Sowieso is dat hele als versieren niet makkelijk gaat topic gevuld met trieste beta's. Ik heb het bijna te doen met de users daarquote:Op woensdag 17 april 2013 13:19 schreef MsMessy het volgende:
Hilarischen posts
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #115
R&P / Dating(site)-ervaringen #341 Gezegend met nieuwe dates?
40-50 euroquote:Op woensdag 17 april 2013 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Even een vraag voor de mensen die op zichzelf wonen/student zijn. Wat zijn jullie per week kwijt aan boodschappen?
Weissman, doe normaal, je bent dronken.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:19 schreef MsMessy het volgende:
Hilarischen posts
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #115
R&P / Dating(site)-ervaringen #341 Gezegend met nieuwe dates?
Dit. Alsof iemand er nog geloofd dat Ms. Messy een vrouw is.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weissman, doe normaal, je bent dronken.
Ik denk zo rond de 40 euro ja, ik koop vaak vlees wat in de aanbieding is enz. Maar ik ben meestal in het weekend niet op mijn kamer.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Even een vraag voor de mensen die op zichzelf wonen/student zijn. Wat zijn jullie per week kwijt aan boodschappen?
Ms. Messy is gewoon de vriendin van Weiss, maar Weiss is geband.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Alsof iemand er nog geloofd dat Ms. Messy een vrouw is.
Ai dat gaat dan een nog langere ban wordenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ms. Messy is gewoon de vriendin van Weiss, maar Weiss is geband.
Als mijn inkomen stijgt, zie ik het daar ook wel heen gaan.quote:
De foto's niet gezien?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Alsof iemand er nog geloofd dat Ms. Messy een vrouw is.
Ja man. Vanaf aankomend schooljaar zit ik in Amsterdam, dus ik ben mijn uitgaven al aan het berekenen.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:27 schreef Seam het volgende:
Supps had ik zelf ook niet meegeteldWil je ook op kamers gaan yuri?
beetje gare naam voor een opblaaspop.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Amsterdam = duur, helaas.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man. Vanaf aankomend schooljaar zit ik in Amsterdam, dus ik ben mijn uitgaven al aan het berekenen.
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
welke google-opdracht gebruikte hij?
Wat ga je studeren Yuri? En lekker de aanbiedingen aflopen. Kiloknallers etcquote:Op woensdag 17 april 2013 13:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man. Vanaf aankomend schooljaar zit ik in Amsterdam, dus ik ben mijn uitgaven al aan het berekenen.
Ugh, die tijden met instant noodlesquote:Op woensdag 17 april 2013 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
Uit huis gaan is leuk
En je kunt al koken, dan heb je al weer goed voorsprong op anderen
Precies. En nu al beginnen met het zoeken naar goede, goedkope woonruimte. En de Lidl is gewoon goed. En samen met anderen eten = goedkoper, vooral als er p.p. betaald wordt of iedereen omstebeurt kookt. Voordat men doorheeft dat jij structureel 2x zoveel eet alsdan de rest ben je zo weer een jaar verder.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat ga je studeren Yuri? En lekker de aanbiedingen aflopen. Kiloknallers etc
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:33 schreef CarbonC het volgende:
Voordat men doorheeft dat jij structureel 2x zoveel eet als de rest ben je zo weer een jaar verder.
Iemand probeert hier ergens de aandacht van af te leiden.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:35 schreef MsMessy het volgende:
Fanta doe eens post van je obliques en glutes posten
gr gr
ManagerAnger
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dudequote:Op woensdag 17 april 2013 13:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Voorbeeld: bestek etc. regel je gewoon in de Mensa / op je faculteitskantine.
Ik neem telkens de verkeerde inbussleutel meequote:Op woensdag 17 april 2013 13:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
DudeJij regelt je homegym ook door stukje bij beetje de powerrack in je gym naar huis te smokkelen?
Waarom? Studentenhuis is leuk, zeker de eerste jaren van je studie.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:40 schreef 16meter het volgende:
Niet in een studentenhuis gaan wonen. Beter eigen sanitair en keuken regelen.
Dat is dan een paar tientjes teveel.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:41 schreef 16meter het volgende:
Nieuw bestek kost maar een paar tientjes bij de Action.
Als je die paar tientjes voor bestek niet kan missen heb je een inkomstenprobleem.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is dan een paar tientjes teveel.
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je die paar tientjes voor bestek niet kan missen heb je een inkomstenprobleem.
Is niet stelen, is lenen. Na je studie gewoon terugbrengen. Of je huisgenoten vragen dat te doen.quote:
Opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah. Ik heb nu gereageerd op een kamer van 650,- per maand maar dat is ietwat duur. Wel in het centrum trouwens. Ik wil dus even kijken of er toch een mogelijkheid is. Jammer genoeg ben ik geen 23+ en krijg ik hier geen huursubsidie op.quote:
Kan ook niet wachten man. Verveel me de pestpleuris hier. Ik wil op avontuur.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
Uit huis gaan is leuk
En je kunt al koken, dan heb je al weer goed voorsprong op anderen
In eerste instantie wou ik IBMS (International Business & Management) gaan doen. Ik wou die opleiding met name volgen omdat ik een ondernemer in hart en nieren ben, mijn Engels omhoog wou schroeven en om te netwerken met mensen in het buitenland, echter denk ik dat ik er te weinig aan ga hebben. Ik interesseer mij voornamelijk in de e-commerce/het internet. Nu heb ikzelf altijd ideen voor diensten alleen kan ik ze zelf niet ontwikkelen. Dan kun je wel mensen betalen of met een aandelenstructuur werken, maar dat schiet niet op. Ik ga dus informatica studeren om te leren programmeren en om de gedachtegang erachter te begrijpen. Het is sowieso de toekomst en ik ben van mening dat ik er veel meer profijt van ga hebben.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat ga je studeren Yuri? En lekker de aanbiedingen aflopen. Kiloknallers etc
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:35 schreef MsMessy het volgende:
Fanta doe eens pics van je obliques en glutes posten :$ :$
gr gr
ManagerAnger
Dit. Ik zoek ook zelfstandige woningen puur vanwege het koken en eten en zo. Ik wil niet afgeleid worden van mijn doelen. #focus #autistquote:Op woensdag 17 april 2013 13:40 schreef 16meter het volgende:
Niet in een studentenhuis gaan wonen. Beter eigen sanitair en keuken regelen.
Lift jij berhaupt?quote:
Is ook niks man. Meeste studenten willen alleen maar zuipen en pizza's opwarmen in een ranzige magnetron.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit. Ik zoek ook zelfstandige woningen puur vanwege het koken en eten en zo. Ik wil niet afgeleid worden van mijn doelen. #focus #autist
Inschrijven bij studentenhuisvestiging (bestaat dat nog?) is altijd zinvol, al is het voor over een paar jaar. Informatica is een goede keuze! Er is veel behoefte aan mensen die echt iets (technisch) kunnen en je kunt altijd later nog een MBA o.i.d. doen. Probeer voor de rest alvast wat te sparen: studententijd is voor de meeste mensen een dure tijd. En voor de rest wat handigheid krijgen in dingen goedkoop te regelen, dat had ik in het begin niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah. Ik heb nu gereageerd op een kamer van 650,- per maand maar dat is ietwat duur. Wel in het centrum trouwens. Ik wil dus even kijken of er toch een mogelijkheid is. Jammer genoeg ben ik geen 23+ en krijg ik hier geen huursubsidie op.
[..]
Kan ook niet wachten man. Verveel me de pestpleuris hier. Ik wil op avontuur.
[..]
In eerste instantie wou ik IBMS (International Business & Management) gaan doen. Ik wou die opleiding met name volgen omdat ik een ondernemer in hart en nieren ben, mijn Engels omhoog wou schroeven en om te netwerken met mensen in het buitenland, echter denk ik dat ik er te weinig aan ga hebben. Ik interesseer mij voornamelijk in de e-commerce/het internet. Nu heb ikzelf altijd ideen voor diensten alleen kan ik ze zelf niet ontwikkelen. Dan kun je wel mensen betalen of met een aandelenstructuur werken, maar dat schiet niet op. Ik ga dus informatica studeren om te leren programmeren en om de gedachtegang erachter te begrijpen. Het is sowieso de toekomst en ik ben van mening dat ik er veel meer profijt van ga hebben.
[..]
[..]
Dit. Ik zoek ook zelfstandige woningen puur vanwege het koken en eten en zo. Ik wil niet afgeleid worden van mijn doelen. #focus #autist
[..]
Hangt wel een beetje van je huisgenoten af. Waar/wat heb jij gestudeerd?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is ook niks man. Meeste studenten willen alleen maar zuipen en pizza's opwarmen in een ranzige magnetron.
Als je een zelfstandige woonruimte kunt regelen, altijd doen.
Yes. Ik sta al ingeschreven bij studentenwoningweb.nl Ja, precies en ik heb op mijn mbo al veel geleerd over bedrijfsvoering etc. Daarnaast heb ik al veel kennis van het internet opgezogen en doe het nog steeds. Ik kan beter iets doen waar ik cht wat aan heb.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Inschrijven bij studentenhuisvestiging (bestaat dat nog?) is altijd zinvol, al is het voor over een paar jaar. Informatica is een goede keuze! Er is veel behoefte aan mensen die echt iets (technisch) kunnen en je kunt altijd later nog een MBA o.i.d. doen. Probeer voor de rest alvast wat te sparen: studententijd is voor de meeste mensen een dure tijd. En voor de rest wat handigheid krijgen in dingen goedkoop te regelen, dat had ik in het begin niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |