SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Mijn menstuatie lijkt nu ook echt op gang te komen na 2 jaar doorslikken dus ik kan eindelijk ook weer aan de tampons. Met die paar druppels die ik eerst had lukte dat niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
Maandverband![]()
tamponsbaarmoeder laten amputeren en nooit meer ongesteld zijn
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
spiraal en nooit meer ongesteld zijn
Experimenterenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Durf ik ook niet. Had met Koninginnedag weer een zo'n spiraal-preker in mijn huis. Wat denken die mensen nou, ik ga toch geen vishaak in mijn poes stoppen.
Goedquote:Op donderdag 2 mei 2013 07:23 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met jou en afvallen, tjoptjop?
Daar word jij toch niet minder ongesteld van?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mr L_S gaat zich lekker binnenkort laten steriliseren
Maar dan weet ze iig zeker dat het slobbers zijn en geen miskramenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar word jij toch niet minder ongesteld van?
Da's waar helaas. Maar sex met condooms suckt ook big time. Wat nou Durex Performa. Underperforma zullen ze bedoelenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar word jij toch niet minder ongesteld van?
Et tu, Brutequote:Op donderdag 2 mei 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga hopelijk die baarmoeder binnenkort eindelijk eens utiliseren
Da's ergens wel de beste oplossing ja. Niet alleen voor de AOW-problematiek maar ook omdat je dan al die jaren maandelijks in ieder geval niet voor niets hebt geleden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
vooral dat laatste jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Da's ergens wel de beste oplossing ja. Niet alleen voor de AOW-problematiek maar ook omdat je dan al die jaren maandelijks in ieder geval niet voor niets hebt geleden.
Dat zou bij mij echt niet kunnen. Binnen 10 minuten loopt het me dan dun langs de benen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
En ik seks al zes jaar met condooms en ik gebruik maandverband. Go on, shun me.
*blob* als je opstaatquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat zou bij mij echt niet kunnen. Binnen 10 minuten loopt het me dan dun langs de benen.
Bellen en zeggen dat je op zich wel moet komen maar eerst naar de dokter moet. Iemand die wel ingeroosterd staat voor vandaag mag ook vast even snel naar de dokter toch?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb een dilemma!
Sta vandaag achterwacht op het werk.. meestal word je dan wel op tijd gebeld. Is het stom om te bellen en te vragen of ik nog nodig ben vandaag want ik wil eihenlijk even naar de dokter voor mijn voet die al 3 dagen pijn doet zonder aanwijsbare reden..
Weet nooit zo goed wat ik dan moet doen..
Eens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
Geen problemen met condooms hier. Sowieso ben ik nu niet aan de pil, dus we moeten wel. Bevalt verder wel prima trouwens, geen hormoonshizzle in m'n lichaam stoppen, heb ook 't idee dat afvallen sindsdien een stuk makkelijker gaat.
En dan sprrrrrrrrrrinten.quote:
Heeft hij de verwijzing al? De ervaring leert dat huisartsen nog wel eens terughoudend zijn bij jonge mensen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mr L_S gaat zich lekker binnenkort laten steriliseren
Nou dat laatste moeten wij maar plannen op een vrije dag.. vandaat ook het dilemma. Kan morgen wel naar de dokter maar wil het eigenlijk vandaag weten voor het sportenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bellen en zeggen dat je op zich wel moet komen maar eerst naar de dokter moet. Iemand die wel ingeroosterd staat voor vandaag mag ook vast even snel naar de dokter toch?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
Werkt echt prima. Het zetten was echt een hel. Maar niet meer ongesteld zijn en niet meer aan de fuckpil hoeven denken, jup, ik stem voor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Durf ik ook niet. Had met Koninginnedag weer een zo'n spiraal-preker in mijn huis. Wat denken die mensen nou, ik ga toch geen vishaak in mijn poes stoppen.
doen ze dat wel eens dan? Of zit dat tussen je oren?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn dilemma als ander onderwerp![]()
Vind het zo stom dat je zo op je tenen mpet lopen voor je werk,dat je nog geen eens durft te bellen om iets te vragen omdat je bang ben dat dat tegen je gebruikt gaat worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |