Wandelen heb ik vandaag wel aardig veel gedaan, met spoedjes door het ziekenhuis heenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Probeer een stukje te gaan wandelen.![]()
Of doe de oefeningen die wel lukken en vervang al het gespring voor marcheren op de plaats ofzo.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 06:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Christenzielen, dat was vroeg. Maar het rondje rennen zit erop hoor. Hoef ik daar de rest van de dag iig niet tegenaan te hikken.
En tjoptjop, werken doet het sowieso wel natuurlijk, omdat het toch dagelijks 20 minuten redelijk intensief bewegen is. Je moet er alleen geen wonderen van verwachten.
Ik interpreteer dat hier toch heel anders en het is al eerder een tijdje in geweest hier. Het is gewoon leuk om semi-tegelijk hetzelfde korte fitnessprogramma te doen. Althans, dat zou voor mij de motivator zijn, niet omdat dit de Heilige Graal is oidquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:19 schreef tjoptjop het volgende:
Jilian is weer de nieuwste trend waar iedereen als een kip zonder kop achteraan rent "omdat deze écht werkt"?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:19 schreef tjoptjop het volgende:
Jilian is weer de nieuwste trend waar iedereen als een kip zonder kop achteraan rent "omdat deze écht werkt"?
Vandaag weer een lekker stuk gefietst nadat ik het de afgelopen dagen het wat heb laten afweten+ koninginnedag/nacht
Dat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 06:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Christenzielen, dat was vroeg. Maar het rondje rennen zit erop hoor. Hoef ik daar de rest van de dag iig niet tegenaan te hikken.
En tjoptjop, werken doet het sowieso wel natuurlijk, omdat het toch dagelijks 20 minuten redelijk intensief bewegen is. Je moet er alleen geen wonderen van verwachten.
En dat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 07:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik interpreteer dat hier toch heel anders en het is al eerder een tijdje in geweest hier. Het is gewoon leuk om semi-tegelijk hetzelfde korte fitnessprogramma te doen. Althans, dat zou voor mij de motivator zijn, niet omdat dit de Heilige Graal is oid
True, al vind ik het ontzettend stinken. Ik zweer bij een afgeknipt panty of een broekje, maar dat zal niet ideaal zijn op je trouwdag...quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:14 schreef Sjeen het volgende:
Skoej, nav trouwtopic, een tip tegen schurende benen is nertsolie. Dat gebruikte ik altijd tijdens vierdaagse tegen 'wondlopen'.
Nee, die pipo's hebben gewoon helemaal niks laten weten...quote:
Google maar eens op resultaten voor en naquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:19 schreef tjoptjop het volgende:
Vandaag weer een lekker stuk gefietst nadat ik het de afgelopen dagen het wat heb laten afweten+ koninginnedag/nacht
Ik zou dan geloof ik voor overdag voor zo'n figuurcorrigerend-wielrenachtig broekje gaan, en dan dat ding gewoon aan het eind van de dag gauw uit trekken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
True, al vind ik het ontzettend stinken. Ik zweer bij een afgeknipt panty of een broekje, maar dat zal niet ideaal zijn op je trouwdag...
[..]
Nee, die pipo's hebben gewoon helemaal niks laten weten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |