abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125261054
quote:
10s.gif Op zondag 14 april 2013 10:43 schreef Kreator het volgende:
Koffie, peuk, Formule 1, pitabroodjes kaas, straks The Masters kijken en de hele dag stinken op de bank. Er zijn van die dagen dat single zijn beter is.
Wel vrij herkenbaar, zeker dit weekend. :D Pitabroodjes en kaas heb ik ook nog wel liggen... hmm...

quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 11:43 schreef Linguine het volgende:
Mn date begint afstandelijk te doen en natuurlijk heb ik meteen weer volop interesse :'). Ulgh.
Was jij niet al helemaal verliefd en had je niet al redelijk wat dates gehad? Of haal ik nu mensen door elkaar? :o
pi_125261071
Jep that's me ;)
pi_125261149
Daarom is het gewoon stom dat het nu opeens zo moeizaam lijkt te gaan, maar misschien beeld ik me dingen in. Hebben elkaar ook al 1,5 week niet gezien ivm drukte dus ik mis m :(. En het 'begon ermee' dat hij me zoveel wilde appen op een dag, en als ik niet appte hij er ook iets van zei. In de trant van oh heb je het druk ofzo. Nou daar kreeg ik het dus spaansbenauwd van (heb een heel jaloerse ex gehad dus ik ben flink op mn hoede). En nu is het zover dat hij veel minder appt en daardoor denk ik helpppp heb ik het nu verpest. Kortom, ik vind m veel leuker dan ik eigenlijk dacht. En ik heb zoveel zin om m te zien, nog een paar daagjes.
pi_125261195
En dat heb je hem gezegd en nu appt hij minder en maak jij je weer druk? :P :D
pi_125261224
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 12:08 schreef de_nachtwacht het volgende:
En dat heb je hem gezegd en nu appt hij minder en maak jij je weer druk? :P :D
Haha ja daar komt het op neer :'). Triest he. Maar goed dit laat ik m natuuuurlijk niet merken hoor, ik ben de coolheid zelve ;). Het loopt vast wel los als ik m eenmaal weer zie.
pi_125261258
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 12:10 schreef Linguine het volgende:

[..]

Haha ja daar komt het op neer :'). Triest he. Maar goed dit laat ik m natuuuurlijk niet merken hoor, ik ben de coolheid zelve ;). Het loopt vast wel los als ik m eenmaal weer zie.
Misschien date hij wel met iemand anders! :o
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_125261294
quote:
10s.gif Op zondag 14 april 2013 12:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Misschien date hij wel met iemand anders! :o
Noooooooo :'(
pi_125261426
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 12:10 schreef Linguine het volgende:

[..]

Uiteraard! :7
Komt wel goed dus.
pi_125262181
quote:
10s.gif Op zondag 14 april 2013 12:13 schreef Linguine het volgende:

[..]

Noooooooo :'(
Hou op zeg... op zondag geen tijd hebben om je date op te zoeken maar wel fok!en ... 8)7
  zondag 14 april 2013 @ 12:58:16 #235
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_125262496
quote:
7s.gif Op zondag 14 april 2013 10:06 schreef Yuki het volgende:
Zo. Ingeschreven voor een speeddate-avond in mei.

Ben benieuwd :P
oe leuk hoor!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_125262847
quote:
12s.gif Op zondag 14 april 2013 12:47 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Hou op zeg... op zondag geen tijd hebben om je date op te zoeken maar wel fok!en ... 8)7
Ik zou wel tijd hebben.. Maarja de wedstrijd he ;)
pi_125262897
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 13:10 schreef Linguine het volgende:

[..]

Ik zou wel tijd hebben.. Maarja de wedstrijd he ;)
Als dat gezeur over wedstrijden nu al begint wordt het later helemaal niets. Afkappen die hap. :+
pi_125266255
Haha nee ik hou zelf ook van voetbal :)
pi_125268822
Hou ook van voetbal, toch gaat me date vanavond voor. gelukkig laat me humeur er niet door beinvloeden :).
pi_125284194
Geen date-verhalen? Hoe was het gisteravond?
Stil hier.. :O
pi_125284317
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 21:18 schreef Sannne het volgende:
Hoe was het gisteravond?

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_125284417
Hm ik ga chan chan eens aanzetten, tnx voor de tip DP ;)
En ondertussen de Sims 3 spelen, ga ik ze daar maar laten daten. Tenminste nog ergens actie.
pi_125284652
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 21:21 schreef Sannne het volgende:
Hm ik ga chan chan eens aanzetten, tnx voor de tip DP ;)
En ondertussen de Sims 3 spelen, ga ik ze daar maar laten daten. Tenminste nog ergens actie.
Op Paiq is er geen normaal gesprek te voeren vanavond dus ik start CIV III wel op.
Ergens moet ik ook nog Sims the mansion hebben, morgenavond maar eens opzoeken.
pi_125284771
Ik ben ook te tipsy voor een fatsoenlijk paiq gesprek *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_125285272
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 21:18 schreef Sannne het volgende:
Geen date-verhalen? Hoe was het gisteravond?
Stil hier.. :O
Dit! Ik wil ook leuke dateverhalen horen! :P
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zondag 14 april 2013 @ 21:37:18 #246
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125285531
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 21:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Dit! Ik wil ook leuke dateverhalen horen! :P
Gisteren op de meet was het erg gezellig, Helaas moest ik redelijke vroeg weg. Ik heb een aantal vrienden in de horeca werken die met toeval tegelijk klaar / vrij waren. Dat komt zelden voor dus daar heen gegaan en met hun verder op stap gegaan.

Qua date niks te melden :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_125285935
Aanstaande dinsdag schijn ik wel een date te hebben, maar daar hebben we op dit moment qua dateverhalen natuurlijk helemaal niets aan :P
pi_125286000
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 21:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Gisteren op de meet was het erg gezellig, Helaas moest ik redelijke vroeg weg. Ik heb een aantal vrienden in de horeca werken die met toeval tegelijk klaar / vrij waren. Dat komt zelden voor dus daar heen gegaan en met hun verder op stap gegaan.

Qua date niks te melden :)
Goed zo dat het gezellig was *O* Had eigenlijk ook niet anders verwacht ;) Als ik volgende keer wél kan, ga ik mee...misschien ;).

Iemand anders nog leuke dateverhalen dan? :) Moet toch wel? *lente is begonnen enzo*
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zondag 14 april 2013 @ 21:44:09 #249
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125286018
Gister in de Zwarte Ruiter was weer gezellig inderdaad :)
The Deaf (met Spike) trad nog op, dus ik ben nog gebleven samen met Tom en een vriend van me, de rest was toen al weg :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_125286046
Groetjes aan Tom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')