Naja, als alle datingsites hier aan meedoen, dan is er toch geen weg omheen en kan je er net zo goed het beste van maken...ach ja.quote:
Dus omdat jij niet goed leest is het oneerlijk?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:09 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dat geef ik net aan. Je steekt moeite in iets wat nutteloos is. Er zijn zoooooooveel niet betalende leden. Als je dit zou weten van te voren (welk lid wel of niet betalend is..) zou het nog te begrijpen zijn maar dit vind ik gewoonweg oneerlijk. En bovendien moet je wel erg goed gaan lezen dit van te voren allemaal te weten. Doe jij dat? Ik niet.
Zucht je mist het hele punt hier.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus omdat jij niet goed leest is het oneerlijk?![]()
Je kan zelf toch wel bedenken dat een betalend lid meer dan een niet betalend lid kan. Dan ben je toch ook benieuwd naar wat wel en niet kan? Ik wel teminste. Want ik wil wel even weten of betalen een meer waarde is, en of de site bied wat ik graag wil.
Anders ben je mijn insiens niet slim bezig en houd je zelf wel erg van de domme.
Natuurlijk hopen ze daar op. Zo werkt marketing. Inspelen op een behoeft BVquote:Op woensdag 17 april 2013 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan niet betalende leden als ze je berichten toch niet kunnen lezen?
Is het idee hierachter dat de niet-betalende persoon een email krijgt, nieuwsgierig wordt en vervolgens wel weer gaat betalen?
Waar haal je nu opeens spookprofielen vandaan?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doet RP ook hieraan mee met al die 'spookprofielen'?
Nou vertel? Jij geeft aan dat je het gemeen is dat mensen je berichten niet kunnen lezen als ze niet betalen en dat je niet gaat lezen wat een niet betalend lid niet kan.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:19 schreef Sannne het volgende:
[..]
Zucht je mist het hele punt hier.
Never mind.
Daarom doe ik er niet meer aanquote:Op woensdag 17 april 2013 00:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, als alle datingsites hier aan meedoen, dan is er toch geen weg omheen en kan je er net zo goed het beste van maken...ach ja.
Doe niet zo moeilijk. Ik heb nooit het woord gemeen gebruikt. Ik heb alleen mijn mening gegeven over hoe het werkt.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou vertel? Jij geeft aan dat je het gemeen is dat mensen je berichten niet kunnen lezen als ze niet betalen en dat je niet gaat lezen wat een niet betalend lid niet kan.
Toch?
Stond tussen haakjes. Ik bedoelde profielen van mensen die niet meer betalen en dus niet terug kunnen reagerenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Natuurlijk hopen ze daar op. Zo werkt marketing. Inspelen op een behoeft BV
[..]
Waar haal je nu opeens spookprofielen vandaan?
Sorry je gebruikte oneerlijk inderdaad.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:22 schreef Sannne het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk. Ik heb nooit het woord gemeen gebruikt. Ik heb alleen mijn mening gegeven over hoe het werkt.
Oh oke op die manier. Ben ik met je eens. Lijkt mij handiger als een profiel na x aantal dagen inactief gezet wordt of aantal dagen vermelden dat een account inactief is. Schept meer duidelijkheid.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Stond tussen haakjes. Ik bedoelde profielen van mensen die niet meer betalen en dus niet terug kunnen reageren
Dus omdat het aangegeven staat moet ik het overal mee eens zijn?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sorry je gebruikte oneerlijk inderdaad.
Goed pas ik de tekst aan, omdat jij (neem ik je even als voorbeeld ) niet even de moeite neemt om de "spelregels" door te lezen is het gemeen.
Juist ja![]()
De site geeft alles duidelijk aan niks gemeens aan. Mijn inziens dan ook een non argument
Naja, als ze die spookprofielen niet eens labellen zijnde -inactief- oid's, is dat alleen maar vervelend voor mensen die wel betalen. Die steken hun energie in mensen die niet eens meer actief zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sorry je gebruikte oneerlijk inderdaad.
Goed pas ik de tekst aan, omdat jij (neem ik je even als voorbeeld ) niet even de moeite neemt om de "spelregels" door te lezen is het gemeen.
Juist ja![]()
De site geeft alles duidelijk aan niks gemeens aan. Mijn inziens dan ook een non argument
Begint er steeds meer op te lijken dat ik RP maar eens een kans zal moeten gaan gevenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh oke op die manier. Ben ik met je eens. Lijkt mij handiger als een profiel na x aantal dagen inactief gezet wordt of aantal dagen vermelden dat een account inactief is. Schept meer duidelijkheid.
RP doet dat volgens mij ook. Paiq doet dat zeker wel. De rest weet ik niet.
Tja, het staat aaaaaaaaaaaaallemaal aangegevenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, als ze die spookprofielen niet eens labellen zijnde -inactief- oid's, is dat alleen maar vervelend voor mensen die wel betalen. Die steken hun energie in mensen die niet eens meer actief zijn.
Nee zeker niet, maar wel duidelijk en niks oneerlijk aan toch? Of zoals iemand anders opperde dat het oplichting was.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:27 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dus omdat het aangegeven staat moet ik het overal mee eens zijn?![]()
Helemaal duidelijk.
Ja, ook_gek editte zijn post!quote:Op woensdag 17 april 2013 00:29 schreef Sannne het volgende:
[..]
Tja, het staat aaaaaaaaaaaaallemaal aangegeven
Ik vind RP best prima werken. Genoeg opties om je wensen aan te geven. Wel niet betalend lid staat ook aangegeven enz. En het is een zeer actief gebruikte site. Ook wel zo handigquote:Op woensdag 17 april 2013 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Begint er steeds meer op te lijken dat ik RP maar eens een kans zal moeten gaan geven
Klopt! Hoe meer mensen, hoe meer kansenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind RP best prima werken. Genoeg opties om je wensen aan te geven. Wel niet betalend lid staat ook aangegeven enz. En het is een zeer actief gebruikte site. Ook wel zo handig
Jawel, ondanks dat het aangegeven staat en ook een vrij bekende gang van zaken is, vind ik het oneerlijke manier. En daar blijf ik bij.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar wel duidelijk en niks oneerlijk aan toch? Of zoals iemand anders opperde dat het oplichting was.
Het is inderdaad oneerlijk, misleiding enz enz enz als het nergens aangegeven staat.
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 17 april 2013 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt! Hoe meer mensen, hoe meer kansen
Ben nu toch wel benieuwd waar je qua uiterlijkheden wel op valtquote:Op woensdag 17 april 2013 08:09 schreef Yuki het volgende:
Heb je eindelijk weer eens een normaal, leuk gesprek op Paiq, is het iemand die qua uiterlijkheden niet echt bij me past
Of juist nietquote:Op woensdag 17 april 2013 08:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben nu toch wel benieuwd waar je qua uiterlijkheden wel op valt
Ook goedquote:
Volgens mij doelt ze op het feit dat je niet van te voren kan zien welke user betalend of niet-betalend is (wat ik begrijp van andere ervaringen). Dat lijkt mij best irritant, dat je je tijd verspilt aan iemand die misschien toch nooit zal reageren.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus omdat jij niet goed leest is het oneerlijk?![]()
Je kan zelf toch wel bedenken dat een betalend lid meer dan een niet betalend lid kan. Dan ben je toch ook benieuwd naar wat wel en niet kan? Ik wel teminste. Want ik wil wel even weten of betalen een meer waarde is, en of de site bied wat ik graag wil.
Anders ben je mijn insiens niet slim bezig en houd je zelf wel erg van de domme.
Dat laatste heb ik ook wel eens gehad. Hoe irritant het soms ook kan zijn, was ik er stiekem wel blij omquote:Op woensdag 17 april 2013 09:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb een tweede date met iemand in de planning, maar ze wil weer in de stad afspreken in plaats van thuis (wat ik had voorgesteld).
Bij een tweede date is het eigenlijk mijn gewoonte om gewoon thuis af te spreken, maar goed ik heb haar maar haar zin gegeven, dus het wordt de stad in.
Ze was trouwens ook al heel terughoudend met het doorgeven van haar 06 nummer en het enige whatsapp contact tot nu toe is eigenlijk het vastleggen van de datum van onze dates
Ja heb ook wel eens heel intensief whatsapp contact gehad, werkt vaak als een overkill.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
Dat laatste heb ik ook wel eens gehad. Hoe irritant het soms ook kan zijn, was ik er stiekem wel blij omTeveel whatsapp contact in het begin lijkt fijn, maar vond het zelf nogal bedrukkend en je krijgt snel onenigheid omdat je geen intonatie hebt...
Inderdaad, dat zou best kunnen al vertelde ze wel dat een vriendin van haar een keer een slechte ervaring had met een internet date, dus het kan ook een beetje angst zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:19 schreef Cue_ het volgende:
Een tweede date gelijk thuis kan.. ligt maar net aan hoe de klik is. Zo te zien is ze nog niet heel erg happig. Maar je weet maar nooit
Ah dat deed m'n laatste niet, ik moest elke keer vragen (ze zei wel ja, maar goed het is wel irritant om elke keer initiatief te moeten nemen). Goed teken dusquote:Op woensdag 17 april 2013 09:27 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja heb ook wel eens heel intensief whatsapp contact gehad, werkt vaak als een overkill.
Maar dit is dan weer het andere uiterste. Nou ja we zien wel.
[..]
Inderdaad, dat zou best kunnen al vertelde ze wel dat een vriendin van haar een keer een slechte ervaring had met een internet date, dus het kan ook een beetje angst zijn.
En ze contacte me gisteren zelf voor een tweede date, dus wat dat betreft toont ze wel enig initiatief.
Zo'n big deal is het nou ook weer niet toch? Nu lijkt het net alsof je echt tegen je zin in naar de stad gaat.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb een tweede date met iemand in de planning, maar ze wil weer in de stad afspreken in plaats van thuis (wat ik had voorgesteld).
Bij een tweede date is het eigenlijk mijn gewoonte om gewoon thuis af te spreken, maar goed ik heb haar maar haar zin gegeven, dus het wordt de stad in.
Je hebt gelijkt, ik kom inderdaad wel erg negatief over als ik mezelf zo terug lees.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo'n big deal is het nou ook weer niet toch? Nu lijkt het net alsof je echt tegen je zin in naar de stad gaat.
Tof om te horenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:13 schreef Casos het volgende:
Ik zal nog eens een update geven na mijn bloemen vraag. Uiteindelijk toch een bosje meegenomen, kon het niet laten, maar het werd zeer gewaardeerd. Ondertussen alweer de nodige afspraken verder, helemaal fantastisch.
Nooit verwacht na 3 maandjes datingsite, behoorlijk wat dates, sommige zelfs nog een tweede date, maar met deze meid was het na 10 minuten op de 1e date eigenlijk al duidelijk. Je hebt altijd verwachtingen over hoe een avondje kan verlopen, maar als die verwachting dan keer op keer overtroffen wordt, heerlijk. En dat het overduidelijk wederzijds is.
Ik was nog niet eerder actief geweest op een datingsite, heeft mij positief verrast. Alle dames die terug reageerde op mijn berichtje ook mee weten af te spreken. En als eeuwige vrijgezel, star trek fan en gamefanaat toch voldoende interessant, er is echt wel wat uit te halen.
Haha wow, respect! Laat dit een les zijn voor de mensen die klagen.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:13 schreef Casos het volgende:
En als eeuwige vrijgezel, star trek fan en gamefanaat toch voldoende interessant, er is echt wel wat uit te halen.
Ik denk dat je DM straks overstroomtquote:
Ik heb dikke billen.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat je DM straks overstroomt
Dat bepalen de mannen welquote:Op woensdag 17 april 2013 12:17 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik heb dikke billen.
Zo, nu niet meer
Of het is wel waar en zijn ze echt heel lelijk, maar zoals ik zei.. dan hebben de fokkertjes hier gewoon een fantasievol beeldquote:Op woensdag 17 april 2013 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat bepalen de mannen wel
Als een vrouw zegt dat ze dikke billen heeft is het 9 van de 10 keer niet waar omdat vrouwen slecht in staat zijn hun eigen uiterlijk te beoordelen![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat bepalen de mannen wel
Als een vrouw zegt dat ze dikke billen heeft is het 9 van de 10 keer niet waar omdat vrouwen slecht in staat zijn hun eigen uiterlijk te beoordelen![]()
Ik zou een verzameling technisch lego toch wel een redelijke afknapper vinden. Zeker als ze daar nog actief mee bezig is.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:14 schreef Izzit het volgende:
Vrouwen diggen passies, zelfs al is het technisch lego.
Nee, hiermee indiceer je dat je aan het dieten bent en het nodig hebt.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:10 schreef MsMessy het volgende:
B: halfuur fietsen![]()
O: melk met havermout, schep whey
T: twee sinaasappels
T: rauwe worteltjes, 250 gram
L: twee bth pindakaas, denk ik
T: 250 ml kwark met bramen/frambozen![]()
T: appel
B: halfuur fietsen
D: stamppot boerenkool met jus en worst![]()
Met dit in je profiel scoor je toch altijd ?
Denk dat het vooral fijn is dat iemand meerdere dingen doet dan enkel met z'n lego spelen en videogames doet, of enkel alleen sport en de kroeg in duikt.. om maar wat te zeggen.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef blessed19 het volgende:
Passies!![]()
Ik merk trouwens wel dat er veel vrouwen zijn die het niet tof vinden als een man meer dan een paar hobby's heeft. Ik vraag me soms af waarom dat is.
Haha, herkenbaar!quote:Op woensdag 17 april 2013 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ja maar als je al een tijdje vrijgezel bent ga je je tijd toch opvullen met, noem het hobby's....
Zoals een goede vriendin altijd van me zegt: "SC, je bent gewoon veel te goed in het vrijgezel zijn"
En dat klopt
Omdat zij graag op de eerste plaats komt.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef blessed19 het volgende:
Passies!![]()
Ik merk trouwens wel dat er veel vrouwen zijn die het niet tof vinden als een man meer dan een paar hobby's heeft. Ik vraag me soms af waarom dat is.
Bij een relatie is dat uiteraard logisch!quote:Op woensdag 17 april 2013 13:38 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Omdat zij graag op de eerste plaats komt.
Dat is natuurlijk enigszins discutabel. Aangezien je weet waar je aan begint.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:40 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Bij een relatie is dat uiteraard logisch!
Lijkt mij niet. Als ik single ben wil ik dingen ondernemen en dan doe ik dat ook. Als ik echter mijn toekomstige vrouw ontmoet heb, zal ik uiteraard met een paar dingen gaan minderen. Als een vrouw tegen me zegt dat ze alleen maar werkt, tv kijkt en soms gezellig met de vriendinnen wat gaat doen, klinkt het alsof ze een saaie huismus is.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:41 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk enigszins discutabel. Aangezien je weet waar je aan begint.
Dit, en enige flexibiliteit daarin is ook wel handig. Van beide kanten danquote:Op woensdag 17 april 2013 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat het vooral fijn is dat iemand meerdere dingen doet dan enkel met z'n lego spelen en videogames doet, of enkel alleen sport en de kroeg in duikt.. om maar wat te zeggen.
Of je het hobbys moet noemen is dan weer een tweedeDenk dat het meer bezigheden zijn of dat men verschillende interesses heeft.
Die toekomstige vrouw moet maar in het plaatje passen. Zodra je zaken gaat verminderen of hobby's gaat beëindigen dan is het gedaan met de pret. Klinkt wel als een gevalletje je vrienden minder zien. Agenda's naast elkaar leggen en met regelmaat Sjaak Afhaak spelen in de kroeg.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Als ik single ben wil ik dingen ondernemen en dan doe ik dat ook. Als ik echter mijn toekomstige vrouw ontmoet heb, zal ik uiteraard met een paar dingen gaan minderen. Als een vrouw tegen me zegt dat ze alleen maar werkt, tv kijkt en soms gezellig met de vriendinnen wat gaat doen, klinkt het alsof ze een saaie huismus is.
En toch is dat in de beginfase vaak wel zo, anders kun je net zo goed geen relatie willen, het kost gewoon tijd, net als vrienden. Zolang je ze maar niet uit het oog verliest en blijft afspreken.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Die toekomstige vrouw moet maar in het plaatje passen. Zodra je zaken gaat verminderen of hobby's gaat beëindigen dan is het gedaan met de pret. Klinkt wel als een gevalletje je vrienden minder zien. Agenda's naast elkaar leggen en met regelmaat Sjaak Afhaak spelen in de kroeg.
Zo zie ik het ook. Ik heb toch ervoor gekozen om te daten? Zolang ik nog niemand gevonden heb, waarom zou ik dan mijn leven moeten inperken?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En toch is dat in de beginfase vaak wel zo, anders kun je net zo goed geen relatie willen, het kost gewoon tijd, net als vrienden. Zolang je ze maar niet uit het oog verliest en blijft afspreken.
Zodra ik vertel dat ik golf is dat 'jeetje. echt??quote:Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef blessed19 het volgende:
Passies!![]()
Ik heb meestal wel positieve reacties... Nou scheelt het dat een van m'n grootste passies muziek is en zelf ook graag muziek maakt. Dit spreekt bij iedereen vaak wel tot de verbeeldingquote:Op woensdag 17 april 2013 13:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar!
Hoe ervaar jij dat dan met dates? Als ik vertel wat ik zoal doe, krijg ik regelmatig na een paar dingen een blik toegeworpen alsof ze het niet geloven.
Een relatie is anno 2013 toch wel een aanvulling op je bestaan en eigen geluk in plaats van een invulling van een saai en afhankelijk leven.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En toch is dat in de beginfase vaak wel zo, anders kun je net zo goed geen relatie willen, het kost gewoon tijd, net als vrienden. Zolang je ze maar niet uit het oog verliest en blijft afspreken.
Eens hoor, en tijdens een relatie is het voordeel dan weer dat ook je je eigen leven hebt en elkaar wat te vertellen hebt.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. Ik heb toch ervoor gekozen om te daten? Zolang ik nog niemand gevonden heb, waarom zou ik dan mijn leven moeten inperken?
Bij ons misschienquote:Op woensdag 17 april 2013 13:54 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Een relatie is anno 2013 toch wel een aanvulling op je bestaan en eigen geluk in plaats van een invulling van een saai en afhankelijk leven.
ik heb jouw fobo zeker 10 keer bekeken omdat ik dacht... is dat nou die ene Eefje die nog ken van dat en dat... en dan keek ik en dan was je het niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eens hoor, en tijdens een relatie is het voordeel dan weer dat ook je je eigen leven hebt en elkaar wat te vertellen hebt.
Dat is wel enorm gechargeerd hoor, waar lees jij dat precies terug? Anno 2013 heeft een relatie nog steeds tijd nodig om te bestaan, júist in de gedigitaliseerde samenleving. Heeft niks te maken met een invulling van je leven maar met het bestaansrecht van een relatie. Dat staat wmb los van elkaar.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:54 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Een relatie is anno 2013 toch wel een aanvulling op je bestaan en eigen geluk in plaats van een invulling van een saai en afhankelijk leven.
Wel jammer want ik ben gek op aquariums..quote:Op woensdag 17 april 2013 13:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
ik heb jouw fobo zeker 10 keer bekeken omdat ik dacht... is dat nou die ene Eefje die nog ken van dat en dat... en dan keek ik en dan was je het niet.
Sarcasm. Because beating the shit out of people is illegal..quote:Op woensdag 17 april 2013 13:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wel jammer want ik ben gek op aquariums..
En toch is het zo.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sarcasm. Because beating the shit out of people is illegal...
Past iemand niet in het plaatje van hobby's en passies dan heeft de relatie inderdaad geen bestaansrecht. Het is verder maar net hoe je in het leven staat. Zorg je voor je eigen geluk en levensvreugde of heb je daar iemand voor nodig. Samen delen is prima, maar tot op zekere hoogte.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is wel enorm gechargeerd hoor, waar lees jij dat precies terug? Anno 2013 heeft een relatie nog steeds tijd nodig om te bestaan, júist in de gedigitaliseerde samenleving. Heeft niks te maken met een invulling van je leven maar met het bestaansrecht van een relatie. Dat staat wmb los van elkaar.
Ik heb echt een hele mooie, vind ik zelf dan.quote:
Dat is precies wat ik ook zei. Al vind ik de enige belangrijke gedeelde passie muziek, voor de rest kan het prima om andere hobby's te hebben. Juist leuk, zo leer je nog eens wat. En zorgen voor je eigen geluk en levensvreugde is een kunst die je zowel mét als zonder relatie zou moeten kunnen beheersen. Met als belangrijke plus dat je met iemand wat deelt en er voor iemand kunt zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Past iemand niet in het plaatje van hobby's en passies dan heeft de relatie inderdaad geen bestaansrecht. Het is verder maar net hoe je in het leven staat. Zorg je voor je eigen geluk en levensvreugde of heb je daar iemand voor nodig. Samen delen is prima, maar tot op zekere hoogte.
Same. Maar dan niet met muziek. Wel met uit eten gaan/eten/bourgondisch zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook zei. Al vind ik de enige belangrijke gedeelde passie muziek, voor de rest kan het prima om andere hobby's te hebben. Juist leuk, zo leer je nog eens wat. En zorgen voor je eigen geluk en levensvreugde is een kunst die je zowel mét als zonder relatie zou moeten kunnen beheersen. Met als belangrijke plus dat je met iemand wat deelt en er voor iemand kunt zijn.
Da's ook een hele fijne ja. Kokenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Same. Maar dan niet met muziek. Wel met uit eten gaan/eten/bourgondisch zijn.
Oeh wat herkenbaar zeg, zat ooit met een ex in dezelfde band. Was geen succesquote:Op woensdag 17 april 2013 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
Vreemd genoeg vind ik gedeelde smaak wat eten betreft ook belangrijker dan muziek...
Maar dat komt misschien omdat ik 4 maanden iemand gedate heb met nagenoeg dezelfde muzieksmaak (tuurlijk zaten er wel enkele uitzonderingen bij, maar heel veel overlapte) en ze wou daardoor elke keer nummers met me opnemen, meespelen etc etc... Verpeste voor mij heel erg de spontaniteit van het proces.... Samen luisteren naar bands ofzo vind ik wat andersmaar samen muziek maken? nee....
Als ik dat wil, ga ik wel in een band...
Bovendien is muziek voor mij een uitlaatklep die ik gewoon niet met m'n partner kan/wil delen... Maar goed, dat heb ik dan weer over mezelf
Muziek staat ook bij mij op nr.1... Maar ook de smaak van films/series vind ik ook erg belangrijk! Ik heb ooit eens een kostuumdrama moeten uitzitten, ik kon met moeite wakker blijven.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's ook een hele fijn ja.
Muziek meer omdat ik er veel tijd in steek. Als iemand dat onzin vindt gaat het echt niet werken.
Relatie gehad met iemand die bijna niks lustte. Wat verschrikkelijk saai was dat. Wilde ook niks proberen.quote:
Begin nooit, nooit, nooit, maar dan ook echt NOOIT een band waar 2 bandleden geliefden van elkaar zijn. 9/10 keer is het uiteindelijk dikke ellende!quote:Op woensdag 17 april 2013 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
Vreemd genoeg vind ik gedeelde smaak wat eten betreft ook belangrijker dan muziek...
Maar dat komt misschien omdat ik 4 maanden iemand gedate heb met nagenoeg dezelfde muzieksmaak (tuurlijk zaten er wel enkele uitzonderingen bij, maar heel veel overlapte) en ze wou daardoor elke keer nummers met me opnemen, meespelen etc etc... Verpeste voor mij heel erg de spontaniteit van het proces.... Samen luisteren naar bands ofzo vind ik wat andersmaar samen muziek maken? nee....
Als ik dat wil, ga ik wel in een band...
Bovendien is muziek voor mij een uitlaatklep die ik gewoon niet met m'n partner kan/wil delen... Maar goed, dat heb ik dan weer over mezelf
Hij wilde meedoen omdat zijn band stopte. Maar je hebt gelijk..band buiten het liefje houden. Gewoon vooraan staan bij optredens is fijn zat.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Begin nooit, nooit, nooit, maar dan ook echt NOOIT een band waar 2 bandleden geliefden van elkaar zijn. 9/10 keer is het uiteindelijk dikke ellende!
Ach, ik ben een bassist, ik hoef niet zonodig op de voorgrond.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hij wilde meedoen omdat zijn band stopte. Maar je hebt gelijk..band buiten het liefje houden. Gewoon vooraan staan bij optredens is fijn zat.
Inderdaad..van die nitpickers. Je kunt best anders met eten bezig zijn maar er niet van kunnen genieten en het niet op waarde schatten vind ik best een afknapper. Of iemand die de hele tijd alles in caloriën en voedingswaarden indeelt. Als je gewoon verstandig eet hoeft dat helemaal niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Relatie gehad met iemand die bijna niks lustte. Wat verschrikkelijk saai was dat. Wilde ook niks proberen.
Relatie gehad met een vegetariër die ook nog eens geen tomaat/paprika/noem het maar op lustte. Ergerlijk. Bedenk dan maar eens een restaurant of een maaltijd.
Nee. Gezellig eten, dat vind ik wel heel belangijk.
Voor de rest hoop ik dat iemand andere hobby's heeft. Is leuk. Tenzij ik er totaal geen klik mee heb en het wel 20 uur per week kost. Of alle spaargeld.
Off topic maar herkenbaar. Of dat twee van de heren om één liefje vechten. Ook zo prettigquote:Op woensdag 17 april 2013 14:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ach, ik ben een bassist, ik hoef niet zonodig op de voorgrond.
Maar naast optredens, is het ook heel ergerlijk om repetities te hebben als meneer en mevrouw een ruzie buiten de band om hebben.
Mwa, Ik ben wel een ex-limburger, maar mij maakt het niet echt veel uit wat de pot schaft. Zolang het maar geen kappertjes/spruitjes zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Relatie gehad met iemand die bijna niks lustte. Wat verschrikkelijk saai was dat. Wilde ook niks proberen.
Relatie gehad met een vegetariër die ook nog eens geen tomaat/paprika/noem het maar op lustte. Ergerlijk. Bedenk dan maar eens een restaurant of een maaltijd.
Nee. Gezellig eten, dat vind ik wel heel belangijk.
Voor de rest hoop ik dat iemand andere hobby's heeft. Is leuk. Tenzij ik er totaal geen klik mee heb en het wel 20 uur per week kost. Of alle spaargeld.
In dezelfde band zou ik nooit doenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oeh wat herkenbaar zeg, zat ooit met een ex in dezelfde band. Was geen succesMaar dat hangt volgens mij ook van de persoon af. Muzikanten onder elkaar snappen wel dat je af en toe wilt shinen, geven elkaar wel de ruimte. In mijn ervaring dan.
"oh bah, heb je nou rijst met noten gekocht? dat lust ik niet." als je net een uur in de keuken hebt gestaan.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Inderdaad..van die nitpickers. Je kunt best anders met eten bezig zijn maar er niet van kunnen genieten en het niet op waarde schatten vind ik best een afknapper. Of iemand die de hele tijd alles in caloriën en voedingswaarden indeelt. Als je gewoon verstandig eet hoeft dat helemaal niet.
En koken vind ik echt ontspanning pur sang, heerlijk!
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
"oh bah, heb je nou rijst met noten gekocht? dat lust ik niet." als je net een uur in de keuken hebt gestaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |