Volgens mij doelt ze op het feit dat je niet van te voren kan zien welke user betalend of niet-betalend is (wat ik begrijp van andere ervaringen). Dat lijkt mij best irritant, dat je je tijd verspilt aan iemand die misschien toch nooit zal reageren.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus omdat jij niet goed leest is het oneerlijk?![]()
Je kan zelf toch wel bedenken dat een betalend lid meer dan een niet betalend lid kan. Dan ben je toch ook benieuwd naar wat wel en niet kan? Ik wel teminste. Want ik wil wel even weten of betalen een meer waarde is, en of de site bied wat ik graag wil.
Anders ben je mijn insiens niet slim bezig en houd je zelf wel erg van de domme.
Dat laatste heb ik ook wel eens gehad. Hoe irritant het soms ook kan zijn, was ik er stiekem wel blij omquote:Op woensdag 17 april 2013 09:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb een tweede date met iemand in de planning, maar ze wil weer in de stad afspreken in plaats van thuis (wat ik had voorgesteld).
Bij een tweede date is het eigenlijk mijn gewoonte om gewoon thuis af te spreken, maar goed ik heb haar maar haar zin gegeven, dus het wordt de stad in.
Ze was trouwens ook al heel terughoudend met het doorgeven van haar 06 nummer en het enige whatsapp contact tot nu toe is eigenlijk het vastleggen van de datum van onze dates
Ja heb ook wel eens heel intensief whatsapp contact gehad, werkt vaak als een overkill.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
Dat laatste heb ik ook wel eens gehad. Hoe irritant het soms ook kan zijn, was ik er stiekem wel blij omTeveel whatsapp contact in het begin lijkt fijn, maar vond het zelf nogal bedrukkend en je krijgt snel onenigheid omdat je geen intonatie hebt...
Inderdaad, dat zou best kunnen al vertelde ze wel dat een vriendin van haar een keer een slechte ervaring had met een internet date, dus het kan ook een beetje angst zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:19 schreef Cue_ het volgende:
Een tweede date gelijk thuis kan.. ligt maar net aan hoe de klik is. Zo te zien is ze nog niet heel erg happig. Maar je weet maar nooit
Ah dat deed m'n laatste niet, ik moest elke keer vragen (ze zei wel ja, maar goed het is wel irritant om elke keer initiatief te moeten nemen). Goed teken dusquote:Op woensdag 17 april 2013 09:27 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja heb ook wel eens heel intensief whatsapp contact gehad, werkt vaak als een overkill.
Maar dit is dan weer het andere uiterste. Nou ja we zien wel.
[..]
Inderdaad, dat zou best kunnen al vertelde ze wel dat een vriendin van haar een keer een slechte ervaring had met een internet date, dus het kan ook een beetje angst zijn.
En ze contacte me gisteren zelf voor een tweede date, dus wat dat betreft toont ze wel enig initiatief.
Zo'n big deal is het nou ook weer niet toch? Nu lijkt het net alsof je echt tegen je zin in naar de stad gaat.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb een tweede date met iemand in de planning, maar ze wil weer in de stad afspreken in plaats van thuis (wat ik had voorgesteld).
Bij een tweede date is het eigenlijk mijn gewoonte om gewoon thuis af te spreken, maar goed ik heb haar maar haar zin gegeven, dus het wordt de stad in.
Je hebt gelijkt, ik kom inderdaad wel erg negatief over als ik mezelf zo terug lees.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo'n big deal is het nou ook weer niet toch? Nu lijkt het net alsof je echt tegen je zin in naar de stad gaat.
Tof om te horenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:13 schreef Casos het volgende:
Ik zal nog eens een update geven na mijn bloemen vraag. Uiteindelijk toch een bosje meegenomen, kon het niet laten, maar het werd zeer gewaardeerd. Ondertussen alweer de nodige afspraken verder, helemaal fantastisch.
Nooit verwacht na 3 maandjes datingsite, behoorlijk wat dates, sommige zelfs nog een tweede date, maar met deze meid was het na 10 minuten op de 1e date eigenlijk al duidelijk. Je hebt altijd verwachtingen over hoe een avondje kan verlopen, maar als die verwachting dan keer op keer overtroffen wordt, heerlijk. En dat het overduidelijk wederzijds is.
Ik was nog niet eerder actief geweest op een datingsite, heeft mij positief verrast. Alle dames die terug reageerde op mijn berichtje ook mee weten af te spreken. En als eeuwige vrijgezel, star trek fan en gamefanaat toch voldoende interessant, er is echt wel wat uit te halen.
Haha wow, respect! Laat dit een les zijn voor de mensen die klagen.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:13 schreef Casos het volgende:
En als eeuwige vrijgezel, star trek fan en gamefanaat toch voldoende interessant, er is echt wel wat uit te halen.
Ik denk dat je DM straks overstroomtquote:
Ik heb dikke billen.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat je DM straks overstroomt
Dat bepalen de mannen welquote:Op woensdag 17 april 2013 12:17 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik heb dikke billen.
Zo, nu niet meer
Of het is wel waar en zijn ze echt heel lelijk, maar zoals ik zei.. dan hebben de fokkertjes hier gewoon een fantasievol beeldquote:Op woensdag 17 april 2013 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat bepalen de mannen wel
Als een vrouw zegt dat ze dikke billen heeft is het 9 van de 10 keer niet waar omdat vrouwen slecht in staat zijn hun eigen uiterlijk te beoordelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |