quote:Op woensdag 17 april 2013 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat bepalen de mannen wel
Als een vrouw zegt dat ze dikke billen heeft is het 9 van de 10 keer niet waar omdat vrouwen slecht in staat zijn hun eigen uiterlijk te beoordelen![]()
Ik zou een verzameling technisch lego toch wel een redelijke afknapper vinden. Zeker als ze daar nog actief mee bezig is.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:14 schreef Izzit het volgende:
Vrouwen diggen passies, zelfs al is het technisch lego.
Nee, hiermee indiceer je dat je aan het dieten bent en het nodig hebt.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:10 schreef MsMessy het volgende:
B: halfuur fietsen![]()
O: melk met havermout, schep whey
T: twee sinaasappels
T: rauwe worteltjes, 250 gram
L: twee bth pindakaas, denk ik
T: 250 ml kwark met bramen/frambozen![]()
T: appel
B: halfuur fietsen
D: stamppot boerenkool met jus en worst![]()
Met dit in je profiel scoor je toch altijd ?
Denk dat het vooral fijn is dat iemand meerdere dingen doet dan enkel met z'n lego spelen en videogames doet, of enkel alleen sport en de kroeg in duikt.. om maar wat te zeggen.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef blessed19 het volgende:
Passies!![]()
Ik merk trouwens wel dat er veel vrouwen zijn die het niet tof vinden als een man meer dan een paar hobby's heeft. Ik vraag me soms af waarom dat is.
Haha, herkenbaar!quote:Op woensdag 17 april 2013 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ja maar als je al een tijdje vrijgezel bent ga je je tijd toch opvullen met, noem het hobby's....
Zoals een goede vriendin altijd van me zegt: "SC, je bent gewoon veel te goed in het vrijgezel zijn"
En dat klopt
Omdat zij graag op de eerste plaats komt.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef blessed19 het volgende:
Passies!![]()
Ik merk trouwens wel dat er veel vrouwen zijn die het niet tof vinden als een man meer dan een paar hobby's heeft. Ik vraag me soms af waarom dat is.
Bij een relatie is dat uiteraard logisch!quote:Op woensdag 17 april 2013 13:38 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Omdat zij graag op de eerste plaats komt.
Dat is natuurlijk enigszins discutabel. Aangezien je weet waar je aan begint.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:40 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Bij een relatie is dat uiteraard logisch!
Lijkt mij niet. Als ik single ben wil ik dingen ondernemen en dan doe ik dat ook. Als ik echter mijn toekomstige vrouw ontmoet heb, zal ik uiteraard met een paar dingen gaan minderen. Als een vrouw tegen me zegt dat ze alleen maar werkt, tv kijkt en soms gezellig met de vriendinnen wat gaat doen, klinkt het alsof ze een saaie huismus is.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:41 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk enigszins discutabel. Aangezien je weet waar je aan begint.
Dit, en enige flexibiliteit daarin is ook wel handig. Van beide kanten danquote:Op woensdag 17 april 2013 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat het vooral fijn is dat iemand meerdere dingen doet dan enkel met z'n lego spelen en videogames doet, of enkel alleen sport en de kroeg in duikt.. om maar wat te zeggen.
Of je het hobbys moet noemen is dan weer een tweedeDenk dat het meer bezigheden zijn of dat men verschillende interesses heeft.
Die toekomstige vrouw moet maar in het plaatje passen. Zodra je zaken gaat verminderen of hobby's gaat beëindigen dan is het gedaan met de pret. Klinkt wel als een gevalletje je vrienden minder zien. Agenda's naast elkaar leggen en met regelmaat Sjaak Afhaak spelen in de kroeg.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Als ik single ben wil ik dingen ondernemen en dan doe ik dat ook. Als ik echter mijn toekomstige vrouw ontmoet heb, zal ik uiteraard met een paar dingen gaan minderen. Als een vrouw tegen me zegt dat ze alleen maar werkt, tv kijkt en soms gezellig met de vriendinnen wat gaat doen, klinkt het alsof ze een saaie huismus is.
En toch is dat in de beginfase vaak wel zo, anders kun je net zo goed geen relatie willen, het kost gewoon tijd, net als vrienden. Zolang je ze maar niet uit het oog verliest en blijft afspreken.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Die toekomstige vrouw moet maar in het plaatje passen. Zodra je zaken gaat verminderen of hobby's gaat beëindigen dan is het gedaan met de pret. Klinkt wel als een gevalletje je vrienden minder zien. Agenda's naast elkaar leggen en met regelmaat Sjaak Afhaak spelen in de kroeg.
Zo zie ik het ook. Ik heb toch ervoor gekozen om te daten? Zolang ik nog niemand gevonden heb, waarom zou ik dan mijn leven moeten inperken?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En toch is dat in de beginfase vaak wel zo, anders kun je net zo goed geen relatie willen, het kost gewoon tijd, net als vrienden. Zolang je ze maar niet uit het oog verliest en blijft afspreken.
Zodra ik vertel dat ik golf is dat 'jeetje. echt??quote:Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef blessed19 het volgende:
Passies!![]()
Ik heb meestal wel positieve reacties... Nou scheelt het dat een van m'n grootste passies muziek is en zelf ook graag muziek maakt. Dit spreekt bij iedereen vaak wel tot de verbeeldingquote:Op woensdag 17 april 2013 13:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar!
Hoe ervaar jij dat dan met dates? Als ik vertel wat ik zoal doe, krijg ik regelmatig na een paar dingen een blik toegeworpen alsof ze het niet geloven.
Een relatie is anno 2013 toch wel een aanvulling op je bestaan en eigen geluk in plaats van een invulling van een saai en afhankelijk leven.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En toch is dat in de beginfase vaak wel zo, anders kun je net zo goed geen relatie willen, het kost gewoon tijd, net als vrienden. Zolang je ze maar niet uit het oog verliest en blijft afspreken.
Eens hoor, en tijdens een relatie is het voordeel dan weer dat ook je je eigen leven hebt en elkaar wat te vertellen hebt.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. Ik heb toch ervoor gekozen om te daten? Zolang ik nog niemand gevonden heb, waarom zou ik dan mijn leven moeten inperken?
Bij ons misschienquote:Op woensdag 17 april 2013 13:54 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Een relatie is anno 2013 toch wel een aanvulling op je bestaan en eigen geluk in plaats van een invulling van een saai en afhankelijk leven.
ik heb jouw fobo zeker 10 keer bekeken omdat ik dacht... is dat nou die ene Eefje die nog ken van dat en dat... en dan keek ik en dan was je het niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eens hoor, en tijdens een relatie is het voordeel dan weer dat ook je je eigen leven hebt en elkaar wat te vertellen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |