Daar geloof ik dus ook niet inquote:Op maandag 15 april 2013 00:07 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Creationisme, daar moet je echt op YouTube voor zoeken.
Alles waar dat volk in geloofd word er zo heerlijk onder uit gehaald
Heb uw vijand lief.quote:Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb weleens een vriendinnetje gehad wiens vader zwaar in de Here was. Hij moet mij hebben gezien als de antichrist destijds, maar desondanks deed de beste man altijd verdomd aardig tegen me.
Is het niet,quote:Op maandag 15 april 2013 07:22 schreef Izzit het volgende:
[..]
Heb uw vijand lief.
OT: Vanavond een date. Ik zal eens vragen hoe vaak zij de kerk van binnen ziet.
Mat 5:44quote:
Da's het andere uiterstequote:Op maandag 15 april 2013 08:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind vloeken sowieso oncharmant... Zou geen relatie willen hebben met iemand waarbij de gggggggggggggggggodverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeedommes om mn oren zou vliegen. Maar ik zou ook niet lang samenzijn met iemand die kankermongoolt of zn leven er van af hangt oid...
Wat schreeuw jij dan als de tafel tegen je voet aan loopt? Of een drempeltje zich iets hoger maakt zodat jij struikelt?quote:Op maandag 15 april 2013 08:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind vloeken sowieso oncharmant... Zou geen relatie willen hebben met iemand waarbij de gggggggggggggggggodverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeedommes om mn oren zou vliegen. Maar ik zou ook niet lang samenzijn met iemand die kankermongoolt of zn leven er van af hangt oid...
Als ik m'n voet stoot (of teen, nog leuker), dan zeg ik "Aaahhh GVD...lekkur!quote:Op maandag 15 april 2013 10:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat schreeuw jij dan als de tafel tegen je voet aan loopt? Of een drempeltje zich iets hoger maakt zodat jij struikelt?
Als ik mijn teen bv stoot wil het wel eens voor komen dat ik met een god persoon begin, volgende door wat milde vormen van ziektes en eindigen met een paar dodelijke ziektes en afsluitende met een AUW! Oooooooooeeeeeeeh aaaaah dat doet pijn zeg! En niet lachen!
Precies, je moet wel tegen een stootje kunnen!quote:Op maandag 15 april 2013 10:21 schreef Sannne het volgende:
Pas aan mijn dochter merkte ik dat ik ook wel veel vloekte. Ze riep al een week 'domme'.
Pas toen ik me ergens aan stootte en AAARGH verdomme zei, viel het me op toen ze me na praatte 'aaah domme!'
Oeps
Maar ik doe er niet zo moeilijk over, mijn date mag best vloeken. Ben wel wat gewend
Dat niet douchen heeft niks met het christelijke geloof te maken, maar gewoon met een slechte persoonlijke hygienequote:Op maandag 15 april 2013 10:32 schreef habitue het volgende:
Mijn eerste vriendinnetje was heel christelijk. Kwamen we dronken thuis van de regionale disco, pleur in bed. Volgende ochtend (zondag) mochten we niet douchen![]()
Zat je daar meurend naar de rook en alcohol aan de ontbijttafel. Sommige Christenen houden er rare gewoontes op na.
Ken nog een gezin waarbij er op zondag niet gedouched mag worden.quote:Op maandag 15 april 2013 10:42 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dat niet douchen heeft niks met het christelijke geloof te maken, maar gewoon met een slechte persoonlijke hygiene
Met die meester hequote:Op maandag 15 april 2013 10:58 schreef -Splash- het volgende:
Ik denk dat de date van PinkDwarf erg goed is gegaan, die heeft is waarschijnlijk nog steeds onder de pannen.
Negeren, als hij/zij je waarden niet kunnen accepteren dan is er geen toekomst.quote:Op maandag 15 april 2013 00:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus ook niet in
Wat ik me nu wel afvraag, om het even terug ontopic te brengen:
Vrijwel alle vrijgezelle mannen in mijn leeftijdscategorie die ik tegenkom zijn FEL tegen gelovigen en geloof in het algemeen.
Wat moet je nu als vrouw, tussen de 20 en 30, als je in welke mate dan ook iets hebt met het geloof en alleen maar dat soort kerels tegenkomt?
Ik denk zelf dat streng christelijke dames wel een vriend vinden binnen hun eigen kring. Maar wat als je zoekende bent: wel gelooft, niet streng praktiserend maar er wel graag iets mee wilt doen.
Ik krijg onderhand het idee dat je het beter niet kunt zeggen, want geloof wordt vaak overtrokken geïnterpreteerd en dan knappen mannen bij voorbaat al af.
Maar ja, ooit moet je het zeggen...
Oh, en Funky Fish houd ik graag buiten deze discussie
Misschien kon hij het sleuteltje van de handboeien niet meer vinden en zit ze nog vastgebonden in die kelder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |