Dat eerste heb ik ook vaak. Dat tweede gelukkig nog nooit gehadquote:Op donderdag 11 april 2013 14:11 schreef Silenus het volgende:
Ik had eergisteren op paiq nog zoiets. Gesprek op paiq en ik zat tegelijk tv te kijken. Foto's waren zichtbaar, leuke foto's...alleen zei diegene op tv het woord 'jongens'.
Wat typ ik: 'leuke jongens!'
Normaal een 'rare verspreking', verder niet...ware het niet dat ze een beetje inkijk had op haar foto.
Zij: 'nou, dat is wel heel direct....'
Ik dacht echt: wtf heb ik nou weer getypt![]()
Overigens ook op whatsapp al paar keer gehad dat ik wilde typen 'ik ga tukken' en dan maakt ie ervan 'ik ga rukken'. Ja, lekker handig ook op zo'n tijdstip van 00u ofzo.
Dat is het belangrijkste (Brrrrrr ze wilt kinderenquote:Op donderdag 11 april 2013 10:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Das toch prima? En zat vrouwen die er zo over denken
Ik wil ook kinderen, maar eerst moeten de randvoorwaarden in orde zijn. Leuke vent, stabiele relatie, werk en wonen op orde.
Terwijl ik ook heus wel eens ga rammelen, bij zwangere vriendinnen en de aanblik van baby's
Ik kreeg te horenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:10 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dat eerste heb ik ook vaak. Dat tweede gelukkig nog nooit gehad
mrja wie gebruikt dan ook het woord: tukken![]()
toch gaat in missionarishouding knuffelen en kroelen met je dekbed gauw vervelen. en ook wel handig als dat met dezelfde vent kanquote:Op donderdag 11 april 2013 15:19 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste (Brrrrrr ze wilt kinderen)
Net als dat andere puntje.... zorgen dat je zelf eerst een leuk en stabiel leven hebt voor je een relatie wilt (dat zie ik bij sommige mensen wel eens terug, een relatie willen omdat dan alles goed komt).
Je moet als vrouw wel echt een verkeerde vibe hebben, wil je niet minimaal met 2 of 3 nummers/kerels thuiskomen als je zo graag wil.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:14 schreef Andromache het volgende:
[..]
toch gaat in missionarishouding knuffelen en kroelen met je dekbed gauw vervelen. en ook wel handig als dat met dezelfde vent kananyway. morgen kroeghosselen.
Kroeghosselen is ook veel leukerquote:Op donderdag 11 april 2013 16:14 schreef Andromache het volgende:
[..]
toch gaat in missionarishouding knuffelen en kroelen met je dekbed gauw vervelen. en ook wel handig als dat met dezelfde vent kananyway. morgen kroeghosselen.
Heeft vast iets met eisen/wensen/filter.. kieskeurigheid te maken.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:36 schreef Kreator het volgende:
Je moet als vrouw wel echt een verkeerde vibe hebben, wil je niet minimaal met 2 of 3 nummers/kerels thuiskomen als je zo graag wil.
Thanks voor de beeldvorming.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:14 schreef Andromache het volgende:
[..]
Zo te lezen hoeft het slechts een deken te vervangen. Dat kan nooit moeilijk zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heeft vast iets met eisen/wensen/filter.. kieskeurigheid te maken.
Oh, daarna of tijdens een heuse kroelsessie hehequote:Op donderdag 11 april 2013 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kroeghosselen is ook veel leuker
Gaan wij zaterdag weer doen
Die zijn in elke kroeg wel te vindenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo te lezen hoeft het slechts een deken te vervangen. Dat kan nooit moeilijk zijn.
Kroelen kan ook IN de kroegquote:Op donderdag 11 april 2013 16:38 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oh, daarna of tijdens een heuse kroelsessie hehe
Aanmelden voor de meet deze zaterdag kan nog!
20:30, zwarte ruiter, Den Haagquote:Op donderdag 11 april 2013 16:42 schreef Whatevers het volgende:
Meet deze zaterdag? zit pas net in dit topic.
wie wat waar hoe laat?
Tof!quote:Op donderdag 11 april 2013 16:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
20:30, zwarte ruiter, Den Haag
Voor een kopje koffie zeker?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:02 schreef ook_gek het volgende:
Meet? Ik heb meet angst
Kunnen ook naar de overkant gaan voor een klein sappie
Cool.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
20:30, zwarte ruiter, Den Haag
Huh? Nee hoor waar haal je dit opeens vandaan? Iedereen is welkom!quote:Op donderdag 11 april 2013 17:11 schreef Pino112 het volgende:
Is het voor Hagenezen only?
Dan komen we niet.
Oh okequote:Op donderdag 11 april 2013 17:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh? Nee hoor waar haal je dit opeens vandaan? Iedereen is welkom!
En dan weer oversteken voor een fricandelletje bij piet?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:02 schreef ook_gek het volgende:
Meet? Ik heb meet angst
Kunnen ook naar de overkant gaan voor een klein sappie
Ka goed kut! Want ik wilde mint knuffelenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh oke
Nee maar Mint en ik komen niet joh, dat was niet serieus.
Ik sluit niks uit waar we eindigenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
En dan weer oversteken voor een fricandelletje bij piet?
Helaasquote:Op donderdag 11 april 2013 17:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ka goed kut! Want ik wilde mint knuffelen
Verrassend hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 17:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh oke
Dat heb ik gemerkt jaquote:Op donderdag 11 april 2013 17:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verrassend hoor
Ik ben ook mensenschuw hoor
Oh kom jij ook?quote:
Cutequote:Op donderdag 11 april 2013 18:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh kom jij ook?
Ik word nu wel heel verlegen
Ik ken u helemaal niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh oke
Op paiq samen lingo kijken is niet altijd een succes.quote:ik:lijkt me best saai
zij: ananas
yeah
ja is ook saai
echt een drama
in zo'n aftandse studio
ik: hoe ziet JP eruit?
zij: fucking ver weg
ik: tieten
zij: ja lelijk
oh
nou
beetje beschaafd he
ik: testen
anders blokkeer ik jou ook
ik: ja hallo ik doe gewoon mee
Wat?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op paiq samen lingo kijken is niet altijd een succes.
hoe heb jij je vaste monteur gevonden? kroeg of internet? of bij de benzinepomp?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben er geloof ik weer even klaar mee. Het cynisme is niet meer te onderdrukkenZelfs niet bij de 8,4-en
Ik heb maar een afspraak gemaakt voor een servicebeurt![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:23 schreef Andromache het volgende:
[..]
hoe heb jij je vaste monteur gevonden? kroeg of internet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |