Oe, dat moet pijn hebben gedaan inderdaad. Teringquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik zal vast wel licht gefrustreerd zijn omdat de boel instortte 2 maanden nadat ik mijn koopcontract tekende en ik de 4 ton die in mijn rijtjeshuis zitten er op zijn vroegst over 20 jaar weer uit heb.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ja okee, maar als dit echt het huis is wat je graag wil, dan zou ik persoonlijk niet zo strak aan die principes vasthouden. Lees de laatste tijd zo vaak van mensen die pertinent 20% onder de vraagprijs willen betalen, ook nog verongelijkt doen als dat van tafel wordt geveegd en dan gaan roepen dat het een kopersmarkt is. Die vraagprijs is al lang op de huidige markt aangepast.
(ik zeg niet dat jullie er zo in staan overigens, voor alle duidelijkheid, maar ik snap die denkwijze gewoon echt niet.)
Nee hoor, ik snap je helemaal en ben het helemaal met je eens!quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik zal vast wel licht gefrustreerd zijn omdat de boel instortte 2 maanden nadat ik mijn koopcontract tekende en ik de 4 ton die in mijn rijtjeshuis zitten er op zijn vroegst over 20 jaar weer uit heb.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar het verliezen van mijn baan deed meer pijn op dat moment.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oe, dat moet pijn hebben gedaan inderdaad. Tering.
En ook nog eens trouwen en naar de Griekse zon binnenkortquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar het verliezen van mijn baan deed meer pijn op dat moment.
Ach, ik kan niet klagen, ik woon in een geweldig huis waar ik echt niet weg wil en ik kan het bruto allemaal prima betalen, zolang we niet willen verhuizen is er niks aan de hand
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik heb dit weekend zo veel gegeten dat ik volgens mij alles weer ben aangekomen
maar het was allemaal heel feestelijk want mijn liefje heeft gevraagd of ik met hem wil trouwen
Meteen een goede motivatie om kei hard te gaan diëten
Wat leuk!! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik heb dit weekend zo veel gegeten dat ik volgens mij alles weer ben aangekomen
maar het was allemaal heel feestelijk want mijn liefje heeft gevraagd of ik met hem wil trouwen
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
En, heb je ja gezegd?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ja, maar daar hebben we wel vet voor moeten sparen hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En ook nog eens trouwen en naar de Griekse zon binnenkort.
oh ik bedoelde meer dat het toch een soort van happy ending isquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar daar hebben we wel vet voor moeten sparen hoor![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
oh ik bedoelde meer dat het toch een soort van happy ending is.
Nu ik je kledingstijl heb gezien ben ik trouwens wel heeeel benieuwd naar je jurk.
Nou dat is wel passend want hij moest me 2x vragenquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En, heb je ja gezegd?(want dat staat er niet
)
Gefeliciteerd!
Ahw!quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou dat is wel passend want hij moest me 2x vragen
de eerste keer was ik te erg in de war en zat ik alleen maar te janken
want ik zag het echt niet aan komen
maar goed ik heb dus ja gezegd
En hij heeft me gevraagd tijdens een weekendje weg(waar ik niks van wist, dat weekendje weg)
Wat lief en romantischquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou dat is wel passend want hij moest me 2x vragen
de eerste keer was ik te erg in de war en zat ik alleen maar te janken
want ik zag het echt niet aan komen
maar goed ik heb dus ja gezegd
En hij heeft me gevraagd tijdens een weekendje weg(waar ik niks van wist, dat weekendje weg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |