Wel vrij herkenbaar, zeker dit weekend.quote:Op zondag 14 april 2013 10:43 schreef Kreator het volgende:
Koffie, peuk, Formule 1, pitabroodjes kaas, straks The Masters kijken en de hele dag stinken op de bank. Er zijn van die dagen dat single zijn beter is.
Was jij niet al helemaal verliefd en had je niet al redelijk wat dates gehad? Of haal ik nu mensen door elkaar?quote:Op zondag 14 april 2013 11:43 schreef Linguine het volgende:
Mn date begint afstandelijk te doen en natuurlijk heb ik meteen weer volop interesse. Ulgh.
Haha ja daar komt het op neerquote:Op zondag 14 april 2013 12:08 schreef de_nachtwacht het volgende:
En dat heb je hem gezegd en nu appt hij minder en maak jij je weer druk?![]()
Misschien date hij wel met iemand anders!quote:Op zondag 14 april 2013 12:10 schreef Linguine het volgende:
[..]
Haha ja daar komt het op neer. Triest he. Maar goed dit laat ik m natuuuurlijk niet merken hoor, ik ben de coolheid zelve
. Het loopt vast wel los als ik m eenmaal weer zie.
Nooooooooquote:Op zondag 14 april 2013 12:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien date hij wel met iemand anders!
Uiteraard!quote:Op zondag 14 april 2013 12:10 schreef Linguine het volgende:
[..]
Haha ja daar komt het op neer. Triest he. Maar goed dit laat ik m natuuuurlijk niet merken hoor, ik ben de coolheid zelve
. Het loopt vast wel los als ik m eenmaal weer zie.
oe leuk hoor!quote:Op zondag 14 april 2013 10:06 schreef Yuki het volgende:
Zo. Ingeschreven voor een speeddate-avond in mei.
Ben benieuwd
Ik zou wel tijd hebben.. Maarja de wedstrijd hequote:Op zondag 14 april 2013 12:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hou op zeg... op zondag geen tijd hebben om je date op te zoeken maar wel fok!en ...
Als dat gezeur over wedstrijden nu al begint wordt het later helemaal niets. Afkappen die hap.quote:Op zondag 14 april 2013 13:10 schreef Linguine het volgende:
[..]
Ik zou wel tijd hebben.. Maarja de wedstrijd he
Op Paiq is er geen normaal gesprek te voeren vanavond dus ik start CIV III wel op.quote:Op zondag 14 april 2013 21:21 schreef Sannne het volgende:
Hm ik ga chan chan eens aanzetten, tnx voor de tip DP
En ondertussen de Sims 3 spelen, ga ik ze daar maar laten daten. Tenminste nog ergens actie.
Dit! Ik wil ook leuke dateverhalen horen!quote:Op zondag 14 april 2013 21:18 schreef Sannne het volgende:
Geen date-verhalen? Hoe was het gisteravond?
Stil hier..
Gisteren op de meet was het erg gezellig, Helaas moest ik redelijke vroeg weg. Ik heb een aantal vrienden in de horeca werken die met toeval tegelijk klaar / vrij waren. Dat komt zelden voor dus daar heen gegaan en met hun verder op stap gegaan.quote:Op zondag 14 april 2013 21:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dit! Ik wil ook leuke dateverhalen horen!
Goed zo dat het gezellig wasquote:Op zondag 14 april 2013 21:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gisteren op de meet was het erg gezellig, Helaas moest ik redelijke vroeg weg. Ik heb een aantal vrienden in de horeca werken die met toeval tegelijk klaar / vrij waren. Dat komt zelden voor dus daar heen gegaan en met hun verder op stap gegaan.
Qua date niks te melden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |