abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 april 2013 @ 00:16:50 #26
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125295948
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 00:07 schreef freshy98 het volgende:

[..]

Creationisme, daar moet je echt op YouTube voor zoeken.
Alles waar dat volk in geloofd word er zo heerlijk onder uit gehaald :D
Daar geloof ik dus ook niet in ;)

Wat ik me nu wel afvraag, om het even terug ontopic te brengen:
Vrijwel alle vrijgezelle mannen in mijn leeftijdscategorie die ik tegenkom zijn FEL tegen gelovigen en geloof in het algemeen.
Wat moet je nu als vrouw, tussen de 20 en 30, als je in welke mate dan ook iets hebt met het geloof en alleen maar dat soort kerels tegenkomt?

Ik denk zelf dat streng christelijke dames wel een vriend vinden binnen hun eigen kring. Maar wat als je zoekende bent: wel gelooft, niet streng praktiserend maar er wel graag iets mee wilt doen.

Ik krijg onderhand het idee dat je het beter niet kunt zeggen, want geloof wordt vaak overtrokken geïnterpreteerd en dan knappen mannen bij voorbaat al af.
Maar ja, ooit moet je het zeggen...

Oh, en Funky Fish houd ik graag buiten deze discussie :+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_125296384
FEL anti-geloof is voor mij net zo'n rode vlag als FEL gelovig.
pi_125296454
Persoonlijk zou ik eerst vragen in welke mate ze gelooft.
Als dat niet streng is, en er alleen kracht bij zoekt vind ik het prima.
Als ze meteen aangeeft dat de kinderen gedoopt worden en wij gaan trouwen in een keer is het "next".
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  maandag 15 april 2013 @ 07:22:34 #29
381477 Izzit
This Izzit
pi_125299617
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb weleens een vriendinnetje gehad wiens vader zwaar in de Here was. Hij moet mij hebben gezien als de antichrist destijds, maar desondanks deed de beste man altijd verdomd aardig tegen me.
Heb uw vijand lief.

OT: Vanavond een date. Ik zal eens vragen hoe vaak zij de kerk van binnen ziet.
  maandag 15 april 2013 @ 07:30:18 #30
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125299655
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 07:22 schreef Izzit het volgende:

[..]

Heb uw vijand lief.

OT: Vanavond een date. Ik zal eens vragen hoe vaak zij de kerk van binnen ziet.
Is het niet,

Hebt u naasten lief?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 15 april 2013 @ 07:37:15 #31
381477 Izzit
This Izzit
pi_125299680
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 07:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Is het niet,

Hebt u naasten lief?
Mat 5:44
Maar Ik zeg u: Heb uw vijanden lief; zegen hen die u vervloeken; doe goed aan hen die u haten; en bid voor hen die u beledigen en u vervolgen;

Amen.
  maandag 15 april 2013 @ 08:18:06 #32
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125299962
Wie met lief heeft, kastijet men...
Je mag je geliefde dus gewoon slaan, even letterlijk opgevat :7

Anyway, OT:
Ik zou ook geen religieuze vrouw kunnen daten eerlijk gezegd. Als ze het totaal niet praktiseert en geen last heeft van mijn gevloek, vind ik het prima, maar zodra er ook maar iets van te merken is in de dagelijkse gang van het leven, haak ik af.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_125299980
Ik vind vloeken sowieso oncharmant... Zou geen relatie willen hebben met iemand waarbij de gggggggggggggggggodverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeedommes om mn oren zou vliegen. Maar ik zou ook niet lang samenzijn met iemand die kankermongoolt of zn leven er van af hangt oid...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 15 april 2013 @ 08:42:00 #34
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125300194
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 08:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind vloeken sowieso oncharmant... Zou geen relatie willen hebben met iemand waarbij de gggggggggggggggggodverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeedommes om mn oren zou vliegen. Maar ik zou ook niet lang samenzijn met iemand die kankermongoolt of zn leven er van af hangt oid...
Da's het andere uiterste :D

Ik mag graag een"JEZUS!" eruit gooien als iets me verbaast, opvalt of whatever...
Heb een aantal mensen gehad in m'n omgeving die daar niet tegen konden, maar die waren dan ook wel praktiserend Christen...
  maandag 15 april 2013 @ 08:52:43 #35
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125300346
Ik ben er meer op gaan letten. Ik vloek vrij makkelijk en dat vind ik ook niet echt charmant :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 15 april 2013 @ 08:55:00 #36
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125300375
Heb ik ook hoor :D
Ik ben er vooral op gaan letten omdat ik er dus 1 keer op gewezen ben door een gelovige :P
Hij deed IT onderhoud op m'n oude werk en kwam 1 keer per maand langs ofzo. Aardige gozer verder, maar ooit zei hij: wil je niet zoveel vloeken als ik er ben blablabla
Nou ja prima, dan let ik er wel op :)

Maar ik hou er toch meer van om de in de westerse uitgestorven ziektes in de rondte te gooien en hier en daar een geslachtsdeel :@
pi_125301915
Ik ben één en al vuilbekkerij. Dat leer ik niet zomaar meer af.
  maandag 15 april 2013 @ 10:13:31 #38
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125301994
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 08:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat schreeuw jij dan als de tafel tegen je voet aan loopt? Of een drempeltje zich iets hoger maakt zodat jij struikelt?

Als ik mijn teen bv stoot wil het wel eens voor komen dat ik met een god persoon begin, volgende door wat milde vormen van ziektes en eindigen met een paar dodelijke ziektes en afsluitende met een AUW! Oooooooooeeeeeeeh aaaaah dat doet pijn zeg! En niet lachen!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_125302049
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 10:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat schreeuw jij dan als de tafel tegen je voet aan loopt? Of een drempeltje zich iets hoger maakt zodat jij struikelt?

Als ik mijn teen bv stoot wil het wel eens voor komen dat ik met een god persoon begin, volgende door wat milde vormen van ziektes en eindigen met een paar dodelijke ziektes en afsluitende met een AUW! Oooooooooeeeeeeeh aaaaah dat doet pijn zeg! En niet lachen!
Als ik m'n voet stoot (of teen, nog leuker), dan zeg ik "Aaahhh GVD...lekkur! :9 " :P
pi_125302122
Ik vloek ook heel veel, probeer het wel wat af te leren want het is inderdaad lekker oncharmant.
pi_125302161
Ik vind vloeken menselijk en het maakt iemand niet meer of minder interessant voor mij.

Hoewel ik een collega vanochtend het woord "deksels" uit hoorde kramen. Dat is wel een mooie kreet.
pi_125302171
Pas aan mijn dochter merkte ik dat ik ook wel veel vloekte. Ze riep al een week 'domme'.
Pas toen ik me ergens aan stootte en AAARGH verdomme zei, viel het me op toen ze me na praatte 'aaah domme!'
Oeps :D

Maar ik doe er niet zo moeilijk over, mijn date mag best vloeken. Ben wel wat gewend :D
pi_125302314
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 10:21 schreef Sannne het volgende:
Pas aan mijn dochter merkte ik dat ik ook wel veel vloekte. Ze riep al een week 'domme'.
Pas toen ik me ergens aan stootte en AAARGH verdomme zei, viel het me op toen ze me na praatte 'aaah domme!'
Oeps :D

Maar ik doe er niet zo moeilijk over, mijn date mag best vloeken. Ben wel wat gewend :D
Precies, je moet wel tegen een stootje kunnen! :D
pi_125302363
Mijn eerste vriendinnetje was heel christelijk. Kwamen we dronken thuis van de regionale disco, pleur in bed. Volgende ochtend (zondag) mochten we niet douchen 8)7
Zat je daar meurend naar de rook en alcohol aan de ontbijttafel. Sommige Christenen houden er rare gewoontes op na.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_125302625
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 10:32 schreef habitue het volgende:
Mijn eerste vriendinnetje was heel christelijk. Kwamen we dronken thuis van de regionale disco, pleur in bed. Volgende ochtend (zondag) mochten we niet douchen 8)7
Zat je daar meurend naar de rook en alcohol aan de ontbijttafel. Sommige Christenen houden er rare gewoontes op na.
Dat niet douchen heeft niks met het christelijke geloof te maken, maar gewoon met een slechte persoonlijke hygiene
pi_125302715
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 10:42 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Dat niet douchen heeft niks met het christelijke geloof te maken, maar gewoon met een slechte persoonlijke hygiene
Ken nog een gezin waarbij er op zondag niet gedouched mag worden.
Opgegroeid in the bible belt, verbaas me nergens meer over.

Na het ontbijt vroeg ik of ik wel mijn tanden mocht poetsen, dat dan weer wel.
  maandag 15 april 2013 @ 10:58:02 #47
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125302986
Ik denk dat de date van PinkDwarf erg goed is gegaan, die heeft is waarschijnlijk nog steeds onder de pannen.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_125303112
quote:
17s.gif Op maandag 15 april 2013 10:58 schreef -Splash- het volgende:
Ik denk dat de date van PinkDwarf erg goed is gegaan, die heeft is waarschijnlijk nog steeds onder de pannen.
Met die meester he ~O>
  maandag 15 april 2013 @ 11:08:54 #49
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125303239
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 00:16 schreef Yuki het volgende:

[..]

Daar geloof ik dus ook niet in ;)

Wat ik me nu wel afvraag, om het even terug ontopic te brengen:
Vrijwel alle vrijgezelle mannen in mijn leeftijdscategorie die ik tegenkom zijn FEL tegen gelovigen en geloof in het algemeen.
Wat moet je nu als vrouw, tussen de 20 en 30, als je in welke mate dan ook iets hebt met het geloof en alleen maar dat soort kerels tegenkomt?

Ik denk zelf dat streng christelijke dames wel een vriend vinden binnen hun eigen kring. Maar wat als je zoekende bent: wel gelooft, niet streng praktiserend maar er wel graag iets mee wilt doen.

Ik krijg onderhand het idee dat je het beter niet kunt zeggen, want geloof wordt vaak overtrokken geïnterpreteerd en dan knappen mannen bij voorbaat al af.
Maar ja, ooit moet je het zeggen...

Oh, en Funky Fish houd ik graag buiten deze discussie :+
Negeren, als hij/zij je waarden niet kunnen accepteren dan is er geen toekomst.
Ik verwacht dat dit beide kanten op werkt.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 15 april 2013 @ 11:13:00 #50
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125303346
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 11:03 schreef habitue het volgende:

[..]

Met die meester he ~O>
Misschien kon hij het sleuteltje van de handboeien niet meer vinden en zit ze nog vastgebonden in die kelder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')