Ja kan ook. Heb gisteren pas bedacht dat dat het doel wordtvan al mijn bol-bonnen, heb nog niet gekeken naar de opties. Blu-ray heeft wek de voorkeur inderdaad. Een van mijn fovoriete series ever.quote:
Ik bedacht me gisteren dat West Wing best een leuke serie is, maar IMHO geen echte goeie serie. Zoals The Shield en The Wire dat IMHO wel waren. West Wing kijkt lekker weg, maar IMHO is het niet echt hoogstaand. Maar goed, niet minder vermakelijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja kan ook. Heb gisteren pas bedacht dat dat het doel wordtvan al mijn bol-bonnen, heb nog niet gekeken naar de opties. Blu-ray heeft wek de voorkeur inderdaad. Een van mijn fovoriete series ever.
Goddomme waarom moet Andre van Duin mijn dag weer komen verzieken?
Nou dan ben ik echt benieuwd. Ik zat alleen op het puntje van mijn stoel bij die shooting van Charlie en Jedquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
QweaWest Wing is awesome ja! Ik spreek je nog wel als je alles hebt gezien.
Mijn vriend was trouwens vroeger fan van Andre van DuinWe hebben een platenkoffer vol LP's van Van Duin boven liggen.
Mijne ook niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Echt verschrikkelijk inderdaad. Ik weet alleen niet wat ik erger vind, Hazes of Van Duin. Zo niet mijn ding
om even op deze terug te komenquote:Op maandag 29 april 2013 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is dat nou voor onzin? Je moet gewoon je armen niet overstrekken, dus het op je spieren doen.
Ik schijn ook hypermobiel te zijn maar je kan dat gewoon leren
WTFquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:58 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
om even op deze terug te komen
[ afbeelding ]
zo dusik strek echt gewoon mijn arm uit, alsof ik er druk opzet om mezelf omhoog te duwen. Dus ook op vuisten of wat dan ook gaat ook niet
wat je trouwens ziet, is niet mijn elleboog, maar de binnenkant ervan(die dichtklapt als je je arm buigt ?)
ermahgerd, dat is bizar!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:58 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
om even op deze terug te komen
[ afbeelding ]
zo dusik strek echt gewoon mijn arm uit, alsof ik er druk opzet om mezelf omhoog te duwen. Dus ook op vuisten of wat dan ook gaat ook niet
wat je trouwens ziet, is niet mijn elleboog, maar de binnenkant ervan(die dichtklapt als je je arm buigt ?)
was het gezellig?quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben kapot dik. Ik geef Vanyel de schuld.
Ik geloof het wel...quote:
Vandaar dat ik zei dat ik geen push-ups kan doenquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG! Jij kijkt ook West Wing? Welk seizoen zit je?Ik in 3, bijna 4
Ja hier ook, ik waggel momenteel van de spierpijn in mn benenquote:Op woensdag 1 mei 2013 03:47 schreef klumsy het volgende:
echt niet normaal wat een spierpijn ik heb
![]()
En dat na 2 lessen Jillian....
nice!quote:
Ik hou van cruesliquote:Op woensdag 1 mei 2013 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik val prima af met mijn dagelijkse cruesli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |