Dat is wel enorm gechargeerd hoor, waar lees jij dat precies terug? Anno 2013 heeft een relatie nog steeds tijd nodig om te bestaan, júist in de gedigitaliseerde samenleving. Heeft niks te maken met een invulling van je leven maar met het bestaansrecht van een relatie. Dat staat wmb los van elkaar.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:54 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Een relatie is anno 2013 toch wel een aanvulling op je bestaan en eigen geluk in plaats van een invulling van een saai en afhankelijk leven.
Wel jammer want ik ben gek op aquariums..quote:Op woensdag 17 april 2013 13:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
ik heb jouw fobo zeker 10 keer bekeken omdat ik dacht... is dat nou die ene Eefje die nog ken van dat en dat... en dan keek ik en dan was je het niet.
Sarcasm. Because beating the shit out of people is illegal..quote:Op woensdag 17 april 2013 13:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wel jammer want ik ben gek op aquariums..
En toch is het zo.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sarcasm. Because beating the shit out of people is illegal...
Past iemand niet in het plaatje van hobby's en passies dan heeft de relatie inderdaad geen bestaansrecht. Het is verder maar net hoe je in het leven staat. Zorg je voor je eigen geluk en levensvreugde of heb je daar iemand voor nodig. Samen delen is prima, maar tot op zekere hoogte.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is wel enorm gechargeerd hoor, waar lees jij dat precies terug? Anno 2013 heeft een relatie nog steeds tijd nodig om te bestaan, júist in de gedigitaliseerde samenleving. Heeft niks te maken met een invulling van je leven maar met het bestaansrecht van een relatie. Dat staat wmb los van elkaar.
Ik heb echt een hele mooie, vind ik zelf dan.quote:
Dat is precies wat ik ook zei. Al vind ik de enige belangrijke gedeelde passie muziek, voor de rest kan het prima om andere hobby's te hebben. Juist leuk, zo leer je nog eens wat. En zorgen voor je eigen geluk en levensvreugde is een kunst die je zowel mét als zonder relatie zou moeten kunnen beheersen. Met als belangrijke plus dat je met iemand wat deelt en er voor iemand kunt zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Past iemand niet in het plaatje van hobby's en passies dan heeft de relatie inderdaad geen bestaansrecht. Het is verder maar net hoe je in het leven staat. Zorg je voor je eigen geluk en levensvreugde of heb je daar iemand voor nodig. Samen delen is prima, maar tot op zekere hoogte.
Same. Maar dan niet met muziek. Wel met uit eten gaan/eten/bourgondisch zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook zei. Al vind ik de enige belangrijke gedeelde passie muziek, voor de rest kan het prima om andere hobby's te hebben. Juist leuk, zo leer je nog eens wat. En zorgen voor je eigen geluk en levensvreugde is een kunst die je zowel mét als zonder relatie zou moeten kunnen beheersen. Met als belangrijke plus dat je met iemand wat deelt en er voor iemand kunt zijn.
Da's ook een hele fijne ja. Kokenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Same. Maar dan niet met muziek. Wel met uit eten gaan/eten/bourgondisch zijn.
Oeh wat herkenbaar zeg, zat ooit met een ex in dezelfde band. Was geen succesquote:Op woensdag 17 april 2013 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
Vreemd genoeg vind ik gedeelde smaak wat eten betreft ook belangrijker dan muziek...
Maar dat komt misschien omdat ik 4 maanden iemand gedate heb met nagenoeg dezelfde muzieksmaak (tuurlijk zaten er wel enkele uitzonderingen bij, maar heel veel overlapte) en ze wou daardoor elke keer nummers met me opnemen, meespelen etc etc... Verpeste voor mij heel erg de spontaniteit van het proces.... Samen luisteren naar bands ofzo vind ik wat andersmaar samen muziek maken? nee....
Als ik dat wil, ga ik wel in een band...
Bovendien is muziek voor mij een uitlaatklep die ik gewoon niet met m'n partner kan/wil delen... Maar goed, dat heb ik dan weer over mezelf
Muziek staat ook bij mij op nr.1... Maar ook de smaak van films/series vind ik ook erg belangrijk! Ik heb ooit eens een kostuumdrama moeten uitzitten, ik kon met moeite wakker blijven.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's ook een hele fijn ja.
Muziek meer omdat ik er veel tijd in steek. Als iemand dat onzin vindt gaat het echt niet werken.
Relatie gehad met iemand die bijna niks lustte. Wat verschrikkelijk saai was dat. Wilde ook niks proberen.quote:
Begin nooit, nooit, nooit, maar dan ook echt NOOIT een band waar 2 bandleden geliefden van elkaar zijn. 9/10 keer is het uiteindelijk dikke ellende!quote:Op woensdag 17 april 2013 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
Vreemd genoeg vind ik gedeelde smaak wat eten betreft ook belangrijker dan muziek...
Maar dat komt misschien omdat ik 4 maanden iemand gedate heb met nagenoeg dezelfde muzieksmaak (tuurlijk zaten er wel enkele uitzonderingen bij, maar heel veel overlapte) en ze wou daardoor elke keer nummers met me opnemen, meespelen etc etc... Verpeste voor mij heel erg de spontaniteit van het proces.... Samen luisteren naar bands ofzo vind ik wat andersmaar samen muziek maken? nee....
Als ik dat wil, ga ik wel in een band...
Bovendien is muziek voor mij een uitlaatklep die ik gewoon niet met m'n partner kan/wil delen... Maar goed, dat heb ik dan weer over mezelf
Hij wilde meedoen omdat zijn band stopte. Maar je hebt gelijk..band buiten het liefje houden. Gewoon vooraan staan bij optredens is fijn zat.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Begin nooit, nooit, nooit, maar dan ook echt NOOIT een band waar 2 bandleden geliefden van elkaar zijn. 9/10 keer is het uiteindelijk dikke ellende!
Ach, ik ben een bassist, ik hoef niet zonodig op de voorgrond.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hij wilde meedoen omdat zijn band stopte. Maar je hebt gelijk..band buiten het liefje houden. Gewoon vooraan staan bij optredens is fijn zat.
Inderdaad..van die nitpickers. Je kunt best anders met eten bezig zijn maar er niet van kunnen genieten en het niet op waarde schatten vind ik best een afknapper. Of iemand die de hele tijd alles in caloriën en voedingswaarden indeelt. Als je gewoon verstandig eet hoeft dat helemaal niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Relatie gehad met iemand die bijna niks lustte. Wat verschrikkelijk saai was dat. Wilde ook niks proberen.
Relatie gehad met een vegetariër die ook nog eens geen tomaat/paprika/noem het maar op lustte. Ergerlijk. Bedenk dan maar eens een restaurant of een maaltijd.
Nee. Gezellig eten, dat vind ik wel heel belangijk.
Voor de rest hoop ik dat iemand andere hobby's heeft. Is leuk. Tenzij ik er totaal geen klik mee heb en het wel 20 uur per week kost. Of alle spaargeld.
Off topic maar herkenbaar. Of dat twee van de heren om één liefje vechten. Ook zo prettigquote:Op woensdag 17 april 2013 14:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ach, ik ben een bassist, ik hoef niet zonodig op de voorgrond.
Maar naast optredens, is het ook heel ergerlijk om repetities te hebben als meneer en mevrouw een ruzie buiten de band om hebben.
Mwa, Ik ben wel een ex-limburger, maar mij maakt het niet echt veel uit wat de pot schaft. Zolang het maar geen kappertjes/spruitjes zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Relatie gehad met iemand die bijna niks lustte. Wat verschrikkelijk saai was dat. Wilde ook niks proberen.
Relatie gehad met een vegetariër die ook nog eens geen tomaat/paprika/noem het maar op lustte. Ergerlijk. Bedenk dan maar eens een restaurant of een maaltijd.
Nee. Gezellig eten, dat vind ik wel heel belangijk.
Voor de rest hoop ik dat iemand andere hobby's heeft. Is leuk. Tenzij ik er totaal geen klik mee heb en het wel 20 uur per week kost. Of alle spaargeld.
In dezelfde band zou ik nooit doenquote:Op woensdag 17 april 2013 14:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oeh wat herkenbaar zeg, zat ooit met een ex in dezelfde band. Was geen succesMaar dat hangt volgens mij ook van de persoon af. Muzikanten onder elkaar snappen wel dat je af en toe wilt shinen, geven elkaar wel de ruimte. In mijn ervaring dan.
"oh bah, heb je nou rijst met noten gekocht? dat lust ik niet." als je net een uur in de keuken hebt gestaan.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Inderdaad..van die nitpickers. Je kunt best anders met eten bezig zijn maar er niet van kunnen genieten en het niet op waarde schatten vind ik best een afknapper. Of iemand die de hele tijd alles in caloriën en voedingswaarden indeelt. Als je gewoon verstandig eet hoeft dat helemaal niet.
En koken vind ik echt ontspanning pur sang, heerlijk!
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
"oh bah, heb je nou rijst met noten gekocht? dat lust ik niet." als je net een uur in de keuken hebt gestaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |