Balschoentjes!quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik draag in ieder geval rode schoentjes
Goed voor de lijnquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:44 schreef BananaPancake het volgende:
Godver ik gooi zo een bakje yoghurtdip over mezelf heen
smeerkeesquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:44 schreef BananaPancake het volgende:
Godver ik gooi zo een bakje yoghurtdip over mezelf heen
ik was er al klaar meequote:
hihi ik moest lachenquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:53 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
ik was er al klaar meezat in de trein
Rhubarbje wordt ten huwelijk gevraagd en ik word gesaust, fml
kooktijdschriftje ergens scorenquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:07 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zit weer aan mijn eetlijstje voor volgende week maar totaal geen inspiratie.. Hebben jullie daar ook zo'n last? Ik elke week weer opnieuw!
Dankjewelquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ja okee, maar als dit echt het huis is wat je graag wil, dan zou ik persoonlijk niet zo strak aan die principes vasthouden. Lees de laatste tijd zo vaak van mensen die pertinent 20% onder de vraagprijs willen betalen, ook nog verongelijkt doen als dat van tafel wordt geveegd en dan gaan roepen dat het een kopersmarkt is. Die vraagprijs is al lang op de huidige markt aangepast.
(ik zeg niet dat jullie er zo in staan overigens, voor alle duidelijkheid, maar ik snap die denkwijze gewoon echt niet.)
Hartstikke begrijpelijk toch! Overigens is onze 'doelprijs' gebaseerd op hun vraagprijs - de kosten die we meteen moeten maken (buitenboel helemaal schilderen, anders rotten de kozijnen deze winter weg) en een klein deel eraf. Ik DM je wel even voor de precieze bedragen ivm herkenbaarheid enzo...quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik zal vast wel licht gefrustreerd zijn omdat de boel instortte 2 maanden nadat ik mijn koopcontract tekende en ik de 4 ton die in mijn rijtjeshuis zitten er op zijn vroegst over 20 jaar weer uit heb.
Gefeliciteerd! En niks keihard dieeten, gewoon gezond eten, veel bewegen! Wanneer is de grote dag?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik heb dit weekend zo veel gegeten dat ik volgens mij alles weer ben aangekomen
maar het was allemaal heel feestelijk want mijn liefje heeft gevraagd of ik met hem wil trouwen
Meteen een goede motivatie om kei hard te gaan diëten
Ja maar ik ga wel iets strenger zijn hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:17 schreef Tink89 het volgende:
[..]
[..]
Hartstikke begrijpelijk toch! Overigens is onze 'doelprijs' gebaseerd op hun vraagprijs - de kosten die we meteen moeten maken (buitenboel helemaal schilderen, anders rotten de kozijnen deze winter weg) en een klein deel eraf. Ik DM je wel even voor de precieze bedragen ivm herkenbaarheid enzo...
[..]
Gefeliciteerd! En niks keihard dieeten, gewoon gezond eten, veel bewegen! Wanneer is de grote dag?
Da's nog lang! Let je wel op dat je een manier kiest die je ook tot dan kunt volhouden?quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar ik ga wel iets strenger zijn hoorwant mijn dieet was nog erg vrij
en ik heb nog kei lang hoor! we hebben nog geen datum maar we denken 2015 of 2016 zelfs pas
(we moeten eerst nog een stapel studies af maken)
Ja hoor!quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Da's nog lang! Let je wel op dat je een manier kiest die je ook tot dan kunt volhouden?
en ze hebben verdorie nog steeds niet gebeld... grrmb
Spring is in the air!quote:
Ik mis soms die bite en dan mik ik er wat cruesli inquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:39 schreef Isabeau het volgende:
Wat is sporten toch opbeurend in myfitnesspalHij telt alle verbrandde kcal op bij hoeveel je per dag mag en dus mag ik al een paar dagen meer dan 2000 kcal. Ik heb het tot nu toe nog niet gehaald. Maar het màg wel
![]()
Had enorm veel behoefte aan zoet/suiker en dus maar een klein trosje blauwe druiven meegenomen uit de super. Organic candy
Qwea, eet je muesli & cruesli als compromis tussen gezond en lekker?
Ja, chips oid eet ik zelden. En dus flikker ik maar een beetje cruesli door mijn yoghurt en kwarkquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:44 schreef Isabeau het volgende:
Bite is goedHet schijnt dat mensen crunchy food meer waarderen. En dan kan je denken aan chips, maar ook aan zonnebloempitten of cruesli.
quote:
En damn CCquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:21 schreef Qwea het volgende:
Lucky_Strike of Brighteyes, waar is Danny in ene gebleven in the West Wing? Hij was in ene in seizoen 2 pleite
Hij komt halverwege seizoen 4 terug.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:21 schreef Qwea het volgende:
Lucky_Strike of Brighteyes, waar is Danny in ene gebleven in the West Wing? Hij was in ene in seizoen 2 pleite
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ongeduldige! Ik heb de hele dag zitten verbranden in de zon en heb nu, bij zwemles, eindelijk tijd voor bijlezen.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Dus, MikeyMo komt thuis, ik sta te koken, zegt hij "ehm.. slank kontje. Je kont begint slanker te worden"
Nou, die kon ik mooi in mijn zak steken
Dat was het 3de compliment vandaag, van 3 verschillende mensenquote:
Nice!quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Dus, MikeyMo komt thuis, ik sta te koken, zegt hij "ehm.. slank kontje. Je kont begint slanker te worden"
Nou, die kon ik mooi in mijn zak steken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |