Via welke site, wat gaan jullie doen, hoe verloopt jullie contact, wat is jouw indruk tot dusver?quote:Op zondag 14 april 2013 21:42 schreef Capstan het volgende:
Aanstaande dinsdag schijn ik wel een date te hebben, maar daar hebben we op dit moment qua dateverhalen natuurlijk helemaal niets aan
was het wel gezellig en wat hebben jullie gedaan.quote:Op zondag 14 april 2013 21:48 schreef blessed19 het volgende:
paar dates gehad, maar helaas op niets uit gelopen. shit happens...
Paiq, waarschijnlijk een simpel drankje, er gaan ook buiten Paiq om wat gezellige berichten heen en weer, (maar) ik kan er verder nog geen slag naar slaan.quote:Op zondag 14 april 2013 21:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Via welke site, wat gaan jullie doen, hoe verloopt jullie contact, wat is jouw indruk tot dusver?
Goed bezig, jong!quote:Op zondag 14 april 2013 21:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Paiq, waarschijnlijk een simpel drankje, er gaan ook buiten Paiq om wat gezellige berichten heen en weer, (maar) ik kan er verder nog geen slag naar slaan.
We zullen zien.
Opzich wel, maar ze was erg stil en, kwam ik achteraf pas achter, erg gelovig. 3 keer naar de kerk en zulke dingen. Ieder mens mag zijn.haar keuze maken, maar ik wil de religieuze mensen eerlijk gezegd wel mijden. Ben daar veels te lomp voor.quote:Op zondag 14 april 2013 21:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
was het wel gezellig en wat hebben jullie gedaan.
ik zit net eens goed te kijken naar de vernieuwde paiq site. Maar dat ziet er wel goed uit. Werkt beter dan voorheen gelukkig.
Tevens zijn ze een Android en IOS app aan het ontwikkelen. Ben erg benieuwd.
Dat is het enige wat ze ECHT missen vind ik.
dat kan ik begrijpen inderdaad. Ik heb het zelfde. Gelovige mensen is niet mijn ding.quote:Op zondag 14 april 2013 21:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Opzich wel, maar ze was erg stil en, kwam ik achteraf pas achter, erg gelovig. 3 keer naar de kerk en zulke dingen. Ieder mens mag zijn.haar keuze maken, maar ik wil de religieuze mensen eerlijk gezegd wel mijden. Ben daar veels te lomp voor.
Ik heb één keer een gelovige gedate. Nadat ze serieus vertelde te geloven in een man met witte baard zwevend op een wolk was ik wel genezen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Opzich wel, maar ze was erg stil en, kwam ik achteraf pas achter, erg gelovig. 3 keer naar de kerk en zulke dingen. Ieder mens mag zijn.haar keuze maken, maar ik wil de religieuze mensen eerlijk gezegd wel mijden. Ben daar veels te lomp voor.
En waarom staat dat niet in de selectiekeuze van paiq?quote:Op zondag 14 april 2013 22:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind voor je houden dat je gelovig bent net zo raar als voor je houden dat je kinderen hebt oid... Waarom zwijgen over zo'n belangrijk onderdeel van je leven?
Volgens mij zijn er meerdere sites, Funky Fish hoor ik het meest genoemd worden.quote:Op zondag 14 april 2013 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Er IS een datingsite voor volgelingen van de Heere der Heerscharen volgens mij. Iemand van hier date daarop, maar ik ben een brandende braamstruik als ik nog weet wie...
Ik moest ook hard lachen toen ik hem hoordequote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij die naam heb ik hele andere associaties...
quote:Op zondag 14 april 2013 22:12 schreef Izzit het volgende:
[..]
Ik heb één keer een gelovige gedate. Nadat ze serieus vertelde te geloven in een man met witte baard zwevend op een wolk was ik wel genezen.
Mwhehe. Dat zal ik wel zijn?quote:Op zondag 14 april 2013 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Er IS een datingsite voor volgelingen van de Heere der Heerscharen volgens mij. Iemand van hier date daarop, maar ik ben een brandende braamstruik als ik nog weet wie...
Het is zo'n afschuwelijke site.quote:Op zondag 14 april 2013 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meerdere sites, Funky Fish hoor ik het meest genoemd worden.
Geen idee, ik heb er zelf geen ervaring meequote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwhehe. Dat zal ik wel zijn?
[..]
Het is zo'n afschuwelijke site.Heb er ook nog weinig aan dates vandaan, moet ik zeggen.
Hij functioneert prima, maar het is allemaal zo stom benoemd. Betalende leden zijn goudvissen, chatroom is het aquarium en je stuurt geen berichtje, neeheee, je gooit een flesje.quote:Op zondag 14 april 2013 22:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er zelf geen ervaring mee![]()
Een aantal mensen die ik begeleidde wel, die waren er tevreden over.
Nee!!quote:Op zondag 14 april 2013 22:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij functioneert prima, maar het is allemaal zo stom benoemd. Betalende leden zijn goudvissen, chatroom is het aquarium en je stuurt geen berichtje, neeheee, je gooit een flesje.
En en en dan gaan leden daar grapjes over maken zo van "zwem je met me mee" of "er zwemmen veel vissen in de zee, ben jij mijn visje?".quote:
http://www.ncrv.nl/ncrvgemist/rijdende-rechter-8quote:Op zondag 14 april 2013 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En en en dan gaan leden daar grapjes over maken zo van "zwem je met me mee" of "er zwemmen veel vissen in de zee, ben jij mijn visje?".![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |