abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 april 2013 @ 23:08:29 #1
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125292320

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 14 april 2013 @ 23:08:49 #2
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125292336
Op verzoek van blessed19... En de TT kon ik niet laten :D
pi_125292362
Niet eens iets over visjes en zeemeerminnen? :D
pi_125292423
Zo fijn, van die mensen die gaan reageren alsof ze ergens vanaf weten terwijl ze werkelijk geen idee hebben. O+

quote:
7s.gif Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef Yuki het volgende:

[..]

False. Ken genoeg gelovigen die niet voldaan aan jouw voorbeelden.

En alsof het erg is als je even moet wachten omdat je vriend(in) wil bidden voor het eten :')
Ik mag jou wel. :D

quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:07 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Kijk, en daar wringt het 'm in! Dat zei mijn date ook een paar keer en desondanks dat ik er rekening mee probeerde te houden, ontglipte soms toch iets en was ze meteen in een mineur stemming. ;(
Mja, dat is haar probleem, zo reageert niet iedereen.
pi_125292458
quote:
7s.gif Op zondag 14 april 2013 23:08 schreef Yuki het volgende:
Op verzoek van blessed19... En de TT kon ik niet laten :D
*O*
  zondag 14 april 2013 @ 23:10:54 #6
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125292504
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:09 schreef Sannne het volgende:
Niet eens iets over visjes en zeemeerminnen? :D
Nee. Want instant facepalm als ik aan die site denk :|W
pi_125292536
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zo fijn, van die mensen die gaan reageren alsof ze ergens vanaf weten terwijl ze werkelijk geen idee hebben. O+

[..]

Ik mag jou wel. :D

[..]

Mja, dat is haar probleem, zo reageert niet iedereen.
Heb je het nu over mij? :P Ik heb 2 jaar met een revo rondgelopen, dus ik weet onderhand wel het een en ander over het christendom.
pi_125292608
Ik heb weleens een vriendinnetje gehad wiens vader zwaar in de Here was. Hij moet mij hebben gezien als de antichrist destijds, maar desondanks deed de beste man altijd verdomd aardig tegen me.

Het enige probleem was als we daar zaten op een zaterdagnacht (hij lag dan al op bed) en ik de lokale Turk wilde bellen voor een gigantisch vette versnapering na alcoholmisbruik. Dat was dan na twaalven, dus op zondag en dan nam hij boven de telefoon op als er van beneden werd gebeld.

''Het is zondag. Dan wordt er niet gewerkt.''

Dus dan kuste ik dat vriendinnetje welterusten en liep maar terug naar huis om rammelend van de honger shoarma te bestellen. Want ja, de innerlijke mens moet ook wat. Buiten Jezus.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 14 april 2013 @ 23:12:31 #9
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125292622
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:11 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Heb je het nu over mij? :P Ik heb 2 jaar met een revo rondgelopen, dus ik weet onderhand wel het een en ander over het christendom.
Vooruit, ik hap nog 1 keer :D

1. Het was 1 vrouw. Zo zijn ze niet allemaal.
2. Het was een refo. Zo zijn ze niet allemaal.

Need I say more? :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuki op 14-04-2013 23:13:13 (Dank je bambi :@) ]
pi_125292642
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:11 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Oh ja, want dat is binnen elke stroming precies hetzelfde.
Refo's (na twee jaar type je het nog met een v? :D) zijn een paar van de strengste, en echt geen vergelijkingsmateriaal met een heleboel andere christenen. Maar toch lijken heel veel mensen dat wel altijd te doen. En dat was mijn punt.
pi_125292707
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:05 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Een dikke huisvrouw dat oprah kijkt, tupperware feestjes, zondag niet uitslapen, bij de kerkgemeenschap op de koffie gaan, 1000 kinderen krijgen.

;(
Er zijn ergere godsdiensten, je hoeft iig niet je plassertje te laten mutileren om aan de vrouw te komen...
pi_125292736
quote:
7s.gif Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef Yuki het volgende:

[..]

Vooruit, ik hap nog 1 keer :D

1. Het was 1 vrouw. Zo zijn ze niet allemaal.
2. Het was een revo. Zo zijn ze niet allemaal.

Need I say more? :D
Mijn laatste date was geen revo, maar toonde wel bepaalde trekjes die ik nog herinnerde uit een andere relatie... Tuurlijk zijn niet alle vrouwen zo, anders was ik wel homo geworden. :P
  zondag 14 april 2013 @ 23:15:20 #13
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125292795
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb weleens een vriendinnetje gehad wiens vader zwaar in de Here was. Hij moet mij hebben gezien als de antichrist destijds, maar desondanks deed de beste man altijd verdomd aardig tegen me.

Het enige probleem was als we daar zaten op een zaterdagnacht (hij lag dan al op bed) en ik de lokale Turk wilde bellen voor een gigantisch vette versnapering na alcoholmisbruik. Dat was dan na twaalven, dus op zondag en dan nam hij boven de telefoon op als er van beneden werd gebeld.

Dus dan kuste ik dat vriendinnetje welterusten en liep maar terug naar huis om rammelend van de honger shoarma te bestellen. Want ja, de innerlijke mens moet ook wat. Buiten Jezus.
:D

Tsja, zo streng heb je ze. Mijn oma is net zo; ik mag van m'n moeder niet tegen oma zeggen dat ik op zondag boodschappen doe bij de Appie, want zondag is een rustdag.

Gelukkig heb ik ook christelijke vrienden (incl samenwonen en seks NA het huwelijk) die daar absoluut niet mee kunnen zitten :)
pi_125292837
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:13 schreef Doum het volgende:

[..]

Er zijn ergere godsdiensten, je hoeft iig niet je plassertje te laten mutileren om aan de vrouw te komen...
Het schijnt dat een besneden knoert beter is voor de seks!
pi_125292947
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Het schijnt dat een besneden knoert beter is voor de seks!
*_Doum zit al te gluren op marokko.nl*
pi_125293249
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Oh ja, want dat is binnen elke stroming precies hetzelfde.
Refo's (na twee jaar type je het nog met een v? :D) zijn een paar van de strengste, en echt geen vergelijkingsmateriaal met een heleboel andere christenen. Maar toch lijken heel veel mensen dat wel altijd te doen. En dat was mijn punt.
Ja, dat was like 10 jaar geleden, oid... Maar zo streng zijn ze helemaal niet als ik de verhalen van mijn ex mag geloven. Ze was zelf ook niet echt streng voor haarzelf, noch voor de medemens. Ze was bijna mijn ideale vrouw, maar helaas emigreerde ze naar zwitserland en is daar met een vetklep getrouwd. ;(
  zondag 14 april 2013 @ 23:25:13 #17
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125293381
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ja, dat was like 10 jaar geleden, oid... Maar zo streng zijn ze helemaal niet als ik de verhalen van mijn ex mag geloven. Ze was zelf ook niet echt streng voor haarzelf, noch voor de medemens. Ze was bijna mijn ideale vrouw, maar helaas emigreerde ze naar zwitserland en is daar met een vetklep getrouwd. ;(
Het was niet voorbestemd ;(
pi_125293670
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Binnen de gereformeerde kerk zijn er nog weer een heleboel stromingen, de ene weer veel strenger dan de andere. Dus alleen 'refo' zegt op zich nog niks. :)
pi_125293756
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Binnen de gereformeerde kerk zijn er nog weer een heleboel stromingen, de ene weer veel strenger dan de andere. Dus alleen 'refo' zegt op zich nog niks. :)
Men noemt het de zwarte kousen kerk. Hel en verdoemenis tijdens de preken, 2x op de zondag naar de kerk en bij elkaar op de koffie gaan.
pi_125293922
quote:
12s.gif Op zondag 14 april 2013 23:25 schreef Yuki het volgende:

[..]

Het was niet voorbestemd ;(
nu ben ik in een mineurstemming. ;(
pi_125294543
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef blessed19 het volgende:

[..]

nu ben ik in een mineurstemming. ;(
Een end touw en een krukje doet wonderen.
pi_125294620
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2013 23:45 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Een end touw en een krukje doet wonderen.

:D
  zondag 14 april 2013 @ 23:51:54 #23
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125294883
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:31 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Men noemt het de zwarte kousen kerk. Hel en verdoemenis tijdens de preken, 2x op de zondag naar de kerk en bij elkaar op de koffie gaan.
Daar zou ik ook niet veel mee kunnen :N had een studiegenootje die zwarte kousen grefo is en die deed dus echt niets anders op zondag dan naar de kerk gaan en met familie tijd doorbrengen. Prima, maar als je op maandag een deadline had, moest alles uiterlijk zaterdagmiddag af zijn, anders kon zij er niet meer naar kijken. Dat legt dus ook een druk op anderen, die (zoals ik) vaak op zondag pas tijd hadden ivm werk op zaterdag.

Ze geloofde daarnaast ook heilig in het creationisme... Best lastig verenigbaar met een wetenschappelijke opleiding waarin binnen ieder vak de evolutie wel voorbij kwam :')
  zondag 14 april 2013 @ 23:57:46 #24
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_125295128
quote:

Euh, moet er niet aan denken. Maar dochters des huizes was gelukkig niet zo fanatiek?

Ik zet altijd bij zoekopdrachten op datingwebsites de geloof op "geen" en/of "atheist".
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_125295568
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 23:51 schreef Yuki het volgende:
Ze geloofde daarnaast ook heilig in het creationisme... Best lastig verenigbaar met een wetenschappelijke opleiding waarin binnen ieder vak de evolutie wel voorbij kwam :')
Creationisme, daar moet je echt op YouTube voor zoeken.
Alles waar dat volk in geloofd word er zo heerlijk onder uit gehaald :D
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  maandag 15 april 2013 @ 00:16:50 #26
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125295948
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 00:07 schreef freshy98 het volgende:

[..]

Creationisme, daar moet je echt op YouTube voor zoeken.
Alles waar dat volk in geloofd word er zo heerlijk onder uit gehaald :D
Daar geloof ik dus ook niet in ;)

Wat ik me nu wel afvraag, om het even terug ontopic te brengen:
Vrijwel alle vrijgezelle mannen in mijn leeftijdscategorie die ik tegenkom zijn FEL tegen gelovigen en geloof in het algemeen.
Wat moet je nu als vrouw, tussen de 20 en 30, als je in welke mate dan ook iets hebt met het geloof en alleen maar dat soort kerels tegenkomt?

Ik denk zelf dat streng christelijke dames wel een vriend vinden binnen hun eigen kring. Maar wat als je zoekende bent: wel gelooft, niet streng praktiserend maar er wel graag iets mee wilt doen.

Ik krijg onderhand het idee dat je het beter niet kunt zeggen, want geloof wordt vaak overtrokken geïnterpreteerd en dan knappen mannen bij voorbaat al af.
Maar ja, ooit moet je het zeggen...

Oh, en Funky Fish houd ik graag buiten deze discussie :+
pi_125296384
FEL anti-geloof is voor mij net zo'n rode vlag als FEL gelovig.
pi_125296454
Persoonlijk zou ik eerst vragen in welke mate ze gelooft.
Als dat niet streng is, en er alleen kracht bij zoekt vind ik het prima.
Als ze meteen aangeeft dat de kinderen gedoopt worden en wij gaan trouwen in een keer is het "next".
  maandag 15 april 2013 @ 07:22:34 #29
381477 Izzit
This Izzit
pi_125299617
quote:
Heb uw vijand lief.

OT: Vanavond een date. Ik zal eens vragen hoe vaak zij de kerk van binnen ziet.
  maandag 15 april 2013 @ 07:30:18 #30
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125299655
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 07:22 schreef Izzit het volgende:

[..]

Heb uw vijand lief.

OT: Vanavond een date. Ik zal eens vragen hoe vaak zij de kerk van binnen ziet.
Is het niet,

Hebt u naasten lief?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 15 april 2013 @ 07:37:15 #31
381477 Izzit
This Izzit
pi_125299680
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 07:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Is het niet,

Hebt u naasten lief?
Mat 5:44
Maar Ik zeg u: Heb uw vijanden lief; zegen hen die u vervloeken; doe goed aan hen die u haten; en bid voor hen die u beledigen en u vervolgen;

Amen.
  maandag 15 april 2013 @ 08:18:06 #32
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125299962
Wie met lief heeft, kastijet men...
Je mag je geliefde dus gewoon slaan, even letterlijk opgevat :7

Anyway, OT:
Ik zou ook geen religieuze vrouw kunnen daten eerlijk gezegd. Als ze het totaal niet praktiseert en geen last heeft van mijn gevloek, vind ik het prima, maar zodra er ook maar iets van te merken is in de dagelijkse gang van het leven, haak ik af.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_125299980
Ik vind vloeken sowieso oncharmant... Zou geen relatie willen hebben met iemand waarbij de gggggggggggggggggodverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeedommes om mn oren zou vliegen. Maar ik zou ook niet lang samenzijn met iemand die kankermongoolt of zn leven er van af hangt oid...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 15 april 2013 @ 08:42:00 #34
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125300194
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 08:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind vloeken sowieso oncharmant... Zou geen relatie willen hebben met iemand waarbij de gggggggggggggggggodverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeedommes om mn oren zou vliegen. Maar ik zou ook niet lang samenzijn met iemand die kankermongoolt of zn leven er van af hangt oid...
Da's het andere uiterste :D

Ik mag graag een"JEZUS!" eruit gooien als iets me verbaast, opvalt of whatever...
Heb een aantal mensen gehad in m'n omgeving die daar niet tegen konden, maar die waren dan ook wel praktiserend Christen...
  maandag 15 april 2013 @ 08:52:43 #35
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125300346
Ik ben er meer op gaan letten. Ik vloek vrij makkelijk en dat vind ik ook niet echt charmant :')
  maandag 15 april 2013 @ 08:55:00 #36
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125300375
Heb ik ook hoor :D
Ik ben er vooral op gaan letten omdat ik er dus 1 keer op gewezen ben door een gelovige :P
Hij deed IT onderhoud op m'n oude werk en kwam 1 keer per maand langs ofzo. Aardige gozer verder, maar ooit zei hij: wil je niet zoveel vloeken als ik er ben blablabla
Nou ja prima, dan let ik er wel op :)

Maar ik hou er toch meer van om de in de westerse uitgestorven ziektes in de rondte te gooien en hier en daar een geslachtsdeel :@
pi_125301915
Ik ben één en al vuilbekkerij. Dat leer ik niet zomaar meer af.
  maandag 15 april 2013 @ 10:13:31 #38
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125301994
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 08:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat schreeuw jij dan als de tafel tegen je voet aan loopt? Of een drempeltje zich iets hoger maakt zodat jij struikelt?

Als ik mijn teen bv stoot wil het wel eens voor komen dat ik met een god persoon begin, volgende door wat milde vormen van ziektes en eindigen met een paar dodelijke ziektes en afsluitende met een AUW! Oooooooooeeeeeeeh aaaaah dat doet pijn zeg! En niet lachen!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_125302049
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 10:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat schreeuw jij dan als de tafel tegen je voet aan loopt? Of een drempeltje zich iets hoger maakt zodat jij struikelt?

Als ik mijn teen bv stoot wil het wel eens voor komen dat ik met een god persoon begin, volgende door wat milde vormen van ziektes en eindigen met een paar dodelijke ziektes en afsluitende met een AUW! Oooooooooeeeeeeeh aaaaah dat doet pijn zeg! En niet lachen!
Als ik m'n voet stoot (of teen, nog leuker), dan zeg ik "Aaahhh GVD...lekkur! :9 " :P
pi_125302122
Ik vloek ook heel veel, probeer het wel wat af te leren want het is inderdaad lekker oncharmant.
pi_125302161
Ik vind vloeken menselijk en het maakt iemand niet meer of minder interessant voor mij.

Hoewel ik een collega vanochtend het woord "deksels" uit hoorde kramen. Dat is wel een mooie kreet.
pi_125302171
Pas aan mijn dochter merkte ik dat ik ook wel veel vloekte. Ze riep al een week 'domme'.
Pas toen ik me ergens aan stootte en AAARGH verdomme zei, viel het me op toen ze me na praatte 'aaah domme!'
Oeps :D

Maar ik doe er niet zo moeilijk over, mijn date mag best vloeken. Ben wel wat gewend :D
pi_125302314
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 10:21 schreef Sannne het volgende:
Pas aan mijn dochter merkte ik dat ik ook wel veel vloekte. Ze riep al een week 'domme'.
Pas toen ik me ergens aan stootte en AAARGH verdomme zei, viel het me op toen ze me na praatte 'aaah domme!'
Oeps :D

Maar ik doe er niet zo moeilijk over, mijn date mag best vloeken. Ben wel wat gewend :D
Precies, je moet wel tegen een stootje kunnen! :D
pi_125302363
Mijn eerste vriendinnetje was heel christelijk. Kwamen we dronken thuis van de regionale disco, pleur in bed. Volgende ochtend (zondag) mochten we niet douchen 8)7
Zat je daar meurend naar de rook en alcohol aan de ontbijttafel. Sommige Christenen houden er rare gewoontes op na.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_125302625
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 10:32 schreef habitue het volgende:
Mijn eerste vriendinnetje was heel christelijk. Kwamen we dronken thuis van de regionale disco, pleur in bed. Volgende ochtend (zondag) mochten we niet douchen 8)7
Zat je daar meurend naar de rook en alcohol aan de ontbijttafel. Sommige Christenen houden er rare gewoontes op na.
Dat niet douchen heeft niks met het christelijke geloof te maken, maar gewoon met een slechte persoonlijke hygiene
pi_125302715
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 10:42 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Dat niet douchen heeft niks met het christelijke geloof te maken, maar gewoon met een slechte persoonlijke hygiene
Ken nog een gezin waarbij er op zondag niet gedouched mag worden.
Opgegroeid in the bible belt, verbaas me nergens meer over.

Na het ontbijt vroeg ik of ik wel mijn tanden mocht poetsen, dat dan weer wel.
  maandag 15 april 2013 @ 10:58:02 #47
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125302986
Ik denk dat de date van PinkDwarf erg goed is gegaan, die heeft is waarschijnlijk nog steeds onder de pannen.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_125303112
quote:
17s.gif Op maandag 15 april 2013 10:58 schreef -Splash- het volgende:
Ik denk dat de date van PinkDwarf erg goed is gegaan, die heeft is waarschijnlijk nog steeds onder de pannen.
Met die meester he ~O>
  maandag 15 april 2013 @ 11:08:54 #49
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125303239
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 00:16 schreef Yuki het volgende:

[..]

Daar geloof ik dus ook niet in ;)

Wat ik me nu wel afvraag, om het even terug ontopic te brengen:
Vrijwel alle vrijgezelle mannen in mijn leeftijdscategorie die ik tegenkom zijn FEL tegen gelovigen en geloof in het algemeen.
Wat moet je nu als vrouw, tussen de 20 en 30, als je in welke mate dan ook iets hebt met het geloof en alleen maar dat soort kerels tegenkomt?

Ik denk zelf dat streng christelijke dames wel een vriend vinden binnen hun eigen kring. Maar wat als je zoekende bent: wel gelooft, niet streng praktiserend maar er wel graag iets mee wilt doen.

Ik krijg onderhand het idee dat je het beter niet kunt zeggen, want geloof wordt vaak overtrokken geïnterpreteerd en dan knappen mannen bij voorbaat al af.
Maar ja, ooit moet je het zeggen...

Oh, en Funky Fish houd ik graag buiten deze discussie :+
Negeren, als hij/zij je waarden niet kunnen accepteren dan is er geen toekomst.
Ik verwacht dat dit beide kanten op werkt.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 15 april 2013 @ 11:13:00 #50
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125303346
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 11:03 schreef habitue het volgende:

[..]

Met die meester he ~O>
Misschien kon hij het sleuteltje van de handboeien niet meer vinden en zit ze nog vastgebonden in die kelder.
  maandag 15 april 2013 @ 13:10:39 #51
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125307454
quote:
17s.gif Op maandag 15 april 2013 10:58 schreef -Splash- het volgende:
Haha, leuke ;) Ja, het werd een wat langere date dan gepland..
Date duurde 24 uur uiteindelijk! En het was erg gezellig. Alles voelde vertrouwd en fijn :)
Aardbeien voeren en dat soort dingen. Hij is echt super lief. En natuurlijk is hij MEESTERLIJK! :D
You can only have the sunshine after the rain..
pi_125307657
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:10 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Haha, leuke ;) Ja, het werd een wat langere date dan gepland..
Date duurde 24 uur uiteindelijk! En het was erg gezellig. Alles voelde vertrouwd en fijn :)
Aardbeien voeren en dat soort dingen. Hij is echt super lief. En natuurlijk is hij MEESTERLIJK! :D
Omg echt :')
Verder klinkt het super! Fijn voor je zeg!! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Sannne op 15-04-2013 13:31:24 ]
  maandag 15 april 2013 @ 13:21:06 #53
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125307793
Vinden vrouwen dat echt leuk? Ik voer meestal dingen omdat ik dan te laat ben begonnen met koken en dan het idee heb dat ik op deze manier veilig blijf. :+

Leuk hoor PinkDwarf! Date 3 in de maak dus.

[ Bericht 9% gewijzigd door -Splash- op 15-04-2013 13:26:08 ]
pi_125307972
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:21 schreef -Splash- het volgende:
Vinden vrouwen dat echt leuk? Ik voer meestal dingen omdat ik dan te laat ben begonnen met koken en dan het idee heb dat ik op deze manier veilig blijf. :+

Leuk hoor PinkDwarf! Date 3 in de maak dus.
Deze dus niet. ;)
  maandag 15 april 2013 @ 13:37:34 #55
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125308241
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:27 schreef Sannne het volgende:

[..]

Deze dus niet. ;)
Dan begrijpen wij elkaar tenminste. :P
  maandag 15 april 2013 @ 14:07:37 #56
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125309322
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:27 schreef Sannne het volgende:

[..]

Deze dus niet. ;)
Oh, ik vond het wel schattig dat hij dat deed :P Haha, zo is iedereen weer anders, he? ;)
Waarschijnlijk morgen date 3!
You can only have the sunshine after the rain..
  maandag 15 april 2013 @ 14:21:40 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125309912
Ligt natuurlijk ook weer aan de setting, de mensen, de sfeer etc :)
  maandag 15 april 2013 @ 15:13:20 #58
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125311731
Voeren... :N

Samen koken en elkaar laten proeven dan weer wel :Y
  maandag 15 april 2013 @ 15:15:08 #59
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125311789
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 11:08 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Negeren, als hij/zij je waarden niet kunnen accepteren dan is er geen toekomst.
Ik verwacht dat dit beide kanten op werkt.
Ben het met je eens. Ik vraag me alleen af waar die mannen met zulke extreme ideeën vandaan komen.
Waar zijn de gematigde, open minded mannen?
  maandag 15 april 2013 @ 15:15:55 #60
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_125311812
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 15:15 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ben het met je eens. Ik vraag me alleen af waar die mannen met zulke extreme ideeën vandaan komen.
extreem open minded, die ken ik wel een
  maandag 15 april 2013 @ 15:17:00 #61
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125311848
quote:

[..]

*meldt :P
  maandag 15 april 2013 @ 15:17:13 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125311854
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 15:13 schreef Yuki het volgende:

Oeps ik mors wat op mijn vinger. Oooh kom hier maakt niks uit ik lik het er wel van af.

Proef dit even, oeps zit nu wat bij je mond, laat mij het maar weg halen en zoenen maar :P
  maandag 15 april 2013 @ 15:21:19 #63
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125312010
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2013 15:17 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

*meldt :P
Daten, 25 mei? O+
  maandag 15 april 2013 @ 15:22:23 #64
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125312044
quote:
17s.gif Op maandag 15 april 2013 15:21 schreef Yuki het volgende:

[..]

Daten, 25 mei? O+
Oké O+
  maandag 15 april 2013 @ 15:23:18 #65
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125312076
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2013 15:22 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Oké O+
*O*
  maandag 15 april 2013 @ 15:29:49 #66
141482 Q.
JurassiQ
pi_125312312
quote:

[..]

Hier niet. :7
For great justice!
  maandag 15 april 2013 @ 15:29:56 #67
141482 Q.
JurassiQ
pi_125312319
quote:
17s.gif Op maandag 15 april 2013 15:23 schreef Yuki het volgende:

[..]

*O*
Als dat geen neuken wordt! *O*
For great justice!
  maandag 15 april 2013 @ 16:14:41 #68
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125314035
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 15:13 schreef Yuki het volgende:

Samen koken en elkaar onder smeren zodat er een voedsel gevecht ontstaat met vervolg.
  maandag 15 april 2013 @ 16:16:06 #69
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125314083
quote:

[..]

Dit is natuurlijk een vraag waarbij elke zoekende man hier zich gelijk zal melden.
Nu doe je net of het een overgrote meerderheid is, wat natuurlijk niet zo is.
  maandag 15 april 2013 @ 16:36:53 #70
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125314926
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:16 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk een vraag waarbij elke zoekende man hier zich gelijk zal melden.
Nu doe je net of het een overgrote meerderheid is, wat natuurlijk niet zo is.
True that.
Ik ken ze alleen niet echt, mannen die openstaan voor een relatie met iemand die in bepaalde mate gelovig is.

Als ik puur naar mezelf kijk: ik ben ermee opgevoed en ben nu zoekende naar wat ik ermee wil. Niet in termen van geen seks voor het huwelijk, iedere zondag naar de kerk, etc., want daar voel ik me (ook) niet in thuis. Ik zie het meer als een vorm van bezinning ofzo.
Dus ja, ik zou het wel fijn vinden om iemand te treffen die me vrijlaat in mijn keuzes binnen die bezinning, bijv om wel zo nu en dan naar de kerk te gaan.
pi_125315356
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 16:36 schreef Yuki het volgende:

[..]

True that.
Ik ken ze alleen niet echt, mannen die openstaan voor een relatie met iemand die in bepaalde mate gelovig is.

Als ik puur naar mezelf kijk: ik ben ermee opgevoed en ben nu zoekende naar wat ik ermee wil. Niet in termen van geen seks voor het huwelijk, iedere zondag naar de kerk, etc., want daar voel ik me (ook) niet in thuis. Ik zie het meer als een vorm van bezinning ofzo.
Dus ja, ik zou het wel fijn vinden om iemand te treffen die me vrijlaat in mijn keuzes binnen die bezinning, bijv om wel zo nu en dan naar de kerk te gaan.
Ik denk dat veel mannen je best vrij willen laten en dat het een minderheid is die moeilijk zou doen over af en toe naar de kerk gaan. Het is niet alsof je gaat bidden voor het eten en lange spijkerrokken draagt.

Overigens behoor ik wel tot de minderheid, maar ik ben dan ook erg uitgesproken tegen (geloofs)rituelen die niet wetenschappelijk onderbouwd kunnen worden. Elke keer als tijdens een date blijkt dat de ander tot op zekere hoogte gelovig is leidt dat tot een discussie. Maar ik kan mijn bek er gewoon niet over houden, dus het is meer mijn mankement dan dat van de ander, denk ik.
pi_125315677
quote:

[..]

Gematigde, open minded man meldt zich! Ik heb eigenlijk vrij weinig moeite met de meeste dingen, kwestie van elkaar een stukje vrijheid geven om je eigen ding te doen. Al moet dat niet te extreem zijn natuurlijk.

Een ding vind ik wel belangrijk en dat is dat ze geen drugs gebruikt, hoogstens zoiets als wiet en dan niet heel frequent. Maar dat lijkt me een eis waarmee ik toch niet heel veel dames uitsluit.
pi_125316216
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:49 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik denk dat veel mannen je best vrij willen laten en dat het een minderheid is die moeilijk zou doen over af en toe naar de kerk gaan. Het is niet alsof je gaat bidden voor het eten en lange spijkerrokken draagt.

Overigens behoor ik wel tot de minderheid, maar ik ben dan ook erg uitgesproken tegen (geloofs)rituelen die niet wetenschappelijk onderbouwd kunnen worden. Elke keer als tijdens een date blijkt dat de ander tot op zekere hoogte gelovig is leidt dat tot een discussie. Maar ik kan mijn bek er gewoon niet over houden, dus het is meer mijn mankement dan dat van de ander, denk ik.
Dat extreme heeft voor mij ook niet, en wat ook vaak gebeurt (gesprekken in het algemeen) is dat je hen wel moet accepteren, maar zij ons niet willen accepteren. Of kunnen of mogen. Is maar hoe je er tegen aan kijkt.

Wat er bij nooit in zal gaan bij mij zijn de dingen die zij willen dat moet gebeuren binnen het geloof.
Zeker als het richting kinderen gaat. De kinderen moeten later zelf maar beslissen of zij iets met het geloof te maken willen krijgen, in plaats van het opgedragen krijgen zonder eigen inbreng.
Het dopen en dergelijke dus.

Volgens mij is het voor mij beter als ik naast "niet roken" ook maar "geen geloof" er bij zet.
Is veiliger voor beiden :)
  maandag 15 april 2013 @ 17:15:36 #74
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125316239
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:49 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Bidden voor het eten doe ik alleen bij m'n ouders en één van m'n vriendinnen, omdat zij het doen en ik dan heel makkelijk teruggrijp naar vroeger. En lange spijkerrokken... :r

Mijn toekomstige vriend hoeft het niet met me eens te zijn, als hij me maar vrij laat. Hij hoeft niet mee :D En een discussie erover is op z'n tijd ook wel verhelderend.
Sowieso ben ik niet evangeliserend van aard, het is iets voor mij en daar zadel ik een ander niet mee op. Leven en laten leven.

Zolang je er samen zo in staat zou ik er zelfs met jou nog wel uitkomen denk ik ;)
  maandag 15 april 2013 @ 17:17:52 #75
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125316316
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 16:36 schreef Yuki het volgende:

[..]

True that.

Is dat niet afhankelijk van hoe de persoon in kwestie er zelf in staat? Kijk als jij graag eens de bijbel leest of je ga zo nu en dan maar de kerk. En dat alles verwacht je niet van je partner dan is dat vast geen probleem.
  maandag 15 april 2013 @ 17:18:28 #76
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125316335
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:58 schreef barocci het volgende:

[..]

Gematigde, open minded man meldt zich! Ik heb eigenlijk vrij weinig moeite met de meeste dingen, kwestie van elkaar een stukje vrijheid geven om je eigen ding te doen. Al moet dat niet te extreem zijn natuurlijk.

Een ding vind ik wel belangrijk en dat is dat ze geen drugs gebruikt, hoogstens zoiets als wiet en dan niet heel frequent. Maar dat lijkt me een eis waarmee ik toch niet heel veel dames uitsluit.
Dat zal wel goed gaan, denk ik ;)
pi_125316417
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 17:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Is dat niet afhankelijk van hoe de persoon in kwestie er zelf in staat? Kijk als jij graag eens de bijbel leest of je ga zo nu en dan maar de kerk. En dat alles verwacht je niet van je partner dan is dat vast geen probleem.
ik zou er wel een probleem mee hebben wanneer ze vrij orthodox is, en ook wanneer ze dan (ook) gelooft in het instituut 'de kerk', de paus zien als een afgevaardigde van het christendom, etc. als ze puur gelooft in de achterliggende filosofie zou het me heel veel minder dwarszitten gok ik.
  maandag 15 april 2013 @ 17:21:05 #78
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125316418
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 17:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Precies, dat zou je denken en hopen. Maar zoals al eerder aangegeven, zodra het woord "geloof", "kerk" of "christen" valt, word ik over het algemeen bestookt met afkeer en minachting van gelovigen.

Misschien tref ik niet de juiste personen, maar je gaat haast denken dat je een verschoppeling bent in datingland als je géén afkeer hebt van de kerk en alles wat erbij hoort.
  maandag 15 april 2013 @ 17:24:56 #79
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125316531
quote:
19s.gif Op maandag 15 april 2013 17:21 schreef dawg het volgende:

[..]

ik zou er wel een probleem mee hebben wanneer ze vrij orthodox is, en ook wanneer ze dan (ook) gelooft in het instituut 'de kerk', de paus zien als een afgevaardigde van het christendom, etc. als ze puur gelooft in de achterliggende filosofie zou het me heel veel minder dwarszitten gok ik.
Voor mij is het dus dat laatste :)

Fijn wel om te lezen hier dat er ook normaal op gereageerd kan worden. Ik twijfelde best wel over mijn eerdere post, omdat ik zo veel weerstand gewend ben :')
pi_125316695
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 17:24 schreef Yuki het volgende:

[..]

Voor mij is het dus dat laatste :)

Fijn wel om te lezen hier dat er ook normaal op gereageerd kan worden. Ik twijfelde best wel over mijn eerdere post, omdat ik zo veel weerstand gewend ben :')
stel je voor dat je als gelovige gezien wordt inderdaad, verketterd word je.

gewoon schijt aan hebben. wanneer mensen spastisch op zoiets reageren zegt dat wel genoeg toch. sowieso vermoeiend als je op elk afwijkend dingetje spastisch gaat reageren, zoals je hier zo vaak leest. je zou maar eens afwijken van de perfecte standaard, dat kan echt niet meer tegenwoordig.

~:)
pi_125316818
quote:
19s.gif Op maandag 15 april 2013 17:21 schreef dawg het volgende:

[..]

Precies, de gedachten achter iets is veel belangrijker anders blijf je in dat hokjesdenken vastzitten. Ik ben zelf niet gelovig en ook niet bepaald fan ervan maar als iemand wel een geloof aanhangt vanuit een bepaalde overweging of gedachten dan kan dat juist een pluspunt zijn :)
  maandag 15 april 2013 @ 17:35:44 #82
242666 BeamofLight
pi_125316867
Zoals bekend ben ik erg open minded, maar als iemand zegt: kom schat, even Gristus bedanken voor deze maaltijd....Nee daar kan ik niet serieus mee om tafel zitten.
  maandag 15 april 2013 @ 17:36:09 #83
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125316884
quote:
19s.gif Op maandag 15 april 2013 17:30 schreef dawg het volgende:

[..]

stel je voor dat je als gelovige gezien wordt inderdaad, verketterd word je.

gewoon schijt aan hebben. wanneer mensen spastisch op zoiets reageren zegt dat wel genoeg toch. sowieso vermoeiend als je op elk afwijkend dingetje spastisch gaat reageren, zoals je hier zo vaak leest. je zou maar eens afwijken van de perfecte standaard, dat kan echt niet meer tegenwoordig.

~:)
Je hebt gelijk :) maar het is iets dat erin gesleten is, en op fok is de mening niet altijd even genuanceerd :+ dus ben blij verrast :)
  maandag 15 april 2013 @ 17:37:16 #84
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_125316922
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:58 schreef barocci het volgende:

[..]

Waarom is het belangrijk dat zij geen drugs gebruikt? Jij zuipt toch ook alcohol?
  maandag 15 april 2013 @ 17:38:18 #85
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125316954
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:35 schreef BeamofLight het volgende:
Zoals bekend ben ik erg open minded, maar als iemand zegt: kom schat, even Gristus bedanken voor deze maaltijd....Nee daar kan ik niet serieus mee om tafel zitten.
Ik vind het ook vrij zinloos om je vriend(in) daarin mee te nemen, haast te dwingen, als je weet dat hij/zij er niets mee kan.
  maandag 15 april 2013 @ 17:39:08 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125316985
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 17:21 schreef Yuki het volgende:

[..]

Precies, dat zou je denken en hopen. Maar zoals al eerder aangegeven, zodra het woord "geloof", "kerk" of "christen" valt, word ik over het algemeen bestookt met afkeer en minachting van gelovigen.

Misschien tref ik niet de juiste personen, maar je gaat haast denken dat je een verschoppeling bent in datingland als je géén afkeer hebt van de kerk en alles wat erbij hoort.
Je heb zaterdag avond naast gezegen ;)

Mij zal het niet veel uitmaken, mits ik daar maar geen last van heb en het niet teveel het gezamelijke leven bepaald.

Ik zie het net als een hobby, daar gaat ook tijd in zitten en dat is prima. Maar laat mij met rust :D
pi_125317032
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:37 schreef mr-green het volgende:

[..]

Waarom is het belangrijk dat zij geen drugs gebruikt? Jij zuipt toch ook alcohol?
Mijn neef is gestorven aan een overdosis, het is dus niet iets waar ik zomaar bij stil sta. En ik drink inderdaad ook alcohol maar er zit nog wel groot verschil in, daarom zou ik daar een date ook tot op zeker hoogte de vrijheid daarin geven.
  maandag 15 april 2013 @ 17:40:19 #88
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125317033
De kerk, is dat ook een linkse hobby? ;(
  maandag 15 april 2013 @ 17:43:15 #89
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_125317117
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:40 schreef barocci het volgende:

[..]

Mijn neef is gestorven aan een overdosis, het is dus niet iets waar ik zomaar bij stil sta. En ik drink inderdaad ook alcohol maar er zit nog wel groot verschil in, daarom zou ik daar een date ook tot op zeker hoogte de vrijheid daarin geven.
Ok helder :)

Je hebt soms mensen die zich elk weekend klem zuipen en dan zeggen: maar ik gebruik geen drugs... Dan heb ik zoiets van man man man denk eens na. Alcohol is zoveel meer schadelijk dan drugs (mits natuurlijk niet in zware hoeveelheden wordt gebruikt, maar dat is met alles :P)
pi_125317120
Hoewel ik vind dat iedereen moet doen en laten wat hij/zij wilt, zit ik ook niet te wachten op een blowende of pillenslikkende chick.... :N

Religie zal afhangen van in welke mate zij er mee bezig is..
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_125317144
Alcohol is ook een drug.
:')
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  maandag 15 april 2013 @ 17:44:22 #92
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125317150
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 17:15 schreef Yuki het volgende:

[..]

Bidden voor het eten doe ik alleen bij m'n ouders en één van m'n vriendinnen, omdat zij het doen en ik dan heel makkelijk teruggrijp naar vroeger. En lange spijkerrokken... :r

Mijn toekomstige vriend hoeft het niet met me eens te zijn, als hij me maar vrij laat. Hij hoeft niet mee :D En een discussie erover is op z'n tijd ook wel verhelderend.
Sowieso ben ik niet evangeliserend van aard, het is iets voor mij en daar zadel ik een ander niet mee op. Leven en laten leven.

Zolang je er samen zo in staat zou ik er zelfs met jou nog wel uitkomen denk ik ;)
Vergeet niet het aantal keyboardwarriors dat stoer wil overkomen op het internetz, maar eigenlijk in het echt toch heel anders erover denkt. Dit topic heeft ook soms een 'online dating is maar voor de leuk, maar als je kroeg hossellen niet kan waarderen, dan ben je duf'-vibe die natuurlijk nergens op slaat. Maar dat komt er ook gewoon anders uit dan het uiteindelijk blijkt te zijn.

Kortom: Als iemand er bot op reageerd, dan zeg je; Prima... next! Komt hij er dan op terug, dan laat je hem duidelijk weten dat hij dan moet zeggen wat hij écht denkt ipv dit gerommel.

Anderzijds; Als iemand wilt bidden voor het eten heb ik daar erg veel respect voor, maar je kan niet verwachten dat iedereen je overtuiging adopteert omdat jij het doet. Het rolt beide kanten op (nogmaals :P).
  maandag 15 april 2013 @ 17:44:25 #93
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_125317154
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:44 schreef Joysa het volgende:
Alcohol is ook een drug.
;(
  maandag 15 april 2013 @ 17:45:32 #94
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125317181
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:35 schreef BeamofLight het volgende:
Dan moet je dus niet met zo iemand gaan daten. Als jij haar niet kan waarderen om wat haar waarden zijn, dan is er geen match. Niets aan de hand natuurlijk, maar het klikt niet. Even goede vrienden.

quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 17:38 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik vind het ook vrij zinloos om je vriend(in) daarin mee te nemen, haast te dwingen, als je weet dat hij/zij er niets mee kan.
Als mijn vriendin zou willen bidden voor het eten en het is de vrouw van mijn leven, dan gun ik haar dat en zal ik stil zijn. Hoe moeilijk kan het zijn in het leven.
pi_125317187
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:44 schreef Joysa het volgende:
Alcohol is ook een drug.
Wordt dat ergens ontkend dan?
  maandag 15 april 2013 @ 17:46:40 #96
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125317225
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:44 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Vergeet niet het aantal keyboardwarriors dat stoer wil overkomen op het internetz, maar eigenlijk in het echt toch heel anders erover denkt. Dit topic heeft ook soms een 'online dating is maar voor de leuk, maar als je kroeg hossellen niet kan waarderen, dan ben je duf'-vibe die natuurlijk nergens op slaat. Maar dat komt er ook gewoon anders uit dan het uiteindelijk blijkt te zijn.

Kortom: Als iemand er bot op reageerd, dan zeg je; Prima... next! Komt hij er dan op terug, dan laat je hem duidelijk weten dat hij dan moet zeggen wat hij écht denkt ipv dit gerommel.

Anderzijds; Als iemand wilt bidden voor het eten heb ik daar erg veel respect voor, maar je kan niet verwachten dat iedereen je overtuiging adopteert omdat jij het doet. Het rolt beide kanten op (nogmaals :P).
Natuurlijk niet :) het vrijlaten in keuzes moet aan beide kanten gebeuren, anders werkt het niet.

Net als de discussie aangaan met iemand die je niet accepteert; dat werkt ook niet.
  maandag 15 april 2013 @ 17:47:08 #97
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125317239
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 17:46 schreef Yuki het volgende:

[..]

Natuurlijk niet :) het vrijlaten in keuzes moet aan beide kanten gebeuren, anders werkt het niet.
Zie mijn update met jouw post erbij.
  maandag 15 april 2013 @ 17:47:10 #98
242666 BeamofLight
pi_125317240
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:45 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dan moet je dus niet met zo iemand gaan daten. Als jij haar niet kan waarderen om wat haar waarden zijn, dan is er geen match. Niets aan de hand natuurlijk, maar het klikt niet. Even goede vrienden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 15 april 2013 @ 17:48:42 #99
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125317285
quote:
12s.gif Op maandag 15 april 2013 17:47 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  maandag 15 april 2013 @ 17:50:11 #100
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125317322
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:45 schreef -Splash- het volgende:

[..]

[..]

Als mijn vriendin zou willen bidden voor het eten en het is de vrouw van mijn leven, dan gun ik haar dat en zal ik stil zijn. Hoe moeilijk kan het zijn in het leven.
Precies. Zolang het geen gebed zonder end ( :') ) is, ben je wel een ontzettende hork als je niet even 10 sec kan wachten.
pi_125317480
Overigens staat bij mij morgen weer een reisje Antwerpen op de planning, de vijfde keer alweer dat ik naar Antwerpen afreis :) Hopelijk werkt het weer ook een beetje mee, kunnen we lekker gaan terrassen ^O^
pi_125317517
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:43 schreef Spezza19 het volgende:

Religie zal afhangen van in welke mate zij er mee bezig is..
Waarom geldt datzelfde niet voor drugsgebruik?
  Official ESF Kreviewer maandag 15 april 2013 @ 17:56:49 #103
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125317552
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:54 schreef barocci het volgende:
Overigens staat bij mij morgen weer een reisje Antwerpen op de planning, de vijfde keer alweer dat ik naar Antwerpen afreis :) Hopelijk werkt het weer ook een beetje mee, kunnen we lekker gaan terrassen ^O^
Waarom komt ze eik niet bij jou?
pi_125317560
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:55 schreef habitue het volgende:

[..]

Waarom geldt datzelfde niet voor drugsgebruik?
Omdat ik daar gewoon niet op zit te wachten...
  maandag 15 april 2013 @ 18:00:26 #105
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125317684
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2013 17:40 schreef Yuki het volgende:
De kerk, is dat ook een linkse hobby? ;(
In de VS vooral een rechtse aangelegenheid :P
pi_125317687
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 17:15 schreef Yuki het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je het vooral allebei zelf weten en als iemand dat vindt, dan moeten ze dat vooral doen. Maar in relaties wil je enthousiasme over dingen graag delen en als je ergens van overtuigd bent, dan wil je dat uitdragen.

Ik raak waanzinnig enthousiast als het over astronomie gaat, of wetenschapsfilosofie. Ik weet dat ik het heel moeilijk vind om dat te delen met iemand die mijn fundamentele overtuigingen niet deelt, zeker omdat ik ze zelf wel graag uitdraag richting een partner. Een beetje op dezelfde manier als dat je een partner zou hebben die het allemaal niet zou snappen. Falling on deaf ears enzo.

Dus zelf weten moet men het vooral, maar ik heb wel de behoefte om dingen te kunnen delen. Op den duur gaat het toch wel botsen met iemand die je in je waarde laat, maar het niet met je eens is.
pi_125317730
quote:
5s.gif Op maandag 15 april 2013 17:56 schreef Kreator het volgende:

[..]

Waarom komt ze eik niet bij jou?
Vind het eigenlijk wel prima zo, Antwerpen is een leuke stad waar veel te doen is en prima bereisbaar voor mij :) Ben er verder eigenlijk niet echt heel bewust mee bezig geweest.

En ze zit er trouwens ook op kot, ook wel een leuk voordeel :9
pi_125317834
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je het vooral allebei zelf weten en als iemand dat vindt, dan moeten ze dat vooral doen. Maar in relaties wil je enthousiasme over dingen graag delen en als je ergens van overtuigd bent, dan wil je dat uitdragen.

Ik raak waanzinnig enthousiast als het over astronomie gaat, of wetenschapsfilosofie. Ik weet dat ik het heel moeilijk vind om dat te delen met iemand die mijn fundamentele overtuigingen niet deelt, zeker omdat ik ze zelf wel graag uitdraag richting een partner. Een beetje op dezelfde manier als dat je een partner zou hebben die het allemaal niet zou snappen. Falling on deaf ears enzo.

Dus zelf weten moet men het vooral, maar ik heb wel de behoefte om dingen te kunnen delen. Op den duur gaat het toch wel botsen met iemand die je in je waarde laat, maar het niet met je eens is.
Ik had hetzelfde met mijn ex waar ik 7 jaar mee heb gehad. Maar dat ging gewoon goed hoor. Je kunt toch discussies hebben over bepaalde onderwerpen waar je het niet met elkaar eens bent en de ander hoeft te overtuigen. Je kan het toch ook niet overal met elkaar over eens zijn . Zeker omdat religie/filosofie iets is waarbij er niemand is die de waarheid in pacht heeft.
pi_125318056
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:06 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde met mijn ex waar ik 7 jaar mee heb gehad. Maar dat ging gewoon goed hoor. Je kunt toch discussies hebben over bepaalde onderwerpen waar je het niet met elkaar eens bent. Je kan het toch ook niet overal met elkaar over eens zijn. Zeker omdat religie/filosofie iets is waarbij er niemand is die de waarheid in pacht heeft.
Nee, je hoeft het niet overal met elkaar over eens te zijn, maar zelf vind ik het erg prettig als iemand mijn levensovertuiging deelt. Het definieert voor mij heel erg wie ik ben en wat ik doe. Iemand die daar niets in ziet, of daar zelf niet van overtuigd is past gewoon niet.

Voor mij draait het wel om waarheidsvinding. Iemand die haar leven deels laat bepalen door een wezen, gebaseerd op principes die door de wetenschap al telkenmale achterhaald zijn hecht wat mij betreft niet genoeg waarde aan wat dan wel de waarheid zou zijn en legt zich te snel neer bij opvattingen die niet rijmen met wat er om iemand heen gebeurt.

Nogmaals, dat moet ieder voor zich weten, maar ik voel me niet prettig wanneer ik al mijn zielenroerselen moet delen met iemand die het met een aantal opvattingen pertinent oneens is.
  maandag 15 april 2013 @ 18:21:21 #110
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125318339
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 18:00 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

In de VS vooral een rechtse aangelegenheid :P
Help me herinneren dat ik tussen 10 en 21 juni niet naar de kerk ga :+
  maandag 15 april 2013 @ 18:25:41 #111
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125318502
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, je hoeft het niet overal met elkaar over eens te zijn, maar zelf vind ik het erg prettig als iemand mijn levensovertuiging deelt. Het definieert voor mij heel erg wie ik ben en wat ik doe. Iemand die daar niets in ziet, of daar zelf niet van overtuigd is past gewoon niet.

Voor mij draait het wel om waarheidsvinding. Iemand die haar leven deels laat bepalen door een wezen, gebaseerd op principes die door de wetenschap al telkenmale achterhaald zijn hecht wat mij betreft niet genoeg waarde aan wat dan wel de waarheid zou zijn en legt zich te snel neer bij opvattingen die niet rijmen met wat er om iemand heen gebeurt.

Nogmaals, dat moet ieder voor zich weten, maar ik voel me niet prettig wanneer ik al mijn zielenroerselen moet delen met iemand die het met een aantal opvattingen pertinent oneens is.
Hier kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik zou het ontzettend jammer vinden als zoiets een potentiële relatie in de weg zou staan, maar het kunnen delen van en overeenstemming vinden over "jouw" waarheid is natuurlijk ook belangrijk in een relatie. Als jouw visie haaks staat op die van je partner, is dat op z'n minst heel moeilijk in een relatie, zo niet een breekpunt.
pi_125318621
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Kan me er wel in vinden hoe je het nu verwoord. Ik vind het zelf minder belangrijk wat iemands levensovertuiging is. Met de nadruk op minder :P
  maandag 15 april 2013 @ 18:39:22 #113
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125319026
Ik vind die wrijving als je van mening verschilt juist ook soms van toegevoegde waarde in een relatie met iemand, kan ook in vriendschappen zijn. Zolang je maar niet op de mening of opvattingen van de ander neerkijkt kan dat best goed gaan. Als je bijvoorbeeld gewend bent zaken op een wetenschappelijke manier te benaderen is het best wel eens leuk om het in een ander perspectief te bekijken. Dat wil niet zeggen dat je alles maar opzij moet gooien maar het kan soms ook tot interessante inzichten leiden.

Waarden vind ik persoonlijk belangrijker. In vriendschappen kan ik prima leven met mensen die daar wat anders in zijn maar in een relatie zou ik niet kunnen leven met iemand die er niet ongeveer dezelfde (menselijke) waarden op na houdt. En dat hangt niet af van levensovertuiging, mijns inziens.
  maandag 15 april 2013 @ 20:18:07 #114
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125324024
Ook hier komt het vooral weer neer op begrip hebben voor elkaar, elkaar waarderen en openstaan voor een andere mening.

En ook weer 'te' is zelden goed. Verschil je te veel dan kan het opbreken, lijk je teveel op elkaar,d an heeft ook zijn nadelen.

:)
pi_125325277
eefje801, iets in perspectief zien is prima, maar dan graag wel onderbouwd met feiten.
En dat kan niet in het geloof, want daar is het geloof immers niet op gebaseerd.
  Official ESF Kreviewer maandag 15 april 2013 @ 20:50:40 #116
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125325760
Paiq is trouwens mijn favoriet. Rest vd sites weinig reactie. Hier is het prettig dat mannen niet kunnen spammen. Dat je geen foto's ziet vind ik wel jammer.
Heb wel paar leuke gesprekken gehad, al blijft het standaard riedeltjes.
  maandag 15 april 2013 @ 21:04:37 #117
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125326721
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:42 schreef freshy98 het volgende:
eefje801, iets in perspectief zien is prima, maar dan graag wel onderbouwd met feiten.
En dat kan niet in het geloof, want daar is het geloof immers niet op gebaseerd.
Ik kan hier hele leuke discussies over voeren maar dat doe ik wel verder via dm ;)

In ander nieuws, mijn dategebeuren staat wat stil. Beetje scharrelen nog en een oude date waarvan ik de intenties niet duidelijk krijg. Dat schiet ook niet op :P Ik ga me eens bezinnen op een hernieuwd profiel met een nieuwe foto, genoeg tips hier altijd daarvoor.
pi_125326865
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:50 schreef Kreator het volgende:
Paiq is trouwens mijn favoriet. Rest vd sites weinig reactie. Hier is het prettig dat mannen niet kunnen spammen. Dat je geen foto's ziet vind ik wel jammer.
Heb wel paar leuke gesprekken gehad, al blijft het standaard riedeltjes.
Paiq is inderdaad een erg leuke site en je merkt dat mannen niet kunnen spammen, dat zorgt ervoor dat de dames ook meer open staan voor contact.

En voor die leuke gesprekken moet je zelf ook wel wat moeite doen ook natuurlijk ;)
  Official ESF Kreviewer maandag 15 april 2013 @ 21:11:52 #119
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125327154
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:06 schreef barocci het volgende:

En voor die leuke gesprekken moet je zelf ook wel wat moeite doen ook natuurlijk ;)
No shit, Sherlock.
pi_125327461
quote:
3s.gif Op maandag 15 april 2013 21:11 schreef Kreator het volgende:

[..]

No shit, Sherlock.
Het is toch echt waar :P Al heeft dat lang niet iedereen even goed begrepen die daar op die site zit. Maar goed, die kan je zo weer uit de contactenlijst gooien.

Hebben jullie trouwens een uitgebreide contactlijst op paiq? Ik hou het wel goed bij dus saaie contacten en waar ik al even geen contact meer mee heb gehad gooi ik eruit. Heb er nu 6 in de lijst staan, niet veel maar het wordt regelmatig ververst.
  maandag 15 april 2013 @ 21:32:04 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125328531
Snap het principe van de foto los moeten praten, van paiq wel.. Maar vind het kanp irritant en tijdrovend
  Official ESF Kreviewer maandag 15 april 2013 @ 21:43:56 #122
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125329322
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:17 schreef barocci het volgende:

[..]

Het is toch echt waar :P
JA! NO SHIT.
  Official ESF Kreviewer maandag 15 april 2013 @ 21:44:58 #123
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125329391
quote:
13s.gif Op maandag 15 april 2013 21:32 schreef Cue_ het volgende:
Snap het principe van de foto los moeten praten, van paiq wel.. Maar vind het kanp irritant en tijdrovend
Mja. Ben gelukkig nog niet 1 echt lelijke tegengekomen. Op andere site wel. Daar slaap ik nog steeds slecht door.
pi_125329492
quote:
13s.gif Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef Kreator het volgende:

[..]

JA! NO SHIT.
Wat fijn dat wij het eens zijn met elkaar O+
  maandag 15 april 2013 @ 21:47:26 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125329569
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2013 21:44 schreef Kreator het volgende:
Mja. Ben gelukkig nog niet 1 echt lelijke tegengekomen. Op andere site wel. Daar slaap ik nog steeds slecht door.
Dat scheelt wel. Ik ben er destijds genoeg genoeg tegengekomen. Een enkeling waarvan ik dacht "oh dit is wel oke"
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:40:03 #126
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_125339559
En toch... en toch... ik blijf me een beetje zorgen maken als ik op E-matching nou definitief alle matchmails uitzet (profiel was toch nog niet verwijderd, blijkbaar?) en de meeste nieuwe inschrijvingen van mannen toch ergens rond 28, 29 zijn....

Anyway. Kroeghosselen. Zaterdag ga ik er weer voor. :Y
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Official ESF Kreviewer dinsdag 16 april 2013 @ 07:41:55 #127
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125342199
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:40 schreef Andromache het volgende:
En toch... en toch... ik blijf me een beetje zorgen maken als ik op E-matching nou definitief alle matchmails uitzet (profiel was toch nog niet verwijderd, blijkbaar?) en de meeste nieuwe inschrijvingen van mannen toch ergens rond 28, 29 zijn....

Waarom zou je je daar zorgen over maken?
pi_125342212
Omdat de volgende maar zo de vader van haar kind zou kunnen zijn :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 16 april 2013 @ 08:03:17 #129
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125342367
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 07:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij kan je dan beter een man van begin of midden dertig zoeken...
  Official ESF Kreviewer dinsdag 16 april 2013 @ 08:24:32 #130
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125342577
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 07:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn vorige date, die lesbisch bleek te zijn, wilde ook alleen maar een vent zodat ze kon werpen. Ik snap dat wel...
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:07:44 #131
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125343213
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:40 schreef Andromache het volgende:
En wel relaxed blijven he. ;) Niet met oorlogskleuren naar binnen stormen en termen gaan gebruiken als ´target in sight, do not shoot I need him alive'.
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:26:40 #132
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125343671
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:07 schreef -Splash- het volgende:

[..]

En wel relaxed blijven he. ;) Niet met oorlogskleuren naar binnen stormen en termen gaan gebruiken als ´target in sight, do not shoot I need him alive'.
Precies :9

Act aloof:

dinsdag 16 april 2013 @ 12:08:39 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125348189
Ik doe sinds gister nog een poging op RP.. ben benieuwd :+
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:11:44 #134
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125348291
OMG :X eentje op Lexa :')

quote:
Reageer niet als je geen humor ziet in het volgende:

Ik houd van puzzelen, misschien ben jij wel m'n laatste stukje
Ik snap hem wel (duh), maar de wanhoop straalt er vanaf :')
pi_125348338
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Die zal niet veel reacties krijgen. :') Wat een humor. :')
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:30:19 #136
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125348963
Ik zal haar een tekst sturen die verwerkt zit in een plaatje. Die digitaal kapot snijden in stukjes en als losse plaatjes 1 voor 1 uploaden en haar de linkjes sturen.

Zo meid, ga jij maar lekker puzzelen voor mijn reactie.

De tekst zal zijn.... Serieus als je dit echt hebt zitten puzzelen ben je voorbij de streep kansloos :D
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:38:44 #137
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_125349190
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ach, misschien probeert ze de spot te drijven met mensen die echt zo praten. Weet jij veel. ;)
WFPB!
pi_125349227
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:38 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Ach, misschien probeert ze de spot te drijven met mensen die echt zo praten. Weet jij veel. ;)
Ja zo vatte ik het ook op inderdaad.
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:42:27 #139
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125349292
quote:

[..]

Dat is wel positief gedacht.
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:45:55 #140
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_125349386
Nee altijd maar er van uitgaan dat mensen kansloos en debiel zijn, dat maakt het leven een stuk leuker :7
WFPB!
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:49:39 #141
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125349486
quote:

[..]

Ja zo vat ik 'm ook op. Niemand gebruikt die vandaag de dag toch nog op een serieuze manier?
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:08:51 #142
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125350070
Als dat waar is heb ik idd geen humor -O-
Damn!
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:18:14 #143
138876 Andromache
pi_125350446
ik mis dan wel een :') er achter :D
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:20:16 #144
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125350538
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
Als dat waar is heb ik idd geen humor -O-
Damn!
Altijd positief blijven denken he!
Je waar wat ik zeg :P
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:23:12 #145
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125350672
Overigens "sportschoolmeisje" die op Paiq tegenkwam zie ik nu ook voorbij komen op Lexa :')
Volgens mij is ze op zoek :9
Helaas zit ze niet meer bij mij op de sportschool en is ze ook niet erg spraakzaam via Paiq...
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:43:50 #146
12621 tcr
*nix 4ever
pi_125351528
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens "sportschoolmeisje" die op Paiq tegenkwam zie ik nu ook voorbij komen op Lexa :')
Volgens mij is ze op zoek :9
Helaas zit ze niet meer bij mij op de sportschool en is ze ook niet erg spraakzaam via Paiq...
Andere sportschool zoeken *O*
  dinsdag 16 april 2013 @ 15:16:14 #147
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125354927
Resultaat van 1 dag.
Paar interesseberichten van niet interessante lui
1 leek oke, nr gekregen, maar foto's erna waren niets en begon al snel over dat ie een tietenman was :+
Momenteel ook met eentje aan het mailen. Dat is tot nu toe gezellig en zijn grammatica is ook nog eens top :P
  dinsdag 16 april 2013 @ 15:18:52 #148
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125355025
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:16 schreef Cue_ het volgende:
Resultaat van 1 dag.
Paar interesseberichten van niet interessante lui
1 leek oke, nr gekregen, maar foto's erna waren niets en begon al snel over dat ie een tietenman was :+

Dit geeft SC moed *O*
Slechte concurrentie, daar hou ik van _O_

Vanavond ga ik foto's maken voor m'n vaders band, dus misschien willen ze ook wel een paar fatsoenlijke voor mij nemen, heb ik tenminste eindelijk wat recente foto's van mezelf :P
  dinsdag 16 april 2013 @ 15:20:15 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125355077
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
Dit geeft SC moed *O*
Slechte concurrentie, daar hou ik van _O_
Ik niet :(
quote:
Vanavond ga ik foto's maken voor m'n vaders band, dus misschien willen ze ook wel een paar fatsoenlijke voor mij nemen, heb ik tenminste eindelijk wat recente foto's van mezelf :P
Zou leuk zijn ja ^O^
Dat was wel iets wat ik moeilijk vond, een goede foto vinden :')
  dinsdag 16 april 2013 @ 15:32:04 #150
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125355557
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik niet :(

[..]

Zou leuk zijn ja ^O^
Dat was wel iets wat ik moeilijk vond, een goede foto vinden :')
Gewoon een slechte foto nemen. Kan het alleen maar beter worden :P

Ik heb een mega kater foto met rode watterige ogen van 4 dagen apre skien en weinig slapen :P
pi_125359117
Van het weekend 2e date gehad. Was weer gezellig, alleen moet veel van mijn kant komen. Zowel tijdens als tussen de dates in (whatsapp etc) Ze geeft me alleen wel een gevoel wat ik nog niet vaak heb gehad, (vlinders?)
Ze is erg onzeker en gaf ook aan niet snel nieuwe vrienden te maken of iemand in haar leven toe te laten, maar dat ze me wel leuk vind.
We gaan gewoon rustig gezellig verder en zien het wel. iemand advies?
  dinsdag 16 april 2013 @ 16:59:46 #152
381477 Izzit
This Izzit
pi_125359226
Lees je eigen een-na-laatste zin nog eens terug en je geeft jezelf een prima advies.

[ Bericht 4% gewijzigd door Izzit op 16-04-2013 18:36:52 ]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 16 april 2013 @ 17:56:58 #153
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_125361367
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat scheelt wel. Ik ben er destijds genoeg genoeg tegengekomen. Een enkeling waarvan ik dacht "oh dit is wel oke"
Ik hetzelfde. Soms zitten er wel leuke tussen, maar die zijn dan 5 weken geleden voor het laatst online geweest (ja, soms cheat ik) :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_125371531
Ik denk dat ik het ga afkappen met het "3 condooms in 1 nacht" meisje. :{
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:27:04 #155
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125371618
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:25 schreef habitue het volgende:
Whuuuut? Why?
Laatste dat ik las, was dat alles goed zat. Wat is er gebeurd?
pi_125371704
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:27 schreef Yuki het volgende:

[..]

Whuuuut? Why?
Geen uithoudingsvermogen meer
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:31:23 #157
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125371842
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:25 schreef habitue het volgende:
Wat is deze???
Of ga je het zonder condooms doen :9

Ik heb eindelijk fatsoenlijke profielfotos laten maken :P met m'n oldtimertje O+
Ff wachten tot ik ze binnen heb want staan niet op m'n camera maar op die van iemand anders :)
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:35:09 #158
138876 Andromache
pi_125372048
een oldtimer doet het volgens mij een stuk beter dan de zoveelste volkswagen golf gti of bmw.

@habitue: waaaaaarom? :o je was een van de succesverhalen van de laatste tijd!
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:37:24 #159
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125372171
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:35 schreef Andromache het volgende:
een oldtimer doet het volgens mij een stuk beter dan de zoveelste volkswagen golf gti of bmw.
Ik denk niet dat ik hem prominent op de foto laat zien hoor, maar m'n kop is tenminste recent op die foto.
Patsen met je auto vind ik sowieso not done...
Ondanks dat m'n auto m'n hobby is waar ik me absoluut niet voor schaam, wil ik het ook niet prominent erop zetten omdat ik dat over vind komen als patsen :)

Op m'n Facebook is wat anders natuurlijk O+
pi_125372199
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:27 schreef Yuki het volgende:

[..]

Whuuuut? Why?
Het komt er op neer dat ik steeds minder het gevoel heb dat ik echt een toekomst met haar heb. Bepaalde karaktereigenschappen beginnen me steeds meer tegen te staan. Dit kwam nog eens extra naar voren in ons weekendje Antwerpen.

Heeft er denk ik ook wel mee te maken dat we beiden in een nogal hectische periode zitten in ons leven. (zachtjes uitgedrukt)
Het is voor mij nu denk ik ook beter om even single te blijven.
pi_125372321
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:35 schreef Andromache het volgende:

@habitue: waaaaaarom? :o je was een van de succesverhalen van de laatste tijd!
Geen happy end aan dit verhaal helaas ;(
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:41:00 #162
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125372372
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef habitue het volgende:

[..]

Het komt er op neer dat ik steeds minder het gevoel heb dat ik echt een toekomst met haar heb. Bepaalde karaktereigenschappen beginnen me steeds meer tegen te staan. Dit kwam nog eens extra naar voren in ons weekendje Antwerpen.

Heeft er denk ik ook wel mee te maken dat we beiden in een nogal hectische periode zitten in ons leven. (zachtjes uitgedrukt)
Wat ontzettend balen zeg -O-
Hoe slecht zijn die karaktereigenschappen dan wel niet? :X

Paar weken geleden wilde je er nog voor gaan met haar, ondanks de hectiek. En dat gedoe met haar vader...
pi_125372441
Whutwhut? :o
pi_125372515
Jammer habitue!
pi_125373094
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:41 schreef Yuki het volgende:

[..]

Wat ontzettend balen zeg -O-
Hoe slecht zijn die karaktereigenschappen dan wel niet? :X

Paar weken geleden wilde je er nog voor gaan met haar, ondanks de hectiek. En dat gedoe met haar vader...
Ja dat was ook mijn intentie om er voor te gaan. En dat deed ik ook, maarja het moet steeds meer van mijn kant komen. En dat begrijp ik ook wel in haar situatie nu.... Ze heeft gewoon bijna nergens meer zin in, en dat kan ik ook heel goed snappen, al ben ik zelf wel heel anders en dat wringt nu....
Het is echt killing voor een beginnende relatie. Het lukt me momenteel even niet om constant de kar te moeten trekken omdat ik zelf ook in een heel lastig parket zit.

En ja met die vader... Dat heeft er verder niks mee te maken.

Ga donderdag bij haar langs, zal heel moeilijk gesprek worden...... -O-
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:55:40 #166
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125373226
pi_125373352
quote:
hehe, ik heb echt 0,0 zin in daten momenteel :P
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:59:48 #168
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125373457
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:57 schreef habitue het volgende:

[..]

hehe, ik heb echt 0,0 zin in daten momenteel :P
Logisch ;) moet je ook niet doen hoor want je zal je er toch niet lekker bij voelen ;)
pi_125373458
quote:
Dates met jurkjes O+

Heb jij nog wat op de planning staan?
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:06:17 #170
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125373844
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:59 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Dates met jurkjes O+

Heb jij nog wat op de planning staan?
Ik?
Nee voor mij even rustig in date-land :)
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:09:04 #171
138876 Andromache
pi_125374019
dan
quote:
je vergeet helemaal de feromoonfeesten!
http://www.nu.nl/lifestyl(...)uwe-datingtrend.html
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:13:43 #172
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_125374325
Wat zitten er veel Bi-seksuele dames op OkCupid :D
pi_125374347
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:09 schreef Andromache het volgende:
dan

[..]

Gátver!
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:15:04 #174
138876 Andromache
pi_125374426
je moet er toch niet aan denken dat je aan t-shirts moet ruiken van mannen waar je helemaal niets mee hebt... brrrr.... :X :r
pi_125374632
En dan ook nog lekker zo'n T-shirt waar iemand 3 zomernachten in heeft lopen woelen. :9
pi_125374661
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:15 schreef Andromache het volgende:
je moet er toch niet aan denken dat je aan t-shirts moet ruiken van mannen waar je helemaal niets mee hebt... brrrr.... :X :r
Zo te ruiken heeft deze wel een leuk karakter :')
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:18:03 #177
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_125374676
Ik vind het wel humor. Al zou ik niet meedoen :P
pi_125375038
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:53 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja dat was ook mijn intentie om er voor te gaan. En dat deed ik ook, maarja het moet steeds meer van mijn kant komen. En dat begrijp ik ook wel in haar situatie nu.... Ze heeft gewoon bijna nergens meer zin in, en dat kan ik ook heel goed snappen, al ben ik zelf wel heel anders en dat wringt nu....
Het is echt killing voor een beginnende relatie. Het lukt me momenteel even niet om constant de kar te moeten trekken omdat ik zelf ook in een heel lastig parket zit.

En ja met die vader... Dat heeft er verder niks mee te maken.

Ga donderdag bij haar langs, zal heel moeilijk gesprek worden...... -O-
Oh dat is klote maar het gevoel moet natuurlijk wel goed blijven. Jammer dat het zo loopt voor je, veel sterkte ermee -O-
pi_125375129
Ahhh nee wat naar Habitue :-( Heb je r al een beetje voorbereid of denk je dat het voor haar uit de lucht komt vallen?
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:33:27 #180
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125375924
Zal geen makkelijk besluit geweest zijn, habitue. Succes donderdag :*
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:36:04 #181
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_125376147
Ik denk overigens dat je een goed besluit neemt Habitue. Jij bent op zoek naar een meisje dat je uit je sleur haalt ipv om samen mee in een sleur te zitten.

Of ze moet dit gaan inzien en willen veranderen. Is maar de vraag of ze dat kan/wil.
pi_125378816
Dank :* Het is echt moeilijk besluit idd, zeker omdat het in het begin zo goed klikte.

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:24 schreef Linguine het volgende:
Heb je r al een beetje voorbereid of denk je dat het voor haar uit de lucht komt vallen?
Er is sinds dit weekend wel heel weinig whatsapp contact. Dus misschien dat ze het al wel een beetje voelt aankomen.

Ik denk wel dat ze echt gaat breken, ik haat dat altijd zo ;(

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:36 schreef mr-green het volgende:

Of ze moet dit gaan inzien en willen veranderen. Is maar de vraag of ze dat kan/wil.
Ik verwacht ook dat ze dat gaat zeggen..... Maar ik verwacht dat er weinig zal veranderen, ik heb er namelijk al een aantal keer subtiel er wat over gezegd, maar daar reageert ze dan niet echt op.
pi_125379563
Gezien je eigen lastige parket momenteel; hate to say i told you so, habitue. Als enige hier trouwens. Maar succes donderdag. Dat zijn kutgesprekken om te hebben...
pi_125379597
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef habitue het volgende:

[..]

-O- ;( :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:09 schreef Andromache het volgende:
dan

[..]

:{ :r

[ Bericht 7% gewijzigd door myxomatosekonijn op 16-04-2013 23:51:10 (Too much information.) ]
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  dinsdag 16 april 2013 @ 23:29:11 #185
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_125379624
Poeh. ik heb Lexa nu door. Je denkt een site te treffen met heel veel single mensen. Maar dat valt vies tegen. Alles wat zich aanmeld kan de profielen bekijken. Die kun je ook benaderen met chatten en berichten. Maar mensen die niet betalen kunnen deze berichten niet lezen en/of iets terug sturen. Dit riekt echt naar oplichting.

Iemand anders betere ervaringen met sites?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_125379899
Zo, dat was wel weer een klassieke date van niks. Soms heb je dan op z'n minst nog een gezellige date gehad, ondanks dat er geen vervolg in zit, maar dit was er echt eentje in de lijn van: blij dat ik weg ben. Andersom gold dat voor haar vast ook wel, maar toch vreemd hoe leuk digitaal contact zich soms blijkt te vertalen in totaal geen klik in het echte leven.
  dinsdag 16 april 2013 @ 23:56:19 #187
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125381028
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:29 schreef Terreros85 het volgende:
Poeh. ik heb Lexa nu door. Je denkt een site te treffen met heel veel single mensen. Maar dat valt vies tegen. Alles wat zich aanmeld kan de profielen bekijken. Die kun je ook benaderen met chatten en berichten. Maar mensen die niet betalen kunnen deze berichten niet lezen en/of iets terug sturen. Dit riekt echt naar oplichting.

Iemand anders betere ervaringen met sites?
:D wat is daar oplichting aan :D

Als je even tijd had genomen om door te lezen wat niet betaalde leden wel en niet kunnen, had je dit op voorhand kunnen weten ;)
pi_125381150
Het is toch krom dat jij berichten kan sturen naar iemand die ze niet eens kan lezen? beetje zonde van je moeite.
pi_125381198
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:58 schreef Sannne het volgende:
Het is toch krom dat jij berichten kan sturen naar iemand die ze niet eens kan lezen? beetje zonde van je moeite.
Pepper werkt net zo....

Ook altijd irritant, email ontvangen van RP dat je een bericht hebt, log je in.... Niks :'(
  woensdag 17 april 2013 @ 00:03:49 #190
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125381334
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:58 schreef Sannne het volgende:
Niet krom, dat is marketing. Doel is zoveel mogelijk betalende klanten. In dit geval spreken ze de nieuws nieuwsgierigheid van de mens aan in de hoop dat de nieuwsgierigheid wint en ze gaan betalen.

Je kan van te voren lezen dat niet betalende profielen berichten niet kunnen lezen. Je kan zien wie wel / geen betalend lid is. Duidelijk, geen oplichting en niet krom.
pi_125381383
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niet krom, dat is marketing. Doel is zoveel mogelijk betalende klanten. In dit geval spreken ze de nieuws nieuwsgierigheid van de mens aan in de hoop dat de nieuwsgierigheid wint en ze gaan betalen.

Je kan van te voren lezen dat niet betalende profielen berichten niet kunnen lezen. Je kan zien wie wel / geen betalend lid is. Duidelijk, geen oplichting en niet krom.
Dat snap ik ook nog wel, maar ik vind het wel krom.
pi_125381408
Kloten habitue. Sterkte man! :{

quote:
9s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gezien je eigen lastige parket momenteel; hate to say i told you so, habitue. Als enige hier trouwens. Maar succes donderdag. Dat zijn kutgesprekken om te hebben...
Is niet waar. ;)
  woensdag 17 april 2013 @ 00:06:45 #193
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125381473
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:00 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Pepper werkt net zo....

Ook altijd irritant, email ontvangen van RP dat je een bericht hebt, log je in.... Niks :'(
Dat had ik ook, maar ben er achter wat dat is. Je hebt wel degelijk een bericht gehad maar om een bepaalde reden is het versturende profiel verwijderd. Dan worden alle verzonden berichten ook verwijderd.
  woensdag 17 april 2013 @ 00:08:36 #194
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125381546
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:04 schreef Sannne het volgende:

[..]

Dat snap ik ook nog wel, maar ik vind het wel krom.
Wat vind jij er krom aan dan? Het staat duidijk aangegeven bij de regels wat wel en niet kan als niet betalend lid.
pi_125381586
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat vind jij er krom aan dan? Het staat duidijk aangegeven bij de regels wat wel en niet kan als niet betalend lid.
Maar zo heeft het toch geen zin om niet te betalen?
pi_125381597
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat geef ik net aan. Je steekt moeite in iets wat nutteloos is. Er zijn zoooooooveel niet betalende leden. Als je dit zou weten van te voren (welk lid wel of niet betalend is..) zou het nog te begrijpen zijn maar dit vind ik gewoonweg oneerlijk. En bovendien moet je wel erg goed gaan lezen dit van te voren allemaal te weten. Doe jij dat? Ik niet.
pi_125381653
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:09 schreef Sannne het volgende:

[..]

Dat geef ik net aan. Je steekt moeite in iets wat nutteloos is. Er zijn zoooooooveel niet betalende leden. Als je dit zou weten van te voren (welk lid wel of niet betalend is..) zou het nog te begrijpen zijn maar dit vind ik gewoonweg oneerlijk. En bovendien moet je wel erg goed gaan lezen dit van te voren allemaal te weten. Doe jij dat? Ik niet.
Wat heb je dan aan niet betalende leden als ze je berichten toch niet kunnen lezen?

Is het idee hierachter dat de niet-betalende persoon een email krijgt, nieuwsgierig wordt en vervolgens wel weer gaat betalen?
pi_125381675
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat heb je dan aan niet betalende leden als ze je berichten toch niet kunnen lezen?

Is het idee hierachter dat de niet-betalende persoon een email krijgt, nieuwsgierig wordt en vervolgens wel weer gaat betalen?
Yep, of meer keuze/aanbod, dus aantrekkelijker voor betalende leden. Ga zo maar door..
pi_125381707
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:12 schreef Sannne het volgende:

[..]

Yep, of meer keuze/aanbod, dus aantrekkelijker voor betalende leden. Ga zo maar door..
Doet RP ook hieraan mee met al die 'spookprofielen'?
pi_125381720
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Geen idee.. Ken RP niet.
pi_125381817
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:13 schreef Sannne het volgende:

[..]

Geen idee.. Ken RP niet.
Naja, als alle datingsites hier aan meedoen, dan is er toch geen weg omheen en kan je er net zo goed het beste van maken...ach ja.
pi_125381837
Ik geloof er toch niet zo in dat een RP bijvoorbeeld mensen betaald zou inzetten om mensen over te halen betalend lid te worden... Je moet wel erg veel mensen overhalen om lid te worden om een beetje je loonkosten er uit te halen toch?

Ergens mis ik iets in deze redenatie... Maar dat kan aan de alcohol liggen.... Dat moet haast wel aan de alcohol liggen... Morgen maar op terugkomen.

:O :z :z :Z
  woensdag 17 april 2013 @ 00:17:05 #203
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125381886
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:09 schreef Sannne het volgende:

[..]

Dus omdat jij niet goed leest is het oneerlijk? :D

Je kan zelf toch wel bedenken dat een betalend lid meer dan een niet betalend lid kan. Dan ben je toch ook benieuwd naar wat wel en niet kan? Ik wel teminste. Want ik wil wel even weten of betalen een meer waarde is, en of de site bied wat ik graag wil.

Anders ben je mijn insiens niet slim bezig en houd je zelf wel erg van de domme.
pi_125381997
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je kan zelf toch wel bedenken dat een betalend lid meer dan een niet betalend lid kan. Dan ben je toch ook benieuwd naar wat wel en niet kan? Ik wel teminste. Want ik wil wel even weten of betalen een meer waarde is, en of de site bied wat ik graag wil.

Anders ben je mijn insiens niet slim bezig en houd je zelf wel erg van de domme.
Zucht je mist het hele punt hier.
Never mind.
  woensdag 17 april 2013 @ 00:20:09 #205
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125382028
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Natuurlijk hopen ze daar op. Zo werkt marketing. Inspelen op een behoeft BV

quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waar haal je nu opeens spookprofielen vandaan? :D
  woensdag 17 april 2013 @ 00:21:14 #206
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125382067
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:19 schreef Sannne het volgende:

[..]

Zucht je mist het hele punt hier.
Never mind.
Nou vertel? Jij geeft aan dat je het gemeen is dat mensen je berichten niet kunnen lezen als ze niet betalen en dat je niet gaat lezen wat een niet betalend lid niet kan.

Toch?
pi_125382069
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Naja, als alle datingsites hier aan meedoen, dan is er toch geen weg omheen en kan je er net zo goed het beste van maken...ach ja.
Daarom doe ik er niet meer aan ;) Lekker op paiq, werkt prima.
pi_125382133
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou vertel? Jij geeft aan dat je het gemeen is dat mensen je berichten niet kunnen lezen als ze niet betalen en dat je niet gaat lezen wat een niet betalend lid niet kan.

Toch?
Doe niet zo moeilijk. Ik heb nooit het woord gemeen gebruikt. Ik heb alleen mijn mening gegeven over hoe het werkt.
pi_125382218
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Natuurlijk hopen ze daar op. Zo werkt marketing. Inspelen op een behoeft BV

[..]

Waar haal je nu opeens spookprofielen vandaan? :D
Stond tussen haakjes. Ik bedoelde profielen van mensen die niet meer betalen en dus niet terug kunnen reageren ;)
  woensdag 17 april 2013 @ 00:26:10 #210
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125382252
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:22 schreef Sannne het volgende:

[..]

Doe niet zo moeilijk. Ik heb nooit het woord gemeen gebruikt. Ik heb alleen mijn mening gegeven over hoe het werkt.
Sorry je gebruikte oneerlijk inderdaad.

Goed pas ik de tekst aan, omdat jij (neem ik je even als voorbeeld ) niet even de moeite neemt om de "spelregels" door te lezen is het gemeen.

Juist ja :D

De site geeft alles duidelijk aan niks gemeens aan. Mijn inziens dan ook een non argument :)

quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Stond tussen haakjes. Ik bedoelde profielen van mensen die niet meer betalen en dus niet terug kunnen reageren ;)
Oh oke op die manier. Ben ik met je eens. Lijkt mij handiger als een profiel na x aantal dagen inactief gezet wordt of aantal dagen vermelden dat een account inactief is. Schept meer duidelijkheid.

RP doet dat volgens mij ook. Paiq doet dat zeker wel. De rest weet ik niet.
pi_125382315
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Goed pas ik de tekst aan, omdat jij (neem ik je even als voorbeeld ) niet even de moeite neemt om de "spelregels" door te lezen is het gemeen.

De site geeft alles duidelijk aan niks gemeens aan. Mijn inziens dan ook een non argument :)
Dus omdat het aangegeven staat moet ik het overal mee eens zijn? :')
Helemaal duidelijk.
pi_125382339
quote:

[..]

Naja, als ze die spookprofielen niet eens labellen zijnde -inactief- oid's, is dat alleen maar vervelend voor mensen die wel betalen. Die steken hun energie in mensen die niet eens meer actief zijn.

Edit:Ik zag je edit nu pas :@
pi_125382381
quote:

[..]

Oh oke op die manier. Ben ik met je eens. Lijkt mij handiger als een profiel na x aantal dagen inactief gezet wordt of aantal dagen vermelden dat een account inactief is. Schept meer duidelijkheid.

RP doet dat volgens mij ook. Paiq doet dat zeker wel. De rest weet ik niet.
Begint er steeds meer op te lijken dat ik RP maar eens een kans zal moeten gaan geven :P
pi_125382387
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Naja, als ze die spookprofielen niet eens labellen zijnde -inactief- oid's, is dat alleen maar vervelend voor mensen die wel betalen. Die steken hun energie in mensen die niet eens meer actief zijn.
Tja, het staat aaaaaaaaaaaaallemaal aangegeven ;)
  woensdag 17 april 2013 @ 00:29:51 #215
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125382413
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:27 schreef Sannne het volgende:

[..]

Dus omdat het aangegeven staat moet ik het overal mee eens zijn? :')
Helemaal duidelijk.
Nee zeker niet, maar wel duidelijk en niks oneerlijk aan toch? Of zoals iemand anders opperde dat het oplichting was.

Het is inderdaad oneerlijk, misleiding enz enz enz als het nergens aangegeven staat.
pi_125382423
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:29 schreef Sannne het volgende:

[..]

Tja, het staat aaaaaaaaaaaaallemaal aangegeven ;)
Ja, ook_gek editte zijn post! :(
  woensdag 17 april 2013 @ 00:31:44 #217
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125382494
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Begint er steeds meer op te lijken dat ik RP maar eens een kans zal moeten gaan geven :P
Ik vind RP best prima werken. Genoeg opties om je wensen aan te geven. Wel niet betalend lid staat ook aangegeven enz. En het is een zeer actief gebruikte site. Ook wel zo handig :P
pi_125382554
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik vind RP best prima werken. Genoeg opties om je wensen aan te geven. Wel niet betalend lid staat ook aangegeven enz. En het is een zeer actief gebruikte site. Ook wel zo handig :P
Klopt! Hoe meer mensen, hoe meer kansen :)
pi_125382569
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee zeker niet, maar wel duidelijk en niks oneerlijk aan toch? Of zoals iemand anders opperde dat het oplichting was.

Het is inderdaad oneerlijk, misleiding enz enz enz als het nergens aangegeven staat.
Jawel, ondanks dat het aangegeven staat en ook een vrij bekende gang van zaken is, vind ik het oneerlijke manier. En daar blijf ik bij.

Trusten!
  woensdag 17 april 2013 @ 00:38:16 #220
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125382752
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt! Hoe meer mensen, hoe meer kansen :)
Ik bedoel maar :)
  woensdag 17 april 2013 @ 08:09:21 #221
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125385585
Heb je eindelijk weer eens een normaal, leuk gesprek op Paiq, is het iemand die qua uiterlijkheden niet echt bij me past -O-
  woensdag 17 april 2013 @ 08:16:29 #222
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125385666
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 08:09 schreef Yuki het volgende:
Heb je eindelijk weer eens een normaal, leuk gesprek op Paiq, is het iemand die qua uiterlijkheden niet echt bij me past -O-
Ben nu toch wel benieuwd waar je qua uiterlijkheden wel op valt :P
pi_125385720
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 08:16 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ben nu toch wel benieuwd waar je qua uiterlijkheden wel op valt :P
Of juist niet :P
  woensdag 17 april 2013 @ 08:23:13 #224
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125385741
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 08:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Of juist niet :P
Ook goed :P
  woensdag 17 april 2013 @ 08:38:19 #225
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125385943
Zou er dan toch dé vrouw zijn bij het speeddaten?

woensdag 17 april 2013 @ 08:50:25 #226
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125386116
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Volgens mij doelt ze op het feit dat je niet van te voren kan zien welke user betalend of niet-betalend is (wat ik begrijp van andere ervaringen). Dat lijkt mij best irritant, dat je je tijd verspilt aan iemand die misschien toch nooit zal reageren.
pi_125386589
Ik heb een tweede date met iemand in de planning, maar ze wil weer in de stad afspreken in plaats van thuis (wat ik had voorgesteld).

Bij een tweede date is het eigenlijk mijn gewoonte om gewoon thuis af te spreken, maar goed ik heb haar maar haar zin gegeven, dus het wordt de stad in.

Ze was trouwens ook al heel terughoudend met het doorgeven van haar 06 nummer en het enige whatsapp contact tot nu toe is eigenlijk het vastleggen van de datum van onze dates :')
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 17 april 2013 @ 09:19:50 #228
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125386650
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 09:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb een tweede date met iemand in de planning, maar ze wil weer in de stad afspreken in plaats van thuis (wat ik had voorgesteld).

Bij een tweede date is het eigenlijk mijn gewoonte om gewoon thuis af te spreken, maar goed ik heb haar maar haar zin gegeven, dus het wordt de stad in.

Ze was trouwens ook al heel terughoudend met het doorgeven van haar 06 nummer en het enige whatsapp contact tot nu toe is eigenlijk het vastleggen van de datum van onze dates :')
Dat laatste heb ik ook wel eens gehad. Hoe irritant het soms ook kan zijn, was ik er stiekem wel blij om :P Teveel whatsapp contact in het begin lijkt fijn, maar vond het zelf nogal bedrukkend en je krijgt snel onenigheid omdat je geen intonatie hebt...
Maar da's mijn ervaring :

Overigens is het met de "weinig whatsapp"-dame slecht afgelopen, dus misschien kan het ook een slecht teken zijn :')...
Ik weet het ook allemaal niet... Als het goed voelt van beide kanten, gaat het vanzelf wel goed :P
(dat hou ik mezelf maar voor)
  woensdag 17 april 2013 @ 09:19:58 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125386654
Een tweede date gelijk thuis kan.. ligt maar net aan hoe de klik is. Zo te zien is ze nog niet heel erg happig. Maar je weet maar nooit
pi_125386796
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
Dat laatste heb ik ook wel eens gehad. Hoe irritant het soms ook kan zijn, was ik er stiekem wel blij om :P Teveel whatsapp contact in het begin lijkt fijn, maar vond het zelf nogal bedrukkend en je krijgt snel onenigheid omdat je geen intonatie hebt...
Ja heb ook wel eens heel intensief whatsapp contact gehad, werkt vaak als een overkill.
Maar dit is dan weer het andere uiterste. Nou ja we zien wel.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 09:19 schreef Cue_ het volgende:
Een tweede date gelijk thuis kan.. ligt maar net aan hoe de klik is. Zo te zien is ze nog niet heel erg happig. Maar je weet maar nooit
Inderdaad, dat zou best kunnen al vertelde ze wel dat een vriendin van haar een keer een slechte ervaring had met een internet date, dus het kan ook een beetje angst zijn.
En ze contacte me gisteren zelf voor een tweede date, dus wat dat betreft toont ze wel enig initiatief.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 17 april 2013 @ 09:28:53 #231
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125386842
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 09:27 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ja heb ook wel eens heel intensief whatsapp contact gehad, werkt vaak als een overkill.
Maar dit is dan weer het andere uiterste. Nou ja we zien wel.

[..]

Inderdaad, dat zou best kunnen al vertelde ze wel dat een vriendin van haar een keer een slechte ervaring had met een internet date, dus het kan ook een beetje angst zijn.
En ze contacte me gisteren zelf voor een tweede date, dus wat dat betreft toont ze wel enig initiatief.
Ah dat deed m'n laatste niet, ik moest elke keer vragen (ze zei wel ja, maar goed het is wel irritant om elke keer initiatief te moeten nemen). Goed teken dus :) Niet teveel bij stil staan ;)
  woensdag 17 april 2013 @ 09:32:55 #232
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125386925
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 09:16 schreef Ronaldsen het volgende:

Zo'n big deal is het nou ook weer niet toch? Nu lijkt het net alsof je echt tegen je zin in naar de stad gaat.
pi_125387060
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 09:32 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zo'n big deal is het nou ook weer niet toch? Nu lijkt het net alsof je echt tegen je zin in naar de stad gaat.
Je hebt gelijkt, ik kom inderdaad wel erg negatief over als ik mezelf zo terug lees. ;) maar ik ga zeker niet met tegenzin met haar de stad in, verwacht sowieso dat het wel gezellig wordt.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 17 april 2013 @ 09:50:21 #234
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125387285
Je kan d'r altijd nog mee naar huis nemen of met haar mee naar huis gaan :9
pi_125387856
Ik zal nog eens een update geven na mijn bloemen vraag. Uiteindelijk toch een bosje meegenomen, kon het niet laten, maar het werd zeer gewaardeerd. Ondertussen alweer de nodige afspraken verder, helemaal fantastisch.

Nooit verwacht na 3 maandjes datingsite, behoorlijk wat dates, sommige zelfs nog een tweede date, maar met deze meid was het na 10 minuten op de 1e date eigenlijk al duidelijk. Je hebt altijd verwachtingen over hoe een avondje kan verlopen, maar als die verwachting dan keer op keer overtroffen wordt, heerlijk. En dat het overduidelijk wederzijds is.

Ik was nog niet eerder actief geweest op een datingsite, heeft mij positief verrast. Alle dames die terug reageerde op mijn berichtje ook mee weten af te spreken. En als eeuwige vrijgezel, star trek fan en gamefanaat toch voldoende interessant, er is echt wel wat uit te halen.
pi_125387922
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 10:13 schreef Casos het volgende:
Ik zal nog eens een update geven na mijn bloemen vraag. Uiteindelijk toch een bosje meegenomen, kon het niet laten, maar het werd zeer gewaardeerd. Ondertussen alweer de nodige afspraken verder, helemaal fantastisch.

Nooit verwacht na 3 maandjes datingsite, behoorlijk wat dates, sommige zelfs nog een tweede date, maar met deze meid was het na 10 minuten op de 1e date eigenlijk al duidelijk. Je hebt altijd verwachtingen over hoe een avondje kan verlopen, maar als die verwachting dan keer op keer overtroffen wordt, heerlijk. En dat het overduidelijk wederzijds is.

Ik was nog niet eerder actief geweest op een datingsite, heeft mij positief verrast. Alle dames die terug reageerde op mijn berichtje ook mee weten af te spreken. En als eeuwige vrijgezel, star trek fan en gamefanaat toch voldoende interessant, er is echt wel wat uit te halen.
Tof om te horen O+
  woensdag 17 april 2013 @ 10:27:17 #237
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125388208
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 10:13 schreef Casos het volgende:
En als eeuwige vrijgezel, star trek fan en gamefanaat toch voldoende interessant, er is echt wel wat uit te halen.
Haha wow, respect! Laat dit een les zijn voor de mensen die klagen. :+
pi_125388817
Er is dus zelfs hoop voor mij als vrijgezelle star trek/star wars gamert!
pi_125388916
Ik had een vrouwelijke studiegenoot (dat is op zich al bijzonder als je informatica doet) die Startrek fan was.

Maar goed, ze deed niet voor niks informatica ;)
٩๏̯͡๏)۶
pi_125388926
Je moet dat natuurlijk niet zo letterlijk in je profiel zetten, maar ik schuif het ook niet onder stoelen of banken en laat op de dates af en toe wel wat doorschemeren. En mijn verzameling technisch lego zien ze wel als ze bij mij thuis komen.

Het is soms best lastig hoor, 10 vrouwen een naar mijn idee best leuk berichtje sturen en niets terug krijgen, maar gewoon doorzetten. 6 verschillende meiden gedate, 3x 2 dates, 2x 1 date en de laatste. Zelfs nog een date afgezegd, zag ik niet meer zitten, had geen interesse meer in andere dames.

Je hoeft niet heel veel mee te maken, als je er maar enthousiast en leuk over kan vertellen.
  woensdag 17 april 2013 @ 11:14:45 #241
381477 Izzit
This Izzit
pi_125389449
Vrouwen diggen passies, zelfs al is het technisch lego. 8-)
  woensdag 17 april 2013 @ 11:42:51 #242
381477 Izzit
This Izzit
pi_125390521
Afgelopen maandag een eerste date gehad. Was wat mij betreft geslaagd. We hebben in een tweetal cafés wat gedronken en elkaar wat leren kennen. Aan het eind van de avond hebben we al zitten bomen over een vervolg en hoewel dit nog verder niet is afgesproken hoop ik wel dat dit gaat plaatsvinden.

Rustig aan, niks overhaasten en beide een eigen leven. Dat spreekt wel aan.
pi_125390804
Denk niet dat ik meteen zal beginnen over mijn verzameling Star Wars Lego.
En dan niet de kleine doosjes :-)
pi_125391596
Nerds O+
  woensdag 17 april 2013 @ 12:17:09 #245
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125391669
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:15 schreef Sannne het volgende:
Nerds O+
Ik denk dat je DM straks overstroomt :')
pi_125391695
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:17 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik denk dat je DM straks overstroomt :')
Ik heb dikke billen.

Zo, nu niet meer >:)
  woensdag 17 april 2013 @ 12:20:03 #247
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125391754
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:17 schreef Sannne het volgende:
Ik heb dikke billen.

Dan denken de rukkertjes hier aan Beyonce billen, dus stroom je nog meer vol ;)
  woensdag 17 april 2013 @ 12:20:06 #248
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125391757
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:17 schreef Sannne het volgende:

[..]

Ik heb dikke billen.

Dat bepalen de mannen wel :9
Als een vrouw zegt dat ze dikke billen heeft is het 9 van de 10 keer niet waar omdat vrouwen slecht in staat zijn hun eigen uiterlijk te beoordelen :Y :P
  woensdag 17 april 2013 @ 12:22:10 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125391838
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:20 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Als een vrouw zegt dat ze dikke billen heeft is het 9 van de 10 keer niet waar omdat vrouwen slecht in staat zijn hun eigen uiterlijk te beoordelen :Y :P
Of het is wel waar en zijn ze echt heel lelijk, maar zoals ik zei.. dan hebben de fokkertjes hier gewoon een fantasievol beeld :+
pi_125391850
Met putjes.

Zo dan? :D
  woensdag 17 april 2013 @ 12:23:50 #251
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125391900
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:22 schreef Sannne het volgende:
Met putjes.

die zijn schattig O+
pi_125391958
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:20 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

pi_125392078
quote:
:D True!
pi_125392150
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 11:14 schreef Izzit het volgende:
Vrouwen diggen passies, zelfs al is het technisch lego. 8-)
Ik zou een verzameling technisch lego toch wel een redelijke afknapper vinden. Zeker als ze daar nog actief mee bezig is. :X

Verder niks mis met nerds overigens.

[ Bericht 50% gewijzigd door de_nachtwacht op 17-04-2013 12:37:35 ]
  woensdag 17 april 2013 @ 13:10:02 #255
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_125393385
B: halfuur fietsen :o
O: melk met havermout, schep whey
T: twee sinaasappels
T: rauwe worteltjes, 250 gram
L: twee bth pindakaas, denk ik
T: 250 ml kwark met bramen/frambozen :9
T: appel
B: halfuur fietsen
D: stamppot boerenkool met jus en worst :9~

Met dit in je profiel scoor je toch altijd ? 8-)
  woensdag 17 april 2013 @ 13:24:41 #256
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125393968
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:10 schreef MsMessy het volgende:
B: halfuur fietsen :o
O: melk met havermout, schep whey
T: twee sinaasappels
T: rauwe worteltjes, 250 gram
L: twee bth pindakaas, denk ik
T: 250 ml kwark met bramen/frambozen :9
T: appel
B: halfuur fietsen
D: stamppot boerenkool met jus en worst :9~

Met dit in je profiel scoor je toch altijd ? 8-)
Nee, hiermee indiceer je dat je aan het dieten bent en het nodig hebt.
pi_125393993
Passies! O+

Ik merk trouwens wel dat er veel vrouwen zijn die het niet tof vinden als een man meer dan een paar hobby's heeft. Ik vraag me soms af waarom dat is. :{
  woensdag 17 april 2013 @ 13:27:12 #258
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125394071
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:25 schreef blessed19 het volgende:
Passies! O+

Ik merk trouwens wel dat er veel vrouwen zijn die het niet tof vinden als een man meer dan een paar hobby's heeft. Ik vraag me soms af waarom dat is. :{
Denk dat het vooral fijn is dat iemand meerdere dingen doet dan enkel met z'n lego spelen en videogames doet, of enkel alleen sport en de kroeg in duikt.. om maar wat te zeggen.

Of je het hobbys moet noemen is dan weer een tweede :+ Denk dat het meer bezigheden zijn of dat men verschillende interesses heeft.
  woensdag 17 april 2013 @ 13:28:23 #259
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125394124
Ja maar als je al een tijdje vrijgezel bent ga je je tijd toch opvullen met, noem het hobby's....

Zoals een goede vriendin altijd van me zegt: "SC, je bent gewoon veel te goed in het vrijgezel zijn O+"
En dat klopt _O_
pi_125394507
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ja maar als je al een tijdje vrijgezel bent ga je je tijd toch opvullen met, noem het hobby's....

Zoals een goede vriendin altijd van me zegt: "SC, je bent gewoon veel te goed in het vrijgezel zijn O+"
En dat klopt _O_
Haha, herkenbaar!

Hoe ervaar jij dat dan met dates? Als ik vertel wat ik zoal doe, krijg ik regelmatig na een paar dingen een blik toegeworpen alsof ze het niet geloven. ;(
pi_125394575
quote:
Passies! O+

Omdat zij graag op de eerste plaats komt.
pi_125394643
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:38 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Omdat zij graag op de eerste plaats komt.
Bij een relatie is dat uiteraard logisch!
pi_125394703
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:40 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Bij een relatie is dat uiteraard logisch!
Dat is natuurlijk enigszins discutabel. Aangezien je weet waar je aan begint.
pi_125394852
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:41 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk enigszins discutabel. Aangezien je weet waar je aan begint.
Lijkt mij niet. Als ik single ben wil ik dingen ondernemen en dan doe ik dat ook. Als ik echter mijn toekomstige vrouw ontmoet heb, zal ik uiteraard met een paar dingen gaan minderen. Als een vrouw tegen me zegt dat ze alleen maar werkt, tv kijkt en soms gezellig met de vriendinnen wat gaat doen, klinkt het alsof ze een saaie huismus is.
  woensdag 17 april 2013 @ 13:49:47 #265
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125395013
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk dat het vooral fijn is dat iemand meerdere dingen doet dan enkel met z'n lego spelen en videogames doet, of enkel alleen sport en de kroeg in duikt.. om maar wat te zeggen.

Of je het hobbys moet noemen is dan weer een tweede :+ Denk dat het meer bezigheden zijn of dat men verschillende interesses heeft.
Dit, en enige flexibiliteit daarin is ook wel handig. Van beide kanten dan ;)

En goed zijn in vrijgezel zijn vind ik aantrekkelijker dan iemand die er niet goed tegen kan, eerlijk gezegd. Dan komen er in mijn hoofd visioenen van een zwaan-kleef-aan man brr!
pi_125395026
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:45 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Lijkt mij niet. Als ik single ben wil ik dingen ondernemen en dan doe ik dat ook. Als ik echter mijn toekomstige vrouw ontmoet heb, zal ik uiteraard met een paar dingen gaan minderen. Als een vrouw tegen me zegt dat ze alleen maar werkt, tv kijkt en soms gezellig met de vriendinnen wat gaat doen, klinkt het alsof ze een saaie huismus is.
Die toekomstige vrouw moet maar in het plaatje passen. Zodra je zaken gaat verminderen of hobby's gaat beëindigen dan is het gedaan met de pret. Klinkt wel als een gevalletje je vrienden minder zien. Agenda's naast elkaar leggen en met regelmaat Sjaak Afhaak spelen in de kroeg.
  woensdag 17 april 2013 @ 13:51:47 #267
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125395127
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Die toekomstige vrouw moet maar in het plaatje passen. Zodra je zaken gaat verminderen of hobby's gaat beëindigen dan is het gedaan met de pret. Klinkt wel als een gevalletje je vrienden minder zien. Agenda's naast elkaar leggen en met regelmaat Sjaak Afhaak spelen in de kroeg.
En toch is dat in de beginfase vaak wel zo, anders kun je net zo goed geen relatie willen, het kost gewoon tijd, net als vrienden. Zolang je ze maar niet uit het oog verliest en blijft afspreken.
  Official ESF Kreviewer woensdag 17 april 2013 @ 13:52:12 #268
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125395152
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:22 schreef Sannne het volgende:
Met putjes.

:9~ :9~.
pi_125395222
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:51 schreef eefje801 het volgende:

[..]

En toch is dat in de beginfase vaak wel zo, anders kun je net zo goed geen relatie willen, het kost gewoon tijd, net als vrienden. Zolang je ze maar niet uit het oog verliest en blijft afspreken.
Zo zie ik het ook. Ik heb toch ervoor gekozen om te daten? Zolang ik nog niemand gevonden heb, waarom zou ik dan mijn leven moeten inperken? :P
  Official ESF Kreviewer woensdag 17 april 2013 @ 13:53:41 #270
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125395230
quote:
Passies! O+

Zodra ik vertel dat ik golf is dat 'jeetje. echt?? :{ '. Zodra ik mijn aquarium noem, is dat 'my god, wat ouderwets en suf.'

-edit- terwijl ik misschien 5 a 10 keer per jaar golf. En dat tegenwoordig echt niet meer alleen maar voor oude mannen is.
En ik een vrji hip aquarium heb, zonder dat het een enorme passie is.
  woensdag 17 april 2013 @ 13:53:54 #271
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125395238
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:37 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Haha, herkenbaar!

Hoe ervaar jij dat dan met dates? Als ik vertel wat ik zoal doe, krijg ik regelmatig na een paar dingen een blik toegeworpen alsof ze het niet geloven. ;(
Ik heb meestal wel positieve reacties... Nou scheelt het dat een van m'n grootste passies muziek is en zelf ook graag muziek maakt. Dit spreekt bij iedereen vaak wel tot de verbeelding :D
M'n andere hobby, oldtimers, wordt ook wel gewaardeerd, het is ook maar net hoe "passievol" je het vertelt.
Maar over het algemeen probeer ik wel ervoor te zorgen dat de vrouw meer aan het woord is en meer vertelt dan ik (niet omdat ik niet wil vertellen, maar het gewoon simpelweg zo is dat mensen graag over zichzelf praten, dus laat haar maar lekker over haarzelf praten :))
pi_125395277
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:51 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Een relatie is anno 2013 toch wel een aanvulling op je bestaan en eigen geluk in plaats van een invulling van een saai en afhankelijk leven.
  woensdag 17 april 2013 @ 13:55:26 #273
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125395302
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:53 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook. Ik heb toch ervoor gekozen om te daten? Zolang ik nog niemand gevonden heb, waarom zou ik dan mijn leven moeten inperken? :P
Eens hoor, en tijdens een relatie is het voordeel dan weer dat ook je je eigen leven hebt en elkaar wat te vertellen hebt.
  woensdag 17 april 2013 @ 13:56:34 #274
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125395350
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:54 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Een relatie is anno 2013 toch wel een aanvulling op je bestaan en eigen geluk in plaats van een invulling van een saai en afhankelijk leven.
Bij ons misschien :D maar er zijn genoeg mensen die hunkeren naar een relatie omdat ze zichzelf niet kunnen vermaken...
Tuurlijk, iedereen deelt graag iets met een ander, maar er zijn zat mensen die alleen NIET gelukkig kunnen zijn...
Zodra je in beide situaties (single of bezet) gelukkig kan zijn, dan geldt wat je zegt wel ja :P
  Official ESF Kreviewer woensdag 17 april 2013 @ 13:56:35 #275
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125395351
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:55 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Eens hoor, en tijdens een relatie is het voordeel dan weer dat ook je je eigen leven hebt en elkaar wat te vertellen hebt.
ik heb jouw fobo zeker 10 keer bekeken omdat ik dacht... is dat nou die ene Eefje die nog ken van dat en dat... en dan keek ik en dan was je het niet.
  woensdag 17 april 2013 @ 13:56:40 #276
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125395358
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:54 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Dat is wel enorm gechargeerd hoor, waar lees jij dat precies terug? Anno 2013 heeft een relatie nog steeds tijd nodig om te bestaan, júist in de gedigitaliseerde samenleving. Heeft niks te maken met een invulling van je leven maar met het bestaansrecht van een relatie. Dat staat wmb los van elkaar.
  woensdag 17 april 2013 @ 13:57:29 #277
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125395387
quote:
9s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:56 schreef Kreator het volgende:

[..]

ik heb jouw fobo zeker 10 keer bekeken omdat ik dacht... is dat nou die ene Eefje die nog ken van dat en dat... en dan keek ik en dan was je het niet.
Wel jammer want ik ben gek op aquariums..
  Official ESF Kreviewer woensdag 17 april 2013 @ 13:58:18 #278
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125395427
quote:
15s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:57 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wel jammer want ik ben gek op aquariums..
Sarcasm. Because beating the shit out of people is illegal.. ;(.
  woensdag 17 april 2013 @ 13:59:19 #279
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125395470
quote:
9s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

Sarcasm. Because beating the shit out of people is illegal.. ;(.
En toch is het zo.
pi_125395804
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:56 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat is wel enorm gechargeerd hoor, waar lees jij dat precies terug? Anno 2013 heeft een relatie nog steeds tijd nodig om te bestaan, júist in de gedigitaliseerde samenleving. Heeft niks te maken met een invulling van je leven maar met het bestaansrecht van een relatie. Dat staat wmb los van elkaar.
Past iemand niet in het plaatje van hobby's en passies dan heeft de relatie inderdaad geen bestaansrecht. Het is verder maar net hoe je in het leven staat. Zorg je voor je eigen geluk en levensvreugde of heb je daar iemand voor nodig. Samen delen is prima, maar tot op zekere hoogte.
  Official ESF Kreviewer woensdag 17 april 2013 @ 14:08:47 #281
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125395878
quote:
16s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

En toch is het zo.
Ik heb echt een hele mooie, vind ik zelf dan. ;(. Kost wat, maar dan heb je tenminste geen lelijk zwarte juwel.
Maar het is meer dat ik em heb om naar te kijken, dan als hobby. Maar dat lijkt de gemiddelde vrouw niet te boeien. 'wat suf.' 'wat een werk'
Boeit mij dan weer niet, want i'm special.

Neuken?
  woensdag 17 april 2013 @ 14:09:36 #282
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125395921
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Past iemand niet in het plaatje van hobby's en passies dan heeft de relatie inderdaad geen bestaansrecht. Het is verder maar net hoe je in het leven staat. Zorg je voor je eigen geluk en levensvreugde of heb je daar iemand voor nodig. Samen delen is prima, maar tot op zekere hoogte.
Dat is precies wat ik ook zei. Al vind ik de enige belangrijke gedeelde passie muziek, voor de rest kan het prima om andere hobby's te hebben. Juist leuk, zo leer je nog eens wat. En zorgen voor je eigen geluk en levensvreugde is een kunst die je zowel mét als zonder relatie zou moeten kunnen beheersen. Met als belangrijke plus dat je met iemand wat deelt en er voor iemand kunt zijn.
  Official ESF Kreviewer woensdag 17 april 2013 @ 14:10:48 #283
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125395971
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:09 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik ook zei. Al vind ik de enige belangrijke gedeelde passie muziek, voor de rest kan het prima om andere hobby's te hebben. Juist leuk, zo leer je nog eens wat. En zorgen voor je eigen geluk en levensvreugde is een kunst die je zowel mét als zonder relatie zou moeten kunnen beheersen. Met als belangrijke plus dat je met iemand wat deelt en er voor iemand kunt zijn.
Same. Maar dan niet met muziek. Wel met uit eten gaan/eten/bourgondisch zijn.
  woensdag 17 april 2013 @ 14:13:15 #284
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125396067
Vreemd genoeg vind ik gedeelde smaak wat eten betreft ook belangrijker dan muziek...
Maar dat komt misschien omdat ik 4 maanden iemand gedate heb met nagenoeg dezelfde muzieksmaak (tuurlijk zaten er wel enkele uitzonderingen bij, maar heel veel overlapte) en ze wou daardoor elke keer nummers met me opnemen, meespelen etc etc... Verpeste voor mij heel erg de spontaniteit van het proces.... Samen luisteren naar bands ofzo vind ik wat anders :P maar samen muziek maken? nee....
Als ik dat wil, ga ik wel in een band...
Bovendien is muziek voor mij een uitlaatklep die ik gewoon niet met m'n partner kan/wil delen... Maar goed, dat heb ik dan weer over mezelf :)
  woensdag 17 april 2013 @ 14:13:56 #285
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125396094
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:10 schreef Kreator het volgende:

[..]

Same. Maar dan niet met muziek. Wel met uit eten gaan/eten/bourgondisch zijn.
Da's ook een hele fijne ja. Koken O+
Muziek meer omdat ik er veel tijd in steek. Als iemand dat onzin vindt gaat het echt niet werken.
  woensdag 17 april 2013 @ 14:15:08 #286
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125396139
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
Vreemd genoeg vind ik gedeelde smaak wat eten betreft ook belangrijker dan muziek...
Maar dat komt misschien omdat ik 4 maanden iemand gedate heb met nagenoeg dezelfde muzieksmaak (tuurlijk zaten er wel enkele uitzonderingen bij, maar heel veel overlapte) en ze wou daardoor elke keer nummers met me opnemen, meespelen etc etc... Verpeste voor mij heel erg de spontaniteit van het proces.... Samen luisteren naar bands ofzo vind ik wat anders :P maar samen muziek maken? nee....
Bovendien is muziek voor mij een uitlaatklep die ik gewoon niet met m'n partner kan/wil delen... Maar goed, dat heb ik dan weer over mezelf :)
Oeh wat herkenbaar zeg, zat ooit met een ex in dezelfde band. Was geen succes ;) Maar dat hangt volgens mij ook van de persoon af. Muzikanten onder elkaar snappen wel dat je af en toe wilt shinen, geven elkaar wel de ruimte. In mijn ervaring dan.
pi_125396184
quote:
12s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:13 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Da's ook een hele fijn ja.
Muziek meer omdat ik er veel tijd in steek. Als iemand dat onzin vindt gaat het echt niet werken.
Muziek staat ook bij mij op nr.1... Maar ook de smaak van films/series vind ik ook erg belangrijk! Ik heb ooit eens een kostuumdrama moeten uitzitten, ik kon met moeite wakker blijven. ;(
  Official ESF Kreviewer woensdag 17 april 2013 @ 14:17:23 #288
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125396241
quote:
12s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:13 schreef eefje801 het volgende:
Da's ook een hele fijne ja. Koken O+
Relatie gehad met iemand die bijna niks lustte. Wat verschrikkelijk saai was dat. Wilde ook niks proberen.
Relatie gehad met een vegetariër die ook nog eens geen tomaat/paprika/noem het maar op lustte. Ergerlijk. Bedenk dan maar eens een restaurant of een maaltijd.

Nee. Gezellig eten, dat vind ik wel heel belangijk.

Voor de rest hoop ik dat iemand andere hobby's heeft. Is leuk. Tenzij ik er totaal geen klik mee heb en het wel 20 uur per week kost. Of alle spaargeld.
pi_125396256
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
Begin nooit, nooit, nooit, maar dan ook echt NOOIT een band waar 2 bandleden geliefden van elkaar zijn. 9/10 keer is het uiteindelijk dikke ellende!
  woensdag 17 april 2013 @ 14:18:43 #290
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125396308
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Begin nooit, nooit, nooit, maar dan ook echt NOOIT een band waar 2 bandleden geliefden van elkaar zijn. 9/10 keer is het uiteindelijk dikke ellende!
Hij wilde meedoen omdat zijn band stopte. Maar je hebt gelijk..band buiten het liefje houden. Gewoon vooraan staan bij optredens is fijn zat.
pi_125396451
quote:
15s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:18 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hij wilde meedoen omdat zijn band stopte. Maar je hebt gelijk..band buiten het liefje houden. Gewoon vooraan staan bij optredens is fijn zat.
Ach, ik ben een bassist, ik hoef niet zonodig op de voorgrond. :P

Maar naast optredens, is het ook heel ergerlijk om repetities te hebben als meneer en mevrouw een ruzie buiten de band om hebben. ;(
  Official ESF Kreviewer woensdag 17 april 2013 @ 14:22:21 #292
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125396459
Overigens. Vd week iemand tegengekomen waar ik ooit een paar keer toevallig samen patat mee ging eten. (oud collega). Facebook toegevoegd.
Wilde ze meteen weten of ik zin had om binnenkort weer eens een patatje ofzo te doen. Dus ik reageer met 'hier is mijn nummer, ik hoor wel wanneer je trek hebt. ;-) ' (in die strekking).
Geen reactie. :'(.
  woensdag 17 april 2013 @ 14:23:25 #293
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125396515
quote:
15s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

Relatie gehad met iemand die bijna niks lustte. Wat verschrikkelijk saai was dat. Wilde ook niks proberen.
Relatie gehad met een vegetariër die ook nog eens geen tomaat/paprika/noem het maar op lustte. Ergerlijk. Bedenk dan maar eens een restaurant of een maaltijd.

Voor de rest hoop ik dat iemand andere hobby's heeft. Is leuk. Tenzij ik er totaal geen klik mee heb en het wel 20 uur per week kost. Of alle spaargeld.
Inderdaad..van die nitpickers. Je kunt best anders met eten bezig zijn maar er niet van kunnen genieten en het niet op waarde schatten vind ik best een afknapper. Of iemand die de hele tijd alles in caloriën en voedingswaarden indeelt. Als je gewoon verstandig eet hoeft dat helemaal niet.
En koken vind ik echt ontspanning pur sang, heerlijk!

Andere hobby's kan soms juist leuk zijn: Heb al een rock and roller ontmoet, een larper, verscheidene interessante banen, een jager..hou maar op :P Best leuk dat daten :)
  woensdag 17 april 2013 @ 14:24:13 #294
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125396557
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:22 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ach, ik ben een bassist, ik hoef niet zonodig op de voorgrond. :P

Maar naast optredens, is het ook heel ergerlijk om repetities te hebben als meneer en mevrouw een ruzie buiten de band om hebben. ;(
Off topic maar herkenbaar. Of dat twee van de heren om één liefje vechten. Ook zo prettig ;)

Bassisten zijn vaak de meest relaxte bandleden ja.
pi_125396561
quote:

[..]

Mwa, Ik ben wel een ex-limburger, maar mij maakt het niet echt veel uit wat de pot schaft. Zolang het maar geen kappertjes/spruitjes zijn. :P
  woensdag 17 april 2013 @ 14:24:34 #296
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125396575
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:15 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Oeh wat herkenbaar zeg, zat ooit met een ex in dezelfde band. Was geen succes ;) Maar dat hangt volgens mij ook van de persoon af. Muzikanten onder elkaar snappen wel dat je af en toe wilt shinen, geven elkaar wel de ruimte. In mijn ervaring dan.
In dezelfde band zou ik nooit doen :P

Maar ook die vragen als ik weer een nummer had opgenomen waar toevallig een niet zo'n positieve tekst in zat (ja sorry, maar muziek over ellende is vaak gewoon beter :P Johnny Cash enzo _O_ )
Elke keer de vraag: waarom speel je dit? waarom wil je dit opnemen? gaat dit over ons

blablabla ik wil dat (die gevoelens) niet uitdiepen, op het moment heb ik het nodig, waarom? zal vast een goede reden achter zitten, maar daar wil ik niet over nadenken :)
  woensdag 17 april 2013 @ 14:24:52 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125396587
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:22 schreef Kreator het volgende:

Geen reactie. :'(.
Geduld hebben?
  Official ESF Kreviewer woensdag 17 april 2013 @ 14:24:53 #298
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125396588
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:23 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Inderdaad..van die nitpickers. Je kunt best anders met eten bezig zijn maar er niet van kunnen genieten en het niet op waarde schatten vind ik best een afknapper. Of iemand die de hele tijd alles in caloriën en voedingswaarden indeelt. Als je gewoon verstandig eet hoeft dat helemaal niet.
En koken vind ik echt ontspanning pur sang, heerlijk!
"oh bah, heb je nou rijst met noten gekocht? dat lust ik niet." als je net een uur in de keuken hebt gestaan.

:'(.
  Official ESF Kreviewer woensdag 17 april 2013 @ 14:25:22 #299
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125396612
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geduld hebben?
Heb ik niet. Vind het kut.

Groetjes,

Hans T.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 april 2013 @ 14:25:32 #300
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_125396618
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

"oh bah, heb je nou rijst met noten gekocht? dat lust ik niet." als je net een uur in de keuken hebt gestaan.

:'(.
:o :N
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 april 2013 @ 14:26:43 #301
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_125396664
quote:

[..]

ik wil best dingen uitproberen, maar ik kan door allergieën bepaalde dingen niet eten.
ooit een relatie gehad die dat niet accepteerde :N -O- :r
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')