SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Vooral blijven bewegen, wandelen helpt dan wel.quote:Op maandag 29 april 2013 21:28 schreef tjoptjop het volgende:
blegh al de hele week last van een soort spierpijn, misschien maar even een weekje niet sporten en voornamelijk wat meer wandelen.
Morgen trouwens gewoon aan het pils hier
Vanmiddag al lekker een paar uur in de bossen gelopen. Denk dat ik misschien een beetje teveel getraind heb de afgelopen tijd (5x per week, al is het niet heel intensief). Ben nu ook m'n eetschema wat aan het aanpassen voor de wat langere termijn. De afgelopen maanden zat ik gemiddeld op zo'n -1kg per week en de komende tijd voorzie ik dat dat naar zo'n halve kilo gaat.quote:Op maandag 29 april 2013 21:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vooral blijven bewegen, wandelen helpt dan wel.
Snapt hij het niet?quote:Op maandag 29 april 2013 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, na fittie thuis omdat ik niet wil zuipen morgen, lekker 8 km gelopen in de tering herrie. Ik woon in centrum eindhoven
Niet leuk SQ.. maar je bent echt goed bezig, vind het knap van je hoor!quote:Op maandag 29 april 2013 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nope. En hij is nog steeds stilgrrr.
Kost vast kcalquote:
Mannen... Ik haat het als ik genegeerd word, dan krijg ik gooi en schreeuwneigingen. En tsja, als jij geen zin hebt om te bieren, om welke reden dan ook, dan heeft hij gewoon pech.quote:Op maandag 29 april 2013 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nope. En hij is nog steeds stilgrrr.
Zou ik ook zijn.. zou mijn mond niet kunnen houden in zon situatie..quote:
Waarschijnlijk heb je niets aan wat ik nu zeg maar ik zeg t toch.. Ik vind dat hij vooral heel trots op je mag zijn dat je deze keuze voor jezelf maakt.. de afgelopen 2 weken kon hij toch ook alleen bier drinken.. waarom morgen niet?quote:Op maandag 29 april 2013 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik verbied hem niks he. Hij mag doen wat ie wil. Maar nu kwaad omdat ik deze keuze voor mezelf maak.
Op zich niet jouw probleem. Jij maakt een keuze voor jezelf, dat heeft hij maar te respecteren.quote:Op maandag 29 april 2013 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik verbied hem niks he. Hij mag doen wat ie wil. Maar nu kwaad omdat ik deze keuze voor mezelf maak.
Jaloezie verwacht je meer van vriendinnen die stiekem niet willen dat je slanker dan hun wordtquote:Op maandag 29 april 2013 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
Hij is ook wel trots op me, maar ook boos. Misschien is het gewoon jaloezie hoor, dat ik ineens weerstand kan bieden
Ook dat is iets waar ik me weinig zorgen over maak met mijn saxofoon.quote:Op maandag 29 april 2013 21:28 schreef douche-eendje het volgende:
Conditioneel was Jillian voor de eerste keer ook best bij te houden hoor. Had daarna wel zo'n heerlijk plofhoofd maar aan conditie ontbreekt het iig niet meer. Zou wel willen dat het iets beter is over een jaar, voor als ik weer een longfunctietest heb.
Dat denk ik.quote:Op maandag 29 april 2013 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
Hij is ook wel trots op me, maar ook boos. Misschien is het gewoon jaloezie hoor, dat ik ineens weerstand kan bieden
Ik ben grensgeval astma bij een longfunctietest. >12% verschil blazen met ventolin is astma, ik zit in het grijs gebied op 11% maar heb ook een redelijk kleine longinhoud (77% medicatieloos voor lengte/gewicht-combinatie)quote:Op maandag 29 april 2013 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ook dat is iets waar ik me weinig zorgen over maak met mijn saxofoon.
Waarom moet jij de jouwe testen eigenlijk?
Ik voel nu al heel duidelijk de spieren in mijn rug schouders en armen btw.
Hey, idee! Dat wordt mijn doel voor de vrijmarkt morgen, iets zwaardere gewichtjes!
quote:Op maandag 29 april 2013 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat denk ik.
Ik geloof dat ik het een beetje herken van mijn rare boosheid dat F. ineens veel beter ging dan ik. Zó enorm confronterend omdat ik ook zo heel graag wilde, maar toch niet deed.
Iig mag jij echt rete-trots op jezelf zijn SQ!
Plus nog zes maanden borstvoeding... Ik stond op mijn kop na mijn 'eerste' glas wijnquote:Op maandag 29 april 2013 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
Hij went er maar aan, straks kan ik het hopelijk 9 maanden niet
maar je zette door!quote:Op maandag 29 april 2013 23:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Plus nog zes maanden borstvoeding... Ik stond op mijn kop na mijn 'eerste' glas wijn
Zelfkennisquote:Op maandag 29 april 2013 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dan ben ik dus niet gezellig als ik niet zuip
Maar t is al uitgepraat
[cliché]quote:
ik denk dat je mijn opmerking misinterpreteertquote:Op maandag 29 april 2013 23:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zelfkennis![]()
Niets irritanter als die "Ik hoef niet te drinken om het gezellig te hebben" lui die vervolgens de hele avond met hun chagrijnige bakkes aan de kant staan
quote:Op maandag 29 april 2013 23:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
[cliché]
het is zooooo de moeite waard
[/cliché]
oh lol iddquote:Op maandag 29 april 2013 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat je mijn opmerking misinterpreteert
Hoax!quote:Op maandag 29 april 2013 22:39 schreef Sjeen het volgende:
En ik heb van horen zeggen dat je geen alcohol nodig hebt om je te amuseren
quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan het even niet exact checken, maar ik zit eindelijk iets van 2 kilo onder mijn 'dieptepunt' van het terug omhoog stuiteren!
Ik ben best gezellig zonder drank, maar met net wat meerquote:Op maandag 29 april 2013 23:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zelfkennis![]()
Niets irritanter als die "Ik hoef niet te drinken om het gezellig te hebben" lui die vervolgens de hele avond met hun chagrijnige bakkes aan de kant staan
Ooooo, wat super! Nou, jij kan er tegen aanquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Kom maar op Jillian!
[ afbeelding ]
3 euro op de vrijmarkt!
Nice!quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Kom maar op Jillian!
[ afbeelding ]
3 euro op de vrijmarkt!
Naast de snackbar wonen FTWquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb echt trek in chocola, gelukkig zijn de winkels niet meer open!
Ik heb ook gezocht, maar tevergeefsquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Kom maar op Jillian!
[ afbeelding ]
3 euro op de vrijmarkt!
Volgens mij is Maxima in een vuilniszak nog mooi.. Zij heeft zoveel uitstraling.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:17 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik heb ook gezocht, maar tevergeefs![]()
Wat ziet Maxima er prachtig uit!
True, maar die tiaraquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Volgens mij is Maxima in een vuilniszak nog mooi.. Zij heeft zoveel uitstraling.
Mr. Tink vond dat ik wel in zoiets mag trouwen...quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:35 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
True, maar die tiaraen dan in combinatie met die jurk
Idd. Ik zit nu te kijken. Wat een prachtige vrouw!quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Volgens mij is Maxima in een vuilniszak nog mooi.. Zij heeft zoveel uitstraling.
De dag is nog niet ten einde, je kan er nu mee ophoudenquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:24 schreef Qwea het volgende:
Hmm, mijn "ik zuip niet en vreet niet " is niet echt gelukt
mijne welquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:24 schreef Qwea het volgende:
Hmm, mijn "ik zuip niet en vreet niet " is niet echt gelukt
Schade valt mee hoor, 2 krentebollen met kaas, 4 bier en 3 van die volkoren bisquit met chocolade a 79 kcal ps. Zit aan de cola light, ben dronken van 4 bier, best sneuquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De dag is nog niet ten einde, je kan er nu mee ophouden
Oooo, geen rampen gebeurd!quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:34 schreef Qwea het volgende:
Schade valt mee hoor, 2 krentebollen met kaas, 4 bier en 3 van die volkoren bisquit met chocolade a 79 kcal ps. Zit aan de cola light, ben dronken van 4 bier, best sneu
Straks thuis pasta met zalm en sla.
Welnee, geen ramp. Tis niet extreem met patat ofzo. Tis ook niet mijn lijstje, maar ach, tis q-dayquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oooo, geen rampen gebeurd!
Ik heb een stukje gebak op en ben uitgevallen tegen iemand die niet alleen bleef aandringen (en ik maar beleefd nee zeggen in allerlei vormen), maar dat allemaal negeerde en het toch gewoon voor me neerzette
Nou, dát dus vooral! Ik ben wel blij dat ik nu gewoon in een kreng verander en niet toegeef. Dus nu ben ik liever voor mezelfquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:44 schreef Qwea het volgende:
Rot op, ik vind het al moeilijk om te weigeren, blijf dan niet aandringen
Ik was het ook niet van plan, maar toen we voor de tweede ronde naar buiten gingen, had ik het heilige voornemen om een oranje tompouce te etenquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:42 schreef Brighteyes het volgende:
Isabeau, wat irritant zeg!
Miss_sly, ik had me juist voorgenomen dat ik dit jaar de oranje tompouce over zou slaan. Hij pas nu gewoon even niet in het plan, volgend jaar wellicht wel.
Wie had hier het recept van Jamie's gorgeous greek chicken gepost? Het was heerlijk!Echt iets voor een hele warme zomerdag!
En het gewoon nu bij de mac weer flikken he. "Ik hoef niet, thnx" -neem nou gewoon. "Nee." -1hapje "NEE." -aah joh hapje "moet je een klap?"quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dát dus vooral! Ik ben wel blij dat ik nu gewoon in een kreng verander en niet toegeef. Dus nu ben ik liever voor mezelf
Ik las 'gek eitje' en het duurde echt veel te lang voor ik doorhad dat 't gekookt betekent. Ik bleef me maar afvragen hoe gek een ei kan zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind ze echt superlekker, idd zo met koninginnedag ofzo, maar dit jaar is het me dus de kcals niet waard.
Lijstje:
O: Brinta
T: ontbijtkoek, eiwitshake
S: half uurtje hardlopen, plus les Jillian
L: gek eitje, 2 geroosterde boterhammen m ossenworst, 1 kapje pindakaas
T: niks, wegens geen trek
D: jamie's gorgeous greek chicken with vegetable couscous
T: verse munt thee m drupje honing, mango
Geen ideequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ben ik nou de enige die compleet van t pad af ben vandaag?
Geloof er niets van, volgens mij hebben de anderen wel een leven en zuipen zij zich klem buiten de deur terwijl ik lekker op de bank zit.
Ik zit lekker op de bank, heb niet zoveel behoefte aan drukte vandaagquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ben ik nou de enige die compleet van t pad af ben vandaag?
Geloof er niets van, volgens mij hebben de anderen wel een leven en zuipen zij zich klem buiten de deur terwijl ik lekker op de bank zit.
OMFG! Jij kijkt ook West Wing? Welk seizoen zit je?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben net mijn bed in gestapt, moe en toen kwam trek ineens om de hoek kijken. Snel naar bed dus, daar nog een aflevering West Wing kijken en slapen.
Waarom niet de blu-ray?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
West WingGa binnenkort eindelijk de dvd-box kopen.
Ja kan ook. Heb gisteren pas bedacht dat dat het doel wordtvan al mijn bol-bonnen, heb nog niet gekeken naar de opties. Blu-ray heeft wek de voorkeur inderdaad. Een van mijn fovoriete series ever.quote:
Ik bedacht me gisteren dat West Wing best een leuke serie is, maar IMHO geen echte goeie serie. Zoals The Shield en The Wire dat IMHO wel waren. West Wing kijkt lekker weg, maar IMHO is het niet echt hoogstaand. Maar goed, niet minder vermakelijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja kan ook. Heb gisteren pas bedacht dat dat het doel wordtvan al mijn bol-bonnen, heb nog niet gekeken naar de opties. Blu-ray heeft wek de voorkeur inderdaad. Een van mijn fovoriete series ever.
Goddomme waarom moet Andre van Duin mijn dag weer komen verzieken?
Nou dan ben ik echt benieuwd. Ik zat alleen op het puntje van mijn stoel bij die shooting van Charlie en Jedquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
QweaWest Wing is awesome ja! Ik spreek je nog wel als je alles hebt gezien.
Mijn vriend was trouwens vroeger fan van Andre van DuinWe hebben een platenkoffer vol LP's van Van Duin boven liggen.
Mijne ook niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Echt verschrikkelijk inderdaad. Ik weet alleen niet wat ik erger vind, Hazes of Van Duin. Zo niet mijn ding
om even op deze terug te komenquote:Op maandag 29 april 2013 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is dat nou voor onzin? Je moet gewoon je armen niet overstrekken, dus het op je spieren doen.
Ik schijn ook hypermobiel te zijn maar je kan dat gewoon leren
WTFquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:58 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
om even op deze terug te komen
[ afbeelding ]
zo dusik strek echt gewoon mijn arm uit, alsof ik er druk opzet om mezelf omhoog te duwen. Dus ook op vuisten of wat dan ook gaat ook niet
wat je trouwens ziet, is niet mijn elleboog, maar de binnenkant ervan(die dichtklapt als je je arm buigt ?)
ermahgerd, dat is bizar!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:58 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
om even op deze terug te komen
[ afbeelding ]
zo dusik strek echt gewoon mijn arm uit, alsof ik er druk opzet om mezelf omhoog te duwen. Dus ook op vuisten of wat dan ook gaat ook niet
wat je trouwens ziet, is niet mijn elleboog, maar de binnenkant ervan(die dichtklapt als je je arm buigt ?)
was het gezellig?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben kapot dik. Ik geef Vanyel de schuld.
Ik geloof het wel...quote:
Vandaar dat ik zei dat ik geen push-ups kan doenquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG! Jij kijkt ook West Wing? Welk seizoen zit je?Ik in 3, bijna 4
Ja hier ook, ik waggel momenteel van de spierpijn in mn benenquote:Op woensdag 1 mei 2013 03:47 schreef klumsy het volgende:
echt niet normaal wat een spierpijn ik heb
![]()
En dat na 2 lessen Jillian....
nice!quote:
Ik hou van cruesliquote:Op woensdag 1 mei 2013 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik val prima af met mijn dagelijkse cruesli
Ja maar ja maar, je moet het elke dag doen, anders werkt het programma nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 07:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja hier ook, ik waggel momenteel van de spierpijn in mn benenDus gisteren besloten om mn lijf even een hersteldag te geven want anders gaat dit echt niet werken
Ik ook!quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik val prima af met mijn dagelijkse cruesli
hun eerste bod werd direct afgewezen dacht ik.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ook!
Inmiddels op -2,4
Tink, nog niet eerder een reactie op jullie bod gehad? Ze doen er wel lang over, zeg.
Ja, dat weet ik nog, maar dit nieuwe bod ligt toch al minstens van voor het weekend, dacht ik?quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hun eerste bod werd direct afgewezen dacht ik.
-2,4 is super!! Sinds wanneer??
Dat kan ook vochtverlies zijn als je veel hebt gezopen (Ik ben zelf altijd maandag het zwaarst als ik op zaterdag heb gebierdquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik geloof dat ik nog droom. Ik heb geen kater en ben 2 ons afgevallen. Wel een klein beetje brak.
Lijstje van gisteren:
O yoghurt, lijnzaad, muesli
L: 2 kaiserbroodjes met roomboter en kaas
T: halve zak chips, eierkoek
A: Pizza gegrilde groente, 3 patatjes
Drank: 1,5 fles prosecco, 3 longdrinks strawberry daiquiri.
Vandaag maar weer in het gareel. Nog even studeren op een lijstje. Vanavond chicken parm, leek me ideaal katervoer en ook zonder kater is het nom.
Straks in ieder geval weer een lesje Jillian. Heb helemaal geen spierpijn gehad na de eerste shred maandag.
Ik hou ook ernstig rekening met een hoger gewicht morgen inderdaad.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan ook vochtverlies zijn als je veel hebt gezopen (Ik ben zelf altijd maandag het zwaarst als ik op zaterdag heb gebierd) maar ik duim voor je dat het blijvend is!
En geen kater is natuurlijk heerlijk
Ja maar ze hadden vrijdag al gezegd dat vandaag pas een tegenbod zou komenquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog, maar dit nieuwe bod ligt toch al minstens van voor het weekend, dacht ik?
Drie of vier weken. De eerste 1,5 kilo was er zo vanaf, de rest gaat wat langzamer, maar dat geeft niet. Ik ben ook niet fanatiek bezig, als er maar een dalende lijn in zit.
Als we verhuisd zijn, is de afstand naar mijn werk bijna dubbel zo groot. Als ik dat drie keer in de week op de fiets doe, ben ik wel goed bezigIk moet alleen kijken of het tijdtechnisch te doen is in het hele schema. En natuurlijk gaan we volgende week vrijdag op vakantie en wij houden van Franse kaasjes en stokbrood, lekker eten in het restaurant daar en chocoladebroodjes en croissants bij het ontbijt
Ik bedacht me op de fiets dat ik maar cruesli meeneem en dan voor de lunch iets van yoghurt of salade ga eten die twee weken. De schade iets beperkt houden
ja maar = nee.quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:28 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, je moet het elke dag doen, anders werkt het programma niet.
Vanavond mag ik. Ben benieuwd! Heb al een paar keer opgedrukt maandag (m.b.v. een bankje) en dat voel ik nog, dus dat belooft wat...
Dat heb ik gemist, van dat tegenbod. Spannende dag dus!quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar ze hadden vrijdag al gezegd dat vandaag pas een tegenbod zou komen
En franse kaasooh vreselijk, ik ben daar zo enorm gek op
dertig dagen? Dat is zo! Spannend!!quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik krijg morgen mijn Jillian DVD, vandaag alvast beginnen met youtube filmpje. Kan het programma soberso niet afmaken want ik trouw vandaag over dertig dagen. ARGH weet je hoe snel
Oh en ik krijg net een mailtje dat runkeeper fier is op mij, ik heb in april 140 kilometer gewandeld![]()
Ligt er aan, je kan lezen op de hometrainert bijvoorbeeld (veel gedaan in de sportschool vroeger) maar dat zul je wel niet doen op vakantiequote:Op woensdag 1 mei 2013 09:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, van dat tegenbod. Spannende dag dus!
Franse kaasSowieso boodschappen doen in zo'n hypermarchee
lekkere hapjes, olijven, wijntje erbij
Nou ja, hopelijk gaan we ook wel wat bewegen, hoewel ik ook een aantal nieuwe boeken op mijn e-reader heb gezet en ik ook wel veeeeel wil lezen. Vorige vakantie heb ik 5,5 boek gelezen. Val je niet van af, he?
Ja ik schrok er ook van. Anderszijds, een maand duurt grofweg 4,5 week, dan is het 31 kilometer per week. Als ik op kantoor elke dag een half uur lunchwandel heb ik al 15 kilometer in de benen, twee avondwandelingen er bij en dan ben je er al.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
dertig dagen? Dat is zo! Spannend!!
ik vind 140 kilometer wel veel
Tuurlijk doet het ook wat voor je als je het niet dagelijks doet. Je merkt alleen wat minder snel resultaat. Ook goedquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ja maar = nee.
En het werkt vast wel, toen ik nog aan het evyen was had ik ook maar 3x in de week een lesje. Binnen een week of 8 was ik wel 2 kledingmaten kleinerwil geen spieren gaan overbelasten en vooral niet bij mn enkels.
Eten/snoepen/wijntje drinken tijdens het lezen in het zonnetje terwijl S in de speeltuin speelt is juist zo fijnquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan, je kan lezen op de hometrainert bijvoorbeeld (veel gedaan in de sportschool vroeger) maar dat zul je wel niet doen op vakantie![]()
En je kan best afvallen als je een boek leest, zolang je niet eet
Wandel jij 15 kilometer in een half uur? Dat is best een behoorlijk tempo, of heb ik zo'n slecht idee van wat een normaal wandeltempo is?quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik schrok er ook van. Anderszijds, een maand duurt grofweg 4,5 week, dan is het 31 kilometer per week. Als ik op kantoor elke dag een half uur lunchwandel heb ik al 15 kilometer in de benen, twee avondwandelingen er bij en dan ben je er al.
vijf keer driequote:Op woensdag 1 mei 2013 09:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wandel jij 15 kilometer in een half uur? Dat is best een behoorlijk tempo, of heb ik zo'n slecht idee van wat een normaal wandeltempo is?
quote:
precies! En ochtendwandelingen maken! Vind ik zalig op vakantie, en je spaart Gerrits voor de warmere middagquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eten/snoepen/wijntje drinken tijdens het lezen in het zonnetje terwijl S in de speeltuin speelt is juist zo fijnAch ja, we zien wel. Ik wil het redelijk beperkt houden, maar ik wil ook genieten van de dingen die wij fijn vinden in de vakantie. kwestie van balans, he?
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
Dertig kilometer per uur, dat red ik op de fiets nog niet op een lange rechte asfaltweg
Uhm, 15 km in een halfuur is 30 km per uur. Dat redt zelfs een marathonloper niet. 6 km/u lijkt me realistischerquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wandel jij 15 kilometer in een half uur? Dat is best een behoorlijk tempo, of heb ik zo'n slecht idee van wat een normaal wandeltempo is?
Wij gaan de 12e ook weg. Er is inderdaad geen goed weer gegarandeerd dus dat wordt winterjas, zomerjas, spijkerbroek, trui, rokje en topje meenemen. Niet zo praktischquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ookMaar ja, ik wilde je prestaties niet in twijfel trekken
Ik hoop dat het weer op vakantie sowieso goed genoeg is voor wandelingen en uitstapjes. We zitten vroeg in het seizoen, kan zomaar tegenvallen, natuurlijk.
Onze camping heeft een prima wasmachine, dus dat komt goed. Ik zou het vooral jammer vinden voor S als ze niet lekker rond kan rennen en spelen met andere kindjes, omdat het rotweer is. Ik zal in ieder geval maar regenlaarzen meenemen, ja, dat wel. Het wordt vast goed!quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij gaan de 12e ook weg. Er is inderdaad geen goed weer gegarandeerd dus dat wordt winterjas, zomerjas, spijkerbroek, trui, rokje en topje meenemen. Niet zo praktisch
Wij gaan met mijn schoonouders een cruise maken over de Donau. We hebben dus te maken met weer op het water en verder in Wenen, Bratislava en Boedapest. Ben benieuwd!quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Onze camping heeft een prima wasmachine, dus dat komt goed. Ik zou het vooral jammer vinden voor S als ze niet lekker rond kan rennen en spelen met andere kindjes, omdat het rotweer is. Ik zal in ieder geval maar regenlaarzen meenemen, ja, dat wel. Het wordt vast goed!
Waar gaan jullie heen?
Spelen in de regenplassen kan ook leuk zijnquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Onze camping heeft een prima wasmachine, dus dat komt goed. Ik zou het vooral jammer vinden voor S als ze niet lekker rond kan rennen en spelen met andere kindjes, omdat het rotweer is. Ik zal in ieder geval maar regenlaarzen meenemen, ja, dat wel. Het wordt vast goed!
Waar gaan jullie heen?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij gaan met mijn schoonouders een cruise maken over de Donau. We hebben dus te maken met weer op het water en verder in Wenen, Bratislava en Boedapest. Ben benieuwd!
Ben er nog steeds niet over uit of ik me nouof
voel over die cruise. Ik hou het maar op
Ow ja, hoor ze mag zich vies maken hoor! Het lijkt me alleen niet relaxt om in de stromende regen te spelen, dus ik hoop dat er voldoende droge periodes zijn om lekker in de plassen te spelen dan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Spelen in de regenplassen kan ook leuk zijnWat minder voor jou, maar je hebt toch een wasmachine
Oh, jeugdherinneringenquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, jeugdherinneringen![]()
Mijn ouders weigerden altijd om twee maal dezelfde camping te bezoeken. Maar van mijn 11e tot en met mijn 13e heb ik flink gezeurd en bleven we drie jaar op dezelfde camping in de Dordogne. Daarna mocht ik niet meer mee op vakantie.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hun eerste bod werd direct afgewezen dacht ik.
Njah, SQ vat het bijna helemaal goed samen...quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar ze hadden vrijdag al gezegd dat ze vandaag zouden laten horen of er pas een tegenbod zou komen
Spannend hoor! Maar wat ik al zei - heb je erg laag ingezet? Want dan kunnen ze het best eens helemaal afblazen idd. Zou je daar mee kunnen leven?quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]En toen hebben ze vrijdag laten weten dat ze tot en met gisteren nodig hadden om de financiële consequenties van een lagere verkoopprijs dan ze in gedachten hadden door te rekenen. Vandaag horen we dus of er een tegenbod komt of ze blijven zitten waar ze zitten.
[..]
Njah, SQ vat het bijna helemaal goed samen...
Wij doen dat in principe ook niet, maar dit jaar toch terug naar dezelfde camping als vorig jaar.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, jeugdherinneringen![]()
Mijn ouders weigerden altijd om twee maal dezelfde camping te bezoeken. Maar van mijn 11e tot en met mijn 13e heb ik flink gezeurd en bleven we drie jaar op dezelfde camping in de Dordogne. Daarna mocht ik niet meer mee op vakantie.
Als mevrouw ipv mejuffrouwquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Nog 5 weken en dan spreid ik mijn handdoekje onder de griekse zon
Eerste bod wel, tweede vinden wij oprecht een mooi startpunt voor onderhandelingen. Als ze dit afwijzen, kunnen we altijd nog een final offer doen, maar meer huizen te koop dan kopers te vinden, dus als het 'm niet wordt, kunnen we altijd verder kijken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Spannend hoor! Maar wat ik al zei - heb je erg laag ingezet? Want dan kunnen ze het best eens helemaal afblazen idd. Zou je daar mee kunnen leven?
Oe, dat moet pijn hebben gedaan inderdaad. Teringquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik zal vast wel licht gefrustreerd zijn omdat de boel instortte 2 maanden nadat ik mijn koopcontract tekende en ik de 4 ton die in mijn rijtjeshuis zitten er op zijn vroegst over 20 jaar weer uit heb.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ja okee, maar als dit echt het huis is wat je graag wil, dan zou ik persoonlijk niet zo strak aan die principes vasthouden. Lees de laatste tijd zo vaak van mensen die pertinent 20% onder de vraagprijs willen betalen, ook nog verongelijkt doen als dat van tafel wordt geveegd en dan gaan roepen dat het een kopersmarkt is. Die vraagprijs is al lang op de huidige markt aangepast.
(ik zeg niet dat jullie er zo in staan overigens, voor alle duidelijkheid, maar ik snap die denkwijze gewoon echt niet.)
Nee hoor, ik snap je helemaal en ben het helemaal met je eens!quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik zal vast wel licht gefrustreerd zijn omdat de boel instortte 2 maanden nadat ik mijn koopcontract tekende en ik de 4 ton die in mijn rijtjeshuis zitten er op zijn vroegst over 20 jaar weer uit heb.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar het verliezen van mijn baan deed meer pijn op dat moment.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oe, dat moet pijn hebben gedaan inderdaad. Tering.
En ook nog eens trouwen en naar de Griekse zon binnenkortquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar het verliezen van mijn baan deed meer pijn op dat moment.
Ach, ik kan niet klagen, ik woon in een geweldig huis waar ik echt niet weg wil en ik kan het bruto allemaal prima betalen, zolang we niet willen verhuizen is er niks aan de hand
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik heb dit weekend zo veel gegeten dat ik volgens mij alles weer ben aangekomen
maar het was allemaal heel feestelijk want mijn liefje heeft gevraagd of ik met hem wil trouwen
Meteen een goede motivatie om kei hard te gaan diëten
Wat leuk!! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik heb dit weekend zo veel gegeten dat ik volgens mij alles weer ben aangekomen
maar het was allemaal heel feestelijk want mijn liefje heeft gevraagd of ik met hem wil trouwen
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
En, heb je ja gezegd?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ja, maar daar hebben we wel vet voor moeten sparen hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En ook nog eens trouwen en naar de Griekse zon binnenkort.
oh ik bedoelde meer dat het toch een soort van happy ending isquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar daar hebben we wel vet voor moeten sparen hoor![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
oh ik bedoelde meer dat het toch een soort van happy ending is.
Nu ik je kledingstijl heb gezien ben ik trouwens wel heeeel benieuwd naar je jurk.
Nou dat is wel passend want hij moest me 2x vragenquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En, heb je ja gezegd?(want dat staat er niet
)
Gefeliciteerd!
Ahw!quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou dat is wel passend want hij moest me 2x vragen
de eerste keer was ik te erg in de war en zat ik alleen maar te janken
want ik zag het echt niet aan komen
maar goed ik heb dus ja gezegd
En hij heeft me gevraagd tijdens een weekendje weg(waar ik niks van wist, dat weekendje weg)
Wat lief en romantischquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou dat is wel passend want hij moest me 2x vragen
de eerste keer was ik te erg in de war en zat ik alleen maar te janken
want ik zag het echt niet aan komen
maar goed ik heb dus ja gezegd
En hij heeft me gevraagd tijdens een weekendje weg(waar ik niks van wist, dat weekendje weg)
Balschoentjes!quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik draag in ieder geval rode schoentjes
Goed voor de lijnquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:44 schreef BananaPancake het volgende:
Godver ik gooi zo een bakje yoghurtdip over mezelf heen
smeerkeesquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:44 schreef BananaPancake het volgende:
Godver ik gooi zo een bakje yoghurtdip over mezelf heen
ik was er al klaar meequote:
hihi ik moest lachenquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:53 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
ik was er al klaar meezat in de trein
Rhubarbje wordt ten huwelijk gevraagd en ik word gesaust, fml
kooktijdschriftje ergens scorenquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:07 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zit weer aan mijn eetlijstje voor volgende week maar totaal geen inspiratie.. Hebben jullie daar ook zo'n last? Ik elke week weer opnieuw!
Dankjewelquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ja okee, maar als dit echt het huis is wat je graag wil, dan zou ik persoonlijk niet zo strak aan die principes vasthouden. Lees de laatste tijd zo vaak van mensen die pertinent 20% onder de vraagprijs willen betalen, ook nog verongelijkt doen als dat van tafel wordt geveegd en dan gaan roepen dat het een kopersmarkt is. Die vraagprijs is al lang op de huidige markt aangepast.
(ik zeg niet dat jullie er zo in staan overigens, voor alle duidelijkheid, maar ik snap die denkwijze gewoon echt niet.)
Hartstikke begrijpelijk toch! Overigens is onze 'doelprijs' gebaseerd op hun vraagprijs - de kosten die we meteen moeten maken (buitenboel helemaal schilderen, anders rotten de kozijnen deze winter weg) en een klein deel eraf. Ik DM je wel even voor de precieze bedragen ivm herkenbaarheid enzo...quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeliciteerd! En niks keihard dieeten, gewoon gezond eten, veel bewegen! Wanneer is de grote dag?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar ik ga wel iets strenger zijn hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:17 schreef Tink89 het volgende:
[..]
[..]
Hartstikke begrijpelijk toch! Overigens is onze 'doelprijs' gebaseerd op hun vraagprijs - de kosten die we meteen moeten maken (buitenboel helemaal schilderen, anders rotten de kozijnen deze winter weg) en een klein deel eraf. Ik DM je wel even voor de precieze bedragen ivm herkenbaarheid enzo...
[..]
Gefeliciteerd! En niks keihard dieeten, gewoon gezond eten, veel bewegen! Wanneer is de grote dag?
Da's nog lang! Let je wel op dat je een manier kiest die je ook tot dan kunt volhouden?quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar ik ga wel iets strenger zijn hoorwant mijn dieet was nog erg vrij
en ik heb nog kei lang hoor! we hebben nog geen datum maar we denken 2015 of 2016 zelfs pas
(we moeten eerst nog een stapel studies af maken)
Ja hoor!quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Da's nog lang! Let je wel op dat je een manier kiest die je ook tot dan kunt volhouden?
en ze hebben verdorie nog steeds niet gebeld... grrmb
Spring is in the air!quote:
Ik mis soms die bite en dan mik ik er wat cruesli inquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:39 schreef Isabeau het volgende:
Wat is sporten toch opbeurend in myfitnesspalHij telt alle verbrandde kcal op bij hoeveel je per dag mag en dus mag ik al een paar dagen meer dan 2000 kcal. Ik heb het tot nu toe nog niet gehaald. Maar het màg wel
![]()
Had enorm veel behoefte aan zoet/suiker en dus maar een klein trosje blauwe druiven meegenomen uit de super. Organic candy
Qwea, eet je muesli & cruesli als compromis tussen gezond en lekker?
Ja, chips oid eet ik zelden. En dus flikker ik maar een beetje cruesli door mijn yoghurt en kwarkquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:44 schreef Isabeau het volgende:
Bite is goedHet schijnt dat mensen crunchy food meer waarderen. En dan kan je denken aan chips, maar ook aan zonnebloempitten of cruesli.
quote:
En damn CCquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:21 schreef Qwea het volgende:
Lucky_Strike of Brighteyes, waar is Danny in ene gebleven in the West Wing? Hij was in ene in seizoen 2 pleite
Hij komt halverwege seizoen 4 terug.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:21 schreef Qwea het volgende:
Lucky_Strike of Brighteyes, waar is Danny in ene gebleven in the West Wing? Hij was in ene in seizoen 2 pleite
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ongeduldige! Ik heb de hele dag zitten verbranden in de zon en heb nu, bij zwemles, eindelijk tijd voor bijlezen.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Dus, MikeyMo komt thuis, ik sta te koken, zegt hij "ehm.. slank kontje. Je kont begint slanker te worden"
Nou, die kon ik mooi in mijn zak steken
Dat was het 3de compliment vandaag, van 3 verschillende mensenquote:
Nice!quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Dus, MikeyMo komt thuis, ik sta te koken, zegt hij "ehm.. slank kontje. Je kont begint slanker te worden"
Nou, die kon ik mooi in mijn zak steken
Wandelen heb ik vandaag wel aardig veel gedaan, met spoedjes door het ziekenhuis heenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Probeer een stukje te gaan wandelen.![]()
Of doe de oefeningen die wel lukken en vervang al het gespring voor marcheren op de plaats ofzo.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 06:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Christenzielen, dat was vroeg. Maar het rondje rennen zit erop hoor. Hoef ik daar de rest van de dag iig niet tegenaan te hikken.
En tjoptjop, werken doet het sowieso wel natuurlijk, omdat het toch dagelijks 20 minuten redelijk intensief bewegen is. Je moet er alleen geen wonderen van verwachten.
Ik interpreteer dat hier toch heel anders en het is al eerder een tijdje in geweest hier. Het is gewoon leuk om semi-tegelijk hetzelfde korte fitnessprogramma te doen. Althans, dat zou voor mij de motivator zijn, niet omdat dit de Heilige Graal is oidquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:19 schreef tjoptjop het volgende:
Jilian is weer de nieuwste trend waar iedereen als een kip zonder kop achteraan rent "omdat deze écht werkt"?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:19 schreef tjoptjop het volgende:
Jilian is weer de nieuwste trend waar iedereen als een kip zonder kop achteraan rent "omdat deze écht werkt"?
Vandaag weer een lekker stuk gefietst nadat ik het de afgelopen dagen het wat heb laten afweten+ koninginnedag/nacht
Dat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 06:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Christenzielen, dat was vroeg. Maar het rondje rennen zit erop hoor. Hoef ik daar de rest van de dag iig niet tegenaan te hikken.
En tjoptjop, werken doet het sowieso wel natuurlijk, omdat het toch dagelijks 20 minuten redelijk intensief bewegen is. Je moet er alleen geen wonderen van verwachten.
En dat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 07:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik interpreteer dat hier toch heel anders en het is al eerder een tijdje in geweest hier. Het is gewoon leuk om semi-tegelijk hetzelfde korte fitnessprogramma te doen. Althans, dat zou voor mij de motivator zijn, niet omdat dit de Heilige Graal is oid
True, al vind ik het ontzettend stinken. Ik zweer bij een afgeknipt panty of een broekje, maar dat zal niet ideaal zijn op je trouwdag...quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:14 schreef Sjeen het volgende:
Skoej, nav trouwtopic, een tip tegen schurende benen is nertsolie. Dat gebruikte ik altijd tijdens vierdaagse tegen 'wondlopen'.
Nee, die pipo's hebben gewoon helemaal niks laten weten...quote:
Google maar eens op resultaten voor en naquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:19 schreef tjoptjop het volgende:
Vandaag weer een lekker stuk gefietst nadat ik het de afgelopen dagen het wat heb laten afweten+ koninginnedag/nacht
Ik zou dan geloof ik voor overdag voor zo'n figuurcorrigerend-wielrenachtig broekje gaan, en dan dat ding gewoon aan het eind van de dag gauw uit trekken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
True, al vind ik het ontzettend stinken. Ik zweer bij een afgeknipt panty of een broekje, maar dat zal niet ideaal zijn op je trouwdag...
[..]
Nee, die pipo's hebben gewoon helemaal niks laten weten...
Stay ups vind ik uberhaupt om te gruwelen, heb continu het gevoel dat ze afzakken, ze zijn verdomd duur en met een korte rok ben ik steeds bang dat die plakrand er onderuit piept als ik ga zitten..quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:05 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is natuurlijk ook zo. Je hoeft niet bloot eronder.
Alleen zouden van die stay-ups bij mij op dit moment niet genoeg zijn om dat schuren tegen te gaan.
nee, visualiseer je het ophijsen van een panty met 17 km tule er omheenquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind een panty ook goed helpen tegen schuurbenen hoor. En dat kan prima op je trouwdag, want benen in bepaalde pantys
Nee, Jillian is alweer erg 2011, stiekem.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:19 schreef tjoptjop het volgende:
Maar je gaat de dag voor je huwelijksnacht toch geen stinkpeut op je dijtjes smerenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, visualiseer je het ophijsen van een panty met 17 km tule er omheengeen optie!
nee, ik ga met blote benen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar je gaat de dag voor je huwelijksnacht toch geen stinkpeut op je dijtjes smeren?
Grote kans dat je in slaap valt zodra de lichten uitgaan, maaaaar toch!
quote:
So truequote:Op donderdag 2 mei 2013 09:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar je gaat de dag voor je huwelijksnacht toch geen stinkpeut op je dijtjes smeren?
Grote kans dat je in slaap valt zodra de lichten uitgaan, maaaaar toch!
Ja he?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, Jillian is alweer erg 2011, stiekem.
Ja, het is al best 'oud'. Maar het is gewoon leuk en een prima aanvulling op andere sporten en een goed eetpatroon.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja he?Ze was een tijdje heel hot bij de slankies toch ook?
En de DVD zelf is al van 2008.![]()
27 inclusief warming-up en coolingdownquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
En maar 20 minuten. Die heb je altijd. Als je dat niet eens vrij kan maken op je dag heb je echt een probleem zeg maar.![]()
Ik vind het ideaal. En een leuke uitdaging of ik het ook echt 30 dagen vol weet te houden.
Ik hoop alleen heel erg dat ik zaterdag die 10km hardlopen nog wel ga halen nu ik de spieren een tikkie aan het werk heb gezet.
Je moet, zeker in de eerste 10 dagen, icm met hardlopen, zeker op je benen letten en eventueel de lichtere versies doen van de oefeningen; anders kan het zomaar zijn dat je écht teveel vraagt van je lichaam.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
En maar 20 minuten. Die heb je altijd. Als je dat niet eens vrij kan maken op je dag heb je echt een probleem zeg maar.![]()
Ik vind het ideaal. En een leuke uitdaging of ik het ook echt 30 dagen vol weet te houden.
Ik hoop alleen heel erg dat ik zaterdag die 10km hardlopen nog wel ga halen nu ik de spieren een tikkie aan het werk heb gezet.
*uitdaging aanpakt...quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:22 schreef Tinkepink het volgende:
Ik doe ook al een hele tijd jillian. Niet 30 dagen achter elkaar, maar als aanvulling op het sporten in tijden dat ik het te druk heb. 3x per week is voor mij genoeg om niet aan te komen als ik een beetje op mijn eten let. En je ziet heel snel resultaat als je het intensiver aanpakt![]()
Maar die dertig dagen? Ik ken geen mens die dat volgehouden heeft
Oh, en ik vind én jillian én een andere sport te veel op één dag, maar weet van anderen dat ze het wel combineren.
Heb je het nu over Jillian? Het is toch echt 30 dagen achtereen? Niet 6-rustdag, 6-rustdag etc?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
Het is de bedoeling wel dat je een rustdag pakt volgens mij, dus 6 dagen in de week, dus dan kan 't nog.
Ik eet een extra bak kwarkquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:36 schreef Qwea het volgende:
Zeg, als jullie gaan sporten eten jullie dan nog extra eigenlijk? Zit aan mijn bakje yoghurt met muesli, lijnzaad en wat cruesli, maar ik betwijfel of dat genoeg is voor straks 1.5u stevig door fitnessen
Je wilt toch afvallen? Gewoon 3 crackers, een banaan en een kommetje rijst eten, 5 uur sporten en je komt er wel!quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:36 schreef Qwea het volgende:
Zeg, als jullie gaan sporten eten jullie dan nog extra eigenlijk? Zit aan mijn bakje yoghurt met muesli, lijnzaad en wat cruesli, maar ik betwijfel of dat genoeg is voor straks 1.5u stevig door fitnessen
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je wilt toch afvallen? Gewoon 3 crackers, een banaan en een kommetje rijst eten, 5 uur sporten en je komt er wel!
Van mijn benen zou helemaal niets overblijven...quote:
Hallo, doe ff normaal, weet je hoe dik je daar van wordt? Beter geef je goed advies en zeg je : Je moet helemaal niks eten! Veel beter!quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je wilt toch afvallen? Gewoon 3 crackers, een banaan en een kommetje rijst eten, 5 uur sporten en je komt er wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |