Wandelen heb ik vandaag wel aardig veel gedaan, met spoedjes door het ziekenhuis heenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Probeer een stukje te gaan wandelen.![]()
Of doe de oefeningen die wel lukken en vervang al het gespring voor marcheren op de plaats ofzo.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 06:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Christenzielen, dat was vroeg. Maar het rondje rennen zit erop hoor. Hoef ik daar de rest van de dag iig niet tegenaan te hikken.
En tjoptjop, werken doet het sowieso wel natuurlijk, omdat het toch dagelijks 20 minuten redelijk intensief bewegen is. Je moet er alleen geen wonderen van verwachten.
Ik interpreteer dat hier toch heel anders en het is al eerder een tijdje in geweest hier. Het is gewoon leuk om semi-tegelijk hetzelfde korte fitnessprogramma te doen. Althans, dat zou voor mij de motivator zijn, niet omdat dit de Heilige Graal is oidquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:19 schreef tjoptjop het volgende:
Jilian is weer de nieuwste trend waar iedereen als een kip zonder kop achteraan rent "omdat deze écht werkt"?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:19 schreef tjoptjop het volgende:
Jilian is weer de nieuwste trend waar iedereen als een kip zonder kop achteraan rent "omdat deze écht werkt"?
Vandaag weer een lekker stuk gefietst nadat ik het de afgelopen dagen het wat heb laten afweten+ koninginnedag/nacht
Dat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 06:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Christenzielen, dat was vroeg. Maar het rondje rennen zit erop hoor. Hoef ik daar de rest van de dag iig niet tegenaan te hikken.
En tjoptjop, werken doet het sowieso wel natuurlijk, omdat het toch dagelijks 20 minuten redelijk intensief bewegen is. Je moet er alleen geen wonderen van verwachten.
En dat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 07:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik interpreteer dat hier toch heel anders en het is al eerder een tijdje in geweest hier. Het is gewoon leuk om semi-tegelijk hetzelfde korte fitnessprogramma te doen. Althans, dat zou voor mij de motivator zijn, niet omdat dit de Heilige Graal is oid
True, al vind ik het ontzettend stinken. Ik zweer bij een afgeknipt panty of een broekje, maar dat zal niet ideaal zijn op je trouwdag...quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:14 schreef Sjeen het volgende:
Skoej, nav trouwtopic, een tip tegen schurende benen is nertsolie. Dat gebruikte ik altijd tijdens vierdaagse tegen 'wondlopen'.
Nee, die pipo's hebben gewoon helemaal niks laten weten...quote:
Google maar eens op resultaten voor en naquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:19 schreef tjoptjop het volgende:
Vandaag weer een lekker stuk gefietst nadat ik het de afgelopen dagen het wat heb laten afweten+ koninginnedag/nacht
Ik zou dan geloof ik voor overdag voor zo'n figuurcorrigerend-wielrenachtig broekje gaan, en dan dat ding gewoon aan het eind van de dag gauw uit trekken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
True, al vind ik het ontzettend stinken. Ik zweer bij een afgeknipt panty of een broekje, maar dat zal niet ideaal zijn op je trouwdag...
[..]
Nee, die pipo's hebben gewoon helemaal niks laten weten...
Stay ups vind ik uberhaupt om te gruwelen, heb continu het gevoel dat ze afzakken, ze zijn verdomd duur en met een korte rok ben ik steeds bang dat die plakrand er onderuit piept als ik ga zitten..quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:05 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is natuurlijk ook zo. Je hoeft niet bloot eronder.
Alleen zouden van die stay-ups bij mij op dit moment niet genoeg zijn om dat schuren tegen te gaan.
nee, visualiseer je het ophijsen van een panty met 17 km tule er omheenquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind een panty ook goed helpen tegen schuurbenen hoor. En dat kan prima op je trouwdag, want benen in bepaalde pantys
Nee, Jillian is alweer erg 2011, stiekem.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:19 schreef tjoptjop het volgende:
Maar je gaat de dag voor je huwelijksnacht toch geen stinkpeut op je dijtjes smerenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, visualiseer je het ophijsen van een panty met 17 km tule er omheengeen optie!
nee, ik ga met blote benen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar je gaat de dag voor je huwelijksnacht toch geen stinkpeut op je dijtjes smeren?
Grote kans dat je in slaap valt zodra de lichten uitgaan, maaaaar toch!
quote:
So truequote:Op donderdag 2 mei 2013 09:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar je gaat de dag voor je huwelijksnacht toch geen stinkpeut op je dijtjes smeren?
Grote kans dat je in slaap valt zodra de lichten uitgaan, maaaaar toch!
Ja he?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, Jillian is alweer erg 2011, stiekem.
Ja, het is al best 'oud'. Maar het is gewoon leuk en een prima aanvulling op andere sporten en een goed eetpatroon.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja he?Ze was een tijdje heel hot bij de slankies toch ook?
En de DVD zelf is al van 2008.![]()
27 inclusief warming-up en coolingdownquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
En maar 20 minuten. Die heb je altijd. Als je dat niet eens vrij kan maken op je dag heb je echt een probleem zeg maar.![]()
Ik vind het ideaal. En een leuke uitdaging of ik het ook echt 30 dagen vol weet te houden.
Ik hoop alleen heel erg dat ik zaterdag die 10km hardlopen nog wel ga halen nu ik de spieren een tikkie aan het werk heb gezet.
Je moet, zeker in de eerste 10 dagen, icm met hardlopen, zeker op je benen letten en eventueel de lichtere versies doen van de oefeningen; anders kan het zomaar zijn dat je écht teveel vraagt van je lichaam.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
En maar 20 minuten. Die heb je altijd. Als je dat niet eens vrij kan maken op je dag heb je echt een probleem zeg maar.![]()
Ik vind het ideaal. En een leuke uitdaging of ik het ook echt 30 dagen vol weet te houden.
Ik hoop alleen heel erg dat ik zaterdag die 10km hardlopen nog wel ga halen nu ik de spieren een tikkie aan het werk heb gezet.
*uitdaging aanpakt...quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:22 schreef Tinkepink het volgende:
Ik doe ook al een hele tijd jillian. Niet 30 dagen achter elkaar, maar als aanvulling op het sporten in tijden dat ik het te druk heb. 3x per week is voor mij genoeg om niet aan te komen als ik een beetje op mijn eten let. En je ziet heel snel resultaat als je het intensiver aanpakt![]()
Maar die dertig dagen? Ik ken geen mens die dat volgehouden heeft
Oh, en ik vind én jillian én een andere sport te veel op één dag, maar weet van anderen dat ze het wel combineren.
Heb je het nu over Jillian? Het is toch echt 30 dagen achtereen? Niet 6-rustdag, 6-rustdag etc?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
Het is de bedoeling wel dat je een rustdag pakt volgens mij, dus 6 dagen in de week, dus dan kan 't nog.
Ik eet een extra bak kwarkquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:36 schreef Qwea het volgende:
Zeg, als jullie gaan sporten eten jullie dan nog extra eigenlijk? Zit aan mijn bakje yoghurt met muesli, lijnzaad en wat cruesli, maar ik betwijfel of dat genoeg is voor straks 1.5u stevig door fitnessen
Je wilt toch afvallen? Gewoon 3 crackers, een banaan en een kommetje rijst eten, 5 uur sporten en je komt er wel!quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:36 schreef Qwea het volgende:
Zeg, als jullie gaan sporten eten jullie dan nog extra eigenlijk? Zit aan mijn bakje yoghurt met muesli, lijnzaad en wat cruesli, maar ik betwijfel of dat genoeg is voor straks 1.5u stevig door fitnessen
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je wilt toch afvallen? Gewoon 3 crackers, een banaan en een kommetje rijst eten, 5 uur sporten en je komt er wel!
Van mijn benen zou helemaal niets overblijven...quote:
Hallo, doe ff normaal, weet je hoe dik je daar van wordt? Beter geef je goed advies en zeg je : Je moet helemaal niks eten! Veel beter!quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je wilt toch afvallen? Gewoon 3 crackers, een banaan en een kommetje rijst eten, 5 uur sporten en je komt er wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |