Waarom geldt datzelfde niet voor drugsgebruik?quote:Op maandag 15 april 2013 17:43 schreef Spezza19 het volgende:
Religie zal afhangen van in welke mate zij er mee bezig is..
Waarom komt ze eik niet bij jou?quote:Op maandag 15 april 2013 17:54 schreef barocci het volgende:
Overigens staat bij mij morgen weer een reisje Antwerpen op de planning, de vijfde keer alweer dat ik naar Antwerpen afreisHopelijk werkt het weer ook een beetje mee, kunnen we lekker gaan terrassen
Omdat ik daar gewoon niet op zit te wachten...quote:Op maandag 15 april 2013 17:55 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom geldt datzelfde niet voor drugsgebruik?
In de VS vooral een rechtse aangelegenheidquote:
Natuurlijk moet je het vooral allebei zelf weten en als iemand dat vindt, dan moeten ze dat vooral doen. Maar in relaties wil je enthousiasme over dingen graag delen en als je ergens van overtuigd bent, dan wil je dat uitdragen.quote:Op maandag 15 april 2013 17:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bidden voor het eten doe ik alleen bij m'n ouders en één van m'n vriendinnen, omdat zij het doen en ik dan heel makkelijk teruggrijp naar vroeger. En lange spijkerrokken...
Mijn toekomstige vriend hoeft het niet met me eens te zijn, als hij me maar vrij laat. Hij hoeft niet meeEn een discussie erover is op z'n tijd ook wel verhelderend.
Sowieso ben ik niet evangeliserend van aard, het is iets voor mij en daar zadel ik een ander niet mee op. Leven en laten leven.
Zolang je er samen zo in staat zou ik er zelfs met jou nog wel uitkomen denk ik
Vind het eigenlijk wel prima zo, Antwerpen is een leuke stad waar veel te doen is en prima bereisbaar voor mijquote:
Ik had hetzelfde met mijn ex waar ik 7 jaar mee heb gehad. Maar dat ging gewoon goed hoor. Je kunt toch discussies hebben over bepaalde onderwerpen waar je het niet met elkaar eens bent en de ander hoeft te overtuigen. Je kan het toch ook niet overal met elkaar over eens zijn . Zeker omdat religie/filosofie iets is waarbij er niemand is die de waarheid in pacht heeft.quote:Op maandag 15 april 2013 18:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je het vooral allebei zelf weten en als iemand dat vindt, dan moeten ze dat vooral doen. Maar in relaties wil je enthousiasme over dingen graag delen en als je ergens van overtuigd bent, dan wil je dat uitdragen.
Ik raak waanzinnig enthousiast als het over astronomie gaat, of wetenschapsfilosofie. Ik weet dat ik het heel moeilijk vind om dat te delen met iemand die mijn fundamentele overtuigingen niet deelt, zeker omdat ik ze zelf wel graag uitdraag richting een partner. Een beetje op dezelfde manier als dat je een partner zou hebben die het allemaal niet zou snappen. Falling on deaf ears enzo.
Dus zelf weten moet men het vooral, maar ik heb wel de behoefte om dingen te kunnen delen. Op den duur gaat het toch wel botsen met iemand die je in je waarde laat, maar het niet met je eens is.
Nee, je hoeft het niet overal met elkaar over eens te zijn, maar zelf vind ik het erg prettig als iemand mijn levensovertuiging deelt. Het definieert voor mij heel erg wie ik ben en wat ik doe. Iemand die daar niets in ziet, of daar zelf niet van overtuigd is past gewoon niet.quote:Op maandag 15 april 2013 18:06 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde met mijn ex waar ik 7 jaar mee heb gehad. Maar dat ging gewoon goed hoor. Je kunt toch discussies hebben over bepaalde onderwerpen waar je het niet met elkaar eens bent. Je kan het toch ook niet overal met elkaar over eens zijn. Zeker omdat religie/filosofie iets is waarbij er niemand is die de waarheid in pacht heeft.
Help me herinneren dat ik tussen 10 en 21 juni niet naar de kerk gaquote:Op maandag 15 april 2013 18:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In de VS vooral een rechtse aangelegenheid
Hier kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik zou het ontzettend jammer vinden als zoiets een potentiële relatie in de weg zou staan, maar het kunnen delen van en overeenstemming vinden over "jouw" waarheid is natuurlijk ook belangrijk in een relatie. Als jouw visie haaks staat op die van je partner, is dat op z'n minst heel moeilijk in een relatie, zo niet een breekpunt.quote:Op maandag 15 april 2013 18:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, je hoeft het niet overal met elkaar over eens te zijn, maar zelf vind ik het erg prettig als iemand mijn levensovertuiging deelt. Het definieert voor mij heel erg wie ik ben en wat ik doe. Iemand die daar niets in ziet, of daar zelf niet van overtuigd is past gewoon niet.
Voor mij draait het wel om waarheidsvinding. Iemand die haar leven deels laat bepalen door een wezen, gebaseerd op principes die door de wetenschap al telkenmale achterhaald zijn hecht wat mij betreft niet genoeg waarde aan wat dan wel de waarheid zou zijn en legt zich te snel neer bij opvattingen die niet rijmen met wat er om iemand heen gebeurt.
Nogmaals, dat moet ieder voor zich weten, maar ik voel me niet prettig wanneer ik al mijn zielenroerselen moet delen met iemand die het met een aantal opvattingen pertinent oneens is.
Kan me er wel in vinden hoe je het nu verwoord. Ik vind het zelf minder belangrijk wat iemands levensovertuiging is. Met de nadruk op minderquote:Op maandag 15 april 2013 18:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, je hoeft het niet overal met elkaar over eens te zijn, maar zelf vind ik het erg prettig als iemand mijn levensovertuiging deelt. Het definieert voor mij heel erg wie ik ben en wat ik doe. Iemand die daar niets in ziet, of daar zelf niet van overtuigd is past gewoon niet.
Voor mij draait het wel om waarheidsvinding. Iemand die haar leven deels laat bepalen door een wezen, gebaseerd op principes die door de wetenschap al telkenmale achterhaald zijn hecht wat mij betreft niet genoeg waarde aan wat dan wel de waarheid zou zijn en legt zich te snel neer bij opvattingen die niet rijmen met wat er om iemand heen gebeurt.
Nogmaals, dat moet ieder voor zich weten, maar ik voel me niet prettig wanneer ik al mijn zielenroerselen moet delen met iemand die het met een aantal opvattingen pertinent oneens is.
Ik kan hier hele leuke discussies over voeren maar dat doe ik wel verder via dmquote:Op maandag 15 april 2013 20:42 schreef freshy98 het volgende:
eefje801, iets in perspectief zien is prima, maar dan graag wel onderbouwd met feiten.
En dat kan niet in het geloof, want daar is het geloof immers niet op gebaseerd.
Paiq is inderdaad een erg leuke site en je merkt dat mannen niet kunnen spammen, dat zorgt ervoor dat de dames ook meer open staan voor contact.quote:Op maandag 15 april 2013 20:50 schreef Kreator het volgende:
Paiq is trouwens mijn favoriet. Rest vd sites weinig reactie. Hier is het prettig dat mannen niet kunnen spammen. Dat je geen foto's ziet vind ik wel jammer.
Heb wel paar leuke gesprekken gehad, al blijft het standaard riedeltjes.
No shit, Sherlock.quote:Op maandag 15 april 2013 21:06 schreef barocci het volgende:
En voor die leuke gesprekken moet je zelf ook wel wat moeite doen ook natuurlijk
Het is toch echt waarquote:
Mja. Ben gelukkig nog niet 1 echt lelijke tegengekomen. Op andere site wel. Daar slaap ik nog steeds slecht door.quote:Op maandag 15 april 2013 21:32 schreef Cue_ het volgende:
Snap het principe van de foto los moeten praten, van paiq wel.. Maar vind het kanp irritant en tijdrovend
Dat scheelt wel. Ik ben er destijds genoeg genoeg tegengekomen. Een enkeling waarvan ik dacht "oh dit is wel oke"quote:Op maandag 15 april 2013 21:44 schreef Kreator het volgende:
Mja. Ben gelukkig nog niet 1 echt lelijke tegengekomen. Op andere site wel. Daar slaap ik nog steeds slecht door.
Waarom zou je je daar zorgen over maken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:40 schreef Andromache het volgende:
En toch... en toch... ik blijf me een beetje zorgen maken als ik op E-matching nou definitief alle matchmails uitzet (profiel was toch nog niet verwijderd, blijkbaar?) en de meeste nieuwe inschrijvingen van mannen toch ergens rond 28, 29 zijn....
Anyway. Kroeghosselen. Zaterdag ga ik er weer voor.
Volgens mij kan je dan beter een man van begin of midden dertig zoeken...quote:Op dinsdag 16 april 2013 07:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omdat de volgende maar zo de vader van haar kind zou kunnen zijn
Mijn vorige date, die lesbisch bleek te zijn, wilde ook alleen maar een vent zodat ze kon werpen. Ik snap dat wel...quote:Op dinsdag 16 april 2013 07:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omdat de volgende maar zo de vader van haar kind zou kunnen zijn
En wel relaxed blijven he.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:40 schreef Andromache het volgende:
Anyway. Kroeghosselen. Zaterdag ga ik er weer voor.
Preciesquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:07 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En wel relaxed blijven he.Niet met oorlogskleuren naar binnen stormen en termen gaan gebruiken als ´target in sight, do not shoot I need him alive'.
quote:Reageer niet als je geen humor ziet in het volgende:
Ik houd van puzzelen, misschien ben jij wel m'n laatste stukje
Die zal niet veel reacties krijgen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
OMGeentje op Lexa
[..]
Ik snap hem wel (duh), maar de wanhoop straalt er vanaf
Ach, misschien probeert ze de spot te drijven met mensen die echt zo praten. Weet jij veel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
OMGeentje op Lexa
[..]
Ik snap hem wel (duh), maar de wanhoop straalt er vanaf
Ja zo vatte ik het ook op inderdaad.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:38 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ach, misschien probeert ze de spot te drijven met mensen die echt zo praten. Weet jij veel.
Dat is wel positief gedacht.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:38 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ach, misschien probeert ze de spot te drijven met mensen die echt zo praten. Weet jij veel.
Ja zo vat ik 'm ook op. Niemand gebruikt die vandaag de dag toch nog op een serieuze manier?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:38 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Altijd positief blijven denken he!quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
Als dat waar is heb ik idd geen humor
Damn!
Andere sportschool zoekenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens "sportschoolmeisje" die op Paiq tegenkwam zie ik nu ook voorbij komen op Lexa
Volgens mij is ze op zoek
Helaas zit ze niet meer bij mij op de sportschool en is ze ook niet erg spraakzaam via Paiq...
Dit geeft SC moedquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:16 schreef Cue_ het volgende:
Resultaat van 1 dag.
Paar interesseberichten van niet interessante lui
1 leek oke, nr gekregen, maar foto's erna waren niets en begon al snel over dat ie een tietenman was
Ik nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
Dit geeft SC moed
Slechte concurrentie, daar hou ik van![]()
Zou leuk zijn jaquote:Vanavond ga ik foto's maken voor m'n vaders band, dus misschien willen ze ook wel een paar fatsoenlijke voor mij nemen, heb ik tenminste eindelijk wat recente foto's van mezelf
Gewoon een slechte foto nemen. Kan het alleen maar beter wordenquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik niet
[..]
Zou leuk zijn ja
Dat was wel iets wat ik moeilijk vond, een goede foto vinden
Ik hetzelfde. Soms zitten er wel leuke tussen, maar die zijn dan 5 weken geleden voor het laatst online geweest (ja, soms cheat ik)quote:Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat scheelt wel. Ik ben er destijds genoeg genoeg tegengekomen. Een enkeling waarvan ik dacht "oh dit is wel oke"
Whuuuut? Why?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:25 schreef habitue het volgende:
Ik denk dat ik het ga afkappen met het "3 condooms in 1 nacht" meisje.
Geen uithoudingsvermogen meerquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Whuuuut? Why?
Laatste dat ik las, was dat alles goed zat. Wat is er gebeurd?
Wat is deze???quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:25 schreef habitue het volgende:
Ik denk dat ik het ga afkappen met het "3 condooms in 1 nacht" meisje.
Ik denk niet dat ik hem prominent op de foto laat zien hoor, maar m'n kop is tenminste recent op die foto.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:35 schreef Andromache het volgende:
een oldtimer doet het volgens mij een stuk beter dan de zoveelste volkswagen golf gti of bmw.
Het komt er op neer dat ik steeds minder het gevoel heb dat ik echt een toekomst met haar heb. Bepaalde karaktereigenschappen beginnen me steeds meer tegen te staan. Dit kwam nog eens extra naar voren in ons weekendje Antwerpen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Whuuuut? Why?
Laatste dat ik las, was dat alles goed zat. Wat is er gebeurd?
Geen happy end aan dit verhaal helaasquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:35 schreef Andromache het volgende:
@habitue: waaaaaarom?je was een van de succesverhalen van de laatste tijd!
Wat ontzettend balen zegquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat ik steeds minder het gevoel heb dat ik echt een toekomst met haar heb. Bepaalde karaktereigenschappen beginnen me steeds meer tegen te staan. Dit kwam nog eens extra naar voren in ons weekendje Antwerpen.
Heeft er denk ik ook wel mee te maken dat we beiden in een nogal hectische periode zitten in ons leven. (zachtjes uitgedrukt)
Het is voor mij nu denk ik ook beter om even single te blijven.
Ja dat was ook mijn intentie om er voor te gaan. En dat deed ik ook, maarja het moet steeds meer van mijn kant komen. En dat begrijp ik ook wel in haar situatie nu.... Ze heeft gewoon bijna nergens meer zin in, en dat kan ik ook heel goed snappen, al ben ik zelf wel heel anders en dat wringt nu....quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat ontzettend balen zeg
Hoe slecht zijn die karaktereigenschappen dan wel niet?
Paar weken geleden wilde je er nog voor gaan met haar, ondanks de hectiek. En dat gedoe met haar vader...
hehe, ik heb echt 0,0 zin in daten momenteelquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:55 schreef SilentChaos het volgende:
Balen man
Gelukkig is er ook positief nieuws
Logischquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:57 schreef habitue het volgende:
[..]
hehe, ik heb echt 0,0 zin in daten momenteel
Dates met jurkjesquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:55 schreef SilentChaos het volgende:
Balen man
Ik?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:59 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Dates met jurkjes![]()
Heb jij nog wat op de planning staan?
je vergeet helemaal de feromoonfeesten!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:55 schreef SilentChaos het volgende:
Balen man
Gátver!quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:09 schreef Andromache het volgende:
dan
[..]
je vergeet helemaal de feromoonfeesten!
http://www.nu.nl/lifestyl(...)uwe-datingtrend.html
Zo te ruiken heeft deze wel een leuk karakterquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:15 schreef Andromache het volgende:
je moet er toch niet aan denken dat je aan t-shirts moet ruiken van mannen waar je helemaal niets mee hebt... brrrr....![]()
Oh dat is klote maar het gevoel moet natuurlijk wel goed blijven. Jammer dat het zo loopt voor je, veel sterkte ermeequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn intentie om er voor te gaan. En dat deed ik ook, maarja het moet steeds meer van mijn kant komen. En dat begrijp ik ook wel in haar situatie nu.... Ze heeft gewoon bijna nergens meer zin in, en dat kan ik ook heel goed snappen, al ben ik zelf wel heel anders en dat wringt nu....
Het is echt killing voor een beginnende relatie. Het lukt me momenteel even niet om constant de kar te moeten trekken omdat ik zelf ook in een heel lastig parket zit.
En ja met die vader... Dat heeft er verder niks mee te maken.
Ga donderdag bij haar langs, zal heel moeilijk gesprek worden......
Er is sinds dit weekend wel heel weinig whatsapp contact. Dus misschien dat ze het al wel een beetje voelt aankomen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:24 schreef Linguine het volgende:
Heb je r al een beetje voorbereid of denk je dat het voor haar uit de lucht komt vallen?
Ik verwacht ook dat ze dat gaat zeggen..... Maar ik verwacht dat er weinig zal veranderen, ik heb er namelijk al een aantal keer subtiel er wat over gezegd, maar daar reageert ze dan niet echt op.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:36 schreef mr-green het volgende:
Of ze moet dit gaan inzien en willen veranderen. Is maar de vraag of ze dat kan/wil.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat ik steeds minder het gevoel heb dat ik echt een toekomst met haar heb. Bepaalde karaktereigenschappen beginnen me steeds meer tegen te staan. Dit kwam nog eens extra naar voren in ons weekendje Antwerpen.
Heeft er denk ik ook wel mee te maken dat we beiden in een nogal hectische periode zitten in ons leven. (zachtjes uitgedrukt)
Het is voor mij nu denk ik ook beter om even single te blijven.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:09 schreef Andromache het volgende:
dan
[..]
je vergeet helemaal de feromoonfeesten!
http://www.nu.nl/lifestyl(...)uwe-datingtrend.html
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:29 schreef Terreros85 het volgende:
Poeh. ik heb Lexa nu door. Je denkt een site te treffen met heel veel single mensen. Maar dat valt vies tegen. Alles wat zich aanmeld kan de profielen bekijken. Die kun je ook benaderen met chatten en berichten. Maar mensen die niet betalen kunnen deze berichten niet lezen en/of iets terug sturen. Dit riekt echt naar oplichting.
Iemand anders betere ervaringen met sites?
Pepper werkt net zo....quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:58 schreef Sannne het volgende:
Het is toch krom dat jij berichten kan sturen naar iemand die ze niet eens kan lezen? beetje zonde van je moeite.
Niet krom, dat is marketing. Doel is zoveel mogelijk betalende klanten. In dit geval spreken ze de nieuws nieuwsgierigheid van de mens aan in de hoop dat de nieuwsgierigheid wint en ze gaan betalen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:58 schreef Sannne het volgende:
Het is toch krom dat jij berichten kan sturen naar iemand die ze niet eens kan lezen? beetje zonde van je moeite.
Dat snap ik ook nog wel, maar ik vind het wel krom.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet krom, dat is marketing. Doel is zoveel mogelijk betalende klanten. In dit geval spreken ze de nieuws nieuwsgierigheid van de mens aan in de hoop dat de nieuwsgierigheid wint en ze gaan betalen.
Je kan van te voren lezen dat niet betalende profielen berichten niet kunnen lezen. Je kan zien wie wel / geen betalend lid is. Duidelijk, geen oplichting en niet krom.
Is niet waar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gezien je eigen lastige parket momenteel; hate to say i told you so, habitue. Als enige hier trouwens. Maar succes donderdag. Dat zijn kutgesprekken om te hebben...
Dat had ik ook, maar ben er achter wat dat is. Je hebt wel degelijk een bericht gehad maar om een bepaalde reden is het versturende profiel verwijderd. Dan worden alle verzonden berichten ook verwijderd.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pepper werkt net zo....
Ook altijd irritant, email ontvangen van RP dat je een bericht hebt, log je in.... Niks
Wat vind jij er krom aan dan? Het staat duidijk aangegeven bij de regels wat wel en niet kan als niet betalend lid.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:04 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nog wel, maar ik vind het wel krom.
Maar zo heeft het toch geen zin om niet te betalen?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat vind jij er krom aan dan? Het staat duidijk aangegeven bij de regels wat wel en niet kan als niet betalend lid.
Dat geef ik net aan. Je steekt moeite in iets wat nutteloos is. Er zijn zoooooooveel niet betalende leden. Als je dit zou weten van te voren (welk lid wel of niet betalend is..) zou het nog te begrijpen zijn maar dit vind ik gewoonweg oneerlijk. En bovendien moet je wel erg goed gaan lezen dit van te voren allemaal te weten. Doe jij dat? Ik niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat vind jij er krom aan dan? Het staat duidijk aangegeven bij de regels wat wel en niet kan als niet betalend lid.
Wat heb je dan aan niet betalende leden als ze je berichten toch niet kunnen lezen?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:09 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dat geef ik net aan. Je steekt moeite in iets wat nutteloos is. Er zijn zoooooooveel niet betalende leden. Als je dit zou weten van te voren (welk lid wel of niet betalend is..) zou het nog te begrijpen zijn maar dit vind ik gewoonweg oneerlijk. En bovendien moet je wel erg goed gaan lezen dit van te voren allemaal te weten. Doe jij dat? Ik niet.
Yep, of meer keuze/aanbod, dus aantrekkelijker voor betalende leden. Ga zo maar door..quote:Op woensdag 17 april 2013 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan niet betalende leden als ze je berichten toch niet kunnen lezen?
Is het idee hierachter dat de niet-betalende persoon een email krijgt, nieuwsgierig wordt en vervolgens wel weer gaat betalen?
Doet RP ook hieraan mee met al die 'spookprofielen'?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:12 schreef Sannne het volgende:
[..]
Yep, of meer keuze/aanbod, dus aantrekkelijker voor betalende leden. Ga zo maar door..
Geen idee.. Ken RP niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doet RP ook hieraan mee met al die 'spookprofielen'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |