Ik hetzelfde. Soms zitten er wel leuke tussen, maar die zijn dan 5 weken geleden voor het laatst online geweest (ja, soms cheat ik)quote:Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat scheelt wel. Ik ben er destijds genoeg genoeg tegengekomen. Een enkeling waarvan ik dacht "oh dit is wel oke"
Whuuuut? Why?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:25 schreef habitue het volgende:
Ik denk dat ik het ga afkappen met het "3 condooms in 1 nacht" meisje.
Geen uithoudingsvermogen meerquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Whuuuut? Why?
Laatste dat ik las, was dat alles goed zat. Wat is er gebeurd?
Wat is deze???quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:25 schreef habitue het volgende:
Ik denk dat ik het ga afkappen met het "3 condooms in 1 nacht" meisje.
Ik denk niet dat ik hem prominent op de foto laat zien hoor, maar m'n kop is tenminste recent op die foto.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:35 schreef Andromache het volgende:
een oldtimer doet het volgens mij een stuk beter dan de zoveelste volkswagen golf gti of bmw.
Het komt er op neer dat ik steeds minder het gevoel heb dat ik echt een toekomst met haar heb. Bepaalde karaktereigenschappen beginnen me steeds meer tegen te staan. Dit kwam nog eens extra naar voren in ons weekendje Antwerpen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Whuuuut? Why?
Laatste dat ik las, was dat alles goed zat. Wat is er gebeurd?
Geen happy end aan dit verhaal helaasquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:35 schreef Andromache het volgende:
@habitue: waaaaaarom?je was een van de succesverhalen van de laatste tijd!
Wat ontzettend balen zegquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat ik steeds minder het gevoel heb dat ik echt een toekomst met haar heb. Bepaalde karaktereigenschappen beginnen me steeds meer tegen te staan. Dit kwam nog eens extra naar voren in ons weekendje Antwerpen.
Heeft er denk ik ook wel mee te maken dat we beiden in een nogal hectische periode zitten in ons leven. (zachtjes uitgedrukt)
Het is voor mij nu denk ik ook beter om even single te blijven.
Ja dat was ook mijn intentie om er voor te gaan. En dat deed ik ook, maarja het moet steeds meer van mijn kant komen. En dat begrijp ik ook wel in haar situatie nu.... Ze heeft gewoon bijna nergens meer zin in, en dat kan ik ook heel goed snappen, al ben ik zelf wel heel anders en dat wringt nu....quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat ontzettend balen zeg
Hoe slecht zijn die karaktereigenschappen dan wel niet?
Paar weken geleden wilde je er nog voor gaan met haar, ondanks de hectiek. En dat gedoe met haar vader...
hehe, ik heb echt 0,0 zin in daten momenteelquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:55 schreef SilentChaos het volgende:
Balen man
Gelukkig is er ook positief nieuws
Logischquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:57 schreef habitue het volgende:
[..]
hehe, ik heb echt 0,0 zin in daten momenteel
Dates met jurkjesquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:55 schreef SilentChaos het volgende:
Balen man
Ik?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:59 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Dates met jurkjes![]()
Heb jij nog wat op de planning staan?
je vergeet helemaal de feromoonfeesten!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:55 schreef SilentChaos het volgende:
Balen man
Gátver!quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:09 schreef Andromache het volgende:
dan
[..]
je vergeet helemaal de feromoonfeesten!
http://www.nu.nl/lifestyl(...)uwe-datingtrend.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |