abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125374661
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:15 schreef Andromache het volgende:
je moet er toch niet aan denken dat je aan t-shirts moet ruiken van mannen waar je helemaal niets mee hebt... brrrr.... :X :r
Zo te ruiken heeft deze wel een leuk karakter :')
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:18:03 #177
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_125374676
Ik vind het wel humor. Al zou ik niet meedoen :P
pi_125375038
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:53 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja dat was ook mijn intentie om er voor te gaan. En dat deed ik ook, maarja het moet steeds meer van mijn kant komen. En dat begrijp ik ook wel in haar situatie nu.... Ze heeft gewoon bijna nergens meer zin in, en dat kan ik ook heel goed snappen, al ben ik zelf wel heel anders en dat wringt nu....
Het is echt killing voor een beginnende relatie. Het lukt me momenteel even niet om constant de kar te moeten trekken omdat ik zelf ook in een heel lastig parket zit.

En ja met die vader... Dat heeft er verder niks mee te maken.

Ga donderdag bij haar langs, zal heel moeilijk gesprek worden...... -O-
Oh dat is klote maar het gevoel moet natuurlijk wel goed blijven. Jammer dat het zo loopt voor je, veel sterkte ermee -O-
pi_125375129
Ahhh nee wat naar Habitue :-( Heb je r al een beetje voorbereid of denk je dat het voor haar uit de lucht komt vallen?
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:33:27 #180
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125375924
Zal geen makkelijk besluit geweest zijn, habitue. Succes donderdag :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:36:04 #181
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_125376147
Ik denk overigens dat je een goed besluit neemt Habitue. Jij bent op zoek naar een meisje dat je uit je sleur haalt ipv om samen mee in een sleur te zitten.

Of ze moet dit gaan inzien en willen veranderen. Is maar de vraag of ze dat kan/wil.
pi_125378816
Dank :* Het is echt moeilijk besluit idd, zeker omdat het in het begin zo goed klikte.

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:24 schreef Linguine het volgende:
Heb je r al een beetje voorbereid of denk je dat het voor haar uit de lucht komt vallen?
Er is sinds dit weekend wel heel weinig whatsapp contact. Dus misschien dat ze het al wel een beetje voelt aankomen.

Ik denk wel dat ze echt gaat breken, ik haat dat altijd zo ;(

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:36 schreef mr-green het volgende:

Of ze moet dit gaan inzien en willen veranderen. Is maar de vraag of ze dat kan/wil.
Ik verwacht ook dat ze dat gaat zeggen..... Maar ik verwacht dat er weinig zal veranderen, ik heb er namelijk al een aantal keer subtiel er wat over gezegd, maar daar reageert ze dan niet echt op.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_125379563
Gezien je eigen lastige parket momenteel; hate to say i told you so, habitue. Als enige hier trouwens. Maar succes donderdag. Dat zijn kutgesprekken om te hebben...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_125379597
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef habitue het volgende:

[..]

Het komt er op neer dat ik steeds minder het gevoel heb dat ik echt een toekomst met haar heb. Bepaalde karaktereigenschappen beginnen me steeds meer tegen te staan. Dit kwam nog eens extra naar voren in ons weekendje Antwerpen.

Heeft er denk ik ook wel mee te maken dat we beiden in een nogal hectische periode zitten in ons leven. (zachtjes uitgedrukt)
Het is voor mij nu denk ik ook beter om even single te blijven.
-O- ;( :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:09 schreef Andromache het volgende:
dan

[..]

je vergeet helemaal de feromoonfeesten!
http://www.nu.nl/lifestyl(...)uwe-datingtrend.html
:{ :r

[ Bericht 7% gewijzigd door myxomatosekonijn op 16-04-2013 23:51:10 (Too much information.) ]
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  dinsdag 16 april 2013 @ 23:29:11 #185
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_125379624
Poeh. ik heb Lexa nu door. Je denkt een site te treffen met heel veel single mensen. Maar dat valt vies tegen. Alles wat zich aanmeld kan de profielen bekijken. Die kun je ook benaderen met chatten en berichten. Maar mensen die niet betalen kunnen deze berichten niet lezen en/of iets terug sturen. Dit riekt echt naar oplichting.

Iemand anders betere ervaringen met sites?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_125379899
Zo, dat was wel weer een klassieke date van niks. Soms heb je dan op z'n minst nog een gezellige date gehad, ondanks dat er geen vervolg in zit, maar dit was er echt eentje in de lijn van: blij dat ik weg ben. Andersom gold dat voor haar vast ook wel, maar toch vreemd hoe leuk digitaal contact zich soms blijkt te vertalen in totaal geen klik in het echte leven.
  dinsdag 16 april 2013 @ 23:56:19 #187
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125381028
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:29 schreef Terreros85 het volgende:
Poeh. ik heb Lexa nu door. Je denkt een site te treffen met heel veel single mensen. Maar dat valt vies tegen. Alles wat zich aanmeld kan de profielen bekijken. Die kun je ook benaderen met chatten en berichten. Maar mensen die niet betalen kunnen deze berichten niet lezen en/of iets terug sturen. Dit riekt echt naar oplichting.

Iemand anders betere ervaringen met sites?
:D wat is daar oplichting aan :D

Als je even tijd had genomen om door te lezen wat niet betaalde leden wel en niet kunnen, had je dit op voorhand kunnen weten ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_125381150
Het is toch krom dat jij berichten kan sturen naar iemand die ze niet eens kan lezen? beetje zonde van je moeite.
pi_125381198
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:58 schreef Sannne het volgende:
Het is toch krom dat jij berichten kan sturen naar iemand die ze niet eens kan lezen? beetje zonde van je moeite.
Pepper werkt net zo....

Ook altijd irritant, email ontvangen van RP dat je een bericht hebt, log je in.... Niks :'(
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 17 april 2013 @ 00:03:49 #190
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125381334
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:58 schreef Sannne het volgende:
Niet krom, dat is marketing. Doel is zoveel mogelijk betalende klanten. In dit geval spreken ze de nieuws nieuwsgierigheid van de mens aan in de hoop dat de nieuwsgierigheid wint en ze gaan betalen.

Je kan van te voren lezen dat niet betalende profielen berichten niet kunnen lezen. Je kan zien wie wel / geen betalend lid is. Duidelijk, geen oplichting en niet krom.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_125381383
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niet krom, dat is marketing. Doel is zoveel mogelijk betalende klanten. In dit geval spreken ze de nieuws nieuwsgierigheid van de mens aan in de hoop dat de nieuwsgierigheid wint en ze gaan betalen.

Je kan van te voren lezen dat niet betalende profielen berichten niet kunnen lezen. Je kan zien wie wel / geen betalend lid is. Duidelijk, geen oplichting en niet krom.
Dat snap ik ook nog wel, maar ik vind het wel krom.
pi_125381408
Kloten habitue. Sterkte man! :{

quote:
9s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gezien je eigen lastige parket momenteel; hate to say i told you so, habitue. Als enige hier trouwens. Maar succes donderdag. Dat zijn kutgesprekken om te hebben...
Is niet waar. ;)
  woensdag 17 april 2013 @ 00:06:45 #193
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125381473
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:00 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Pepper werkt net zo....

Ook altijd irritant, email ontvangen van RP dat je een bericht hebt, log je in.... Niks :'(
Dat had ik ook, maar ben er achter wat dat is. Je hebt wel degelijk een bericht gehad maar om een bepaalde reden is het versturende profiel verwijderd. Dan worden alle verzonden berichten ook verwijderd.
  woensdag 17 april 2013 @ 00:08:36 #194
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125381546
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:04 schreef Sannne het volgende:

[..]

Dat snap ik ook nog wel, maar ik vind het wel krom.
Wat vind jij er krom aan dan? Het staat duidijk aangegeven bij de regels wat wel en niet kan als niet betalend lid.
pi_125381586
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat vind jij er krom aan dan? Het staat duidijk aangegeven bij de regels wat wel en niet kan als niet betalend lid.
Maar zo heeft het toch geen zin om niet te betalen?
pi_125381597
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat geef ik net aan. Je steekt moeite in iets wat nutteloos is. Er zijn zoooooooveel niet betalende leden. Als je dit zou weten van te voren (welk lid wel of niet betalend is..) zou het nog te begrijpen zijn maar dit vind ik gewoonweg oneerlijk. En bovendien moet je wel erg goed gaan lezen dit van te voren allemaal te weten. Doe jij dat? Ik niet.
pi_125381653
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:09 schreef Sannne het volgende:

[..]

Dat geef ik net aan. Je steekt moeite in iets wat nutteloos is. Er zijn zoooooooveel niet betalende leden. Als je dit zou weten van te voren (welk lid wel of niet betalend is..) zou het nog te begrijpen zijn maar dit vind ik gewoonweg oneerlijk. En bovendien moet je wel erg goed gaan lezen dit van te voren allemaal te weten. Doe jij dat? Ik niet.
Wat heb je dan aan niet betalende leden als ze je berichten toch niet kunnen lezen?

Is het idee hierachter dat de niet-betalende persoon een email krijgt, nieuwsgierig wordt en vervolgens wel weer gaat betalen?
pi_125381675
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat heb je dan aan niet betalende leden als ze je berichten toch niet kunnen lezen?

Is het idee hierachter dat de niet-betalende persoon een email krijgt, nieuwsgierig wordt en vervolgens wel weer gaat betalen?
Yep, of meer keuze/aanbod, dus aantrekkelijker voor betalende leden. Ga zo maar door..
pi_125381707
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:12 schreef Sannne het volgende:

[..]

Yep, of meer keuze/aanbod, dus aantrekkelijker voor betalende leden. Ga zo maar door..
Doet RP ook hieraan mee met al die 'spookprofielen'?
pi_125381720
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Doet RP ook hieraan mee met al die 'spookprofielen'?
Geen idee.. Ken RP niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')