Waarom zou je je daar zorgen over maken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:40 schreef Andromache het volgende:
En toch... en toch... ik blijf me een beetje zorgen maken als ik op E-matching nou definitief alle matchmails uitzet (profiel was toch nog niet verwijderd, blijkbaar?) en de meeste nieuwe inschrijvingen van mannen toch ergens rond 28, 29 zijn....
Anyway. Kroeghosselen. Zaterdag ga ik er weer voor.
Volgens mij kan je dan beter een man van begin of midden dertig zoeken...quote:Op dinsdag 16 april 2013 07:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omdat de volgende maar zo de vader van haar kind zou kunnen zijn
Mijn vorige date, die lesbisch bleek te zijn, wilde ook alleen maar een vent zodat ze kon werpen. Ik snap dat wel...quote:Op dinsdag 16 april 2013 07:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omdat de volgende maar zo de vader van haar kind zou kunnen zijn
En wel relaxed blijven he.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:40 schreef Andromache het volgende:
Anyway. Kroeghosselen. Zaterdag ga ik er weer voor.
Preciesquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:07 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En wel relaxed blijven he.Niet met oorlogskleuren naar binnen stormen en termen gaan gebruiken als ´target in sight, do not shoot I need him alive'.
quote:Reageer niet als je geen humor ziet in het volgende:
Ik houd van puzzelen, misschien ben jij wel m'n laatste stukje
Die zal niet veel reacties krijgen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
OMGeentje op Lexa
[..]
Ik snap hem wel (duh), maar de wanhoop straalt er vanaf
Ach, misschien probeert ze de spot te drijven met mensen die echt zo praten. Weet jij veel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
OMGeentje op Lexa
[..]
Ik snap hem wel (duh), maar de wanhoop straalt er vanaf
Ja zo vatte ik het ook op inderdaad.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:38 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ach, misschien probeert ze de spot te drijven met mensen die echt zo praten. Weet jij veel.
Dat is wel positief gedacht.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:38 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ach, misschien probeert ze de spot te drijven met mensen die echt zo praten. Weet jij veel.
Ja zo vat ik 'm ook op. Niemand gebruikt die vandaag de dag toch nog op een serieuze manier?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:38 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Altijd positief blijven denken he!quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
Als dat waar is heb ik idd geen humor
Damn!
Andere sportschool zoekenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens "sportschoolmeisje" die op Paiq tegenkwam zie ik nu ook voorbij komen op Lexa
Volgens mij is ze op zoek
Helaas zit ze niet meer bij mij op de sportschool en is ze ook niet erg spraakzaam via Paiq...
Dit geeft SC moedquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:16 schreef Cue_ het volgende:
Resultaat van 1 dag.
Paar interesseberichten van niet interessante lui
1 leek oke, nr gekregen, maar foto's erna waren niets en begon al snel over dat ie een tietenman was
Ik nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
Dit geeft SC moed
Slechte concurrentie, daar hou ik van![]()
Zou leuk zijn jaquote:Vanavond ga ik foto's maken voor m'n vaders band, dus misschien willen ze ook wel een paar fatsoenlijke voor mij nemen, heb ik tenminste eindelijk wat recente foto's van mezelf
Gewoon een slechte foto nemen. Kan het alleen maar beter wordenquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik niet
[..]
Zou leuk zijn ja
Dat was wel iets wat ik moeilijk vond, een goede foto vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |