SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Vooral blijven bewegen, wandelen helpt dan wel.quote:Op maandag 29 april 2013 21:28 schreef tjoptjop het volgende:
blegh al de hele week last van een soort spierpijn, misschien maar even een weekje niet sporten en voornamelijk wat meer wandelen.
Morgen trouwens gewoon aan het pils hier
Vanmiddag al lekker een paar uur in de bossen gelopen. Denk dat ik misschien een beetje teveel getraind heb de afgelopen tijd (5x per week, al is het niet heel intensief). Ben nu ook m'n eetschema wat aan het aanpassen voor de wat langere termijn. De afgelopen maanden zat ik gemiddeld op zo'n -1kg per week en de komende tijd voorzie ik dat dat naar zo'n halve kilo gaat.quote:Op maandag 29 april 2013 21:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vooral blijven bewegen, wandelen helpt dan wel.
Snapt hij het niet?quote:Op maandag 29 april 2013 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, na fittie thuis omdat ik niet wil zuipen morgen, lekker 8 km gelopen in de tering herrie. Ik woon in centrum eindhoven
Niet leuk SQ.. maar je bent echt goed bezig, vind het knap van je hoor!quote:Op maandag 29 april 2013 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nope. En hij is nog steeds stilgrrr.
Kost vast kcalquote:
Mannen... Ik haat het als ik genegeerd word, dan krijg ik gooi en schreeuwneigingen. En tsja, als jij geen zin hebt om te bieren, om welke reden dan ook, dan heeft hij gewoon pech.quote:Op maandag 29 april 2013 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nope. En hij is nog steeds stilgrrr.
Zou ik ook zijn.. zou mijn mond niet kunnen houden in zon situatie..quote:
Waarschijnlijk heb je niets aan wat ik nu zeg maar ik zeg t toch.. Ik vind dat hij vooral heel trots op je mag zijn dat je deze keuze voor jezelf maakt.. de afgelopen 2 weken kon hij toch ook alleen bier drinken.. waarom morgen niet?quote:Op maandag 29 april 2013 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik verbied hem niks he. Hij mag doen wat ie wil. Maar nu kwaad omdat ik deze keuze voor mezelf maak.
Op zich niet jouw probleem. Jij maakt een keuze voor jezelf, dat heeft hij maar te respecteren.quote:Op maandag 29 april 2013 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik verbied hem niks he. Hij mag doen wat ie wil. Maar nu kwaad omdat ik deze keuze voor mezelf maak.
Jaloezie verwacht je meer van vriendinnen die stiekem niet willen dat je slanker dan hun wordtquote:Op maandag 29 april 2013 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
Hij is ook wel trots op me, maar ook boos. Misschien is het gewoon jaloezie hoor, dat ik ineens weerstand kan bieden
Ook dat is iets waar ik me weinig zorgen over maak met mijn saxofoon.quote:Op maandag 29 april 2013 21:28 schreef douche-eendje het volgende:
Conditioneel was Jillian voor de eerste keer ook best bij te houden hoor. Had daarna wel zo'n heerlijk plofhoofd maar aan conditie ontbreekt het iig niet meer. Zou wel willen dat het iets beter is over een jaar, voor als ik weer een longfunctietest heb.
Dat denk ik.quote:Op maandag 29 april 2013 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
Hij is ook wel trots op me, maar ook boos. Misschien is het gewoon jaloezie hoor, dat ik ineens weerstand kan bieden
Ik ben grensgeval astma bij een longfunctietest. >12% verschil blazen met ventolin is astma, ik zit in het grijs gebied op 11% maar heb ook een redelijk kleine longinhoud (77% medicatieloos voor lengte/gewicht-combinatie)quote:Op maandag 29 april 2013 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ook dat is iets waar ik me weinig zorgen over maak met mijn saxofoon.
Waarom moet jij de jouwe testen eigenlijk?
Ik voel nu al heel duidelijk de spieren in mijn rug schouders en armen btw.
Hey, idee! Dat wordt mijn doel voor de vrijmarkt morgen, iets zwaardere gewichtjes!
quote:Op maandag 29 april 2013 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat denk ik.
Ik geloof dat ik het een beetje herken van mijn rare boosheid dat F. ineens veel beter ging dan ik. Zó enorm confronterend omdat ik ook zo heel graag wilde, maar toch niet deed.
Iig mag jij echt rete-trots op jezelf zijn SQ!
Plus nog zes maanden borstvoeding... Ik stond op mijn kop na mijn 'eerste' glas wijnquote:Op maandag 29 april 2013 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
Hij went er maar aan, straks kan ik het hopelijk 9 maanden niet
maar je zette door!quote:Op maandag 29 april 2013 23:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Plus nog zes maanden borstvoeding... Ik stond op mijn kop na mijn 'eerste' glas wijn
Zelfkennisquote:Op maandag 29 april 2013 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dan ben ik dus niet gezellig als ik niet zuip
Maar t is al uitgepraat
[cliché]quote:
ik denk dat je mijn opmerking misinterpreteertquote:Op maandag 29 april 2013 23:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zelfkennis![]()
Niets irritanter als die "Ik hoef niet te drinken om het gezellig te hebben" lui die vervolgens de hele avond met hun chagrijnige bakkes aan de kant staan
quote:Op maandag 29 april 2013 23:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
[cliché]
het is zooooo de moeite waard
[/cliché]
oh lol iddquote:Op maandag 29 april 2013 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat je mijn opmerking misinterpreteert
Hoax!quote:Op maandag 29 april 2013 22:39 schreef Sjeen het volgende:
En ik heb van horen zeggen dat je geen alcohol nodig hebt om je te amuseren
quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan het even niet exact checken, maar ik zit eindelijk iets van 2 kilo onder mijn 'dieptepunt' van het terug omhoog stuiteren!
Ik ben best gezellig zonder drank, maar met net wat meerquote:Op maandag 29 april 2013 23:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zelfkennis![]()
Niets irritanter als die "Ik hoef niet te drinken om het gezellig te hebben" lui die vervolgens de hele avond met hun chagrijnige bakkes aan de kant staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |