Wat geeft dat? Als het een goeie gym is, je hebt toch niks met hun te maken?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:09 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
??
je weet wel; van die groepjes die raar opkijken als er een nieuw gezicht binnenkomt.
Als je serieus traint wordt je direct geaccepteerd.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:09 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
??
je weet wel; van die groepjes die raar opkijken als er een nieuw gezicht binnenkomt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
De schoenen van een maat van mij zijn uit de kleedkamer gestolen![]()
Wie gaat er nou schoenen stelen
Nice G, eerst lekker pompen en dan met een verse pomp op het strand shinenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zijn de beste. De gym hier is 1 van de drie betere hardcore gyms, die voor deze omgeving het dichtsbij is, en steenworp van het strand. Nou ja, 5 minuten op de fiets en je bent vanaf de gym op het strand.
F4Fquote:Op woensdag 17 april 2013 21:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]welke prettige sportschool is dit?
ik zoek een gym, geen praatgroepje.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je serieus traint wordt je direct geaccepteerd.
Wie laat er nou spullen onbeheerd achter. Beetje achterlijk , zeker in een tokkie omgeving als een gemiddelde gym.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mja, dat maakt niet uit hoor. Bij de David Lloyd, waar iedereen de hoofdprijs betaald, worden hele rollen plastic tasjes gestolen, en de veiligheidsspelden die aan de sleuteltjes zaten.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
F4F
Waren niet eens echt nieuwe of bijzonder schoenen
Er zijn van die pauperlockers daar waarom gebruik je die niet?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Triest dit. Net als op je werk koffie, thee, suiker en pleepapier jatten voordat ze op vakantie gaan.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja, dat maakt niet uit hoor. Bij de David Lloyd, waar iedereen de hoofdprijs betaald, worden hele rollen plastic tasjes gestolen, en de veiligheidsspelden die aan de sleuteltjes zaten.![]()
En nee, je schoenen, een shirtje of je onderbroek kan je beter ook niet laten liggen...
Goeden vraag.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er zijn van die pauperlockers daar waarom gebruik je die niet?
Ik laat vaak mijn kleding in de kleedkamer en is nog nooit wat gestolen. Mijn schoenen stonden er trouwens nogquote:Op woensdag 17 april 2013 21:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er zijn van die pauperlockers daar waarom gebruik je die niet?
Die kluisjes staan niet in de kleedkamer, maar een kilometer verderop?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik laat vaak mijn kleding in de kleedkamer en is nog nooit wat gestolen. Mijn schoenen stonden er trouwens nog
Klinkt inderdaad erg interessant! Helaas is het wel in Antwerpen.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Deze opleiding zou je ook kunnen overwegen
http://www.kdg.be/opleidi(...)municatietechnologie
Nice!quote:
Ja, ik kies zeker wat het beste voor mij is en waar ik het meeste aan heb. Motivatie speelt daarin een grote rol. Thanks.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
@Yuri: je moet kiezen waar je gemotiveerd voor bent maar ik denk dat je met zuiver informatica het beste toekomstperspectief hebt. Dus als je dat aankan en er gemotiveerd voor bent zou ik dat kiezen.
Hier heb je het ook.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad erg interessant! Helaas is het wel in Antwerpen.Heb wel gehoord dat het studeren daar erg leuk en vooral goedkoper is. Ook zijn er erg veel kamers.
[..]
Nice!
[..]
Ja, ik kies zeker wat het beste voor mij is en waar ik het meeste aan heb. Motivatie speelt daarin een grote rol. Thanks.
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens iemand net met een kuurtje bezig?
SES / Dringend acnemodellen gezocht!
hahaquote:Op woensdag 17 april 2013 21:32 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
volgens mij zijn die inmiddels allemaal geband tgv roidrage.
Bigass mayonaise/schoonmaakmiddel pompquote:Op woensdag 17 april 2013 21:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.blessureproduc(...)iter-met-pompje.html
Deze sportgel is trouwens echt![]()
Heb het een keer gekregen en het werkt gelijk met lichte blessures
Heerlijk die gozertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |