Echt hèquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat dacht je? Fok is de place to be voor mensen met acné?![]()
Oh, en speciaal een account aanmaken voor een verzoekje.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Echt hè![]()
Ga eens naar Tweakers ofzo, TS
nou, dat valt wel mee hoor?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:05 schreef Acnemodelgezocht het volgende:
en las dat er best wel veel leden last hebben van acné!
Neehoor, ik las het ook!quote:
ja, enkel met modellen gezocht, zoveel mensen met ernstige acne zijn hier niet hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:11 schreef Acnemodelgezocht het volgende:
UH er zijn al meerdere forums hier aangemaakt door anderen hoor?
Waarom zou ik het dan niet proberen? Plus er zijn meer mensen met acné die je denkt die kunnen heel goed op dit forum zitten dus voordat je commentaar ga geven ga zelf een opleiding volgen waarbij je tot het meest wanhopige gedreven wordt om te slagen. Jeetje. Echt de mentaliteit van tegenwoordig.
vechtersmentaliteit zit er duidelijk goed in.... als je wanhopig wordt van een opleiding gaat er iets fout ...quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:11 schreef Acnemodelgezocht het volgende:
UH er zijn al meerdere forums hier aangemaakt door anderen hoor?
Waarom zou ik het dan niet proberen? Plus er zijn meer mensen met acné die je denkt die kunnen heel goed op dit forum zitten dus voordat je commentaar ga geven ga zelf een opleiding volgen waarbij je tot het meest wanhopige gedreven wordt om te slagen. Jeetje. Echt de mentaliteit van tegenwoordig.
quote:De eisen zijn
- 5 pusknoppen
- 5 mee-eters
dat praat je jezelf aan omdat je je speciaal wilt voelen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:13 schreef Deetch het volgende:
Meesterlijk topic.
"Ik zocht naar acné lijders en kwam op het nationale autisten forum Fok! terecht"
![]()
![]()
Hoe hard zijn deze eisen? Moeten er daadwerkelijk 5 volgroeide pusknoppen aanwezig zijn, of mogen er ook nog een aantal in de pen zitten?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:05 schreef Acnemodelgezocht het volgende:
De eisen zijn
- 5 pusknoppen
- 5 mee-eters
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:14 schreef Acnemodelgezocht het volgende:
Ik verwacht wel een beetje meer hulp en respect van jullie hoor. Jullie zouden het toch ook niet leuk vinden om afgezeken te worden als je om hulp vraagt?..
Ik heb ook gevoel hoor!
quote:Ik en meerdere
quote:kwam via google hier, en las dat er best wel veel leden last hebben van acné!
je weet het al maar vraagt het alsnog?quote:Heeft iemand van jullie acné
Heey,quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:16 schreef tarantism het volgende:
[..]
Hoe hard zijn deze eisen? Moeten er daadwerkelijk 5 volgroeide pusknoppen aanwezig zijn, of mogen er ook nog een aantal in de pen zitten?
Dat je ze wel al kunt zien aankomen(rode, glanzende huid), maar dat ze nog niet echt de vlag in de top hebben gehesen.
ja vraag ik me ook af, ik woon in Eindhoven, dus komt me wel goed uitquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:16 schreef tarantism het volgende:
[..]
Hoe hard zijn deze eisen? Moeten er daadwerkelijk 5 volgroeide pusknoppen aanwezig zijn, of mogen er ook nog een aantal in de pen zitten?
Dat je ze wel al kunt zien aankomen(rode, glanzende huid), maar dat ze nog niet echt de vlag in de top hebben gehesen.
Heb je een foto?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:17 schreef Adames het volgende:
[..]
ja vraag ik me ook af, ik woon in Eindhoven, dus komt me wel goed uit
Wel vooroordelen hebben over ons en dan nog durven om respect te vragen ook, tsssquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:14 schreef Acnemodelgezocht het volgende:
Ik verwacht wel een beetje meer hulp en respect van jullie hoor. Jullie zouden het toch ook niet leuk vinden om afgezeken te worden als je om hulp vraagt?..
Ik heb ook gevoel hoor!
Sorry maar jij bent gehersenspoeld door de media &photoshop en hebt een verkeerd ideaalbeeld in je hoofd. Acne is een huidprobleem en wordt door mij niet gezien als iets raars. Blijkbaar zie jij het wel als iets raars dus kan inderdaad geen respect verwachten van jou nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Wel vooroordelen hebben over ons en dan nog durven om respect te vragen ook, tsss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |