abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125317480
Overigens staat bij mij morgen weer een reisje Antwerpen op de planning, de vijfde keer alweer dat ik naar Antwerpen afreis :) Hopelijk werkt het weer ook een beetje mee, kunnen we lekker gaan terrassen ^O^
pi_125317517
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:43 schreef Spezza19 het volgende:

Religie zal afhangen van in welke mate zij er mee bezig is..
Waarom geldt datzelfde niet voor drugsgebruik?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Official ESF Kreviewer maandag 15 april 2013 @ 17:56:49 #103
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125317552
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:54 schreef barocci het volgende:
Overigens staat bij mij morgen weer een reisje Antwerpen op de planning, de vijfde keer alweer dat ik naar Antwerpen afreis :) Hopelijk werkt het weer ook een beetje mee, kunnen we lekker gaan terrassen ^O^
Waarom komt ze eik niet bij jou?
pi_125317560
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:55 schreef habitue het volgende:

[..]

Waarom geldt datzelfde niet voor drugsgebruik?
Omdat ik daar gewoon niet op zit te wachten...
Dit account is niet meer in gebruik.
  maandag 15 april 2013 @ 18:00:26 #105
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125317684
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2013 17:40 schreef Yuki het volgende:
De kerk, is dat ook een linkse hobby? ;(
In de VS vooral een rechtse aangelegenheid :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_125317687
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 17:15 schreef Yuki het volgende:

[..]

Bidden voor het eten doe ik alleen bij m'n ouders en één van m'n vriendinnen, omdat zij het doen en ik dan heel makkelijk teruggrijp naar vroeger. En lange spijkerrokken... :r

Mijn toekomstige vriend hoeft het niet met me eens te zijn, als hij me maar vrij laat. Hij hoeft niet mee :D En een discussie erover is op z'n tijd ook wel verhelderend.
Sowieso ben ik niet evangeliserend van aard, het is iets voor mij en daar zadel ik een ander niet mee op. Leven en laten leven.

Zolang je er samen zo in staat zou ik er zelfs met jou nog wel uitkomen denk ik ;)
Natuurlijk moet je het vooral allebei zelf weten en als iemand dat vindt, dan moeten ze dat vooral doen. Maar in relaties wil je enthousiasme over dingen graag delen en als je ergens van overtuigd bent, dan wil je dat uitdragen.

Ik raak waanzinnig enthousiast als het over astronomie gaat, of wetenschapsfilosofie. Ik weet dat ik het heel moeilijk vind om dat te delen met iemand die mijn fundamentele overtuigingen niet deelt, zeker omdat ik ze zelf wel graag uitdraag richting een partner. Een beetje op dezelfde manier als dat je een partner zou hebben die het allemaal niet zou snappen. Falling on deaf ears enzo.

Dus zelf weten moet men het vooral, maar ik heb wel de behoefte om dingen te kunnen delen. Op den duur gaat het toch wel botsen met iemand die je in je waarde laat, maar het niet met je eens is.
pi_125317730
quote:
5s.gif Op maandag 15 april 2013 17:56 schreef Kreator het volgende:

[..]

Waarom komt ze eik niet bij jou?
Vind het eigenlijk wel prima zo, Antwerpen is een leuke stad waar veel te doen is en prima bereisbaar voor mij :) Ben er verder eigenlijk niet echt heel bewust mee bezig geweest.

En ze zit er trouwens ook op kot, ook wel een leuk voordeel :9
pi_125317834
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je het vooral allebei zelf weten en als iemand dat vindt, dan moeten ze dat vooral doen. Maar in relaties wil je enthousiasme over dingen graag delen en als je ergens van overtuigd bent, dan wil je dat uitdragen.

Ik raak waanzinnig enthousiast als het over astronomie gaat, of wetenschapsfilosofie. Ik weet dat ik het heel moeilijk vind om dat te delen met iemand die mijn fundamentele overtuigingen niet deelt, zeker omdat ik ze zelf wel graag uitdraag richting een partner. Een beetje op dezelfde manier als dat je een partner zou hebben die het allemaal niet zou snappen. Falling on deaf ears enzo.

Dus zelf weten moet men het vooral, maar ik heb wel de behoefte om dingen te kunnen delen. Op den duur gaat het toch wel botsen met iemand die je in je waarde laat, maar het niet met je eens is.
Ik had hetzelfde met mijn ex waar ik 7 jaar mee heb gehad. Maar dat ging gewoon goed hoor. Je kunt toch discussies hebben over bepaalde onderwerpen waar je het niet met elkaar eens bent en de ander hoeft te overtuigen. Je kan het toch ook niet overal met elkaar over eens zijn . Zeker omdat religie/filosofie iets is waarbij er niemand is die de waarheid in pacht heeft.
pi_125318056
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:06 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde met mijn ex waar ik 7 jaar mee heb gehad. Maar dat ging gewoon goed hoor. Je kunt toch discussies hebben over bepaalde onderwerpen waar je het niet met elkaar eens bent. Je kan het toch ook niet overal met elkaar over eens zijn. Zeker omdat religie/filosofie iets is waarbij er niemand is die de waarheid in pacht heeft.
Nee, je hoeft het niet overal met elkaar over eens te zijn, maar zelf vind ik het erg prettig als iemand mijn levensovertuiging deelt. Het definieert voor mij heel erg wie ik ben en wat ik doe. Iemand die daar niets in ziet, of daar zelf niet van overtuigd is past gewoon niet.

Voor mij draait het wel om waarheidsvinding. Iemand die haar leven deels laat bepalen door een wezen, gebaseerd op principes die door de wetenschap al telkenmale achterhaald zijn hecht wat mij betreft niet genoeg waarde aan wat dan wel de waarheid zou zijn en legt zich te snel neer bij opvattingen die niet rijmen met wat er om iemand heen gebeurt.

Nogmaals, dat moet ieder voor zich weten, maar ik voel me niet prettig wanneer ik al mijn zielenroerselen moet delen met iemand die het met een aantal opvattingen pertinent oneens is.
  maandag 15 april 2013 @ 18:21:21 #110
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125318339
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 18:00 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

In de VS vooral een rechtse aangelegenheid :P
Help me herinneren dat ik tussen 10 en 21 juni niet naar de kerk ga :+
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 15 april 2013 @ 18:25:41 #111
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125318502
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, je hoeft het niet overal met elkaar over eens te zijn, maar zelf vind ik het erg prettig als iemand mijn levensovertuiging deelt. Het definieert voor mij heel erg wie ik ben en wat ik doe. Iemand die daar niets in ziet, of daar zelf niet van overtuigd is past gewoon niet.

Voor mij draait het wel om waarheidsvinding. Iemand die haar leven deels laat bepalen door een wezen, gebaseerd op principes die door de wetenschap al telkenmale achterhaald zijn hecht wat mij betreft niet genoeg waarde aan wat dan wel de waarheid zou zijn en legt zich te snel neer bij opvattingen die niet rijmen met wat er om iemand heen gebeurt.

Nogmaals, dat moet ieder voor zich weten, maar ik voel me niet prettig wanneer ik al mijn zielenroerselen moet delen met iemand die het met een aantal opvattingen pertinent oneens is.
Hier kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik zou het ontzettend jammer vinden als zoiets een potentiële relatie in de weg zou staan, maar het kunnen delen van en overeenstemming vinden over "jouw" waarheid is natuurlijk ook belangrijk in een relatie. Als jouw visie haaks staat op die van je partner, is dat op z'n minst heel moeilijk in een relatie, zo niet een breekpunt.
pi_125318621
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Kan me er wel in vinden hoe je het nu verwoord. Ik vind het zelf minder belangrijk wat iemands levensovertuiging is. Met de nadruk op minder :P
  maandag 15 april 2013 @ 18:39:22 #113
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125319026
Ik vind die wrijving als je van mening verschilt juist ook soms van toegevoegde waarde in een relatie met iemand, kan ook in vriendschappen zijn. Zolang je maar niet op de mening of opvattingen van de ander neerkijkt kan dat best goed gaan. Als je bijvoorbeeld gewend bent zaken op een wetenschappelijke manier te benaderen is het best wel eens leuk om het in een ander perspectief te bekijken. Dat wil niet zeggen dat je alles maar opzij moet gooien maar het kan soms ook tot interessante inzichten leiden.

Waarden vind ik persoonlijk belangrijker. In vriendschappen kan ik prima leven met mensen die daar wat anders in zijn maar in een relatie zou ik niet kunnen leven met iemand die er niet ongeveer dezelfde (menselijke) waarden op na houdt. En dat hangt niet af van levensovertuiging, mijns inziens.
  maandag 15 april 2013 @ 20:18:07 #114
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125324024
Ook hier komt het vooral weer neer op begrip hebben voor elkaar, elkaar waarderen en openstaan voor een andere mening.

En ook weer 'te' is zelden goed. Verschil je te veel dan kan het opbreken, lijk je teveel op elkaar,d an heeft ook zijn nadelen.

:)
pi_125325277
eefje801, iets in perspectief zien is prima, maar dan graag wel onderbouwd met feiten.
En dat kan niet in het geloof, want daar is het geloof immers niet op gebaseerd.
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  Official ESF Kreviewer maandag 15 april 2013 @ 20:50:40 #116
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125325760
Paiq is trouwens mijn favoriet. Rest vd sites weinig reactie. Hier is het prettig dat mannen niet kunnen spammen. Dat je geen foto's ziet vind ik wel jammer.
Heb wel paar leuke gesprekken gehad, al blijft het standaard riedeltjes.
  maandag 15 april 2013 @ 21:04:37 #117
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125326721
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:42 schreef freshy98 het volgende:
eefje801, iets in perspectief zien is prima, maar dan graag wel onderbouwd met feiten.
En dat kan niet in het geloof, want daar is het geloof immers niet op gebaseerd.
Ik kan hier hele leuke discussies over voeren maar dat doe ik wel verder via dm ;)

In ander nieuws, mijn dategebeuren staat wat stil. Beetje scharrelen nog en een oude date waarvan ik de intenties niet duidelijk krijg. Dat schiet ook niet op :P Ik ga me eens bezinnen op een hernieuwd profiel met een nieuwe foto, genoeg tips hier altijd daarvoor.
pi_125326865
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:50 schreef Kreator het volgende:
Paiq is trouwens mijn favoriet. Rest vd sites weinig reactie. Hier is het prettig dat mannen niet kunnen spammen. Dat je geen foto's ziet vind ik wel jammer.
Heb wel paar leuke gesprekken gehad, al blijft het standaard riedeltjes.
Paiq is inderdaad een erg leuke site en je merkt dat mannen niet kunnen spammen, dat zorgt ervoor dat de dames ook meer open staan voor contact.

En voor die leuke gesprekken moet je zelf ook wel wat moeite doen ook natuurlijk ;)
  Official ESF Kreviewer maandag 15 april 2013 @ 21:11:52 #119
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125327154
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:06 schreef barocci het volgende:

En voor die leuke gesprekken moet je zelf ook wel wat moeite doen ook natuurlijk ;)
No shit, Sherlock.
pi_125327461
quote:
3s.gif Op maandag 15 april 2013 21:11 schreef Kreator het volgende:

[..]

No shit, Sherlock.
Het is toch echt waar :P Al heeft dat lang niet iedereen even goed begrepen die daar op die site zit. Maar goed, die kan je zo weer uit de contactenlijst gooien.

Hebben jullie trouwens een uitgebreide contactlijst op paiq? Ik hou het wel goed bij dus saaie contacten en waar ik al even geen contact meer mee heb gehad gooi ik eruit. Heb er nu 6 in de lijst staan, niet veel maar het wordt regelmatig ververst.
  maandag 15 april 2013 @ 21:32:04 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125328531
Snap het principe van de foto los moeten praten, van paiq wel.. Maar vind het kanp irritant en tijdrovend
  Official ESF Kreviewer maandag 15 april 2013 @ 21:43:56 #122
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125329322
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:17 schreef barocci het volgende:

[..]

Het is toch echt waar :P
JA! NO SHIT.
  Official ESF Kreviewer maandag 15 april 2013 @ 21:44:58 #123
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125329391
quote:
13s.gif Op maandag 15 april 2013 21:32 schreef Cue_ het volgende:
Snap het principe van de foto los moeten praten, van paiq wel.. Maar vind het kanp irritant en tijdrovend
Mja. Ben gelukkig nog niet 1 echt lelijke tegengekomen. Op andere site wel. Daar slaap ik nog steeds slecht door.
pi_125329492
quote:
13s.gif Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef Kreator het volgende:

[..]

JA! NO SHIT.
Wat fijn dat wij het eens zijn met elkaar O+
  maandag 15 april 2013 @ 21:47:26 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125329569
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2013 21:44 schreef Kreator het volgende:
Mja. Ben gelukkig nog niet 1 echt lelijke tegengekomen. Op andere site wel. Daar slaap ik nog steeds slecht door.
Dat scheelt wel. Ik ben er destijds genoeg genoeg tegengekomen. Een enkeling waarvan ik dacht "oh dit is wel oke"
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:40:03 #126
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_125339559
En toch... en toch... ik blijf me een beetje zorgen maken als ik op E-matching nou definitief alle matchmails uitzet (profiel was toch nog niet verwijderd, blijkbaar?) en de meeste nieuwe inschrijvingen van mannen toch ergens rond 28, 29 zijn....

Anyway. Kroeghosselen. Zaterdag ga ik er weer voor. :Y
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Official ESF Kreviewer dinsdag 16 april 2013 @ 07:41:55 #127
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125342199
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:40 schreef Andromache het volgende:
En toch... en toch... ik blijf me een beetje zorgen maken als ik op E-matching nou definitief alle matchmails uitzet (profiel was toch nog niet verwijderd, blijkbaar?) en de meeste nieuwe inschrijvingen van mannen toch ergens rond 28, 29 zijn....

Waarom zou je je daar zorgen over maken?
pi_125342212
Omdat de volgende maar zo de vader van haar kind zou kunnen zijn :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 16 april 2013 @ 08:03:17 #129
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125342367
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 07:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij kan je dan beter een man van begin of midden dertig zoeken...
  Official ESF Kreviewer dinsdag 16 april 2013 @ 08:24:32 #130
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125342577
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 07:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn vorige date, die lesbisch bleek te zijn, wilde ook alleen maar een vent zodat ze kon werpen. Ik snap dat wel...
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:07:44 #131
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125343213
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:40 schreef Andromache het volgende:
En wel relaxed blijven he. ;) Niet met oorlogskleuren naar binnen stormen en termen gaan gebruiken als ´target in sight, do not shoot I need him alive'.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 16 april 2013 @ 09:26:40 #132
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125343671
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:07 schreef -Splash- het volgende:

[..]

En wel relaxed blijven he. ;) Niet met oorlogskleuren naar binnen stormen en termen gaan gebruiken als ´target in sight, do not shoot I need him alive'.
Precies :9

Act aloof:

dinsdag 16 april 2013 @ 12:08:39 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125348189
Ik doe sinds gister nog een poging op RP.. ben benieuwd :+
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:11:44 #134
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125348291
OMG :X eentje op Lexa :')

quote:
Reageer niet als je geen humor ziet in het volgende:

Ik houd van puzzelen, misschien ben jij wel m'n laatste stukje
:')
Ik snap hem wel (duh), maar de wanhoop straalt er vanaf :')
pi_125348338
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Die zal niet veel reacties krijgen. :') Wat een humor. :')
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:30:19 #136
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125348963
Ik zal haar een tekst sturen die verwerkt zit in een plaatje. Die digitaal kapot snijden in stukjes en als losse plaatjes 1 voor 1 uploaden en haar de linkjes sturen.

Zo meid, ga jij maar lekker puzzelen voor mijn reactie.

De tekst zal zijn.... Serieus als je dit echt hebt zitten puzzelen ben je voorbij de streep kansloos :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:38:44 #137
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_125349190
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ach, misschien probeert ze de spot te drijven met mensen die echt zo praten. Weet jij veel. ;)
WFPB!
pi_125349227
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 12:38 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Ach, misschien probeert ze de spot te drijven met mensen die echt zo praten. Weet jij veel. ;)
Ja zo vatte ik het ook op inderdaad.
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:42:27 #139
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125349292
quote:

[..]

Dat is wel positief gedacht.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:45:55 #140
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_125349386
Nee altijd maar er van uitgaan dat mensen kansloos en debiel zijn, dat maakt het leven een stuk leuker :7
WFPB!
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:49:39 #141
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125349486
quote:

[..]

Ja zo vat ik 'm ook op. Niemand gebruikt die vandaag de dag toch nog op een serieuze manier?
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:08:51 #142
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125350070
Als dat waar is heb ik idd geen humor -O-
Damn!
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:18:14 #143
138876 Andromache
pi_125350446
ik mis dan wel een :') er achter :D
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:20:16 #144
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125350538
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
Als dat waar is heb ik idd geen humor -O-
Damn!
Altijd positief blijven denken he!
Je waar wat ik zeg :P
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:23:12 #145
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125350672
Overigens "sportschoolmeisje" die op Paiq tegenkwam zie ik nu ook voorbij komen op Lexa :')
Volgens mij is ze op zoek :9
Helaas zit ze niet meer bij mij op de sportschool en is ze ook niet erg spraakzaam via Paiq...
  dinsdag 16 april 2013 @ 13:43:50 #146
12621 tcr
*nix 4ever
pi_125351528
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 april 2013 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens "sportschoolmeisje" die op Paiq tegenkwam zie ik nu ook voorbij komen op Lexa :')
Volgens mij is ze op zoek :9
Helaas zit ze niet meer bij mij op de sportschool en is ze ook niet erg spraakzaam via Paiq...
Andere sportschool zoeken *O*
  dinsdag 16 april 2013 @ 15:16:14 #147
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125354927
Resultaat van 1 dag.
Paar interesseberichten van niet interessante lui
1 leek oke, nr gekregen, maar foto's erna waren niets en begon al snel over dat ie een tietenman was :+
Momenteel ook met eentje aan het mailen. Dat is tot nu toe gezellig en zijn grammatica is ook nog eens top :P
  dinsdag 16 april 2013 @ 15:18:52 #148
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125355025
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:16 schreef Cue_ het volgende:
Resultaat van 1 dag.
Paar interesseberichten van niet interessante lui
1 leek oke, nr gekregen, maar foto's erna waren niets en begon al snel over dat ie een tietenman was :+

Dit geeft SC moed *O*
Slechte concurrentie, daar hou ik van _O_

Vanavond ga ik foto's maken voor m'n vaders band, dus misschien willen ze ook wel een paar fatsoenlijke voor mij nemen, heb ik tenminste eindelijk wat recente foto's van mezelf :P
  dinsdag 16 april 2013 @ 15:20:15 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125355077
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
Dit geeft SC moed *O*
Slechte concurrentie, daar hou ik van _O_
Ik niet :(
quote:
Vanavond ga ik foto's maken voor m'n vaders band, dus misschien willen ze ook wel een paar fatsoenlijke voor mij nemen, heb ik tenminste eindelijk wat recente foto's van mezelf :P
Zou leuk zijn ja ^O^
Dat was wel iets wat ik moeilijk vond, een goede foto vinden :')
  dinsdag 16 april 2013 @ 15:32:04 #150
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125355557
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik niet :(

[..]

Zou leuk zijn ja ^O^
Dat was wel iets wat ik moeilijk vond, een goede foto vinden :')
Gewoon een slechte foto nemen. Kan het alleen maar beter worden :P

Ik heb een mega kater foto met rode watterige ogen van 4 dagen apre skien en weinig slapen :P
pi_125359117
Van het weekend 2e date gehad. Was weer gezellig, alleen moet veel van mijn kant komen. Zowel tijdens als tussen de dates in (whatsapp etc) Ze geeft me alleen wel een gevoel wat ik nog niet vaak heb gehad, (vlinders?)
Ze is erg onzeker en gaf ook aan niet snel nieuwe vrienden te maken of iemand in haar leven toe te laten, maar dat ze me wel leuk vind.
We gaan gewoon rustig gezellig verder en zien het wel. iemand advies?
  dinsdag 16 april 2013 @ 16:59:46 #152
381477 Izzit
This Izzit
pi_125359226
Lees je eigen een-na-laatste zin nog eens terug en je geeft jezelf een prima advies.

[ Bericht 4% gewijzigd door Izzit op 16-04-2013 18:36:52 ]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 16 april 2013 @ 17:56:58 #153
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_125361367
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat scheelt wel. Ik ben er destijds genoeg genoeg tegengekomen. Een enkeling waarvan ik dacht "oh dit is wel oke"
Ik hetzelfde. Soms zitten er wel leuke tussen, maar die zijn dan 5 weken geleden voor het laatst online geweest (ja, soms cheat ik) :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_125371531
Ik denk dat ik het ga afkappen met het "3 condooms in 1 nacht" meisje. :{
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:27:04 #155
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125371618
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:25 schreef habitue het volgende:
Whuuuut? Why?
Laatste dat ik las, was dat alles goed zat. Wat is er gebeurd?
pi_125371704
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:27 schreef Yuki het volgende:

[..]

Whuuuut? Why?
Geen uithoudingsvermogen meer
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:31:23 #157
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125371842
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:25 schreef habitue het volgende:
Wat is deze???
Of ga je het zonder condooms doen :9

Ik heb eindelijk fatsoenlijke profielfotos laten maken :P met m'n oldtimertje O+
Ff wachten tot ik ze binnen heb want staan niet op m'n camera maar op die van iemand anders :)
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:35:09 #158
138876 Andromache
pi_125372048
een oldtimer doet het volgens mij een stuk beter dan de zoveelste volkswagen golf gti of bmw.

@habitue: waaaaaarom? :o je was een van de succesverhalen van de laatste tijd!
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:37:24 #159
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125372171
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:35 schreef Andromache het volgende:
een oldtimer doet het volgens mij een stuk beter dan de zoveelste volkswagen golf gti of bmw.
Ik denk niet dat ik hem prominent op de foto laat zien hoor, maar m'n kop is tenminste recent op die foto.
Patsen met je auto vind ik sowieso not done...
Ondanks dat m'n auto m'n hobby is waar ik me absoluut niet voor schaam, wil ik het ook niet prominent erop zetten omdat ik dat over vind komen als patsen :)

Op m'n Facebook is wat anders natuurlijk O+
pi_125372199
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:27 schreef Yuki het volgende:

[..]

Whuuuut? Why?
Het komt er op neer dat ik steeds minder het gevoel heb dat ik echt een toekomst met haar heb. Bepaalde karaktereigenschappen beginnen me steeds meer tegen te staan. Dit kwam nog eens extra naar voren in ons weekendje Antwerpen.

Heeft er denk ik ook wel mee te maken dat we beiden in een nogal hectische periode zitten in ons leven. (zachtjes uitgedrukt)
Het is voor mij nu denk ik ook beter om even single te blijven.
pi_125372321
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:35 schreef Andromache het volgende:

@habitue: waaaaaarom? :o je was een van de succesverhalen van de laatste tijd!
Geen happy end aan dit verhaal helaas ;(
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:41:00 #162
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125372372
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef habitue het volgende:

[..]

Het komt er op neer dat ik steeds minder het gevoel heb dat ik echt een toekomst met haar heb. Bepaalde karaktereigenschappen beginnen me steeds meer tegen te staan. Dit kwam nog eens extra naar voren in ons weekendje Antwerpen.

Heeft er denk ik ook wel mee te maken dat we beiden in een nogal hectische periode zitten in ons leven. (zachtjes uitgedrukt)
Wat ontzettend balen zeg -O-
Hoe slecht zijn die karaktereigenschappen dan wel niet? :X

Paar weken geleden wilde je er nog voor gaan met haar, ondanks de hectiek. En dat gedoe met haar vader...
pi_125372441
Whutwhut? :o
pi_125372515
Jammer habitue!
pi_125373094
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:41 schreef Yuki het volgende:

[..]

Wat ontzettend balen zeg -O-
Hoe slecht zijn die karaktereigenschappen dan wel niet? :X

Paar weken geleden wilde je er nog voor gaan met haar, ondanks de hectiek. En dat gedoe met haar vader...
Ja dat was ook mijn intentie om er voor te gaan. En dat deed ik ook, maarja het moet steeds meer van mijn kant komen. En dat begrijp ik ook wel in haar situatie nu.... Ze heeft gewoon bijna nergens meer zin in, en dat kan ik ook heel goed snappen, al ben ik zelf wel heel anders en dat wringt nu....
Het is echt killing voor een beginnende relatie. Het lukt me momenteel even niet om constant de kar te moeten trekken omdat ik zelf ook in een heel lastig parket zit.

En ja met die vader... Dat heeft er verder niks mee te maken.

Ga donderdag bij haar langs, zal heel moeilijk gesprek worden...... -O-
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:55:40 #166
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125373226
pi_125373352
quote:
hehe, ik heb echt 0,0 zin in daten momenteel :P
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:59:48 #168
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125373457
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:57 schreef habitue het volgende:

[..]

hehe, ik heb echt 0,0 zin in daten momenteel :P
Logisch ;) moet je ook niet doen hoor want je zal je er toch niet lekker bij voelen ;)
pi_125373458
quote:
Dates met jurkjes O+

Heb jij nog wat op de planning staan?
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:06:17 #170
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125373844
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:59 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Dates met jurkjes O+

Heb jij nog wat op de planning staan?
Ik?
Nee voor mij even rustig in date-land :)
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:09:04 #171
138876 Andromache
pi_125374019
dan
quote:
je vergeet helemaal de feromoonfeesten!
http://www.nu.nl/lifestyl(...)uwe-datingtrend.html
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:13:43 #172
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_125374325
Wat zitten er veel Bi-seksuele dames op OkCupid :D
pi_125374347
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:09 schreef Andromache het volgende:
dan

[..]

Gátver!
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:15:04 #174
138876 Andromache
pi_125374426
je moet er toch niet aan denken dat je aan t-shirts moet ruiken van mannen waar je helemaal niets mee hebt... brrrr.... :X :r
pi_125374632
En dan ook nog lekker zo'n T-shirt waar iemand 3 zomernachten in heeft lopen woelen. :9
pi_125374661
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:15 schreef Andromache het volgende:
je moet er toch niet aan denken dat je aan t-shirts moet ruiken van mannen waar je helemaal niets mee hebt... brrrr.... :X :r
Zo te ruiken heeft deze wel een leuk karakter :')
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:18:03 #177
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_125374676
Ik vind het wel humor. Al zou ik niet meedoen :P
pi_125375038
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:53 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja dat was ook mijn intentie om er voor te gaan. En dat deed ik ook, maarja het moet steeds meer van mijn kant komen. En dat begrijp ik ook wel in haar situatie nu.... Ze heeft gewoon bijna nergens meer zin in, en dat kan ik ook heel goed snappen, al ben ik zelf wel heel anders en dat wringt nu....
Het is echt killing voor een beginnende relatie. Het lukt me momenteel even niet om constant de kar te moeten trekken omdat ik zelf ook in een heel lastig parket zit.

En ja met die vader... Dat heeft er verder niks mee te maken.

Ga donderdag bij haar langs, zal heel moeilijk gesprek worden...... -O-
Oh dat is klote maar het gevoel moet natuurlijk wel goed blijven. Jammer dat het zo loopt voor je, veel sterkte ermee -O-
pi_125375129
Ahhh nee wat naar Habitue :-( Heb je r al een beetje voorbereid of denk je dat het voor haar uit de lucht komt vallen?
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:33:27 #180
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125375924
Zal geen makkelijk besluit geweest zijn, habitue. Succes donderdag :*
  dinsdag 16 april 2013 @ 22:36:04 #181
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_125376147
Ik denk overigens dat je een goed besluit neemt Habitue. Jij bent op zoek naar een meisje dat je uit je sleur haalt ipv om samen mee in een sleur te zitten.

Of ze moet dit gaan inzien en willen veranderen. Is maar de vraag of ze dat kan/wil.
pi_125378816
Dank :* Het is echt moeilijk besluit idd, zeker omdat het in het begin zo goed klikte.

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:24 schreef Linguine het volgende:
Heb je r al een beetje voorbereid of denk je dat het voor haar uit de lucht komt vallen?
Er is sinds dit weekend wel heel weinig whatsapp contact. Dus misschien dat ze het al wel een beetje voelt aankomen.

Ik denk wel dat ze echt gaat breken, ik haat dat altijd zo ;(

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:36 schreef mr-green het volgende:

Of ze moet dit gaan inzien en willen veranderen. Is maar de vraag of ze dat kan/wil.
Ik verwacht ook dat ze dat gaat zeggen..... Maar ik verwacht dat er weinig zal veranderen, ik heb er namelijk al een aantal keer subtiel er wat over gezegd, maar daar reageert ze dan niet echt op.
pi_125379563
Gezien je eigen lastige parket momenteel; hate to say i told you so, habitue. Als enige hier trouwens. Maar succes donderdag. Dat zijn kutgesprekken om te hebben...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_125379597
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef habitue het volgende:

[..]

-O- ;( :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 22:09 schreef Andromache het volgende:
dan

[..]

:{ :r

[ Bericht 7% gewijzigd door myxomatosekonijn op 16-04-2013 23:51:10 (Too much information.) ]
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  dinsdag 16 april 2013 @ 23:29:11 #185
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_125379624
Poeh. ik heb Lexa nu door. Je denkt een site te treffen met heel veel single mensen. Maar dat valt vies tegen. Alles wat zich aanmeld kan de profielen bekijken. Die kun je ook benaderen met chatten en berichten. Maar mensen die niet betalen kunnen deze berichten niet lezen en/of iets terug sturen. Dit riekt echt naar oplichting.

Iemand anders betere ervaringen met sites?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_125379899
Zo, dat was wel weer een klassieke date van niks. Soms heb je dan op z'n minst nog een gezellige date gehad, ondanks dat er geen vervolg in zit, maar dit was er echt eentje in de lijn van: blij dat ik weg ben. Andersom gold dat voor haar vast ook wel, maar toch vreemd hoe leuk digitaal contact zich soms blijkt te vertalen in totaal geen klik in het echte leven.
  dinsdag 16 april 2013 @ 23:56:19 #187
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125381028
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:29 schreef Terreros85 het volgende:
Poeh. ik heb Lexa nu door. Je denkt een site te treffen met heel veel single mensen. Maar dat valt vies tegen. Alles wat zich aanmeld kan de profielen bekijken. Die kun je ook benaderen met chatten en berichten. Maar mensen die niet betalen kunnen deze berichten niet lezen en/of iets terug sturen. Dit riekt echt naar oplichting.

Iemand anders betere ervaringen met sites?
:D wat is daar oplichting aan :D

Als je even tijd had genomen om door te lezen wat niet betaalde leden wel en niet kunnen, had je dit op voorhand kunnen weten ;)
pi_125381150
Het is toch krom dat jij berichten kan sturen naar iemand die ze niet eens kan lezen? beetje zonde van je moeite.
pi_125381198
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:58 schreef Sannne het volgende:
Het is toch krom dat jij berichten kan sturen naar iemand die ze niet eens kan lezen? beetje zonde van je moeite.
Pepper werkt net zo....

Ook altijd irritant, email ontvangen van RP dat je een bericht hebt, log je in.... Niks :'(
  woensdag 17 april 2013 @ 00:03:49 #190
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125381334
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:58 schreef Sannne het volgende:
Niet krom, dat is marketing. Doel is zoveel mogelijk betalende klanten. In dit geval spreken ze de nieuws nieuwsgierigheid van de mens aan in de hoop dat de nieuwsgierigheid wint en ze gaan betalen.

Je kan van te voren lezen dat niet betalende profielen berichten niet kunnen lezen. Je kan zien wie wel / geen betalend lid is. Duidelijk, geen oplichting en niet krom.
pi_125381383
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niet krom, dat is marketing. Doel is zoveel mogelijk betalende klanten. In dit geval spreken ze de nieuws nieuwsgierigheid van de mens aan in de hoop dat de nieuwsgierigheid wint en ze gaan betalen.

Je kan van te voren lezen dat niet betalende profielen berichten niet kunnen lezen. Je kan zien wie wel / geen betalend lid is. Duidelijk, geen oplichting en niet krom.
Dat snap ik ook nog wel, maar ik vind het wel krom.
pi_125381408
Kloten habitue. Sterkte man! :{

quote:
9s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gezien je eigen lastige parket momenteel; hate to say i told you so, habitue. Als enige hier trouwens. Maar succes donderdag. Dat zijn kutgesprekken om te hebben...
Is niet waar. ;)
  woensdag 17 april 2013 @ 00:06:45 #193
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125381473
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:00 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Pepper werkt net zo....

Ook altijd irritant, email ontvangen van RP dat je een bericht hebt, log je in.... Niks :'(
Dat had ik ook, maar ben er achter wat dat is. Je hebt wel degelijk een bericht gehad maar om een bepaalde reden is het versturende profiel verwijderd. Dan worden alle verzonden berichten ook verwijderd.
  woensdag 17 april 2013 @ 00:08:36 #194
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125381546
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:04 schreef Sannne het volgende:

[..]

Dat snap ik ook nog wel, maar ik vind het wel krom.
Wat vind jij er krom aan dan? Het staat duidijk aangegeven bij de regels wat wel en niet kan als niet betalend lid.
pi_125381586
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat vind jij er krom aan dan? Het staat duidijk aangegeven bij de regels wat wel en niet kan als niet betalend lid.
Maar zo heeft het toch geen zin om niet te betalen?
pi_125381597
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat geef ik net aan. Je steekt moeite in iets wat nutteloos is. Er zijn zoooooooveel niet betalende leden. Als je dit zou weten van te voren (welk lid wel of niet betalend is..) zou het nog te begrijpen zijn maar dit vind ik gewoonweg oneerlijk. En bovendien moet je wel erg goed gaan lezen dit van te voren allemaal te weten. Doe jij dat? Ik niet.
pi_125381653
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:09 schreef Sannne het volgende:

[..]

Dat geef ik net aan. Je steekt moeite in iets wat nutteloos is. Er zijn zoooooooveel niet betalende leden. Als je dit zou weten van te voren (welk lid wel of niet betalend is..) zou het nog te begrijpen zijn maar dit vind ik gewoonweg oneerlijk. En bovendien moet je wel erg goed gaan lezen dit van te voren allemaal te weten. Doe jij dat? Ik niet.
Wat heb je dan aan niet betalende leden als ze je berichten toch niet kunnen lezen?

Is het idee hierachter dat de niet-betalende persoon een email krijgt, nieuwsgierig wordt en vervolgens wel weer gaat betalen?
pi_125381675
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat heb je dan aan niet betalende leden als ze je berichten toch niet kunnen lezen?

Is het idee hierachter dat de niet-betalende persoon een email krijgt, nieuwsgierig wordt en vervolgens wel weer gaat betalen?
Yep, of meer keuze/aanbod, dus aantrekkelijker voor betalende leden. Ga zo maar door..
pi_125381707
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:12 schreef Sannne het volgende:

[..]

Yep, of meer keuze/aanbod, dus aantrekkelijker voor betalende leden. Ga zo maar door..
Doet RP ook hieraan mee met al die 'spookprofielen'?
pi_125381720
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 00:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Doet RP ook hieraan mee met al die 'spookprofielen'?
Geen idee.. Ken RP niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')