abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125255838
De Facebook Hosselmoningen Zwarte Ruiter meet was weer gezellig!
Zelf wederom door gegaan in Momfer de Mol en net thuis.

Niks gescoord natuurlijk. Je doet het god, of helemaal niet :D
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  zondag 14 april 2013 @ 04:50:45 #202
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125256920
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 03:04 schreef freshy98 het volgende:
De Facebook Hosselmoningen Zwarte Ruiter meet was weer gezellig!
Zelf wederom door gegaan in Momfer de Mol en net thuis.

Niks gescoord natuurlijk. Je doet het god, of helemaal niet :D
:D
Zo, freshy :D hoeveel Frangelico en Beerenburg is er doorheen gegaan? :+

Het was idd gezellig! Jammer dat ik zo vroeg naar huis moest... Zeker aangezien ik nu wakker lig :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 14 april 2013 @ 05:16:21 #203
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_125257017
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:09 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik krijg eigenlijk vrijwel alleen maar saaie voornamen te zien. Terwijl ik een moord zou doen voor de vrouwelijke equivalent van Samus the Starchild. Hippies als ouders, een bijpassende schaamhaargroei wat als een bos uitdijende sisalwol centimeters voorbij de bikinilijn woekert . Dat moet geheid een interessant gesprek opleveren.
Dude! :{w ____!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  Official ESF Kreviewer zondag 14 april 2013 @ 07:37:39 #204
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125257231
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heren, zien jullie nou bij de vrouwen (op paiq) ook vooral namen voorbij schieten waarvan je denkt :N :') :N
'Talita de gekstuh'. Die heb ik genegerd.
pi_125257237
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2013 07:37 schreef Kreator het volgende:

[..]

'Talita de gekstuh'. Die heb ik genegerd.
Goedemorgen Krea popje :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Official ESF Kreviewer zondag 14 april 2013 @ 07:56:42 #206
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125257279
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 07:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Goedemorgen Krea popje :*
Dp, dopje. :*.

Na mijn fiasco gisteren... gisteravond stad in. Kwam wat bekenden tegen... vanmorgen 2 berichten met 'dateverzoeken'. :'). Als je er maar niet mee bezig bent lukt het.
pi_125258112
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 04:50 schreef Yuki het volgende:

[..]

:D
Zo, freshy :D hoeveel Frangelico en Beerenburg is er doorheen gegaan? :+

Het was idd gezellig! Jammer dat ik zo vroeg naar huis moest... Zeker aangezien ik nu wakker lig :')
Euh, viel op zich mee... Wel een houten hoofd nu.
Katten zijn gevoerd, ik duik mijn bed weer in.
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  zondag 14 april 2013 @ 10:06:48 #208
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125258529
Zo. Ingeschreven voor een speeddate-avond in mei.

Ben benieuwd :P
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_125258687
Hoeveel paar sokken heb je?
Ik weet dat het aantal op ''en een half'' eindigt. Op een of andere manier is het altijd een onevenredig aantal.
weet ik dat???
q&a Wat wil jij doen op een date??
Dat hangt van de date in kwestie af. Zo lang mogelijk verlengen of zo snel mogelijk weg.
Verzin eens wat leuks zou ik zeggen!!!

Beetje een chagrijnig schreeuwwijf volgens mij. :o
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_125258711
2 paar suffe antwoorden :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_125258718
Overigens, date van vorige week (waarvan ik zei dat het 'm niet ging worden ivm enge trekjes) begint er nu over of ik vanavond kom eten. Lijkt me een minder goed idee.
pi_125258723
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 10:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
2 paar suffe antwoorden :D
Klopt. They can't all be winners, can they?
pi_125258793
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 10:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Overigens, date van vorige week (waarvan ik zei dat het 'm niet ging worden ivm enge trekjes) begint er nu over of ik vanavond kom eten. Lijkt me een minder goed idee.
Bang dat ze je op gaat eten? :D
Wat voor enge trekjes heeft ze dan?
pi_125258866
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 10:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Bang dat ze je op gaat eten? :D
Wat voor enge trekjes heeft ze dan?
Ik bespeur er claimend en jaloers gedrag in.
pi_125259093
quote:
Bij deze bevestigen we je uitschrijving van Paiq.nl. Dit is het laatste mailtje dat je van ons ontvangt. We hopen dat je het naar je zin hebt gehad op onze site.

Mocht je mensen kennen die je misschien een plezier kan doen met Paiq.nl, stuur ze dan de volgende link:

http://paiq.nl/23p6qrd9

De eerste 3 personen die zich via deze link inschrijven, krijgen namelijk direct bij aanmelding 150 credits in plaats van de gebruikelijke 20!
Weg met die rommel :7
Als er nog mensen zijn die graag willen daten met Betsie5 en lekkere_gekke_truus_de_zeug, ga je gang :')
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_125259104
Er zijn (veel) momenten dat ik denk "Moet je dat nou allemaal wel willen DP? Zo een :r relatie :r ? "

Zo lig ik op het moment een boterham met meurende oude geitenkaas en een boterham met stinkende blauwe, nagenoeg horizontaal weg te snatsen, terwijl de kruimels (brood en kaas) me om de oren vliegen O+

Daar kan ik me toch innig tevreden van geraken :@ En dat zou natuurlijk nooooooooooooooit meer mogen zodra mijn bachelorette sponde in een echtelijke sponde verandert :D
  Official ESF Kreviewer zondag 14 april 2013 @ 10:43:16 #217
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125259175
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 10:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er zijn (veel) momenten dat ik denk "Moet je dat nou allemaal wel willen DP? Zo een :r relatie :r ? "

Zo lig ik op het moment een boterham met meurende oude geitenkaas en een boterham met stinkende blauwe, nagenoeg horizontaal weg te snatsen, terwijl de kruimels (brood en kaas) me om de oren vliegen O+

Daar kan ik me toch innig tevreden van geraken :@ En dat zou natuurlijk nooooooooooooooit meer mogen zodra mijn bachelorette sponde in een echtelijke sponde verandert :D
Koffie, peuk, Formule 1, pitabroodjes kaas, straks The Masters kijken en de hele dag stinken op de bank. Er zijn van die dagen dat single zijn beter is.
pi_125259182
quote:
10s.gif Op zondag 14 april 2013 10:43 schreef Kreator het volgende:

[..]

Koffie, peuk, Formule 1, pitabroodjes kaas, straks The Masters kijken en de hele dag stinken op de bank. Er zijn van die dagen dat single zijn beter is.
Yoki perzik uit het pak... O+
pi_125259190
quote:

In het begin zal je die versnaperingen zelfs nog aangereikt krijgen maar na enige tijd is dat wel over.
pi_125259542
quote:

De eeuwige catch22 van de wat langer al vrijgezel zijnde man/vrouw.
pi_125259587
Met mn armen wijd in bed liggen, in pyjama hangen tot 13.00uur, niet koken als ik geen zin heb, niet opruimen als ik geen zin heb, vrouwenfilms kijken zo vaak ik wil, mn chocola niet hoeven delen..
Zucht ik vind single zijn ook heerlijk :D
pi_125259939
quote:
10s.gif Op zondag 14 april 2013 10:43 schreef Kreator het volgende:

[..]

beetje werken, bandje beluisteren en dan op naar huis om op het balkon ff te chillen met een biertje en daarna in mijn up een horrormarathon houden.

Single zijn is goed, delen is daarentegen soms beter.
pi_125260556
Mn date begint afstandelijk te doen en natuurlijk heb ik meteen weer volop interesse :'). Ulgh.
pi_125260631
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 11:43 schreef Linguine het volgende:
Mn date begint afstandelijk te doen en natuurlijk heb ik meteen weer volop interesse :'). Ulgh.
Dan is de interesse niet gemeend, next.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_125260689
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 11:46 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dan is de interesse niet gemeend, next.
Nah dat vind ik onzin. Daarvoor had ik ook interesse maar toen voelde het anders omdat ik zeker wist dat hij mij ook zag zitten. Nu weet ik dat niet meer zeker dus voelt t anders. Maak ik me meer 'zorgen' als hij niks laat weten etc. Eerst wist ik toch wel dat het van zijn kant goed zat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')