voor vandaag mag ook vast even snel naar de dokter toch?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
Werkt echt prima. Het zetten was echt een hel. Maar niet meer ongesteld zijn en niet meer aan de fuckpil hoeven denken, jup, ik stem voor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Durf ik ook niet. Had met Koninginnedag weer een zo'n spiraal-preker in mijn huis. Wat denken die mensen nou, ik ga toch geen vishaak in mijn poes stoppen.
doen ze dat wel eens dan? Of zit dat tussen je oren?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn dilemma als ander onderwerp![]()
Vind het zo stom dat je zo op je tenen mpet lopen voor je werk,dat je nog geen eens durft te bellen om iets te vragen omdat je bang ben dat dat tegen je gebruikt gaat worden..
Sws zijn kdv's echt afschuwelijke uitbuiters qua werkgevers heb ik het idee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja als je in de kinderopvang werkt op dit moment kan alles tegen je gebruikt worden. Verder krijg ik nooit hoogte van mijn baas als je ziek bent belt ze ook 2 keer op een dag bv.
je hebt altijd een keuze.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Als ik een keuze had BE... dan wist ik het wel.
Ja in principe wel. Maar sommige keuzes kun je niet maken.quote:
huh?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:21 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja in principe wel. Maar sommige keuzes kun je niet maken.
Even toch nog een antwoordje geven. We hebben nog geen verwijzing helaas. Alles is hier een beetje op de lange baan geschoven vanwege mijn schoonvader en mijn tweede baan. Ik ben 32, hij 37. Ik hoop dat we een verwijzing krijgen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heeft hij de verwijzing al? De ervaring leert dat huisartsen nog wel eens terughoudend zijn bij jonge mensen.
Ik heb eig. geen idee hoe oud jullie zijn hoor, maar ik weet dat ze er niet happig op zijn om dat te doen.
Hier ben ik zielsgelukkig zonder spiraal hoewel ik er ook tijdenlang geen last van heb gehad. Het ging pas mis toen ik de pil erbij ging slikken en het kreng vervolgens verloor met alle gevolgen van dien.
[ afbeelding ]
En ja, echt, hand across my heart, ik heb het echt niet gemerkt.![]()
Stolsels for the win!
Specifieker kan ik er niet op in gaan.. ivm herkenbaarheid. Probeer wel een Dm te sturen via mijn telefoon!quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet dat ik 97 kilo weeg maar soms vind ik mezelf echt een lekker wijf als ik in de spiegel kijk. Met kleren aan dan.
Ok!quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Oh nee, dat hoeft niet, het was alleen een rare zin
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet dat ik 97 kilo weeg maar soms vind ik mezelf echt een lekker wijf als ik in de spiegel kijk. Met kleren aan dan.
als we een paar honderd jaar geleden hadden geleefd waren we vet aantrekkelijk!quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
doemdenker! Is het helse pijn of gewoon vervelend? Wss een spiertje verrekt!quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:33 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ok!
Nou ik heb iig gebeld en ik was niet meer nodig. Dus kan om half 1 bij de huisarts terecht.. Ben een beetje bang dat hij zegt dat ik rust moet nemen.. Dat wil ik niet, want ben net zo lekker bezig!
Teratomenquote:
Ik kan mijn voet niet meer naar beneden buigen, naar boven wel. dat doet echt behoorlijk pijn.. Hels wil in niet zeggen, maar echt pijn doet het wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doemdenker! Is het helse pijn of gewoon vervelend? Wss een spiertje verrekt!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Teratomen.
Op zich heeft werken op de OK als voordeel dat niets je eetlust kan bederven. Hoewel. Toen ze laatst een stuk tumor lieten vallen en hij uit elkaar brokkelde smaakte m'n krentenbol toch minder.
ja en dan graag die met haren en tanden erinquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Teratomen.
Op zich heeft werken op de OK als voordeel dat niets je eetlust kan bederven. Hoewel. Toen ze laatst een stuk tumor lieten vallen en hij uit elkaar brokkelde smaakte m'n krentenbol toch minder.
haha vind je dat ook zo goor?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ooh het is Engelse drop!
* Stormqueen is weer gerustgesteld
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ooh het is Engelse drop!
* Stormqueen is weer gerustgesteld
Dikkere mensen snacken ook gewoon veel meer dan slanke mensen. Op familiefeestjes van mijn familie wordt er echt heel veel gesnoept en ook als ik bij mijn ouders thuis ben dan wordt er de hele dag wel gesnaaid (tenzij paps in één van zijn afvalfases zit).quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
Bizar he.Het is er, en dus eet je het.
Tegelijk had ik dus afgelopen zaterdag op die bruiloft met vrijwel alleen maar slankies de interessante observatie dat de knabbels die op de sta-tafels gezet werden 's avonds gewoon NIET aangeraakt werden. Olijven, van die soort van breadsticks en nog iets. En er werd gewoon niet tot nauwelijks van gegeten. Itt de liters wijn en bier die er doorheen gingen trouwens.![]()
Het was echt bizar, ik kan nu nog uit mijn hoofd de mensen opnoemen die 'dik' of 'gezet' waren. 6 vrouwen en 1 man.Dat was alles.
nou ja, ditquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tja, de meeste slanke mensen blijven ook niet vanzelf zo.
ja dat laatste blijft echt mijn mankementquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
En slanke mensen zijn van nature actiever. Die gaan niet met de lift naar de derde en vinden een avond sporten net zo ontspannend als met een zak chips op de bank liggen
Helaas gaat dat voor mij niet op, ik ken echt weinig sportieve mensen. Bankhangers united is de nickname van m'n vriendengroep lijkt het welquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
En slanke mensen zijn van nature actiever. Die gaan niet met de lift naar de derde en vinden een avond sporten net zo ontspannend als met een zak chips op de bank liggen
mijn ketchup is opeens een stuk minder lekkerquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:58 schreef Vicky het volgende:
Zo ik ben weer bijgelezen. Heerlijk die praatjes van jullie. Maandverbandzo ranzig vind ik dat. Datgevoel dat je alles eruit voelt komen.. net als stolsels na een bevalling
zit ook niet direct in echt sporten he.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:58 schreef Zeester het volgende:
[..]
Helaas gaat dat voor mij niet op, ik ken echt weinig sportieve mensen. Bankhangers united is de nickname van m'n vriendengroep lijkt het wel
Oh, maar zo bedoelde ik het ook niet hoor. Meer dat als je eens een beetje oplet en kijkt naar wat slanke mensen doen, dan zie je dat die idd keuzes maken, óf het een óf het ander, maar niet en-en plus nog een beetje.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tja, de meeste slanke mensen blijven ook niet vanzelf zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |