abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 april 2013 @ 20:34:08 #201
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125168423
quote:
17s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:32 schreef Pinkdwarf het volgende:
Succesverhaal van mijn kant!

Dinsdag mijn Pepper account weer actief gemaakt (omdat ik een hele leuke match voorbij zag komen). Vervolgens de hele avond gechat met een aantal mannen. En met die hele leuke match maar meteen een date afgesproken voor de dag erna (gisteren dus). En serieus.. verliefd, voor zo ver je dat zo snel kan zijn.. O+ Maar ik voel me echt weer een puber! Lang niet meer zo gevoeld. En ik merkte dat het bij hem net zo was. Ook echt de laatste trein net gehaald. Meteen een afspraak gemaakt voor een tweede date! En stiekem ook al voor een derde (de tweede sneakte er ongepland tussen door.. we willen elkaar zo graag zien) :) Pinkdwarf dates De Meester O+
Meesters zijn leuk!! Wat spannend :) Wel updates blijven doen hé ;)
pi_125168516
quote:
17s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:32 schreef Pinkdwarf het volgende:
Succesverhaal van mijn kant!

Dinsdag mijn Pepper account weer actief gemaakt (omdat ik een hele leuke match voorbij zag komen). Vervolgens de hele avond gechat met een aantal mannen. En met die hele leuke match maar meteen een date afgesproken voor de dag erna (gisteren dus). En serieus.. verliefd, voor zo ver je dat zo snel kan zijn.. O+ Maar ik voel me echt weer een puber! Lang niet meer zo gevoeld. En ik merkte dat het bij hem net zo was. Ook echt de laatste trein net gehaald. Meteen een afspraak gemaakt voor een tweede date! En stiekem ook al voor een derde (de tweede sneakte er ongepland tussen door.. we willen elkaar zo graag zien) :) Pinkdwarf dates De Meester O+
Klinkt goed! :D Pepper dus? ;)
pi_125168552
PinkDwarf aan de BDSM of een leraar?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 11 april 2013 @ 20:38:02 #204
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125168598
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:36 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Klinkt goed! :D Pepper dus? ;)
Pepper werkt voor mij prima! Ja, je moet inderdaad betalen. Maar je kan er goed filteren ;) En je ziet meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.

quote:
17s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Meesters zijn leuk!! Wat spannend :) Wel updates blijven doen hé ;)
Dat ga ik zeker doen! :D En ik ben ook dol op meesters.. vroeger al :@
You can only have the sunshine after the rain..
  donderdag 11 april 2013 @ 20:38:08 #205
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125168605
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik durfde het bijna niet te vragen, maar je bent me voor :D
♥ || Baby catcher in training || ♥
  donderdag 11 april 2013 @ 20:38:42 #206
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125168637
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een leraar, haha, maar "De Meester" klinkt juist zo lekker.. mysterieus 8-)
You can only have the sunshine after the rain..
  donderdag 11 april 2013 @ 21:03:25 #207
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125169735
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:38 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Een leraar, haha, maar "De Meester" klinkt juist zo lekker.. mysterieus 8-)
hey leuk te lezen! Veel plezier samen!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 11 april 2013 @ 21:05:30 #208
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125169822
Leuk ^O^
Enjoy Pinkdwarf :)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 11 april 2013 @ 21:13:23 #209
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125170201
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:38 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Pepper werkt voor mij prima! Ja, je moet inderdaad betalen. Maar je kan er goed filteren ;) En je ziet meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.

[..]

Dat ga ik zeker doen! :D En ik ben ook dol op meesters.. vroeger al :@
Leuk! We horen graag het vervolg! :) Een intiem ritje in de Twingo? :P
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_125170530
Met de paiqdate van afgelopen zondag is het ook alweer klaar trouwens, en dat nog vóór een tweede date (die eigenlijk al in de planning zat voor komende zondag) werd bekrachtigd. Jammer, want ik was er eerder enthousiast over.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 11 april 2013 @ 21:22:32 #211
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_125170607
jammer HJ.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_125170703
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:22 schreef Andromache het volgende:
jammer HJ.
Ja. Ze had mij net wat teveel issues die aan het licht kwamen. ;(
pi_125170805
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Met de paiqdate van afgelopen zondag is het ook alweer klaar trouwens, en dat nog vóór een tweede date (die eigenlijk al in de planning zat voor komende zondag) werd bekrachtigd. Jammer, want ik was er eerder enthousiast over.
Voelde je al aan tijdens de date dat het niet echt "goed" zat? Wat ik een keer had was tijdens een afspraak niet echt een klik voelen, maar toch hoop je om een of andere reden dat het nog wat kan worden. Maar diep van binnen weet je eigenlijk al dat het niks wordt (alleen wil je het nog niet accepteren).

Vervelend gevoel is dat altijd ;(
Why stay small, if you can grow big..
pi_125171217
Nah, er zijn vertrouwens en nog wat andere issues van haar kant. Vorige week ging er al een alarmbelletje bij me af, toen ze opeens wel erg gepikeerd reageerde op iets onbenulligs. Ik ben nogal open, ze weet dat ik behoorlijk wat dates en/of scharrels heb gehad, en dat ik met de meesten daarvan nog altijd prima door een deur kan en er nog weleens - vriendschappelijk - contact mee heb, al dan niet via fb.

Dat snapte ze al niet, in haar optiek dien je die gelijk te verwijderen. :')

En nu heb ik nogal wat dames op facebook, waaronder dus een aantal uit bovengenoemde categorie en ze liep nogal creepy in mijn contactenlijst rond te neuzen. Nu heb ik niet zoveel te verbergen, maar ze blijkt nogal jaloers aangelegd te zijn imho. Claimerig zelfs. En als dat nú al begint, kun je je wel een voorstelling maken van wat er gaat gebeuren als het serieuzere vormen aan begint te nemen.

Gisteren krijg ik een berichtje van haar met de vraag wie iemand was. Nu wist ik het zelf niet eens dus ik reageer met; ''wie??'' en ga niet veel later offline, ik ben ook weleens druk. Achteraf bleek het trouwens een hier meepostende fokster die ik eens had toegevoegd aan de nieuwe contacten 25-35 fb groep, ironisch genoeg.

Krijg ik later die avond een zwaar gepikeerde tekstlap over de whatsapp dat ze me niet vertrouwd en denkt dat ik nog contact heb met al mijn scharrels en alweer op zoek ben naar de volgende. Da fuck.

Partijtje over en weer lopen bakkeleien, daarna al snel besloten dat ik geen zin heb om me te verantwoorden over met wie ik contact onderhou en haar verteld dat dit wat mij betreft niet gaat werken in ieder geval en besloten het maar af te kappen.

Eén grote flashback naar mijn altijd gezellige borderline ex. Dat nooit weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hungry_Joe op 11-04-2013 21:43:00 ]
  donderdag 11 april 2013 @ 21:40:10 #215
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125171576
Ja, herkenbaar. Zo'n vrouw had ik een week geleden ook op whatsapp. Ging me ineens opbellen, terwijl ik voetbal zat te kijken. :') ..Dat is al dodelijk, dus ik stuur via whatsapp dat ik geen zin heb om te bellen want ik zat dus voetbal te kijken.

Kreeg ik een kwartier later een verhaal dat ik niet monogaam ben en vast een vriendin heb en niet eerlijk ben en blablablabla.

Je wordt er toch gestoord van.
Gourmetten of steengrillen?
pi_125171700
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:40 schreef Silenus het volgende:
Ja, herkenbaar. Zo'n vrouw had ik een week geleden ook op whatsapp. Ging me ineens opbellen, terwijl ik voetbal zat te kijken. :') ..Dat is al dodelijk, dus ik stuur via whatsapp dat ik geen zin heb om te bellen want ik zat dus voetbal te kijken.

Kreeg ik een kwartier later een verhaal dat ik niet monogaam ben en vast een vriendin heb en niet eerlijk ben en blablablabla.

Inderdaad, ze vertrouwen je of niet. En ik heb geen zin om al aan een 1-0 achterstand te beginnen om maar in voetbal jargon te blijven. Meestal wordt dat alleen maar erger is mijn ervaring.
  donderdag 11 april 2013 @ 21:42:23 #217
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125171713
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:40 schreef Silenus het volgende:

Sorry? :')
1 keer niet willen bellen, dus je hebt een vriendin en je belazert de boel?

Bitch, please :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_125171797
En ik ben vrijgezel...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_125171803
Nou ja goed, zij dus ook :D
  donderdag 11 april 2013 @ 21:45:01 #220
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125171864
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ik ben vrijgezel...
ik ook :W

Heb ik trouwens weer op paiq. Zegt ze dat Groningen leuk is om te stappen dus ik bevestig dat. Met de reden dat daar leuke kroegjes, mooie studentes en gekste feestjes zijn.

Nu denkt ze meteen dat ik het over haar heb qua mooie studentes.... en ze is me toch NIET mijn kopje thee! Ik zal er nog geen drupje van willen drinken :o
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 11 april 2013 @ 21:51:05 #221
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125172252
oke..... volgens mij leest ze hier mee :o
Want na de post van mij reageert ze nergens meer op :D :D :D
pi_125172520
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik ook :W

Ja, maar jij bent dan ook gek!
  donderdag 11 april 2013 @ 21:55:08 #223
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_125172522
quote:
7s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

Sorry? :')
1 keer niet willen bellen, dus je hebt een vriendin en je belazert de boel?

Bitch, please :')
is de schuld van zijn voorgangers die het voor hem verpest hebben. en in Silenus' geval vind ik het trouwens wel ironisch, want kom op jongen, ga nou niet ontkennen dat je een reputatie hebt :')
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 11 april 2013 @ 21:55:58 #224
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125172572
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, maar jij bent dan ook gek!
op u ja, op u O+
pi_125172601
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:55 schreef Andromache het volgende:

[..]

is de schuld van zijn voorgangers die het voor hem verpest hebben. en in Silenus' geval vind ik het trouwens wel ironisch, want kom op jongen, ga nou niet ontkennen dat je een reputatie hebt :')
And I will no longer appologize for you former lovers' mistakes..

O+ Maria O+

quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

op u ja, op u O+
:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')