Ooooo, wat super! Nou, jij kan er tegen aanquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Kom maar op Jillian!
[ afbeelding ]
3 euro op de vrijmarkt!
Nice!quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Kom maar op Jillian!
[ afbeelding ]
3 euro op de vrijmarkt!
Naast de snackbar wonen FTWquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb echt trek in chocola, gelukkig zijn de winkels niet meer open!
Ik heb ook gezocht, maar tevergeefsquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Kom maar op Jillian!
[ afbeelding ]
3 euro op de vrijmarkt!
Volgens mij is Maxima in een vuilniszak nog mooi.. Zij heeft zoveel uitstraling.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:17 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik heb ook gezocht, maar tevergeefs![]()
Wat ziet Maxima er prachtig uit!
True, maar die tiaraquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Volgens mij is Maxima in een vuilniszak nog mooi.. Zij heeft zoveel uitstraling.
Mr. Tink vond dat ik wel in zoiets mag trouwen...quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:35 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
True, maar die tiaraen dan in combinatie met die jurk
Idd. Ik zit nu te kijken. Wat een prachtige vrouw!quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Volgens mij is Maxima in een vuilniszak nog mooi.. Zij heeft zoveel uitstraling.
De dag is nog niet ten einde, je kan er nu mee ophoudenquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:24 schreef Qwea het volgende:
Hmm, mijn "ik zuip niet en vreet niet " is niet echt gelukt
mijne welquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:24 schreef Qwea het volgende:
Hmm, mijn "ik zuip niet en vreet niet " is niet echt gelukt
Schade valt mee hoor, 2 krentebollen met kaas, 4 bier en 3 van die volkoren bisquit met chocolade a 79 kcal ps. Zit aan de cola light, ben dronken van 4 bier, best sneuquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De dag is nog niet ten einde, je kan er nu mee ophouden
Oooo, geen rampen gebeurd!quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:34 schreef Qwea het volgende:
Schade valt mee hoor, 2 krentebollen met kaas, 4 bier en 3 van die volkoren bisquit met chocolade a 79 kcal ps. Zit aan de cola light, ben dronken van 4 bier, best sneu
Straks thuis pasta met zalm en sla.
Welnee, geen ramp. Tis niet extreem met patat ofzo. Tis ook niet mijn lijstje, maar ach, tis q-dayquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oooo, geen rampen gebeurd!
Ik heb een stukje gebak op en ben uitgevallen tegen iemand die niet alleen bleef aandringen (en ik maar beleefd nee zeggen in allerlei vormen), maar dat allemaal negeerde en het toch gewoon voor me neerzette
Nou, dát dus vooral! Ik ben wel blij dat ik nu gewoon in een kreng verander en niet toegeef. Dus nu ben ik liever voor mezelfquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:44 schreef Qwea het volgende:
Rot op, ik vind het al moeilijk om te weigeren, blijf dan niet aandringen
Ik was het ook niet van plan, maar toen we voor de tweede ronde naar buiten gingen, had ik het heilige voornemen om een oranje tompouce te etenquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:42 schreef Brighteyes het volgende:
Isabeau, wat irritant zeg!
Miss_sly, ik had me juist voorgenomen dat ik dit jaar de oranje tompouce over zou slaan. Hij pas nu gewoon even niet in het plan, volgend jaar wellicht wel.
Wie had hier het recept van Jamie's gorgeous greek chicken gepost? Het was heerlijk!Echt iets voor een hele warme zomerdag!
En het gewoon nu bij de mac weer flikken he. "Ik hoef niet, thnx" -neem nou gewoon. "Nee." -1hapje "NEE." -aah joh hapje "moet je een klap?"quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dát dus vooral! Ik ben wel blij dat ik nu gewoon in een kreng verander en niet toegeef. Dus nu ben ik liever voor mezelf
Ik las 'gek eitje' en het duurde echt veel te lang voor ik doorhad dat 't gekookt betekent. Ik bleef me maar afvragen hoe gek een ei kan zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind ze echt superlekker, idd zo met koninginnedag ofzo, maar dit jaar is het me dus de kcals niet waard.
Lijstje:
O: Brinta
T: ontbijtkoek, eiwitshake
S: half uurtje hardlopen, plus les Jillian
L: gek eitje, 2 geroosterde boterhammen m ossenworst, 1 kapje pindakaas
T: niks, wegens geen trek
D: jamie's gorgeous greek chicken with vegetable couscous
T: verse munt thee m drupje honing, mango
Geen ideequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ben ik nou de enige die compleet van t pad af ben vandaag?
Geloof er niets van, volgens mij hebben de anderen wel een leven en zuipen zij zich klem buiten de deur terwijl ik lekker op de bank zit.
Ik zit lekker op de bank, heb niet zoveel behoefte aan drukte vandaagquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ben ik nou de enige die compleet van t pad af ben vandaag?
Geloof er niets van, volgens mij hebben de anderen wel een leven en zuipen zij zich klem buiten de deur terwijl ik lekker op de bank zit.
OMFG! Jij kijkt ook West Wing? Welk seizoen zit je?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben net mijn bed in gestapt, moe en toen kwam trek ineens om de hoek kijken. Snel naar bed dus, daar nog een aflevering West Wing kijken en slapen.
Waarom niet de blu-ray?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
West WingGa binnenkort eindelijk de dvd-box kopen.
Ja kan ook. Heb gisteren pas bedacht dat dat het doel wordtvan al mijn bol-bonnen, heb nog niet gekeken naar de opties. Blu-ray heeft wek de voorkeur inderdaad. Een van mijn fovoriete series ever.quote:
Ik bedacht me gisteren dat West Wing best een leuke serie is, maar IMHO geen echte goeie serie. Zoals The Shield en The Wire dat IMHO wel waren. West Wing kijkt lekker weg, maar IMHO is het niet echt hoogstaand. Maar goed, niet minder vermakelijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja kan ook. Heb gisteren pas bedacht dat dat het doel wordtvan al mijn bol-bonnen, heb nog niet gekeken naar de opties. Blu-ray heeft wek de voorkeur inderdaad. Een van mijn fovoriete series ever.
Goddomme waarom moet Andre van Duin mijn dag weer komen verzieken?
Nou dan ben ik echt benieuwd. Ik zat alleen op het puntje van mijn stoel bij die shooting van Charlie en Jedquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
QweaWest Wing is awesome ja! Ik spreek je nog wel als je alles hebt gezien.
Mijn vriend was trouwens vroeger fan van Andre van DuinWe hebben een platenkoffer vol LP's van Van Duin boven liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |