vijf keer driequote:Op woensdag 1 mei 2013 09:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wandel jij 15 kilometer in een half uur? Dat is best een behoorlijk tempo, of heb ik zo'n slecht idee van wat een normaal wandeltempo is?
quote:
precies! En ochtendwandelingen maken! Vind ik zalig op vakantie, en je spaart Gerrits voor de warmere middagquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eten/snoepen/wijntje drinken tijdens het lezen in het zonnetje terwijl S in de speeltuin speelt is juist zo fijnAch ja, we zien wel. Ik wil het redelijk beperkt houden, maar ik wil ook genieten van de dingen die wij fijn vinden in de vakantie. kwestie van balans, he?
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
Dertig kilometer per uur, dat red ik op de fiets nog niet op een lange rechte asfaltweg
Uhm, 15 km in een halfuur is 30 km per uur. Dat redt zelfs een marathonloper niet. 6 km/u lijkt me realistischerquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wandel jij 15 kilometer in een half uur? Dat is best een behoorlijk tempo, of heb ik zo'n slecht idee van wat een normaal wandeltempo is?
Wij gaan de 12e ook weg. Er is inderdaad geen goed weer gegarandeerd dus dat wordt winterjas, zomerjas, spijkerbroek, trui, rokje en topje meenemen. Niet zo praktischquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ookMaar ja, ik wilde je prestaties niet in twijfel trekken
Ik hoop dat het weer op vakantie sowieso goed genoeg is voor wandelingen en uitstapjes. We zitten vroeg in het seizoen, kan zomaar tegenvallen, natuurlijk.
Onze camping heeft een prima wasmachine, dus dat komt goed. Ik zou het vooral jammer vinden voor S als ze niet lekker rond kan rennen en spelen met andere kindjes, omdat het rotweer is. Ik zal in ieder geval maar regenlaarzen meenemen, ja, dat wel. Het wordt vast goed!quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij gaan de 12e ook weg. Er is inderdaad geen goed weer gegarandeerd dus dat wordt winterjas, zomerjas, spijkerbroek, trui, rokje en topje meenemen. Niet zo praktisch
Wij gaan met mijn schoonouders een cruise maken over de Donau. We hebben dus te maken met weer op het water en verder in Wenen, Bratislava en Boedapest. Ben benieuwd!quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Onze camping heeft een prima wasmachine, dus dat komt goed. Ik zou het vooral jammer vinden voor S als ze niet lekker rond kan rennen en spelen met andere kindjes, omdat het rotweer is. Ik zal in ieder geval maar regenlaarzen meenemen, ja, dat wel. Het wordt vast goed!
Waar gaan jullie heen?
Spelen in de regenplassen kan ook leuk zijnquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Onze camping heeft een prima wasmachine, dus dat komt goed. Ik zou het vooral jammer vinden voor S als ze niet lekker rond kan rennen en spelen met andere kindjes, omdat het rotweer is. Ik zal in ieder geval maar regenlaarzen meenemen, ja, dat wel. Het wordt vast goed!
Waar gaan jullie heen?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij gaan met mijn schoonouders een cruise maken over de Donau. We hebben dus te maken met weer op het water en verder in Wenen, Bratislava en Boedapest. Ben benieuwd!
Ben er nog steeds niet over uit of ik me nouof
voel over die cruise. Ik hou het maar op
Ow ja, hoor ze mag zich vies maken hoor! Het lijkt me alleen niet relaxt om in de stromende regen te spelen, dus ik hoop dat er voldoende droge periodes zijn om lekker in de plassen te spelen dan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Spelen in de regenplassen kan ook leuk zijnWat minder voor jou, maar je hebt toch een wasmachine
Oh, jeugdherinneringenquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, jeugdherinneringen![]()
Mijn ouders weigerden altijd om twee maal dezelfde camping te bezoeken. Maar van mijn 11e tot en met mijn 13e heb ik flink gezeurd en bleven we drie jaar op dezelfde camping in de Dordogne. Daarna mocht ik niet meer mee op vakantie.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hun eerste bod werd direct afgewezen dacht ik.
Njah, SQ vat het bijna helemaal goed samen...quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar ze hadden vrijdag al gezegd dat ze vandaag zouden laten horen of er pas een tegenbod zou komen
Spannend hoor! Maar wat ik al zei - heb je erg laag ingezet? Want dan kunnen ze het best eens helemaal afblazen idd. Zou je daar mee kunnen leven?quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]En toen hebben ze vrijdag laten weten dat ze tot en met gisteren nodig hadden om de financiële consequenties van een lagere verkoopprijs dan ze in gedachten hadden door te rekenen. Vandaag horen we dus of er een tegenbod komt of ze blijven zitten waar ze zitten.
[..]
Njah, SQ vat het bijna helemaal goed samen...
Wij doen dat in principe ook niet, maar dit jaar toch terug naar dezelfde camping als vorig jaar.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, jeugdherinneringen![]()
Mijn ouders weigerden altijd om twee maal dezelfde camping te bezoeken. Maar van mijn 11e tot en met mijn 13e heb ik flink gezeurd en bleven we drie jaar op dezelfde camping in de Dordogne. Daarna mocht ik niet meer mee op vakantie.
Als mevrouw ipv mejuffrouwquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Nog 5 weken en dan spreid ik mijn handdoekje onder de griekse zon
Eerste bod wel, tweede vinden wij oprecht een mooi startpunt voor onderhandelingen. Als ze dit afwijzen, kunnen we altijd nog een final offer doen, maar meer huizen te koop dan kopers te vinden, dus als het 'm niet wordt, kunnen we altijd verder kijken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Spannend hoor! Maar wat ik al zei - heb je erg laag ingezet? Want dan kunnen ze het best eens helemaal afblazen idd. Zou je daar mee kunnen leven?
Oe, dat moet pijn hebben gedaan inderdaad. Teringquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik zal vast wel licht gefrustreerd zijn omdat de boel instortte 2 maanden nadat ik mijn koopcontract tekende en ik de 4 ton die in mijn rijtjeshuis zitten er op zijn vroegst over 20 jaar weer uit heb.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ja okee, maar als dit echt het huis is wat je graag wil, dan zou ik persoonlijk niet zo strak aan die principes vasthouden. Lees de laatste tijd zo vaak van mensen die pertinent 20% onder de vraagprijs willen betalen, ook nog verongelijkt doen als dat van tafel wordt geveegd en dan gaan roepen dat het een kopersmarkt is. Die vraagprijs is al lang op de huidige markt aangepast.
(ik zeg niet dat jullie er zo in staan overigens, voor alle duidelijkheid, maar ik snap die denkwijze gewoon echt niet.)
Nee hoor, ik snap je helemaal en ben het helemaal met je eens!quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik zal vast wel licht gefrustreerd zijn omdat de boel instortte 2 maanden nadat ik mijn koopcontract tekende en ik de 4 ton die in mijn rijtjeshuis zitten er op zijn vroegst over 20 jaar weer uit heb.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar het verliezen van mijn baan deed meer pijn op dat moment.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oe, dat moet pijn hebben gedaan inderdaad. Tering.
En ook nog eens trouwen en naar de Griekse zon binnenkortquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar het verliezen van mijn baan deed meer pijn op dat moment.
Ach, ik kan niet klagen, ik woon in een geweldig huis waar ik echt niet weg wil en ik kan het bruto allemaal prima betalen, zolang we niet willen verhuizen is er niks aan de hand
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik heb dit weekend zo veel gegeten dat ik volgens mij alles weer ben aangekomen
maar het was allemaal heel feestelijk want mijn liefje heeft gevraagd of ik met hem wil trouwen
Meteen een goede motivatie om kei hard te gaan diëten
Wat leuk!! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik heb dit weekend zo veel gegeten dat ik volgens mij alles weer ben aangekomen
maar het was allemaal heel feestelijk want mijn liefje heeft gevraagd of ik met hem wil trouwen
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
En, heb je ja gezegd?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ja, maar daar hebben we wel vet voor moeten sparen hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En ook nog eens trouwen en naar de Griekse zon binnenkort.
oh ik bedoelde meer dat het toch een soort van happy ending isquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar daar hebben we wel vet voor moeten sparen hoor![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
oh ik bedoelde meer dat het toch een soort van happy ending is.
Nu ik je kledingstijl heb gezien ben ik trouwens wel heeeel benieuwd naar je jurk.
Nou dat is wel passend want hij moest me 2x vragenquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En, heb je ja gezegd?(want dat staat er niet
)
Gefeliciteerd!
Ahw!quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou dat is wel passend want hij moest me 2x vragen
de eerste keer was ik te erg in de war en zat ik alleen maar te janken
want ik zag het echt niet aan komen
maar goed ik heb dus ja gezegd
En hij heeft me gevraagd tijdens een weekendje weg(waar ik niks van wist, dat weekendje weg)
Wat lief en romantischquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou dat is wel passend want hij moest me 2x vragen
de eerste keer was ik te erg in de war en zat ik alleen maar te janken
want ik zag het echt niet aan komen
maar goed ik heb dus ja gezegd
En hij heeft me gevraagd tijdens een weekendje weg(waar ik niks van wist, dat weekendje weg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |