Soms vergeet ik dat en neem ik een heel mee. Broodverspilling checkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:35 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Mag hopen dat je dan wel halfjes koopt?
Ik doe twee weken met een brood. Haal elke dag twee sneetjes uit de vriezer voor mee naar het werk. Smaakt prima.
Moet ik ff kijken of ik het online ergens kan wegtrekken, ff branden en ff posten?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Damn, laptop is overleden dus moet ff kijken of Jillian op dvd te verkrijgen is.
Net wel geluncht met een salade van heel veel groenten en kipfilet. Straks borrel, maar ik ga het netjes houden.
Denk dat je hem via internet moet bestellen. Amazon ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zouden ze hem bij de mediamarkt hebben?
Nee maar ik kan het echt niet zien of ruiken! Het is in ieder geval geen soep. Nu nog afwachten of er gehakt in zit.quote:
Geen idee, maar echt belachelijk. Op de poli een stuk beter. Godsammequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
net zo warm als hier? Airco is hier stuk/word Vervangen
In de blender. Prakken gaat je niet lukken. De blender had er nog goed moeite mee hier.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:56 schreef BananaPancake het volgende:
Hoe deden jullie dat banaanijs maken? Banaan in plakjes en in een bakje de vriezer in en als je het eruit haalt prakken?
Ja, hoi, receptquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:56 schreef BananaPancake het volgende:
Hoe deden jullie dat banaanijs maken? Banaan in plakjes en in een bakje de vriezer in en als je het eruit haalt prakken?
Smaakt überhaupt prima. Vaak lekkerder dan van dat kleffe warme brood.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik haal dus elke ochtend brood uit de vriezer, ik ontdooi geen hele broden, dat bedoel ik.
Gesmeerd en al in de vriezer leggen ken ik alleen voor tosti's, daar proef je het verschil niet.
Wtf, that's really it?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Banaan in plakjes, in de vriezer, eruit jalen, blenderen: bananenijs!
Ik haal ook uit de vriezer wat ik ga gebruiken. Had pas een logé uit een ander land en die begreep er niets van.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Smaakt überhaupt prima. Vaak lekkerder dan van dat kleffe warme brood.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf, that's really it?
*banaan gaat snijden en in vriezer gaat proppen.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet ik ff kijken of ik het online ergens kan wegtrekken, ff branden en ff posten?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:59 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik haal ook uit de vriezer wat ik ga gebruiken. Had pas een logé uit een ander land en die begreep er niets van.
Maar warm brood - als in: net gebakken - is wel het lekkerst
Jij snapt het! Zonde van de donutsmaakquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap niet wie er ooit verzonnen heeft om van dat vieze mierzoete meuk op zo'n overheerlijke donut te smeren. Het komt me nu goed uit in ieder geval
QFT. Mijn lief zat helaas paprikachips te eten en die zijn wat moeilijker te weerstaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap niet wie er ooit verzonnen heeft om van dat vieze mierzoete meuk op zo'n overheerlijke donut te smeren. Het komt me nu goed uit in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |