Meesters zijn leuk!! Wat spannendquote:Op donderdag 11 april 2013 20:32 schreef Pinkdwarf het volgende:
Succesverhaal van mijn kant!
Dinsdag mijn Pepper account weer actief gemaakt (omdat ik een hele leuke match voorbij zag komen). Vervolgens de hele avond gechat met een aantal mannen. En met die hele leuke match maar meteen een date afgesproken voor de dag erna (gisteren dus). En serieus.. verliefd, voor zo ver je dat zo snel kan zijn..Maar ik voel me echt weer een puber! Lang niet meer zo gevoeld. En ik merkte dat het bij hem net zo was. Ook echt de laatste trein net gehaald. Meteen een afspraak gemaakt voor een tweede date! En stiekem ook al voor een derde (de tweede sneakte er ongepland tussen door.. we willen elkaar zo graag zien)
Pinkdwarf dates De Meester
Klinkt goed!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:32 schreef Pinkdwarf het volgende:
Succesverhaal van mijn kant!
Dinsdag mijn Pepper account weer actief gemaakt (omdat ik een hele leuke match voorbij zag komen). Vervolgens de hele avond gechat met een aantal mannen. En met die hele leuke match maar meteen een date afgesproken voor de dag erna (gisteren dus). En serieus.. verliefd, voor zo ver je dat zo snel kan zijn..Maar ik voel me echt weer een puber! Lang niet meer zo gevoeld. En ik merkte dat het bij hem net zo was. Ook echt de laatste trein net gehaald. Meteen een afspraak gemaakt voor een tweede date! En stiekem ook al voor een derde (de tweede sneakte er ongepland tussen door.. we willen elkaar zo graag zien)
Pinkdwarf dates De Meester
Pepper werkt voor mij prima! Ja, je moet inderdaad betalen. Maar je kan er goed filterenquote:
Dat ga ik zeker doen!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Meesters zijn leuk!! Wat spannendWel updates blijven doen hé
Ik durfde het bijna niet te vragen, maar je bent me voorquote:Op donderdag 11 april 2013 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
PinkDwarf aan de BDSM of een leraar?
Een leraar, haha, maar "De Meester" klinkt juist zo lekker.. mysterieusquote:Op donderdag 11 april 2013 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
PinkDwarf aan de BDSM of een leraar?
hey leuk te lezen! Veel plezier samen!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:38 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Een leraar, haha, maar "De Meester" klinkt juist zo lekker.. mysterieus
Leuk! We horen graag het vervolg!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:38 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Pepper werkt voor mij prima! Ja, je moet inderdaad betalen. Maar je kan er goed filterenEn je ziet meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.
[..]
Dat ga ik zeker doen!En ik ben ook dol op meesters.. vroeger al
Ja. Ze had mij net wat teveel issues die aan het licht kwamen.quote:
Voelde je al aan tijdens de date dat het niet echt "goed" zat? Wat ik een keer had was tijdens een afspraak niet echt een klik voelen, maar toch hoop je om een of andere reden dat het nog wat kan worden. Maar diep van binnen weet je eigenlijk al dat het niks wordt (alleen wil je het nog niet accepteren).quote:Op donderdag 11 april 2013 21:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Met de paiqdate van afgelopen zondag is het ook alweer klaar trouwens, en dat nog vóór een tweede date (die eigenlijk al in de planning zat voor komende zondag) werd bekrachtigd. Jammer, want ik was er eerder enthousiast over.
Inderdaad, ze vertrouwen je of niet. En ik heb geen zin om al aan een 1-0 achterstand te beginnen om maar in voetbal jargon te blijven. Meestal wordt dat alleen maar erger is mijn ervaring.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:40 schreef Silenus het volgende:
Ja, herkenbaar. Zo'n vrouw had ik een week geleden ook op whatsapp. Ging me ineens opbellen, terwijl ik voetbal zat te kijken...Dat is al dodelijk, dus ik stuur via whatsapp dat ik geen zin heb om te bellen want ik zat dus voetbal te kijken.
Kreeg ik een kwartier later een verhaal dat ik niet monogaam ben en vast een vriendin heb en niet eerlijk ben en blablablabla.
Je wordt er toch gestoord van.
Sorry?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:40 schreef Silenus het volgende:
Ja, herkenbaar. Zo'n vrouw had ik een week geleden ook op whatsapp. Ging me ineens opbellen, terwijl ik voetbal zat te kijken...Dat is al dodelijk, dus ik stuur via whatsapp dat ik geen zin heb om te bellen want ik zat dus voetbal te kijken.
Kreeg ik een kwartier later een verhaal dat ik niet monogaam ben en vast een vriendin heb en niet eerlijk ben en blablablabla.
Je wordt er toch gestoord van.
ik ookquote:
Ja, maar jij bent dan ook gek!quote:
is de schuld van zijn voorgangers die het voor hem verpest hebben. en in Silenus' geval vind ik het trouwens wel ironisch, want kom op jongen, ga nou niet ontkennen dat je een reputatie hebtquote:Op donderdag 11 april 2013 21:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sorry?
1 keer niet willen bellen, dus je hebt een vriendin en je belazert de boel?
Bitch, please
op u ja, op uquote:Op donderdag 11 april 2013 21:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook gek!
And I will no longer appologize for you former lovers' mistakes..quote:Op donderdag 11 april 2013 21:55 schreef Andromache het volgende:
[..]
is de schuld van zijn voorgangers die het voor hem verpest hebben. en in Silenus' geval vind ik het trouwens wel ironisch, want kom op jongen, ga nou niet ontkennen dat je een reputatie hebt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |