inderdaad gewoon lkkr lange spieren beetje toned atlettische lookquote:Op woensdag 17 april 2013 11:23 schreef Panzermaus het volgende:
Als ik ga kuren ga ik sowieso Insanity doen. Door het hoge aantal reps krijg je niet van die bolle ballonnenspieren die je ook bij grote bodybuilders ziet.
ja wel btje jammer dat hij achter die chicks rende toen de foto werd genomenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:23 schreef Panzermaus het volgende:
Mooi om Yuri in de OP te zien trouwens.
Mensen die de hele tijd bezig zijn met streef(fysieken) zijn eigenlijk onzekere pubers.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:35 schreef seto het volgende:
[..]
ja wel btje jammer dat hij achter die chicks rende toen de foto werd genomen
Whatever. Tatoeagesquote:Op woensdag 17 april 2013 11:50 schreef fathank het volgende:
wat is deze er gaan er maar 12 in een dozijn?
Met jouw fysiek kun je natuurlijk niet meer naar een streef toewerken. KIJK ZIJN PLAATJE MENSEN!!!quote:Op woensdag 17 april 2013 11:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mensen die de hele tijd bezig zijn met streef(fysieken) zijn eigenlijk onzekere pubers.
Gewoon hard trainen en niet kijken naar hoe anderen er uit zien.
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mensen die de hele tijd bezig zijn met streef(fysieken) zijn eigenlijk onzekere pubers.
Gewoon hard trainen en niet kijken naar hoe anderen er uit zien.
Waar is Yolanthe dan?quote:
In de gisteren uitgebrachte trailer van de film Pain and Gain is weer geen spoor van Yolanthe Sneijder-Cabau te bekennen. De Nederlandse actrice is in april vorig jaar meerdere malen op de set gezien en zou, tot grote trots van velen, een rol spelen in de grote Hollywood-productie. In december vroeg menigeen zich al af of haar scènes er niet allemaal uitgeknipt zijn. Deze trailer lijkt die geruchten opnieuw te bevestigen.quote:
tijd?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:24 schreef Kerol het volgende:
even kk hard hardgelopen tog die 15km even geneukt in de ass u mirin jelly
Gisteren afscheidsshake genomen, ik dacht vannochtend dat ik moest kotsen en zat een half uur op de wc te schijtenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah dan is het over met dat ding. Ze kunnen gaan meuren niet normaal, als je kotsen wilt opwekken dan moet je dat maar doen.
Dude je gaat er dan toch geen shake meer in maken? Gewoon in de blender gooien.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gisteren afscheidsshake genomen, ik dacht vannochtend dat ik moest kotsen en zat een half uur op de wc te schijten
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:18 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
In de gisteren uitgebrachte trailer van de film Pain and Gain is weer geen spoor van Yolanthe Sneijder-Cabau te bekennen. De Nederlandse actrice is in april vorig jaar meerdere malen op de set gezien en zou, tot grote trots van velen, een rol spelen in de grote Hollywood-productie. In december vroeg menigeen zich al af of haar scènes er niet allemaal uitgeknipt zijn. Deze trailer lijkt die geruchten opnieuw te bevestigen.
Haha beter! Slecht voor haar ego. Ik hoop dat ze weer een beetje gaat aankomen trouwens.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:18 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
In de gisteren uitgebrachte trailer van de film Pain and Gain is weer geen spoor van Yolanthe Sneijder-Cabau te bekennen. De Nederlandse actrice is in april vorig jaar meerdere malen op de set gezien en zou, tot grote trots van velen, een rol spelen in de grote Hollywood-productie. In december vroeg menigeen zich al af of haar scènes er niet allemaal uitgeknipt zijn. Deze trailer lijkt die geruchten opnieuw te bevestigen.
Ik probeerde mijn weerstand te verhogenquote:Op woensdag 17 april 2013 12:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dude je gaat er dan toch geen shake meer in maken? Gewoon in de blender gooien.
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:27 schreef Kerol het volgende:
Jep, alles weg.
.
helemaal als je in de 140-160 bpm fase loopt toch spier loopt gewoon weg struikelde bijna over een stuk spier dat er onderweg afviel
Geen vaatwasser hebbenquote:Op woensdag 17 april 2013 12:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik dacht dat ik het wel kon hebben met mijn bazenikdoe1keerinde2weekdeafwasofdeafwaswordtgedaanalsmijnvriendinlangskomt-weerstand
ja maar jij harkt ook een miljoen per jaar binnen met zo'n lichaamquote:Op woensdag 17 april 2013 12:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Geen vaatwasser hebben.
20 jaar geleden hadden wij in ons studentenhuis er al 1.
Echinacea, bosbessen, cranberries, avocado. Powerfood eten mattie. Eet sinds 3 maanden meer van dit en nu een gaaf huidje, minder haaruitval etc.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik probeerde mijn weerstand te verhogen
Mijn signature supplementenlijn loopt niet zo goed.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
ja maar jij harkt ook een miljoen per jaar binnen met zo'n lichaam
ben jij tog in je ui??
Die grapjes worden echt te saai gewoon, verzin eensch wat nieuws.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
ja maar jij harkt ook een miljoen per jaar binnen met zo'n lichaam
ben jij tog in je ui??
Je vergeet sperma: ook goed voor van alles en nog wat.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Echinacea, bosbessen, cranberries, avocado. Powerfood eten mattie. Eet sinds 3 maanden meer van dit en nu een gaaf huidje, minder haaruitval etc.
een vrouw die komt vertellen wat grappig is en wat nietquote:Op woensdag 17 april 2013 12:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die grapjes worden echt te saai gewoon, verzin eensch wat nieuws.
Dat smeer ik op mijn gezicht.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je vergeet sperma: ook goed voor van alles en nog wat.
De Turk komt in je naar boven man, vrouwenhaat en agressie.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
een vrouw die komt vertellen wat grappig is en wat niet
oprotte bitch ga maar naar LIF
Die roids hakken er aardig in, niet?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
een vrouw die komt vertellen wat grappig is en wat niet
oprotte bitch ga maar naar LIF
Heeft niks met afkomst te maken, CarbonC ziet al waar het door komt.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
De Turk komt in je naar boven man, vrouwenhaat en agressie.
Ik heb liever een eigen badkamer toilet en tuin dan een vaatwasser.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Geen vaatwasser hebben.
20 jaar geleden hadden wij in ons studentenhuis er al 1.
Moet te doen zijn, toch?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb liever een eigen badkamer toilet en tuin dan een vaatwasser.
strong babolimpquote:Op woensdag 17 april 2013 11:35 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
wie hier is r groter dan dit?? incl 13 in dozijn tat
Heb ik nu ook. Het is alleen qua ruimte kiezen tussen een droger en vaatwasser. En aangezien ik al een droger had staan heb ik geen vaat wasserquote:
Sowieso is dat hele als versieren niet makkelijk gaat topic gevuld met trieste beta's. Ik heb het bijna te doen met de users daarquote:Op woensdag 17 april 2013 13:19 schreef MsMessy het volgende:
Hilarischen posts
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #115
R&P / Dating(site)-ervaringen #341 Gezegend met nieuwe dates?
40-50 euroquote:Op woensdag 17 april 2013 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Even een vraag voor de mensen die op zichzelf wonen/student zijn. Wat zijn jullie per week kwijt aan boodschappen?
Weissman, doe normaal, je bent dronken.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:19 schreef MsMessy het volgende:
Hilarischen posts
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #115
R&P / Dating(site)-ervaringen #341 Gezegend met nieuwe dates?
Dit. Alsof iemand er nog geloofd dat Ms. Messy een vrouw is.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weissman, doe normaal, je bent dronken.
Ik denk zo rond de 40 euro ja, ik koop vaak vlees wat in de aanbieding is enz. Maar ik ben meestal in het weekend niet op mijn kamer.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Even een vraag voor de mensen die op zichzelf wonen/student zijn. Wat zijn jullie per week kwijt aan boodschappen?
Ms. Messy is gewoon de vriendin van Weiss, maar Weiss is geband.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Alsof iemand er nog geloofd dat Ms. Messy een vrouw is.
Ai dat gaat dan een nog langere ban wordenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ms. Messy is gewoon de vriendin van Weiss, maar Weiss is geband.
Als mijn inkomen stijgt, zie ik het daar ook wel heen gaan.quote:
De foto's niet gezien?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Alsof iemand er nog geloofd dat Ms. Messy een vrouw is.
Ja man. Vanaf aankomend schooljaar zit ik in Amsterdam, dus ik ben mijn uitgaven al aan het berekenen.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:27 schreef Seam het volgende:
Supps had ik zelf ook niet meegeteldWil je ook op kamers gaan yuri?
beetje gare naam voor een opblaaspop.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Amsterdam = duur, helaas.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man. Vanaf aankomend schooljaar zit ik in Amsterdam, dus ik ben mijn uitgaven al aan het berekenen.
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
welke google-opdracht gebruikte hij?
Wat ga je studeren Yuri? En lekker de aanbiedingen aflopen. Kiloknallers etcquote:Op woensdag 17 april 2013 13:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man. Vanaf aankomend schooljaar zit ik in Amsterdam, dus ik ben mijn uitgaven al aan het berekenen.
Ugh, die tijden met instant noodlesquote:Op woensdag 17 april 2013 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
Uit huis gaan is leuk
En je kunt al koken, dan heb je al weer goed voorsprong op anderen
Precies. En nu al beginnen met het zoeken naar goede, goedkope woonruimte. En de Lidl is gewoon goed. En samen met anderen eten = goedkoper, vooral als er p.p. betaald wordt of iedereen omstebeurt kookt. Voordat men doorheeft dat jij structureel 2x zoveel eet alsdan de rest ben je zo weer een jaar verder.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat ga je studeren Yuri? En lekker de aanbiedingen aflopen. Kiloknallers etc
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:33 schreef CarbonC het volgende:
Voordat men doorheeft dat jij structureel 2x zoveel eet als de rest ben je zo weer een jaar verder.
Iemand probeert hier ergens de aandacht van af te leiden.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:35 schreef MsMessy het volgende:
Fanta doe eens post van je obliques en glutes posten
gr gr
ManagerAnger
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dudequote:Op woensdag 17 april 2013 13:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Voorbeeld: bestek etc. regel je gewoon in de Mensa / op je faculteitskantine.
Ik neem telkens de verkeerde inbussleutel meequote:Op woensdag 17 april 2013 13:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
DudeJij regelt je homegym ook door stukje bij beetje de powerrack in je gym naar huis te smokkelen?
Waarom? Studentenhuis is leuk, zeker de eerste jaren van je studie.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:40 schreef 16meter het volgende:
Niet in een studentenhuis gaan wonen. Beter eigen sanitair en keuken regelen.
Dat is dan een paar tientjes teveel.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:41 schreef 16meter het volgende:
Nieuw bestek kost maar een paar tientjes bij de Action.
Als je die paar tientjes voor bestek niet kan missen heb je een inkomstenprobleem.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is dan een paar tientjes teveel.
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je die paar tientjes voor bestek niet kan missen heb je een inkomstenprobleem.
Is niet stelen, is lenen. Na je studie gewoon terugbrengen. Of je huisgenoten vragen dat te doen.quote:
Opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah. Ik heb nu gereageerd op een kamer van ¤ 650,- per maand maar dat is ietwat duur. Wel in het centrum trouwens. Ik wil dus even kijken of er toch een mogelijkheid is. Jammer genoeg ben ik geen 23+ en krijg ik hier geen huursubsidie op.quote:
Kan ook niet wachten man. Verveel me de pestpleuris hier. Ik wil op avontuur.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
Uit huis gaan is leuk
En je kunt al koken, dan heb je al weer goed voorsprong op anderen
In eerste instantie wou ik IBMS (International Business & Management) gaan doen. Ik wou die opleiding met name volgen omdat ik een ondernemer in hart en nieren ben, mijn Engels omhoog wou schroeven en om te netwerken met mensen in het buitenland, echter denk ik dat ik er te weinig aan ga hebben. Ik interesseer mij voornamelijk in de e-commerce/het internet. Nu heb ikzelf altijd ideeën voor diensten alleen kan ik ze zelf niet ontwikkelen. Dan kun je wel mensen betalen of met een aandelenstructuur werken, maar dat schiet niet op. Ik ga dus informatica studeren om te leren programmeren en om de gedachtegang erachter te begrijpen. Het is sowieso de toekomst en ik ben van mening dat ik er veel meer profijt van ga hebben.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat ga je studeren Yuri? En lekker de aanbiedingen aflopen. Kiloknallers etc
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:35 schreef MsMessy het volgende:
Fanta doe eens pics van je obliques en glutes posten :$ :$
gr gr
ManagerAnger
Dit. Ik zoek ook zelfstandige woningen puur vanwege het koken en eten en zo. Ik wil niet afgeleid worden van mijn doelen. #focus #autistquote:Op woensdag 17 april 2013 13:40 schreef 16meter het volgende:
Niet in een studentenhuis gaan wonen. Beter eigen sanitair en keuken regelen.
Lift jij überhaupt?quote:
Is ook niks man. Meeste studenten willen alleen maar zuipen en pizza's opwarmen in een ranzige magnetron.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit. Ik zoek ook zelfstandige woningen puur vanwege het koken en eten en zo. Ik wil niet afgeleid worden van mijn doelen. #focus #autist
Inschrijven bij studentenhuisvestiging (bestaat dat nog?) is altijd zinvol, al is het voor over een paar jaar. Informatica is een goede keuze! Er is veel behoefte aan mensen die echt iets (technisch) kunnen en je kunt altijd later nog een MBA o.i.d. doen. Probeer voor de rest alvast wat te sparen: studententijd is voor de meeste mensen een dure tijd. En voor de rest wat handigheid krijgen in dingen goedkoop te regelen, dat had ik in het begin niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah. Ik heb nu gereageerd op een kamer van ¤ 650,- per maand maar dat is ietwat duur. Wel in het centrum trouwens. Ik wil dus even kijken of er toch een mogelijkheid is. Jammer genoeg ben ik geen 23+ en krijg ik hier geen huursubsidie op.
[..]
Kan ook niet wachten man. Verveel me de pestpleuris hier. Ik wil op avontuur.
[..]
In eerste instantie wou ik IBMS (International Business & Management) gaan doen. Ik wou die opleiding met name volgen omdat ik een ondernemer in hart en nieren ben, mijn Engels omhoog wou schroeven en om te netwerken met mensen in het buitenland, echter denk ik dat ik er te weinig aan ga hebben. Ik interesseer mij voornamelijk in de e-commerce/het internet. Nu heb ikzelf altijd ideeën voor diensten alleen kan ik ze zelf niet ontwikkelen. Dan kun je wel mensen betalen of met een aandelenstructuur werken, maar dat schiet niet op. Ik ga dus informatica studeren om te leren programmeren en om de gedachtegang erachter te begrijpen. Het is sowieso de toekomst en ik ben van mening dat ik er veel meer profijt van ga hebben.
[..]
[..]
Dit. Ik zoek ook zelfstandige woningen puur vanwege het koken en eten en zo. Ik wil niet afgeleid worden van mijn doelen. #focus #autist
[..]
Hangt wel een beetje van je huisgenoten af. Waar/wat heb jij gestudeerd?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is ook niks man. Meeste studenten willen alleen maar zuipen en pizza's opwarmen in een ranzige magnetron.
Als je een zelfstandige woonruimte kunt regelen, altijd doen.
Yes. Ik sta al ingeschreven bij studentenwoningweb.nl Ja, precies en ik heb op mijn mbo al veel geleerd over bedrijfsvoering etc. Daarnaast heb ik al veel kennis van het internet opgezogen en doe het nog steeds. Ik kan beter iets doen waar ik écht wat aan heb.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Inschrijven bij studentenhuisvestiging (bestaat dat nog?) is altijd zinvol, al is het voor over een paar jaar. Informatica is een goede keuze! Er is veel behoefte aan mensen die echt iets (technisch) kunnen en je kunt altijd later nog een MBA o.i.d. doen. Probeer voor de rest alvast wat te sparen: studententijd is voor de meeste mensen een dure tijd. En voor de rest wat handigheid krijgen in dingen goedkoop te regelen, dat had ik in het begin niet.
Ja, die mensen zijn ziek. Heel erg ziek.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef Boydie12 het volgende:
lol, heeft een van jullie weleens iets over 'pro-ana' gehoord? Lag hier toevallig vanmorgen een tijdschrift op tafel met een verhaal erover, blijken dus allemaal websites te zijn waar jonge meiden elkaar stimuleren tot afvallen, echt ziek kijk maar eens.. :
http://www.pro-ana.be/ en dan moet je babbelbox pro hebben geloof ik..
voorbeeldpost :
Vanmorgen gewogen en ben 1,1 kilo afgevallen.
Vandaag o=rijstenwafel
middag= appel
T= rijstenwafel of volkorencracker
avond= wat de pot schraft
Vanmiddag naar de boederij erna effen naar de stad en na het avond eten fietsen erna tea bo en buikspieren en dan hoop ik dat ik het er weer wat af heb morgen
Stay strong people whe can do it
![]()
De meeste mensen met anorexia zijn lelijk als de nacht en proberen hun gezicht te compenseren met hun lichaam. Ik zie het een beetje als het spiegelbeeld van het AAS forum van DBBquote:Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef Boydie12 het volgende:
lol, heeft een van jullie weleens iets over 'pro-ana' gehoord? Lag hier toevallig vanmorgen een tijdschrift op tafel met een verhaal erover, blijken dus allemaal websites te zijn waar jonge meiden elkaar stimuleren tot afvallen, echt ziek kijk maar eens.. :
voorbeeldpost :
Vandaag o=rijstenwafel
middag= appel
Vanmiddag naar de boederij erna effen naar de stad en na het avond eten fietsen erna tea bo en buikspieren en dan hoop ik dat ik het er weer wat af heb morgen
![]()
jij likt alles zo schoon dat het gelyk weer de kast in kan ckerquote:Op woensdag 17 april 2013 13:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb liever een eigen badkamer toilet en tuin dan een vaatwasser.
Alleen reactieve posts, minachting richting het gros van de users, zowel hier als op andere topics, geen toegevoegde waarde etc etcquote:
Gaat vaak diep hoor zoiets. Voor die meiden is het het enige waar ze controle over hebben en dat voelt goed. Vaak is het ook nog genetisch.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef Boydie12 het volgende:
voorbeeldpost :
Vandaag o=rijstenwafel
middag= appel
![]()
Excuus,quote:Op woensdag 17 april 2013 15:02 schreef Snakey het volgende:
Zullen we wachten tot hij zelf weer kan posten? Iemand bespreken terwijl hij er zelf niet (hier) op kan reageren lijkt me niet eerlijk.
Dat users, in dit geval jij en weissman, elkaar niet liggen of mogen is onvermijdelijk op een forum. Zoek elkaar gewoon niet op of ga niet in op iemand, maakt het een stuk leuker voor iedereen.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Excuus,
Ik reageerde louter en alleen op de vraag waarom ik vind dat het opgeruimd is netjes is.
Ik heb oprecht geen problemen met die jongen... zolang hij maar respect blijft houden tegen wie dan ook en niet klakkeloos mensen hun posts loopt af te branden zonder daarbij ook nog eens een goed argument voor te hebben.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat users, in dit geval jij en weissman, elkaar niet liggen of mogen is onvermijdelijk op een forum. Zoek elkaar gewoon niet op of ga niet in op iemand, maakt het een stuk leuker voor iedereen.
Ik doe nu manager groothandel.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:13 schreef Stereotomy het volgende:
Als je ondernemen leuk vindt, dan is informatica misschien iets te droog voor je. HBO informatica is behoorlijk technisch. Ik weet niet wat je nu aan het doen bent op MBO niveau?
Bedrijfskundige Informatica of aanverwant is misschien dan leuke voor je. Combi tussen ondernemen, management en informatica.
late leerling?quote:Op woensdag 17 april 2013 15:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik doe nu manager groothandel.
Als ik Bedrijfskundige IT zo bekijk is het niet echt wat ik wil. Ik wil juist het technische leren. Vanavond eens wat beter doorlezen, thanks.
die moeder van hem is een pure milf, 9/10quote:
100%quote:Op woensdag 17 april 2013 15:31 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
die moeder van hem is een pure milf, 9/10
Hahaha. Ik had al gereageerd op een kamer op de Spinazocampus in Z-O alleen er waren teveel mensen voor mij. Z-O is nog een aardig stukkie van het centrum trouwens, best jammer.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:57 schreef Ethanolic het volgende:
Yuri je moet gewoon lekker Bullewijk pakken of in West ofzo.
Of Gein
Z-O is trouwens niet heel verkeerd als je naar Leeuwenburg, Wibautstraat of Spaklerweg gaat. Zolang je maar een goede buurt hebt. Watergraafsmeer kan je ook vaak wel iets vinden, niet ver van het centrum en geen fucking E650
Ja er zitten echt rare mensen in de gym. Maar het ligt ook aan de vrouwen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Worden echt zo vaak vrouwen lastig gevallen in de sportschool, hoor de meest rare verhalen van vrouwen op bepaalde nederlandse fora's
Je moet sowieso niet een kamer verwachten in centrum, tenzij je dik veel geld/geluk hebt.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha. Ik had al gereageerd op een kamer op de Spinazocampus in Z-O alleen er waren teveel mensen voor mij. Z-O is nog een aardig stukkie van het centrum trouwens, best jammer.
Strandvliet toch? Valt reuze mee hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha. Ik had al gereageerd op een kamer op de Spinazocampus in Z-O alleen er waren teveel mensen voor mij. Z-O is nog een aardig stukkie van het centrum trouwens, best jammer.
Dit.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:07 schreef seto het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet een kamer verwachten in centrum, tenzij je dik veel geld/geluk hebt.
Geen idee broer.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Strandvliet toch? Valt reuze mee hoor.
Alleen 's nachts na uitgaan is dat denk ik wat minder.
Ik dacht al wat bedoel je met E650 dan, duidelijk.quote:
Een programma op mijn werk pakt nooit de ¤ dus ik ben nu gewend E ervoor te zettenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen idee broer.
[..]
Ik dacht al wat bedoel je met E650 dan, duidelijk.
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Een programma op mijn werk pakt nooit de ¤ dus ik ben nu gewend E ervoor te zetten
Zit je nog niet in het centrum en betaal je 650.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die van 650 is wel fucking nice man. Is op de Tweede Boerhaavestraat. Is de nieuwe Amstelcampus.
Hoeft ook niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zit je nog niet in het centrum en betaal je 650.
Waar in Nieuw-West?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan ook reageren op een kamer in Nieuw-West maar die wijk ziet er echt pauper uit man.
Had ik gekeken, maar zag zo niks staan op studentenwoningweb. Ik kijk vanavond even op een andere site.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar in Nieuw-West?
Anders kijk je naar kamers in Watergraafsmeer.
Geuzenveld, klote ghettoquote:
+ Ver van het centrum is nooit echt ver.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Yuri G, kom in 050 wonen. Kamers zijn hier een stuk goedkoper en redelijke kamers (20m) heb je voor rond de 350 als je een beetje goed zoekt. Verder van het centrum wordt ook alleen maar cheaper
Ver is >15 min lopen in mijn ogenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
+ Ver van het centrum is nooit echt ver.
wat een nicht is Hermes toch eigenlijkquote:Op woensdag 17 april 2013 16:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Trouwens pata's gepast in de Adidas store zodat ik de goede maat voor mn lifting shoes kon vinden. Heb nog overwogen om een paar sprankelende limited edition pata's te kopen maar toch maar niet gedaan
[ afbeelding ]
Ken je geschiedenis. Hermes was de nichtenboi die gevleugelde schoenen als eerste droeg.quote:
Dat ik dat heb kunnen missen zeg. Michiel de Ruyter is er niks bij.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Ken je geschiedenis. Hermes was de nichtenboi die gevleugelde schoenen als eerste droeg.
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat ik dat heb kunnen missen zeg. Michiel de Ruyter is er niks bij.
Noh G, het westen is waar alles gebeurt.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Yuri G, kom in 050 wonen. Kamers zijn hier een stuk goedkoper en redelijke kamers (20m) heb je voor rond de 350 als je een beetje goed zoekt. Verder van het centrum wordt ook alleen maar cheaper
Ehh ik ben obviously níet de chick die gepest wordt in dit plaatjenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lolz deze chick je vergeet mn t-rex benen ff hiero he omg
ohw k dagt alquote:Op woensdag 17 april 2013 19:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ehh ik ben obviously níet de chick die gepest wordt in dit plaatjen
quote:
Calve raises?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ohw k dagt al
kga nu benen trainen jonges
3*8 SQ
3*8 Lunges (per been lolz)
4*12 Leg Press
4*12 Leg Extension
4*12 Leg Curl
4*20 Calve Raise
gr gr
dat feelingquote:Op woensdag 17 april 2013 19:15 schreef robuust89 het volgende:
Bizar veel zin om te trainen, niet normaal
Whut als je eerder was had zeker nog 50m2 voor je. Wit met V-groefquote:Op woensdag 17 april 2013 18:29 schreef no1uknow het volgende:
help a brother out
V&A / [GEZ] Laminaat
Beter dan XTC jewait.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:15 schreef robuust89 het volgende:
Bizar veel zin om te trainen, niet normaal
jatog 4x20 lekker die burn voele jij snap t goedzoquote:Op woensdag 17 april 2013 19:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ohw k dagt al
kga nu benen trainen jonges
3*8 SQ
3*8 Lunges (per been lolz)
4*12 Leg Press
4*12 Leg Extension
4*12 Leg Curl
4*20 Calve Raise
gr gr
Deze opleiding zou je ook kunnen overwegenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In eerste instantie wou ik IBMS (International Business & Management) gaan doen. Ik wou die opleiding met name volgen omdat ik een ondernemer in hart en nieren ben, mijn Engels omhoog wou schroeven en om te netwerken met mensen in het buitenland, echter denk ik dat ik er te weinig aan ga hebben. Ik interesseer mij voornamelijk in de e-commerce/het internet. Nu heb ikzelf altijd ideeën voor diensten alleen kan ik ze zelf niet ontwikkelen. Dan kun je wel mensen betalen of met een aandelenstructuur werken, maar dat schiet niet op. Ik ga dus informatica studeren om te leren programmeren en om de gedachtegang erachter te begrijpen. Het is sowieso de toekomst en ik ben van mening dat ik er veel meer profijt van ga hebben.
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:50 schreef 16meter het volgende:
http://www.samenkopen.net/action_products/123391/142650
Inkoopactie Beef Jerky. Voor de liefhebber.
Al gepost bish.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:01 schreef Curlbrah het volgende:
http://pmd.sonic1029.com/(...)aftpunk_getlucky.mp3
kekke gym muziek
kom haten fattyquote:
Hahah hele zak? Ik heb gamba's op gemarineerd met knoflook, citroen, lente ui en chili met brocolli, quinoa.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:12 schreef Curlbrah het volgende:
ok
net zak zalm á 8 stuks opgehaald, even de magnetron in en voilá
@Yuri: je moet kiezen waar je gemotiveerd voor bent maar ik denk dat je met zuiver informatica het beste toekomstperspectief hebt. Dus als je dat aankan en er gemotiveerd voor bent zou ik dat kiezen.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Deze opleiding zou je ook kunnen overwegen
http://www.kdg.be/opleidi(...)municatietechnologie
Heb ik niet gezien, maar Bayer wist al in 2000 dat hun insecticiden bijen in de war brachten.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:50 schreef Fanta-stick het volgende:
Nog nooit een Youtube advertentie afgekeken maar die van Greenpeace is toch indrukwekkend ( die over bijen).
Jammer dat ze niet doorhebben dat wij verhongeren als de bijen uitsterven.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien, maar Bayer wist al in 2000 dat hun pecticiden bijen in de war brachten.
Dan ben je toch wel echt ziek als je dat bedrijf leidt.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)voor-bijen-aan.dhtml
Wat kinderachtig zeg.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vandaag bijna met een manlet op de vuist omdat hij het squatrek wou en ik daar nog aan het deadliften was. Hij vond dat ik maar ergens anders moest gaan deadliften en toen ik dat weigerde en een opmerking maakte over zijn feed the beast shirt icm zijn lengte flipte hij hem helemaal. Die manlets zijn trouwens wel altijd de types in de gym die zo gefrustreerd zijn
beter geen magnetron broederquote:Op woensdag 17 april 2013 20:12 schreef Curlbrah het volgende:
ok
net zak zalm á 8 stuks opgehaald, even de magnetron in en voilá
omdat radiostraling en shit?quote:
Je kan het beter geleidelijk laten ontdooien, Afspoelen met koud water tot ijslaagje weg is en dan in de pan rustig laten ontdooien op laag vuur.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Whut als je eerder was had zeker nog 50m2 voor je. Wit met V-groef
quote:
Wat een sukkelquote:Op woensdag 17 april 2013 20:33 schreef Snakey het volgende:
Ik heb vandaag iemand uit het squatrek gejaagd die stond te curlen met twee 7,5 kilo dumbbells.
Deadliften in het squatrack? Waarom? geen rackpulls?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vandaag bijna met een manlet op de vuist omdat hij het squatrek wou en ik daar nog aan het deadliften was. Hij vond dat ik maar ergens anders moest gaan deadliften en toen ik dat weigerde en een opmerking maakte over zijn feed the beast shirt icm zijn lengte flipte hij hem helemaal. Die manlets zijn trouwens wel altijd de types in de gym die zo gefrustreerd zijn
Er is bij ons geen andere plek om te deadliften dan bij 1 van de 2 squatreks. Dus ik doe het ook altijd daar. In NL zijn er maar twee barbells, 1 op de bench press en 1 in het squatrek. Dus gebruik ik het squatrek daar ook altijd voor DL.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Deadliften in het squatrack? Waarom? geen rackpulls?
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:27 schreef seto het volgende:
elke serieuze gym zou gewoon manlets moeten verbannen
gewoon aparte midgetgyms voor midgets <1.80m, met verlaagd squatrack etc.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:27 schreef seto het volgende:
elke serieuze gym zou gewoon manlets moeten verbannen
Dat weten ze dondersgoed, alleen is de bonus uiteraard belangrijkerquote:Op woensdag 17 april 2013 20:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet doorhebben dat wij verhongeren als de bijen uitsterven.
Minder vrouwen in de gym, is dat wat je wilt?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
gewoon aparte midgetgyms voor midgets <1.80m, met verlaagd squatrack etc.
alle lekkere mogen naar de echte gymsquote:Op woensdag 17 april 2013 20:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Minder vrouwen in de gym, is dat wat je wilt?
Oke.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:49 schreef seto het volgende:
[..]
alle lekkere mogen naar de echte gyms
de lelijke naar de manlet gyms
Vrouwen mogen naar binnen als ze minimaal 10x50kg paralel (of dieper) kunnen squatten.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Minder vrouwen in de gym, is dat wat je wilt?
hmm...quote:Op woensdag 17 april 2013 20:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Vrouwen mogen naar binnen als ze minimaal 10x50kg paralel (of dieper) kunnen squatten.
Nou ja, ik kon me er iets bij voorstellen. De zomer is hier rap in aantocht, het begint al lekker warm te worden, dus het staat vol met beachboys bij het dumbbell rek die zichzelf in de spiegel staan te bewonderen.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat een sukkel. Vorige keer ook iemand die zich aan het optrekken was aan een smithstang. Terwijl er zo'n speciale machine voor is.
Ik train sinds kort in een onbekende hard-core gym die de wannabe-beachboys gelukkig nog niet ontdekt hebbenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nou ja, ik kon me er iets bij voorstellen. De zomer is hier rap in aantocht, het begint al lekker warm te worden, dus het staat vol met beachboys bij het dumbbell rek die zichzelf in de spiegel staan te bewonderen.
Op dit moment 4x12x30 ass to the grass squats. Max was ooit 55 kg.quote:
Dit, er is wel andere plek maar daar lopen steeds mensen doorheen waardoor ik me niet kan concentreren omdat ik bang ben iemand te raken.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er is bij ons geen andere plek om te deadliften dan bij 1 van de 2 squatreks. Dus ik doe het ook altijd daar. In NL zijn er maar twee barbells, 1 op de bench press en 1 in het squatrek. Dus gebruik ik het squatrek daar ook altijd voor DL.
Edit: ik gebruik het rek niet uiteraard, maar ik hou het bezet.![]()
Dat zijn de beste. De gym hier is 1 van de drie betere hardcore gyms, die voor deze omgeving het dichtsbij is, en steenworp van het strand. Nou ja, 5 minuten op de fiets en je bent vanaf de gym op het strand.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik train sinds kort in een onbekende hard-core gym die de wannabe-beachboys gelukkig nog niet ontdekt hebben
waar zullen we de grens leggen, 8x40kg?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Op dit moment 4x12x30 ass to the grass squats. Max was ooit 55 kg.
Maar het dus de vraag of ik 10x 50kg kan doen.
jammer wel dat de "hardcore" gyms hier in de buurt uit van die vastgeroeste groepjes bestaanquote:Op woensdag 17 april 2013 21:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zijn de beste. De gym hier is 1 van de drie betere hardcore gyms, die voor deze omgeving het dichtsbij is, en steenworp van het strand. Nou ja, 5 minuten op de fiets en je bent vanaf de gym op het strand.
??quote:Op woensdag 17 april 2013 21:02 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
jammer wel dat de "hardcore" gyms hier in de buurt uit van die vastgeroeste groepjes bestaan
okequote:Op woensdag 17 april 2013 21:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
waar zullen we de grens leggen, 8x40kg?
quote:En dan hebben we nog de HG350 - knijpkracht 159 kg - buitencategorie gripper.
Het ultieme sluitstuk van de Heavy Grip series.
De schatting is dat er wereldwijd slechts tussen de 10 en 20 mensen zijn die deze gripper kunnen sluiten.
Die curler was niet het enige. Vervolgens ging iemand naast het rek in zo´n benending staan, soort van bodysquatapparaat waarvan ik echt niet weet hoe het heet, maar veel te dicht bij het rek staat. Dus moest ik telkens op hem wachten. En vervolgens waren er 2 midgets die het direct naast het rek een handige plek vonden om push ups te doen. Zodra ze hun benen strekte kwamen ze onder m´n bar. Het is me nog nooit gebeurd, maar als ik da bar zou laten vallen zou die op de enkels van 1 van hem landen. Dat lijkt me vrij pijnlijk, een bar met 120 kilo die naar beneden komt. Dus stond ik daar ook weer telkens op te wachten.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dit, er is wel andere plek maar daar lopen steeds mensen doorheen waardoor ik me niet kan concentreren omdat ik bang ben iemand te raken.
Liep vandaag trouwens iemand langs mij terwijl ik aan het powercleanen was. Waarom doen mensen dat? als je een barbell met gewicht eraan vol tegen je gezicht aan krijgt dan kom je er niet vanaf met een schram
??quote:
Geen idee hoeveel ik zou kunnen knijpen. Dat ding dat ik hier laatst in de sportwinkel probeerde heb ik snel teruggehangen omdat ik het vervomt had.quote:
Wat geeft dat? Als het een goeie gym is, je hebt toch niks met hun te maken?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:09 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
??
je weet wel; van die groepjes die raar opkijken als er een nieuw gezicht binnenkomt.
Als je serieus traint wordt je direct geaccepteerd.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:09 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
??
je weet wel; van die groepjes die raar opkijken als er een nieuw gezicht binnenkomt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
De schoenen van een maat van mij zijn uit de kleedkamer gestolen![]()
Wie gaat er nou schoenen stelen
Nice G, eerst lekker pompen en dan met een verse pomp op het strand shinenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zijn de beste. De gym hier is 1 van de drie betere hardcore gyms, die voor deze omgeving het dichtsbij is, en steenworp van het strand. Nou ja, 5 minuten op de fiets en je bent vanaf de gym op het strand.
F4Fquote:Op woensdag 17 april 2013 21:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]welke prettige sportschool is dit?
ik zoek een gym, geen praatgroepje.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je serieus traint wordt je direct geaccepteerd.
Wie laat er nou spullen onbeheerd achter. Beetje achterlijk , zeker in een tokkie omgeving als een gemiddelde gym.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mja, dat maakt niet uit hoor. Bij de David Lloyd, waar iedereen de hoofdprijs betaald, worden hele rollen plastic tasjes gestolen, en de veiligheidsspelden die aan de sleuteltjes zaten.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
F4F
Waren niet eens echt nieuwe of bijzonder schoenen
Er zijn van die pauperlockers daar waarom gebruik je die niet?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Triest dit. Net als op je werk koffie, thee, suiker en pleepapier jatten voordat ze op vakantie gaan.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja, dat maakt niet uit hoor. Bij de David Lloyd, waar iedereen de hoofdprijs betaald, worden hele rollen plastic tasjes gestolen, en de veiligheidsspelden die aan de sleuteltjes zaten.![]()
En nee, je schoenen, een shirtje of je onderbroek kan je beter ook niet laten liggen...
Goeden vraag.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er zijn van die pauperlockers daar waarom gebruik je die niet?
Ik laat vaak mijn kleding in de kleedkamer en is nog nooit wat gestolen. Mijn schoenen stonden er trouwens nogquote:Op woensdag 17 april 2013 21:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er zijn van die pauperlockers daar waarom gebruik je die niet?
Die kluisjes staan niet in de kleedkamer, maar een kilometer verderop?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik laat vaak mijn kleding in de kleedkamer en is nog nooit wat gestolen. Mijn schoenen stonden er trouwens nog
Klinkt inderdaad erg interessant! Helaas is het wel in Antwerpen.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Deze opleiding zou je ook kunnen overwegen
http://www.kdg.be/opleidi(...)municatietechnologie
Nice!quote:
Ja, ik kies zeker wat het beste voor mij is en waar ik het meeste aan heb. Motivatie speelt daarin een grote rol. Thanks.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
@Yuri: je moet kiezen waar je gemotiveerd voor bent maar ik denk dat je met zuiver informatica het beste toekomstperspectief hebt. Dus als je dat aankan en er gemotiveerd voor bent zou ik dat kiezen.
Hier heb je het ook.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad erg interessant! Helaas is het wel in Antwerpen.Heb wel gehoord dat het studeren daar erg leuk en vooral goedkoper is. Ook zijn er erg veel kamers.
[..]
Nice!
[..]
Ja, ik kies zeker wat het beste voor mij is en waar ik het meeste aan heb. Motivatie speelt daarin een grote rol. Thanks.
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens iemand net met een kuurtje bezig?
SES / Dringend acnemodellen gezocht!
hahaquote:Op woensdag 17 april 2013 21:32 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
volgens mij zijn die inmiddels allemaal geband tgv roidrage.
Bigass mayonaise/schoonmaakmiddel pompquote:Op woensdag 17 april 2013 21:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.blessureproduc(...)iter-met-pompje.html
Deze sportgel is trouwens echt![]()
Heb het een keer gekregen en het werkt gelijk met lichte blessures
Heerlijk die gozertquote:
welk merkquote:Op woensdag 17 april 2013 21:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Het verkoelt de plek waardoor je er gelijk een stuk minder last van hebt en het verricht wonderen met insectenbeten. Is ook ideaal als je last van tenniselboog hebt. Doe al bijna een jaar met een tube van 100mlquote:Op woensdag 17 april 2013 21:52 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Bigass mayonaise/schoonmaakmiddel pompWat heeft t voor effect?
Die was 6 euro zag ik, dan valt de prijs wel mee. Dus je gebruikt heel weinig op een plek?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het verkoelt de plek waardoor je er gelijk een stuk minder last van hebt en het verricht wonderen met insectenbeten. Is ook ideaal als je last van tenniselboog hebt. Doe al bijna een jaar met een tube van 100ml
Ja want je moet wel dat dure abbo eruit halen natuurlijk fakking schrapersquote:Op woensdag 17 april 2013 21:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja, dat maakt niet uit hoor. Bij de David Lloyd, waar iedereen de hoofdprijs betaald, worden hele rollen plastic tasjes gestolen, en de veiligheidsspelden die aan de sleuteltjes zaten.![]()
En nee, je schoenen, een shirtje of je onderbroek kan je beter ook niet laten liggen...
Haha dat laatste stukje.quote:
is zelfde als active spray van perskindolquote:Op woensdag 17 april 2013 21:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het verkoelt de plek waardoor je er gelijk een stuk minder last van hebt en het verricht wonderen met insectenbeten. Is ook ideaal als je last van tenniselboog hebt. Doe al bijna een jaar met een tube van 100ml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal doe ik altijd een poosje over m'n maaltijden omdat het meestal plain simple is, maar dit heb ik zo op.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 17-04-2013 22:46:05 ]If not now, then when.
Niet BI doen Yuri, doe I of TI. Van wat ik begrijp moet jij echt I doen. TI is meer embedded zooi en systeembeheer etc.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik doe nu manager groothandel.
Als ik Bedrijfskundige IT zo bekijk is het niet echt wat ik wil. Ik wil juist het technische leren. Vanavond eens wat beter doorlezen, thanks.
Waarom heb je zoveel vrije tijd nu?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb nu trouwens zoveel vrije tijd dat ik niks anders te doen heb dan Fresh Prince of Belair opnieuw kijken
Ja, denk het ook man. Thanks.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet BI doen Yuri, doe I of TI. Van wat ik begrijp moet jij echt I doen. TI is meer embedded zooi en systeembeheer etc.
Welcome to the good side.
zelfde persoon gewoon dus wel echt, geen idee hoelang hij erover heeft gedaan.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:07 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
is dis real? Was ie op de eerste nog maar 16 ofzo
Z'n hele kaaklijn is breder geworden, maar dat kan ook gewoon zo lijken door buffere nek, kortere kapsel en licht inval..quote:Op woensdag 17 april 2013 23:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
zelfde persoon gewoon dus wel echt, geen idee hoelang hij erover heeft gedaan.
Zal ook eens zo'n foto maken.quote:
ik ben te lelijk voor webcamquote:Op woensdag 17 april 2013 23:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je fixt die webcam van je en komt maar eens op tinychat soppen.
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik bij je logeerde vermaakte ik me kostelijk met die bolle wangen van je.
Op voorwaarde dat ik dan ook eens zonder regenjas mag. Krijg jij ook eens aesthetic genetics binnen.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:28 schreef IrCute het volgende:
[..]kom je volgende keer zonder bivakmuts langs?
gewoon op je hand zitten dan lijkt het net alsof iemand anders je trekt.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vnvd met rechts pagga slaan..
Heb je er bezwaar tegen als ik jouw benen erbij denk?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gewoon op je hand zitten dan lijkt het net alsof iemand anders je trekt.
hoe weet jij dat nouquote:Op donderdag 18 april 2013 00:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gewoon op je hand zitten dan lijkt het net alsof iemand anders je trekt.
nee hoor fapse!quote:Op donderdag 18 april 2013 00:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Heb je er bezwaar tegen als ik jouw benen erbij denk?
heb jij een penis dan, nee, jij weet er niet mee om te gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |