oh hier vliegen de speeddate om m'n oren! Ik heb er al 7 gehad haha.quote:Op zondag 14 april 2013 22:19 schreef mr-green het volgende:
Paiq is vanavond ook wel dood
Krijg alleen maar speeddate verzoeken waar de locatie ruk is
quote:Op zondag 14 april 2013 22:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
http://www.ncrv.nl/ncrvgemist/rijdende-rechter-8![]()
![]()
Sorry dat ik hem gebruik hoor, maar OMG!!quote:Op zondag 14 april 2013 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Nu ook een op z'n profiel. Gezocht: zeemeermin.
Is een zeemeermin eigenlijk wel christelijk goedgekeurd?quote:Op zondag 14 april 2013 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Mja. Logischerwijs ben ik er niet bijster actief.quote:Op zondag 14 april 2013 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry dat ik hem gebruik hoor, maar OMG!!
Ik kan het me voorstellenquote:Op zondag 14 april 2013 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja. Logischerwijs ben ik er niet bijster actief.
Ha, weet ik veel. Blijkbaar?quote:Op zondag 14 april 2013 22:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Is een zeemeermin eigenlijk wel christelijk goedgekeurd?
Geen seks voor t huwelijk, 3x per week naar de kerk, niet meer vloeken, geen grapjes over geloof kunnen maken, bidden voor het eten.quote:Op zondag 14 april 2013 22:48 schreef Doum het volgende:
Ik heb even een kijkje genomen! Wel een vrouwenoverschot als ik het goed zieDus kan een oplossing zijn voor als je bij de hedonistische/nihilistische datingsites moeilijk een date kunt regelen
daar heb je toch niks aan! Een zeemeermin heeft niet eens een muts, dus neuken is onmogelijk.quote:Op zondag 14 april 2013 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ja, want bij IEDEREEN die gelooft gaat het zoquote:Op zondag 14 april 2013 22:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Geen seks voor t huwelijk, 3x per week naar de kerk, niet meer vloeken, geen grapjes over geloof kunnen maken, bidden voor het eten.
no, thanks!
Bij de fanatiekelingen iig wel.quote:Op zondag 14 april 2013 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, want bij IEDEREEN die gelooft gaat het zo
Dat.quote:Op zondag 14 april 2013 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, want bij IEDEREEN die gelooft gaat het zo
Want die grens is ook heel zwart wit natuurlijk.quote:Op zondag 14 april 2013 23:00 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Bij de fanatiekelingen iig wel.
Degenen die alleen kracht zoeken in het geloof een stuk minder.
Een schoon huis, elke dag een warme maaltijd, en je kan elke dag zo laat thuis komen als je wilt zonder klaagzangen ingegeven door bizarre ideeen over romantiek opgedaan bij het kijken van de laatste chickflick.quote:Op zondag 14 april 2013 22:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Geen seks voor t huwelijk, 3x per week naar de kerk, niet meer vloeken, geen grapjes over geloof kunnen maken, bidden voor het eten.
no, thanks!
Een dikke huisvrouw dat oprah kijkt, tupperware feestjes, zondag niet uitslapen, bij de kerkgemeenschap op de koffie gaan, 1000 kinderen krijgen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:02 schreef Doum het volgende:
[..]
Een schoon huis, elke dag een warme maaltijd, en je kan elke dag zo laat thuis komen als je wilt zonder klaagzangen ingegeven door bizarre ideeen over romantiek opgedaan bij het kijken van de laatste chickflick.
Hier niet. Zelf vloek ik niet, maar zoals ik al wel vaker op Fok benoemd heb vind ik niet dat ik van anderen kan vragen daar mee te stoppen. Aan de andere kant hoop ik wel dat als ik in een relatie zit die persoon genoeg liefde en respect voor mij heeft om daarin aan mij en mijn gevoelens te denken.quote:Op zondag 14 april 2013 23:03 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Er zit altijd wel minimaal 1 van de dingen tussen die in aanmerking komt!
Hoeft er geen traan om te laten, het is maar gemiddeld genomen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Want die grens is ook heel zwart wit natuurlijk.
False. Ken genoeg gelovigen die niet voldaan aan jouw voorbeelden.quote:Op zondag 14 april 2013 23:03 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Er zit altijd wel minimaal 1 van de dingen tussen die in aanmerking komt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |