welk merkquote:Op woensdag 17 april 2013 21:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
De schoenen van een maat van mij zijn uit de kleedkamer gestolen![]()
Wie gaat er nou schoenen stelen
Het verkoelt de plek waardoor je er gelijk een stuk minder last van hebt en het verricht wonderen met insectenbeten. Is ook ideaal als je last van tenniselboog hebt. Doe al bijna een jaar met een tube van 100mlquote:Op woensdag 17 april 2013 21:52 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Bigass mayonaise/schoonmaakmiddel pompWat heeft t voor effect?
Die was 6 euro zag ik, dan valt de prijs wel mee. Dus je gebruikt heel weinig op een plek?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het verkoelt de plek waardoor je er gelijk een stuk minder last van hebt en het verricht wonderen met insectenbeten. Is ook ideaal als je last van tenniselboog hebt. Doe al bijna een jaar met een tube van 100ml
Ja want je moet wel dat dure abbo eruit halen natuurlijk fakking schrapersquote:Op woensdag 17 april 2013 21:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja, dat maakt niet uit hoor. Bij de David Lloyd, waar iedereen de hoofdprijs betaald, worden hele rollen plastic tasjes gestolen, en de veiligheidsspelden die aan de sleuteltjes zaten.![]()
En nee, je schoenen, een shirtje of je onderbroek kan je beter ook niet laten liggen...
Haha dat laatste stukje.quote:
is zelfde als active spray van perskindolquote:Op woensdag 17 april 2013 21:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het verkoelt de plek waardoor je er gelijk een stuk minder last van hebt en het verricht wonderen met insectenbeten. Is ook ideaal als je last van tenniselboog hebt. Doe al bijna een jaar met een tube van 100ml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal doe ik altijd een poosje over m'n maaltijden omdat het meestal plain simple is, maar dit heb ik zo op.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 17-04-2013 22:46:05 ]If not now, then when.
Niet BI doen Yuri, doe I of TI. Van wat ik begrijp moet jij echt I doen. TI is meer embedded zooi en systeembeheer etc.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik doe nu manager groothandel.
Als ik Bedrijfskundige IT zo bekijk is het niet echt wat ik wil. Ik wil juist het technische leren. Vanavond eens wat beter doorlezen, thanks.
Waarom heb je zoveel vrije tijd nu?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb nu trouwens zoveel vrije tijd dat ik niks anders te doen heb dan Fresh Prince of Belair opnieuw kijken
Ja, denk het ook man. Thanks.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet BI doen Yuri, doe I of TI. Van wat ik begrijp moet jij echt I doen. TI is meer embedded zooi en systeembeheer etc.
Welcome to the good side.
zelfde persoon gewoon dus wel echt, geen idee hoelang hij erover heeft gedaan.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:07 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
is dis real? Was ie op de eerste nog maar 16 ofzo
Z'n hele kaaklijn is breder geworden, maar dat kan ook gewoon zo lijken door buffere nek, kortere kapsel en licht inval..quote:Op woensdag 17 april 2013 23:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
zelfde persoon gewoon dus wel echt, geen idee hoelang hij erover heeft gedaan.
Zal ook eens zo'n foto maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |