abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 april 2013 @ 01:09:39 #1
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_125141592

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 11 april 2013 @ 01:11:22 #2
138876 Andromache
pi_125141631
dronken dropje TO trapt af:

quote:
kuttechristus. ik word hier nu keihard uitgelachen. fuck it!!

op advies van een lieve vriendin, afgestudeerd klinisch psycholoog, ga ik gewoon weer daten en flirten in de kroeg en het eens niet allemaal zo fokking zwart wit zien. dat elke mislukking een bevestiging is van mijn totale falen als mens en dat succesjes eenmalig zijn en nooit langdurig iets opleveren. ik moet er wat relaxter in staan. veel leuker voor mezelf.

o ja. ik ben dronken na een glas rose en sporten
pi_125141743
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 01:11 schreef Andromache het volgende:
dronken dropje TO trapt af:

[..]

Misschien is een stapmaatje juist wel een leuk idee? Lekker samen tutten, dansen en drinken ;)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  donderdag 11 april 2013 @ 01:25:25 #4
138876 Andromache
pi_125141911
ja maar al meermaals geprobeerd te vinden en is 2 keer mislukt. misschien nog eens proberen.

oooo hier voltrekt zich dus mijn klassieke denkfout. omdat het 2 keer niet gelukt is komt het noooooooooit meer goed. precies zo met daten! wat heb ik er nou eigenlijk van gemaakt het afgelopen jaar? 7 dates. dat stelt toch niks voor. huphup naar de kroeg met mij.
pi_125141939
7 Stelt niks voor? :o

Oei ;(
  donderdag 11 april 2013 @ 01:34:08 #6
138876 Andromache
pi_125142051
nee pas bij 100 dates mag ik klagen dat er geen vent meer zal zijn voor mij. dat kind moet ik in mijn eentje gaan regelen. o nee. niet aan denken. genieten van het nu. ik kan ook nog wel op mijn 35e stappen ondernemen naar bam-schap en op mijn 38e baren. ik laat me altijd zo leiden door wat er mogelijk mis zou kunnen gaan. daarom doe ik zo fokking moeilijk over daten.

echt. je wilt niet weten wat voor een hartkloppingen ik soms heb voor een date. want DIT MOET HEM ZIJN.
pi_125142077
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 01:34 schreef Andromache het volgende:
nee pas bij 100 dates mag ik klagen dat er geen vent meer zal zijn voor mij. dat kind moet ik in mijn eentje gaan regelen. o nee. niet aan denken. genieten van het nu. ik kan ook nog wel op mijn 35e stappen ondernemen naar bam-schap en op mijn 38e baren. ik laat me altijd zo leiden door wat er mogelijk mis zou kunnen gaan. daarom doe ik zo fokking moeilijk over daten.

echt. je wilt niet weten wat voor een hartkloppingen ik soms heb voor een date. want DIT MOET HEM ZIJN.
Probeer de 'fuck it, we zien wel' mentaliteit eens :)

Je hebt een sterke kinderwens dan?
  donderdag 11 april 2013 @ 01:39:09 #8
138876 Andromache
pi_125142120
ja man. zo veel mogelijk. wat een toffe wezens. ben dol op mijn nichtje. dag voor mijn verjaardag geboren. mijn fantastische verjaardagscadeautje voor mijn 30e verjaardag.

de fuck it, we zien wel mentaliteit. ik nomineer hem voor de TT.
pi_125142174
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 01:39 schreef Andromache het volgende:
ja man. zo veel mogelijk. wat een toffe wezens. ben dol op mijn nichtje. dag voor mijn verjaardag geboren. mijn fantastische verjaardagscadeautje voor mijn 30e verjaardag.

de fuck it, we zien wel mentaliteit. ik nomineer hem voor de TT.
Tja toch is het zo... beetje 'nee heb je, ja kun je krijgen'. Vastklampen en afhankelijk zijn wordt over het algemeen niet als aantrekkelijk gezien. En een afwijzing is ook niet het einde van de wereld. Even kut over voelen, en dan weer vol goede moed verder :Y
  donderdag 11 april 2013 @ 01:50:47 #10
138876 Andromache
pi_125142237
ja maaf dat is dus her puntl die afwijzing zie ik als totale waarheid. als ik een keer word afgewezen word ok altijd afgewezen. hence havenmeesterverhaal. diepgeworteld geloof dat er toch geen man voor mij is. daar beantwoordt dat aan. oude pijn en herinneringen.

fuk it. ik ga stees onsamenhangender typen. maffen. lekker koese lieve daters.
pi_125142268
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 01:50 schreef Andromache het volgende:
ja maaf dat is dus her puntl die afwijzing zie ik als totale waarheid. als ik een keer word afgewezen word ok altijd afgewezen. hence havenmeesterverhaal. diepgeworteld geloof dat er toch geen man voor mij is. daar beantwoordt dat aan. oude pijn en herinneringen.

Het is geen totale waarheid, en dat weet je best :)

Ga maar lekker slapen, morgen voel je je weer iets beter, en er komt mooi weer aan :*
  donderdag 11 april 2013 @ 01:57:35 #12
138876 Andromache
pi_125142285
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 01:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het is geen totale waarheid, en dat weet je best :)

Ga maar lekker slapen, morgen voel je je weer iets beter, en er komt mooi weer aan :*
jij ook lekker koese lieve faxiepaxie
pi_125142297
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 01:57 schreef Andromache het volgende:

[..]

jij ook lekker koese lieve faxiepaxie
:@ O+
  donderdag 11 april 2013 @ 06:40:48 #14
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125142924
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 01:50 schreef Andromache het volgende:

Self fulfilling prophecy. Just sayin'.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_125143068
Asjeblieft zeg... :')

Er schijnen sites te zijn voor mensen die alleen een kwakje zoeken, ga er daar 1 zoeken dan. Lijkt me dat je daar meer op je plaats bent.

Heel vervelend voor je, maar deze geestelijke stress hoort gewoon niet in dit topic thuis.

Het heeft net zoveel relatie met daten, als in het bloementopic over alle vervelende begrafenissen waar je ooit geweest bent te gaan zitten mieuwelen, omdat daar ook bloemen op de kist liggen... Nagenoeg geen dus...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 11 april 2013 @ 07:43:50 #16
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125143193
Dronken na 1 rosé. Juist ja :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_125143224
Jeeez Andro, doe wat aan jezelf. Desperate onzekere mensen zijn zo niet aantrekkelijk.
Dat wat DP zegt kan een goede zijn, maar begin aub niet aan kinderen voordat je je leven op de rit hebt. En dat heb jij nog lang niet heb ik het idee.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_125143263
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 07:48 schreef habitue het volgende:
Jeeez Andro, doe wat aan jezelf. Desperate onzekere mensen zijn zo niet aantrekkelijk.
Dat wat DP zegt kan een goede zijn, maar begin aub niet aan kinderen voordat je je leven op de rit hebt. En dat heb jij nog lang niet heb ik het idee.
Ach, vergeef het de jonge dame. tipsy/aangeschoten/dronken. Seen that, been there, done it. Don't hold it against her.
  donderdag 11 april 2013 @ 07:53:57 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125143266
Ik heb het al eerder aangegeven. Ze is zo wanhopig en dat is zo duidelijk dat het elke man benauwd en afschrikt. En dan is het direct einde verhaal.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 07:53 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Ach, vergeef het de jonge dame. tipsy/aangeschoten/dronken. Seen that, been there, done it. Don't hold it against her.
Je bedoeld, gebruik drank als excuus om alles er uit te gooien en te freaken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_125143303
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 07:53 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb het al eerder aangegeven. Ze is zo wanhopig en dat is zo duidelijk dat het elke man benauwd en afschrikt. En dan is het direct einde verhaal.

[..]

Ook daar is een plek voor, de kroeg met je homies... Of beter gezegd het hoekje om de kroeg, 4 stappen van de plark kots die je er net hebt uitgemikt, terwijl je homies proberen iets zinnigs te maken van de dronken woordenbrij die je tussen de uithalen de wereld inslingert :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  donderdag 11 april 2013 @ 08:01:45 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125143330
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 07:48 schreef habitue het volgende:
Och.. zolang ze het alleen zo op het forum uit.. weet niemand er vanaf ;)
pi_125143444
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 07:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je door drank weleens wat rare dingen doet/zegt...later kun je het als een excuus gebruiken
  donderdag 11 april 2013 @ 08:19:18 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125143517
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 08:13 schreef Cinderella_Man het volgende:
Ik bedoel dat je door drank weleens wat rare dingen doet/zegt...later kun je het als een excuus gebruiken
Terwijl je de drank nuttigt en dat gebral uitkraamt heb je echt wel door dat je meer zegt dan je normaal doet hoor. :')
Mensen accepteren het want ze kennen het zelf / vinden het niet zo erg / blabla. Blijft een feit dat iemand echt wel weet wat ie zegt. Of je moet zoveel op hebben da tje een blackout achtige zaken hebt, maar dan typ je toch echt wat minder nederlands :+
pi_125143604
Ik doe ook eens mee. Vandaag bij Lexa inschrijven = 24u gratis full membership!
  donderdag 11 april 2013 @ 08:32:58 #25
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125143630
quote:
17s.gif Op donderdag 11 april 2013 08:30 schreef cerebella het volgende:
Ik doe ook eens mee. Vandaag bij Lexa inschrijven = 24u gratis full membership!
Zoek niet verder, ik ben hier 8-)

Maar Andromache: dit is meer een zelfvertrouwen kwestie ("er is niemand voor mij :'( ") en daarmee je uitstraling naar de buitenwereld denk ik...
Probeer eerst alles voor jezelf op een rijtje te zetten, gelukkig en tevreden met jezelf te zijn als je ALLEEN bent (volledig autonoom functioneren), alleen dan ben je in mijn ogen klaar voor de zoektocht in de jungle die de datingwereld heet...

Sterkte :)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_125143741
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 08:32 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Maar Andromache: dit is meer een zelfvertrouwen kwestie ("er is niemand voor mij :'( ") en daarmee je uitstraling naar de buitenwereld denk ik...
Probeer eerst alles voor jezelf op een rijtje te zetten, gelukkig en tevreden met jezelf te zijn als je ALLEEN bent (volledig autonoom functioneren), alleen dan ben je in mijn ogen klaar voor de zoektocht in de jungle die de datingwereld heet...

Dat is natuurlijk makkelijk gezegd als man. Wij slaan gewoon een jongere dame aan de lijn als we op latere leeftijd nog kinderen willen. Zij heeft overduidelijk last van klapperende eierstokken en is begin dertig? Zij heeft die luxe niet. :P
  donderdag 11 april 2013 @ 08:49:17 #27
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125143789
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 08:45 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk makkelijk gezegd als man. Wij slaan gewoon een jongere dame aan de lijn als we op latere leeftijd nog kinderen willen. Zij heeft overduidelijk last van klapperende eierstokken en is begin dertig? Zij heeft die luxe niet. :P
Klopt, ik snap die biologische klok ook wel. Alleen als je logisch na gaat denken werkt het niet, want het kan 2 kanten op:
- OF je eindigt inderdaad echt alleen omdat je elke keer tegen mannen aanloopt die je afschrikt met je gedrag
- OF je eindigt met een man, omdat het maar moet, waardoor je (vooral op latere leeftijd) erachter komt dat je toch niet gelukkig bent. De kans is groter dat je dan uit elkaar gaat, met alle gevolgen voor het kind e.d. (hoeft natuurlijk niet per sé negatief te zijn, maar het is een vaak voorkomend scenario).
  donderdag 11 april 2013 @ 08:54:39 #28
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125143848
Het is heel simpel, Andro is zo onzeker als de pest. IPV date moet ze daar eerst aan werken. Dat is de basis / fundering. Zonder dat valt er weinig goed te daten.
  donderdag 11 april 2013 @ 09:00:00 #29
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125143907
Even voor Andro opnemen, voor zover ik haar heb zien posten hier.
Ja ze komt onzeker over en daar moet aan gewerkt worden en alles. Maar als ik kijk naar mezelf heb ik ook zo af en toe dergelijke avonden / periodes. Dan is alles gewoon kut, heb je even zelfmedelijden en dan na een avondje of een paar dagen is het weer voorbij en ben je weer je vrolijke zelf en kun je er weer tegenaan.
Fok kan dan soms best wel een fijne uitlaatklep zijn. Zelf ook daarvoor gebruikt vroeger. Dat mensen dan gaan denken dat je een verzuurde kut bent.. tja snap ik. :+
Wil enkel zeggen dat het best irl anders kan zijn dan dat het hier overkomt ;)
pi_125143910
Dat ze een kinderwens heeft is helemaal niks mis mee maar ze moet haar houding qua daten wel veranderen. Ik heb het idee dat als ze een leuke man tegen komt op een site dat ze zich meteen met haar kinderwens bezig gaat houden en dan ga je mensen afschrikken.

Zie eerst maar eens een leuk gesprek over te houden aan een datingsite, dan kan je gaan daten, als dat goed gaat maak je er een serie dates van en wie weet hou je er wel een relatie aan over en later ook nog kinderen.

Dat ze het anders aan moet pakken lijkt me duidelijk, haar issues spelen nu een veel te grote rol met het daten.
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 april 2013 @ 09:01:55 #31
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125143925
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 08:54 schreef ook_gek het volgende:
Het is heel simpel, Andro is zo onzeker als de pest. IPV date moet ze daar eerst aan werken. Dat is de basis / fundering. Zonder dat valt er weinig goed te daten.
Dit. Vooral ook omdat ze denkt dat als ze een vent vindt, dat het wel over gaat.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:00 schreef Cue_ het volgende:
Ja ze komt onzeker over en daar moet aan gewerkt worden en alles. Maar als ik kijk naar mezelf heb ik ook zo af en toe dergelijke avonden / periodes. Dan is alles gewoon kut, heb je even zelfmedelijden en dan na een avondje of een paar dagen is het weer voorbij en ben je weer je vrolijke zelf en kun je er weer tegenaan.
Ook waar. :7.

Maar goed. Ontopic.

Zaterdag een 2e date met iemand (oh ja joh met iemand? Ja. Met iemand). Woont 3km verderop, dus dat is ideaal.
pi_125143958
quote:
Fok kan dan soms best wel een fijne uitlaatklep zijn. Zelf ook daarvoor gebruikt vroeger. Dat mensen dan gaan denken dat je een verzuurde kut bent.. tja snap ik. :+
En dit ook, bepaalde dingen moet je gewoon de tijd geven om over te janken/boos te zijn. Zolang dat niet tijdens het daten is is dat hartstikke normaal.
  donderdag 11 april 2013 @ 09:16:57 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125144143
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:01 schreef Kreator het volgende:

Zaterdag een 2e date met iemand (oh ja joh met iemand? Ja. Met iemand). Woont 3km verderop, dus dat is ideaal.
Gaan jullie nog wat doen?
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 april 2013 @ 09:18:18 #34
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125144170
quote:
5s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gaan jullie nog wat doen?
Lunchen. :{.

Ongetwijfeld gaat ze achteraf zeggen dat de romantiek ontbreekt. :'). (no shit)
  donderdag 11 april 2013 @ 09:19:31 #35
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125144192
quote:
15s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:18 schreef Kreator het volgende:
Lunchen. :{.

Ongetwijfeld gaat ze achteraf zeggen dat de romantiek ontbreekt. :'). (no shit)
Op een zaterdagmiddag gaan lunchen.. Sterkte!
pi_125144204
quote:
10s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gezellig bij de La Place.
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 april 2013 @ 09:20:56 #37
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125144226
quote:
10s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

12 uur valt nog wel mee denk ik. Maar goed, het geeft me in elk geval reden om na afloop te zeggen dat ik de 3e date wel zal bepalen, want dit is niks.
  donderdag 11 april 2013 @ 09:21:34 #38
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125144243
quote:
7s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:20 schreef Kreator het volgende:
12 uur valt nog wel mee denk ik. Maar goed, het geeft me in elk geval reden om na afloop te zeggen dat ik de 3e date wel zal bepalen, want dit is niks.
Hoe wat/waar was de eerste date dan?
  donderdag 11 april 2013 @ 09:21:37 #39
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125144244
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Met kortingsbonnen :D
Lunchen lijkt me idd niet zo'n ideale date... -O-
Tenzij er gelunched wordt met wijn/bier etc :P
  donderdag 11 april 2013 @ 09:21:42 #40
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125144247
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:20 schreef Mystikvm het volgende:

:+ Indeed.
pi_125144313
wat zijn jullie negatief.... kan ook gewoon heel gezellig worden... het gaat toch om de gesprekspartners ;)
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 april 2013 @ 09:29:20 #42
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125144404
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:25 schreef rival het volgende:
wat zijn jullie negatief.... kan ook gewoon heel gezellig worden... het gaat toch om de gesprekspartners ;)
Dat is waar. Komt ook wel goed. Ik ga ook niet naar La Place. ;).
Vorige keer was ook heel gezellig. Het was alleen niet romantisch.

@Cue: Central Park.
  donderdag 11 april 2013 @ 09:31:39 #43
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125144457
In NYC?
Nee dat kan je nooit overtreffen...
Ja een picknick bij de niagara waterfallen ofzo, maar da's een beetje koud nu :+
pi_125144825
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 08:32 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

* durft fobo bijna niet te checken vanwege vermeende wanhoop bij vrouwen van rond de 30.

Ik begrijp wel een beetje hoe Andromache zich voelt. Het internet is geen vriendelijke plaats voor vrouwen ouder dan 20 en dat frustreert wat weer verward kan worden met wanhoop. Zo ervaar ik het tenminste vaak, jammer genoeg.

Dus irl contacten leggen is dan helemaal geen slecht idee.
  donderdag 11 april 2013 @ 09:50:33 #45
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125144854
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:48 schreef cerebella het volgende:

[..]

* durft fobo bijna niet te checken vanwege vermeende wanhoop bij vrouwen van rond de 30.

Ik begrijp wel een beetje hoe Andromache zich voelt. Het internet is geen vriendelijke plaats voor vrouwen ouder dan 20 en dat frustreert wat weer verward kan worden met wanhoop. Zo ervaar ik het tenminste vaak, jammer genoeg.

Je kan m'n fobo gerust checken, want die heb ik niet :+

IRL is sowieso heel anders inderdaad :) Maar ja, niet iedereen durft dat en dan is het internet natuurlijk een makkelijke zijstraat :)
pi_125144932
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:48 schreef cerebella het volgende:

[..]

Die vermeende wanhoop is niet een zomaar verzonnen stereotype, het is vaak ook waar. Logisch, als je een kinderwens hebt dat je de tijd voelt dringen, maar dan wordt de zoektocht naar de perfecte man een gebed zonder eind. En het gaat vaak op dat als je wanhopig naar iets zoekt, je het juist niet zult vinden.

Clichés, maar waarom is het nou juist dat de mensen die aan de clichés voldoen ze niet herkennen?
  donderdag 11 april 2013 @ 09:55:34 #47
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125144975
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:53 schreef Mystikvm het volgende:

Clichés, maar waarom is het nou juist dat de mensen die aan de clichés voldoen ze niet herkennen?
Ontkenning denk ik vooral. Hopen dat ze de uitzondering zijn.. dat soort zaken.
pi_125145025
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:50 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Je kan m'n fobo gerust checken, want die heb ik niet :+

IRL is sowieso heel anders inderdaad :) Maar ja, niet iedereen durft dat en dan is het internet natuurlijk een makkelijke zijstraat :)
Toch kijken hè. :')

Ik durf irl alleen als er een flinke slok in zit en da's nou ook niet de basis voor een goeie relatie.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:53 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Die vermeende wanhoop is niet een zomaar verzonnen stereotype, het is vaak ook waar. Logisch, als je een kinderwens hebt dat je de tijd voelt dringen, maar dan wordt de zoektocht naar de perfecte man een gebed zonder eind. En het gaat vaak op dat als je wanhopig naar iets zoekt, je het juist niet zult vinden.

Dat is het beeld wat van vrouwen rond de 30 heerst en het is verdomd moeilijk niet in die val te trappen, want een man zal een half woord al zien als bevestiging van het stereotype. It takes two....
  donderdag 11 april 2013 @ 09:59:30 #49
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125145053
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 01:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

:@ O+
Even een dm-etje sturen naar Andro man. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_125145110
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:57 schreef cerebella het volgende:

[..]

Dat is het beeld wat van vrouwen rond de 30 heerst en het is verdomd moeilijk niet in die val te trappen, want een man zal een half woord al zien als bevestiging van het stereotype. It takes two....
Ik ben inmiddels ook in de categorie aan het raken dat kinderwens een issue is. Ik zie het niet altijd als wanhoop, maar als je kinderen wilt dan zul je toch eerst een vent moeten vinden. Over "it takes two" gesproken, voor dat karretje wil ik mij, net als de meeste mannen, niet laten spannen.
  donderdag 11 april 2013 @ 10:05:06 #51
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125145188
Het valt of staat met het gedrag van de vrouw. Dat een vrouw een kinderwens heeft is niet gek. En dat ze de tijd voelt dringen bij 30 ook niet. Maar daar heb je 2 type vrouwen in.

vrouw 1
Geeft aan dat ze kinderen wilt maar vind een goede stabiele relatie belangrijk voor ze wilt beginnen aan kinderen.

vrouw 2
Hopeloos op zoek naar de perfecte vent omdat haar eierstokken rammelen als een gek. Wilt alles te snel te graag forceren. Alles MOET perfect zijn! Want, hoe eerder perfect hoe eerder er aan kinderen begonnen kan worden!

Vrouw 1 zal het goed doen bij de mannen. Gewoon relaxt elkaar beter leren kennen enz.

Vrouw 2 zal mannen alleen maar afstoten.
pi_125145317
Die kindertjes toch steeds.. Heb je ze al, dan schrikken ze af, heb je ze nog niet, maar wil je ze graag en maakt dat je een tikkie wanhopig, dan schrikt dat ook af :')

Ik was ook best wanhopig op momenten. Maar sinds een paar dates heb ik heel erg het gevoel 'ik heb zo'n fijn leven en vermaak me super goed zo, dus waarom dat allemaal op zn kop gooien voor een man?'
Dat is dan weer het andere uiterste. Ook niet goed ;)
Want zou best een leuke relatie willen. Maar ik zie steeds de negatieve kanten..
pi_125145364
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:01 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels ook in de categorie aan het raken dat kinderwens een issue is. Ik zie het niet altijd als wanhoop, maar als je kinderen wilt dan zul je toch eerst een vent moeten vinden. Over "it takes two" gesproken, voor dat karretje wil ik mij, net als de meeste mannen, niet laten spannen.
Waarom spreken over "voor een karretje spannen"? Alsof elke vrouw met een kinderwens over lijken gaat om dat te bereiken.

Als je zelf, man zijnde, in je profiel hebt staan dat je een kinderwens hebt, lijkt het me evident dat er vrouwen reageren die ook een kinderwens hebben en dat je uiteindelijk hetzelfde doel hebt. Het fijne van online daten is toch juist dat je op dat soort dingen kan filteren. En dat dat soort dingen dus meteen bespreekbaar kunnen zijn.

Als we in termen gaan spreken als 'kwakje vangen' of 'voor een karretje spannen' is de mogelijkheid voor het vinden van liefde van beide kanten miniem. Zo ga je achter elke struik een rover zien.
  donderdag 11 april 2013 @ 10:13:17 #54
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125145399
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:05 schreef ook_gek het volgende:
Het valt of staat met het gedrag van de vrouw. Dat een vrouw een kinderwens heeft is niet gek. En dat ze de tijd voelt dringen bij 30 ook niet. Maar daar heb je 2 type vrouwen in.

vrouw 1
Geeft aan dat ze kinderen wilt maar vind een goede stabiele relatie belangrijk voor ze wilt beginnen aan kinderen.

vrouw 2
Hopeloos op zoek naar de perfecte vent omdat haar eierstokken rammelen als een gek. Wilt alles te snel te graag forceren. Alles MOET perfect zijn! Want, hoe eerder perfect hoe eerder er aan kinderen begonnen kan worden!

Vrouw 1 zal het goed doen bij de mannen. Gewoon relaxt elkaar beter leren kennen enz.

Vrouw 2 zal mannen alleen maar afstoten.
Dat dus. Dat je even peilt hoe de vlag(gestok) erbij hangt lijkt me logisch, rond de dertig. Beetje zonde om er na een jaar achter te komen dat iemand ze niet (met jou) wil. Maar..voor de rest: een stabiele relatie is altijd nog waardevoller dan een wankele mét kind. Kinderen krijgen is niet niks, ook een relatie krijgt dan wat te verduren waar die tegen bestand moet zijn.

Neemt niet weg dat de stereotypen ons opeens weer om de oren vliegen hier..

Dan maar date-update: Ik ben wat aan het chatten met een oude date van me. Was toen een verkeerde timing, zien hoe het lopen gaat. Het is in elk geval erg gezellig :)
  donderdag 11 april 2013 @ 10:15:11 #55
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125145446
Kwakje vangen :')

Ik heb nog steeds de hoop dat ik éérst een leuke vent vind, voor de biologische klok begint te tikken. Bijna 25, tijd zat :)
  donderdag 11 april 2013 @ 10:15:57 #56
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125145465
En hoera voor Eefje *O*
  donderdag 11 april 2013 @ 10:21:15 #57
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125145596
Ik heb het over het algemeen altijd over kinderen tijdens dates :@
Maar da's meer om uit te horen hoe de vrouw erin staat (aangezien ik vrouwen tussen 25-30 date).
Juist om te kijken of ik met vrouw 1 of vrouw 2 te maken heeft zoals ook_gek het omschrijft :).
Overigens wil ik wel kinderen, maar ben er nu nog lang niet klaar voor :D

Misschien toch maar jongere vrouwen gaan daten, ff de 20 aantikken :+
pi_125145617
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:12 schreef cerebella het volgende:

[..]

Waarom spreken over "voor een karretje spannen"? Alsof elke vrouw met een kinderwens over lijken gaat om dat te bereiken.

Als je zelf, man zijnde, in je profiel hebt staan dat je een kinderwens hebt, lijkt het me evident dat er vrouwen reageren die ook een kinderwens hebben en dat je uiteindelijk hetzelfde doel hebt. Het fijne van online daten is toch juist dat je op dat soort dingen kan filteren. En dat dat soort dingen dus meteen bespreekbaar kunnen zijn.

Als we in termen gaan spreken als 'kwakje vangen' of 'voor een karretje spannen' is de mogelijkheid voor het vinden van liefde van beide kanten miniem. Zo ga je achter elke struik een rover zien.
Voor een karretje spannen bedoel ik hier niet alsof de vrouw enkel op zoek is naar een zaaddonor, maar dat het voor vrouwen van boven de 30 belangrijker is dan voor de man. Ik heb ook gedate met vrouwen die een sterke kinderwens hebben en dat heeft soms best goed geklikt, ook al heb ik er geen behoefte aan. Zo zwart-wit is het dus niet, en zo bedoel ik het ook niet.
  donderdag 11 april 2013 @ 10:24:26 #59
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125145671
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:15 schreef Yuki het volgende:
En hoera voor Eefje *O*
Yuki *O* we gaan gewoon vrolijk verder, lente! :D
pi_125145726
Meld zich ook maar eens in dit topic.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:12 schreef cerebella het volgende:
Daarom staat in mijn profiel dan ook 'geen kinderwens' ;)

Valt me alleen wel op dat er maar weinig vrouwen zijn die dat ook hebben (zeg midden 30)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  donderdag 11 april 2013 @ 10:32:52 #61
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125145891
quote:
Wel mee eens, wat dat betreft kan het hier wel eens cru zijn, men leest toch graag leuke en minder leuke dateverhalen of datingsite-ervaringen. We doen wel zo stoer allemaal maar iedereen heeft dat wel eens. Het is alleen wat zorgwekkend om je stééds zo te voelen, wat dat betreft heeft Silent Chaos wel een punt. Dat is iets groters en kun je beter onafhankelijk van het daten aan werken, een leuke vent helpt daarbij mee maar lost het niet op, moet iemand toch zelf (met hulp misschien) doen.
  donderdag 11 april 2013 @ 10:41:07 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125146120
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:09 schreef Sannne het volgende:
Die kindertjes toch steeds.. Heb je ze al, dan schrikken ze af, heb je ze nog niet, maar wil je ze graag en maakt dat je een tikkie wanhopig, dan schrikt dat ook af :')
Dat hangt er dus van af hoe een vrouw daar in staat. En wat ze als basis wilt hebben :)

quote:
Want zou best een leuke relatie willen. Maar ik zie steeds de negatieve kanten..
Tot je die leuke vent tegen komt die HET is voor je. Dan sla je volledig om en geniet je van alles ;)
  donderdag 11 april 2013 @ 10:41:08 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125146121
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:32 schreef eefje801 het volgende:
Wel mee eens, wat dat betreft kan het hier wel eens cru zijn, men leest toch graag leuke en minder leuke dateverhalen of datingsite-ervaringen. We doen wel zo stoer allemaal maar iedereen heeft dat wel eens. Het is alleen wat zorgwekkend om je stééds zo te voelen, wat dat betreft heeft Silent Chaos wel een punt. Dat is iets groters en kun je beter onafhankelijk van het daten aan werken, een leuke vent helpt daarbij mee maar lost het niet op, moet iemand toch zelf (met hulp misschien) doen.
Ook zeker mee eens. Merk dat bij mezelf ook wel eens.
Tis enkel dat het geschreven woord altijd ernstiger lijkt dan het in het echt zal zijn. :)
pi_125146165
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat hangt er dus van af hoe een vrouw daar in staat. En wat ze als basis wilt hebben :)

[..]

Tot je die leuke vent tegen komt die HET is voor je. Dan sla je volledig om en geniet je van alles ;)
Ben benieuwd. Dat ik 's avonds niet meer languit op de bank kan en niet meer kan rollen in bed weegt nogal zwaar :')

(en ja, kop hem maar in..)
  donderdag 11 april 2013 @ 10:48:17 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125146325
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ook zeker mee eens. Merk dat bij mezelf ook wel eens.
Tis enkel dat het geschreven woord altijd ernstiger lijkt dan het in het echt zal zijn. :)
Nou laten we eerlijk zijn, Andro stuitert als een gek in dit topic van wanhoop, rammelende eierstokken en onzekerheid.

Stel dat ze de helft in reallife doet snap ik nog altijd heel goed dat ze mannen bij de vloot afschrikt.
  donderdag 11 april 2013 @ 10:49:49 #66
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125146369
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:42 schreef Sannne het volgende:

[..]

Ben benieuwd. Dat ik 's avonds niet meer languit op de bank kan en niet meer kan rollen in bed weegt nogal zwaar :')

(en ja, kop hem maar in..)
Bank met lounche gedeelte kopen, kan je samen languit liggen.

Groot bed kopen, of een kleine man daten.

Voor alles is een oplossing ;)
pi_125146391
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Bank met lounche gedeelte kopen, kan je samen languit liggen.

Groot bed kopen, of een kleine man daten.

Voor alles is een oplossing ;)
NEE!! Nee nee nee! Ik ben gehecht aan mijn bank :P
pi_125146451
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 01:25 schreef Andromache het volgende:
ja maar al meermaals geprobeerd te vinden en is 2 keer mislukt. misschien nog eens proberen.

oooo hier voltrekt zich dus mijn klassieke denkfout. omdat het 2 keer niet gelukt is komt het noooooooooit meer goed. precies zo met daten! wat heb ik er nou eigenlijk van gemaakt het afgelopen jaar? 7 dates. dat stelt toch niks voor. huphup naar de kroeg met mij.
Whaha en ik dacht dat 't in mijn hoofd donker was ;)
Wij moeten elkaar maar nooit ontmoeten wordt een grote depressieve zuippartij of iets in die richting :P
normaal lurk ik maar wat rond maar hier moest ik ff reageren...Sorry :P
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 april 2013 @ 10:57:00 #69
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125146602
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:50 schreef Sannne het volgende:

[..]

Jij staat open voor een relatie, dat kun je wel zien.
  donderdag 11 april 2013 @ 10:58:13 #70
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125146635
quote:

[..]

Lounge bank, lounge bank, lounge bank!
Dat is DE oplossing :P
  donderdag 11 april 2013 @ 10:59:06 #71
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125146663
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb het over het algemeen altijd over kinderen tijdens dates :@
Maar da's meer om uit te horen hoe de vrouw erin staat (aangezien ik vrouwen tussen 25-30 date).
Juist om te kijken of ik met vrouw 1 of vrouw 2 te maken heeft zoals ook_gek het omschrijft :).
Overigens wil ik wel kinderen, maar ben er nu nog lang niet klaar voor :D

Misschien toch maar jongere vrouwen gaan daten, ff de 20 aantikken :+
Das toch prima? En zat vrouwen die er zo over denken :)

Ik wil ook kinderen, maar eerst moeten de randvoorwaarden in orde zijn. Leuke vent, stabiele relatie, werk en wonen op orde.

Terwijl ik ook heus wel eens ga rammelen, bij zwangere vriendinnen en de aanblik van baby's ;)
pi_125146678
quote:
6s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Jij staat open voor een relatie, dat kun je wel zien.
I rest my case ;)
pi_125146823
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:59 schreef Yuki het volgende:

[..]

Terwijl ik ook heus wel eens ga rammelen, bij zwangere vriendinnen en de aanblik van baby's ;)
Dat is wel bij de meerderheid van de vrouwen zo. Niets mis mee, maar het betekent wel dat als je als man absoluut geen kinderen wilt, je in een kleine vijver vist met heel veel andere mannen. Daar komt het 'wanhopigheidsbeeld' bij vrouwen vandaan onder mannen, omdat je maar bar weinig keus hebt als man zonder kinderwens. En als je weinig keus hebt, dan ben je altijd wat verzuurder. :)
pi_125146926
quote:

Ik wil ook kinderen, maar eerst moeten de randvoorwaarden in orde zijn. Leuke vent, stabiele relatie, werk en wonen op orde.
En dat is de enige juiste gedachte!!

Zo had ik een date met iemand die er gewoon een datum aan had hangen. over 2 jaar moest ze zwanger zijn :')

quote:

Dat heb ik zelfs als ik mijn nichtje in mijn armen heb :@
pi_125146930
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is wel bij de meerderheid van de vrouwen zo. Niets mis mee, maar het betekent wel dat als je als man absoluut geen kinderen wilt, je in een kleine vijver vist met heel veel andere mannen. Daar komt het 'wanhopigheidsbeeld' bij vrouwen vandaan onder mannen, omdat je maar bar weinig keus hebt als man zonder kinderwens. En als je weinig keus hebt, dan ben je altijd wat verzuurder. :)
Vind ik niet erg, zolang ik daar zwem.

Echter krijg ik ook vaak reacties van mannen met kinderen of kinderwens. Maar ja, lezen is ook een hele kunst.

Hoe zet ik overigens mijn taal-nazisme uit op datingsites? Ook niet echt nuttig bij spreken met mannen waarmee ik toch niet van plan ben een penvriendschap op te bouwen, maar sommige dingen doen gewoon pijn aan mijn ogen...
pi_125146981
Ik heb ook niet persé een kinderwens. Ik heb er al een :D Telt dat ook?
1 kind vind ik genoeg. Tenzij het anders loopt.
  donderdag 11 april 2013 @ 11:10:37 #77
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125146983
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:08 schreef rival het volgende:
Dat heb ik zelfs als ik mijn nichtje in mijn armen heb :@
Ik ook :@
En m'n zus vond het leuk er nog 1 bij te maken, dus nou heb ik 2 nichtjes O+
Maar goed, als ik thuiskom na een middagje bezoek ben ik toch wel blij dat ik alleen maar een kat heb :') hoe leuk ik kinderen ook ben gaan vinden :) (vroeger zei ik altijd dat ik NOOIT kinderen wou :P)
  donderdag 11 april 2013 @ 11:11:17 #78
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125147006
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:10 schreef Sannne het volgende:
Ik heb ook niet persé een kinderwens. Ik heb er al een :D Telt dat ook?
1 kind vind ik genoeg. Tenzij het anders loopt.
Krijg je weer een volgend probleem...
Als je een vent krijgt zonder kinderen maar wel met kinderwens (en graag een kind van zichzelf), zou je dan nog een kind erbij nemen?
pi_125147034
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:11 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Krijg je weer een volgend probleem...
Als je een vent krijgt zonder kinderen maar wel met kinderwens (en graag een kind van zichzelf), zou je dan nog een kind erbij nemen?
Eerst van mijn bevallings-trauma af komen dan ;)
Ja dan is het te overwegen. Maar komt het niet vind ik het ook goed.
  donderdag 11 april 2013 @ 11:15:11 #80
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125147130
Ah het beviel niet? :')
Te flauw sorry :@
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 april 2013 @ 11:30:16 #81
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125147587
Lijkt me best lastig, daten op een datingsite als je een kind hebt. 1 van mijn weinige eisen (behalve een perfect uiterlijk en bijbehorende persoonlijkheid) is dat ze kinderloos is.
Zijn er veel mannen die het niks uitmaakt (of zeggen dat het ze niet boeit)?
pi_125147804
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:30 schreef Kreator het volgende:
Lijkt me best lastig, daten op een datingsite als je een kind hebt. 1 van mijn weinige eisen (behalve een perfect uiterlijk en bijbehorende persoonlijkheid) is dat ze kinderloos is.
Zijn er veel mannen die het niks uitmaakt (of zeggen dat het ze niet boeit)?
Nou, ik merk wel dat er veel minder interesse is dan voordat ik moeder werd. Begrijpelijk ook.
Maar ik heb toevallig wel het allerleukste kind van de wereld dus dat komt wel goed :D
  donderdag 11 april 2013 @ 11:37:26 #83
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125147812
Ik ben echt niks met baby's!
  donderdag 11 april 2013 @ 11:38:16 #84
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125147836
tja kijk op een datingsite kan je er op filteren, in het "echte" leven niet. Als jij iemand in de kroeg ontmoet en in eerste instantie niet weet dat ze een kind heeft en gaat daten met zo iemand, is de kans natuurlijk groter dat een man het wel accepteert (die op een datingsite misschien wel zou filteren op vrouwen met kinderen)
pi_125147875
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
tja kijk op een datingsite kan je er op filteren, in het "echte" leven niet. Als jij iemand in de kroeg ontmoet en in eerste instantie niet weet dat ze een kind heeft en gaat daten met zo iemand, is de kans natuurlijk groter dat een man het wel accepteert (die op een datingsite misschien wel zou filteren op vrouwen met kinderen)
Daarom vind ik het via datingsites juist wel handig. Geen onaangename verrassingen ;)
  donderdag 11 april 2013 @ 11:40:14 #86
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125147902
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:39 schreef Sannne het volgende:

[..]

Daarom vind ik het via datingsites juist wel handig. Geen onaangename verrassingen ;)
Ja alleen beperk je je dus op bovengenoemde mannen ;)
Maar goed, als je er ook nog op uitgaat of op je werk mensen tegenkomt en dus niet alleen afhankelijk bent van datingsites (en die alleen ziet als een "marktvergroting"), dan is er niks mis mee natuurlijk :)
pi_125147953
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:40 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ja alleen beperk je je dus op bovengenoemde mannen ;)
Maar goed, als je er ook nog op uitgaat of op je werk mensen tegenkomt en dus niet alleen afhankelijk bent van datingsites (en die alleen ziet als een "marktvergroting"), dan is er niks mis mee natuurlijk :)
Als single mama zijn de avondjes uit zeldzaam... :'(
Op mijn werk heb ik alleen vrouwelijke collega's. Dus ik moet het momenteel echt wel van koppel-acties of internet hebben!
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 april 2013 @ 11:41:43 #88
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125147955
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:37 schreef Sannne het volgende:

[..]

Nou, ik merk wel dat er veel minder interesse is dan voordat ik moeder werd. Begrijpelijk ook.
Maar ik heb toevallig wel het allerleukste kind van de wereld dus dat komt wel goed :D
Kan ik me voorstellen, dat er minder interesse is.
Kreeg vd week een heleboel berichten van iemand. Bleek dat ze een dochtertje had van 3 maanden.
Ja, de vader kon een klootzak zijn. Het kan mis zijn gegaan en 1000 andere redenen. Ik vind het dan gelijk niet meer interessant. Ook vanwege het feit dat je niet bij me past als je een kind neemt terwijl je geen stabiele relatie hebt. (dit is heel zwart wit, maar ik heb gewoon de keus op internet.)
pi_125148015
quote:
9s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen, dat er minder interesse is.
Kreeg vd week een heleboel berichten van iemand. Bleek dat ze een dochtertje had van 3 maanden.
Ja, de vader kon een klootzak zijn. Het kan mis zijn gegaan en 1000 andere redenen. Ik vind het dan gelijk niet meer interessant. Ook vanwege het feit dat je niet bij me past als je een kind neemt terwijl je geen stabiele relatie hebt. (dit is heel zwart wit, maar ik heb gewoon de keus op internet.)
Zo denken veel mannen! En dat begrijp ik echt wel. Maar goed in mijn geval 'nam' ik geen kind maar overkwam het me. En vroeg ik er ook niet om alleen gelaten te worden door een lamzak ;)
Zo zal elke vrouw idd wel haar verhaal hebben..

Maar na 3 mnd daten vind ik wel heel snel :D Daar stond mijn hoofd echt niet naar.. Eerste dates kwamen pas toen de kleine een jaar was..
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 april 2013 @ 11:46:12 #90
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125148100
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:43 schreef Sannne het volgende:

[..]

Zo denken veel mannen! En dat begrijp ik echt wel. Maar goed in mijn geval 'nam' ik geen kind maar overkwam het me. En vroeg ik er ook niet om alleen gelaten te worden door een lamzak ;)
Zo zal elke vrouw idd wel haar verhaal hebben..
Uiteraard. Het is ook nogal een kortzichtige gedachte. Maar ja, interwebs hè. 'filter aan'.
Als mijn ware een kindje heeft, zal ik er waarschijnlijk wel mee kunnen leven. Die ontmoet ik alleen niet via Paiq of Relatieplanet.
pi_125148158
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:46 schreef Kreator het volgende:

[..]

Uiteraard. Het is ook nogal een kortzichtige gedachte. Maar ja, interwebs hè. 'filter aan'.
Als mijn ware een kindje heeft, zal ik er waarschijnlijk wel mee kunnen leven. Die ontmoet ik alleen niet via Paiq of Relatieplanet.
Gelukkig zijn er ook heel veel single papa's out there, die een kindje bij zijn toekomstige vriendin echt niet erg vinden :D (Met zulke mannen praat ik dan ook het meest..)
  donderdag 11 april 2013 @ 11:49:51 #92
138876 Andromache
pi_125148217
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ah het beviel niet? :')
Te flauw sorry :@
hahahahaha heerlijk flauw!

lieve jongens komt wel goed allemaal hiero. ik weet dat ik veel te bieden heb. heck, ik heb half mei alweer een vage afspraak voor een date.
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 april 2013 @ 11:50:24 #93
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125148237
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:48 schreef Sannne het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er ook heel veel single papa's out there, die een kindje bij zijn toekomstige vriendin echt niet erg vinden :D (Met zulke mannen praat ik dan ook het meest..)
Een maat van mij heeft 3 kinderen (10,8,6) en zijn vriendin heeft er 2 (12,10). Dat was dolle pret in het weekend als ze de kinderen hadden. :').

En ach, je voelt er in de slaapkamer ook niet veel van. Het is niet alsof je een frikandel in de gang gooit.
  donderdag 11 april 2013 @ 11:52:25 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125148289
Scheelt dat die kinders nog rond dezelfde leeftijd zitten lijkt mij.
Toen m'n oom en z'n inmiddels exvriendin gingen samenwonen. Kwam toch wel naar voren dat mijn nicht/neven het niet leuk vonden dat de koters van de vriendin toch wel een paar jaar jonger waren.
pi_125148808
Ik heb zondag een 2e date met een leuke meid.
We gingen de eerste date vrij leeg in, wisten niet veel van elkaar. dan heb je lekker veel om over te praten.
Ze is nogal verlegen. Toen ik begon over onderwerpen als wat ze graag in mannen ziet etc. reageerde ze dan ook nogal terughoudend "moeilijke vraag hoor" maar wel met een lach.

Hebben jullie dat wel eens gehad en hoe gaan jullie daarmee om?
Niet te veel achter zoeken en lekker verder gaan toch?
pi_125148849
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:07 schreef Whatevers het volgende:
Ik heb zondag een 2e date met een leuke meid.
We gingen de eerste date vrij leeg in, wisten niet veel van elkaar. dan heb je lekker veel om over te praten.
Ze is nogal verlegen. Toen ik begon over onderwerpen als wat ze graag in mannen ziet etc. reageerde ze dan ook nogal terughoudend "moeilijke vraag hoor" maar wel met een lach.

Hebben jullie dat wel eens gehad en hoe gaan jullie daarmee om?
Niet te veel achter zoeken en lekker verder gaan toch?
Tuurlijk. Verlegen is opzich een goed teken. Als er een hele leuke man tegenover me zit ben ik ook wat verlegen :D
pi_125148866
Ik ben juist heel erg blij dat mijn vriend geen kinderen heeft.
Had ik denk ik echt zo erg moeilijk gevonden 2 gezinnen met kinderen combineren.
En dan ook nog eens hoeveelheid regelen en alles. :X
quote:
9s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:41 schreef Kreator het volgende:
Ook vanwege het feit dat je niet bij me past als je een kind neemt terwijl je geen stabiele relatie hebt. (dit is heel zwart wit, maar ik heb gewoon de keus op internet.)
Ik was ook heel single vlak na mijn bevalling.
Ik ben mijn ex verloren aan een ziekte had totaal niets te maken met de relatie ;)
Vraag je wel uberhaupt naar de reden?
pi_125149331
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:48 schreef Sannne het volgende:

[..]

De mazzel van single papa is dat ze meestal hun kinderen maar eenmaal per week / een weekend of 2 per maand hebben.

Die zijn dus veel vrijer om te gaan en te staan waar ze willen
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  donderdag 11 april 2013 @ 12:27:13 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125149455
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:23 schreef CaLeX het volgende:

[..]

De mazzel van single papa is dat ze meestal hun kinderen maar eenmaal per week / een weekend of 2 per maand hebben.

Die zijn dus veel vrijer om te gaan en te staan waar ze willen
Ze betalen zich alleen scheel aan alimentatie. Geld voor de kinders en geld voor moeders die weigert te werken in veel gevallen :D

Ze zullen veel vrijer zijn maar wegens het financiele gedeelte kunnen ze weinig doen ;)
  donderdag 11 april 2013 @ 12:27:16 #100
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125149457
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:09 schreef Sannne het volgende:

[..]

Tuurlijk. Verlegen is opzich een goed teken. Als er een hele leuke man tegenover me zit ben ik ook wat verlegen :D
Dat heb ik ook. Gelukkig wordt daar meestal wel doorheen geprikt en dan is het ijs gebroken.
  donderdag 11 april 2013 @ 12:27:48 #101
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125149477
Waarom verlegen dan?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 april 2013 @ 12:29:01 #102
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_125149510
ik vind t wel lastig, ik heb niets tegen kinderen, maar merk wel dat als de man in kwestie zijn kinderen blijft koppelen aan de moeder. en steeds blijft vergelijken en ook wel afgeeft, dat ik snell weer verder kijk.
en ook als ze aangeven ik heb al kinderen ik wil er geen meer. misschien wil ik dat wel nog ooit
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_125149536
quote:
10s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:27 schreef ook_gek het volgende:
Ze betalen zich alleen scheel aan alimentatie. Geld voor de kinders en geld voor moeders die weigert te werken in veel gevallen :D
Dan doen ze toch co-ouderschap :+
En partnerallimentatie is er tegenwoordig steeds minder bij hoor :Y
pi_125149555
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:29 schreef Ynske het volgende:
ik vind t wel lastig, ik heb niets tegen kinderen, maar merk wel dat als de man in kwestie zijn kinderen blijft koppelen aan de moeder. en steeds blijft vergelijken en ook wel afgeeft, dat ik snell weer verder kijk.
en ook als ze aangeven ik heb al kinderen ik wil er geen meer. misschien wil ik dat wel nog ooit
Dit is natuurlijk nooit tof :r
pi_125149558
quote:
10s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:27 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. Gelukkig wordt daar meestal wel doorheen geprikt en dan is het ijs gebroken.
Dat ja. Vaak ben ik op een tweede date al veel meer los :D
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  donderdag 11 april 2013 @ 12:33:56 #106
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125149650
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:27 schreef ook_gek het volgende:
Waarom verlegen dan?
In mijn geval dat ik me dan opeens enorm bewust word van mezelf en op suffe dingen ga letten, op hoe ik overkom. Dat heb ik overigens niet zo erg meer nu ik wat meer gedate heb maar ja, soms verwacht je ook niet dat het een hele goede klik is en dan is het even aanpassen :) Ligt ook een beetje aan de man in kwestie natuurlijk. Kan soms ook zijn dat iemand veel aantrekkelijker is dan je verwachtte, door uitstraling of whatever. Dan moet je even bijsturen in je hoofd :P
pi_125149758
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ze wel contact willen houden, maar dat duurt dan 1 of 2 dagen... Of soms ook helemaal niet... Mja, ik ga er niet als een stalker nog achteraan.... Sowieso, eenzijdig geneuzel ben ik snel klaar mee
pi_125149781
Ik zit niet op datingsites maar heb hier op Fok! een dame gePMt maar krijg nu geen respons meer terug -O-
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 april 2013 @ 12:39:57 #109
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125149838
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:09 schreef Pvoesss het volgende:
Vraag je wel uberhaupt naar de reden?
Nope, ik filter. In de kroeg filter ik niet.
pi_125149866
Is je goed recht natuurlijk :) maar misschien is sommige gevallen heel jammer :Y
  donderdag 11 april 2013 @ 12:46:04 #111
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125150039
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:29 schreef Pvoesss het volgende:

En partnerallimentatie is er tegenwoordig steeds minder bij hoor :Y
Ik zal nooit voor mijn ex partner betalen. Ze komt maar met haar lui kut van de bank :{w

Voor het kind zal ik gewoon verantwoordelijkheid nemen. En gewoon kleding, school enz betalen.
pi_125150190
Tjah dat is een keuze die beide ooit hebben gemaakt had de man dan ook over na moeten denken. Het is vaak ook een vrouw die het moet betalen hoor.
  donderdag 11 april 2013 @ 12:49:57 #113
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125150194
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik zal nooit voor mijn ex partner betalen. Ze komt maar met haar lui kut van de bank :{w

Voor het kind zal ik gewoon verantwoordelijkheid nemen. En gewoon kleding, school enz betalen.
Het is ook een verouderde regeling, niet meer van deze tijd. Vooral de duur ervan. Vergeet alleen niet dat het tegenwoordig ook vaak genoeg de man is die partneralimentatie ontvangt. Maar dat gaat natuurlijk weer over hele andere dingen, meer iets voor een ander topic.

Hoe is het met jouw date(s)?
pi_125150638
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:33 schreef eefje801 het volgende:

[..]

In mijn geval dat ik me dan opeens enorm bewust word van mezelf en op suffe dingen ga letten, op hoe ik overkom. Dat heb ik overigens niet zo erg meer nu ik wat meer gedate heb maar ja, soms verwacht je ook niet dat het een hele goede klik is en dan is het even aanpassen :) Ligt ook een beetje aan de man in kwestie natuurlijk. Kan soms ook zijn dat iemand veel aantrekkelijker is dan je verwachtte, door uitstraling of whatever. Dan moet je even bijsturen in je hoofd :P
Haha, dat heeft iedereen. Ga je in ene anders zitten en dan denk je, waarom zit ik zo etc etc.
Goed om te weten dat meer dames snel een verlegen gevoel hebben, we gaan het zien zondag.
Ze reageert nog steeds leuk op de whatsapp dus gaat goedkomen.
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 april 2013 @ 13:15:19 #115
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125151095
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:40 schreef Pvoesss het volgende:
Is je goed recht natuurlijk :) maar misschien is sommige gevallen heel jammer :Y
En in (veel) andere gevallen scheelt het heel veel gezeik.
pi_125151121
Dat is helemaal waar natuurlijk :D
pi_125151536
quote:
10s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ze zullen veel vrijer zijn maar wegens het financiele gedeelte kunnen ze weinig doen ;)
Of moeders zonder geld & tijd of vaders zonder geld.

Zit nogal een verschil in, ik merk dat ik er ook op filter. Had van de week leuk contact met een meid van eind 20 met 3 kinderen. Daar ga ik heel anders mee om dan iemand zonder kinderen, ondanks dat ze misschien wel heel goed bij me zou passen.
pi_125151730
quote:

[..]

Inkoppertje: ik heb die lounge bank al, ruimte genoeg voor een extra persoon :P
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_125151749
Reden voor mij is totaal irrelevant eigenlijk. Nu geen zin in die verantwoordelijkheid en wanneer ik later kinderen wil, zijn dat wel mijn eigen kinderen. Heb gewoon geen zin om andermans kinderen op te voeden/ voor te betalen.
  donderdag 11 april 2013 @ 13:35:14 #120
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125151835
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:49 schreef eefje801 het volgende:

Hoe is het met jouw date(s)?
Prima maar dat wist je al :D

Sinds paar dagen whatsapp contact met een vrouw van paiq. Is leuk contact. Maar of ik er mee wil date weet ik nog nog. Eerst maar eens bellen en dan verder zien.

Tevens heb ik sinds gisteren nog een nieuw leuk contact op paiq die nu vrij druk is en tussen door zo dra het kan reageert of uit haar zelf berichtjes stuurd.

Tevens heb ik nog leuke contacten in 3 verschillende kroegen. Aan aandacht dus geen gebrek.

Maar denk nergens verder over na betreft wat het kan worden. Zie het allemaal wel. Ik zie wel hoe ver ik kan komen. Dat doe ik tijd bij iedereen, maar ook dat wist je al ;)
  donderdag 11 april 2013 @ 13:37:21 #121
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125151921
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:02 schreef Whatevers het volgende:

[..]

Haha, dat heeft iedereen. Ga je in ene anders zitten en dan denk je, waarom zit ik zo etc etc.
Goed om te weten dat meer dames snel een verlegen gevoel hebben, we gaan het zien zondag.
Ze reageert nog steeds leuk op de whatsapp dus gaat goedkomen.
Ha ha ja herkenbaar ;) Ik heb trouwens ook vaak van die onhandige dingen. Liep ik met een date in zo'n stadsparkje. Er stond kunst die te maken had met het dinosauriërs, waar de date wat vanaf wist en ik vond het allemaal leuk want leuke vent dus ach en ja en interessant ;) Vervolgens wil ik heel charmant over over zo'n laag ijzerdraad hekje stappen en ik struikel gigantisch :D Gelukkig kon ik me nog net aan z'n arm vastgrijpen :P
pi_125152027
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha ja herkenbaar ;) Ik heb trouwens ook vaak van die onhandige dingen. Liep ik met een date in zo'n stadsparkje. Er stond kunst die te maken had met het dinosauriërs, waar de date wat vanaf wist en ik vond het allemaal leuk want leuke vent dus ach en ja en interessant ;) Vervolgens wil ik heel charmant over over zo'n laag ijzerdraad hekje stappen en ik struikel gigantisch :D Gelukkig kon ik me nog net aan z'n arm vastgrijpen :P
Hehe. Als je die laatste zin had weggelaten wad de anekdote leuker :P
  donderdag 11 april 2013 @ 13:42:33 #123
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125152082
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:40 schreef habitue het volgende:

[..]

Hehe. Als je die laatste zin had weggelaten wad de anekdote leuker :P
Ik weet het :P Ik zal het even bijschaven. Maar beter zo dan een geschaafde kin. Val wel vaker over hekjes maar bij dates pakt het niet persé slecht uit, zo blijkt :D
  donderdag 11 april 2013 @ 13:43:48 #124
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125152129
Ach ik blunder zovaak. Bij het eerste paiq contact vertelde ze dat ze iets in haar kuit had verrekt. Dus de dag er op dacht ik "interesse tonen" en vraag hoe het met haar kut ging. Tja typ foutje :P
pi_125152403
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:43 schreef ook_gek het volgende:
Ach ik blunder zovaak. Bij het eerste paiq contact vertelde ze dat ze iets in haar kuit had verrekt. Dus de dag er op dacht ik "interesse tonen" en vraag hoe het met haar kut ging. Tja typ foutje :P
Serieus....die is grappig :). quote for life.
  donderdag 11 april 2013 @ 13:52:53 #126
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125152481
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:51 schreef Whatevers het volgende:

[..]

Serieus....die is grappig :). quote for life.
Tja kan gebeuren toch.
  donderdag 11 april 2013 @ 13:53:54 #127
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125152525
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:42 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik weet het :P Ik zal het even bijschaven. Maar beter zo dan een geschaafde kin. Val wel vaker over hekjes maar bij dates pakt het niet persé slecht uit, zo blijkt :D
Haha, er is nog geen eerste date geweest waarop ik niet viel ;(
You can only have the sunshine after the rain..
pi_125152576
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:53 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Haha, er is nog geen eerste date geweest waarop ik niet viel ;(
Dus bij jouw geen roos meenemen, maar een helm :P
  donderdag 11 april 2013 @ 13:55:56 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125152602
Ik snap al die onhandigheid echt niet :')
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 april 2013 @ 13:57:20 #130
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125152666
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:55 schreef Cue_ het volgende:
Nope. Dat het niet klikt, ok. Maar gewoon normaal een middagje/avond socializen moet toch wel lukken.
  donderdag 11 april 2013 @ 13:57:30 #131
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125152677
quote:
Afgeleid zijn, praten, charmant stapje willen zetten: boem! Heel simpel eigenlijk :)
  donderdag 11 april 2013 @ 13:57:49 #132
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125152685
Het mooiste blijft bij een vriend en vriendin van me, eerste date...
Stonden ze voor het stoplicht te wachten, wordt't groen, dus die vriendin steekt haar vinger op: HEY! het is groen!

Haar vinger ging rechtstreeks zijn neusgat in :')
  donderdag 11 april 2013 @ 13:58:27 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125152718
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:57 schreef Kreator het volgende:
Nope. Dat het niet klikt, ok. Maar gewoon normaal een middagje/avond socializen moet toch wel lukken. "zonder te struikelen / dingen te laten vallen / niet uit de woorden te komen"
Dat lijkt me wel ja.
  donderdag 11 april 2013 @ 13:58:27 #134
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125152719
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
Het mooiste blijft bij een vriend en vriendin van me, eerste date...
Stonden ze voor het stoplicht te wachten, wordt't groen, dus die vriendin steekt haar vinger op: HEY! het is groen!

Haar vinger ging rechtstreeks zijn neusgat in :')
pi_125152858
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 13:42 schreef eefje801 het volgende:

[..]

maar bij dates pakt het niet persé slecht uit, zo blijkt :D
Vooral niet als de man je kan opvangen. Voelt hij zich ook weer baas enzo :7
  donderdag 11 april 2013 @ 14:03:02 #136
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125152915
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:01 schreef habitue het volgende:

[..]

Vooral niet als de man je kan opvangen. Voelt hij zich ook weer baas enzo :7
Precies ;)
  donderdag 11 april 2013 @ 14:04:46 #137
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125152984
quote:
Heeft niks met het daten te maken, hoor ;) Ik mis gewoon vaak afstapjes, haha
  donderdag 11 april 2013 @ 14:05:14 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125152999
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:04 schreef Pinkdwarf het volgende:
Heeft niks met het daten te maken, hoor ;) Ik mis gewoon vaak afstapjes, haha
Zoals ik zei, dat snap ik niet echt ;)
pi_125153000
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:03 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Precies ;)
Totdat hij het gewicht niet kan houden. Maar met een slimme duikeling kan je dan wel ergens bovenop eindigen.
  donderdag 11 april 2013 @ 14:07:26 #140
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125153072
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat wil je er dan aan snappen? Sommige mensen zijn gewoon wat onhandiger in die dingen.
  donderdag 11 april 2013 @ 14:08:27 #141
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125153107
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ben gewoon vaak te druk met andere dingen dan het opletten op afstapjes en dergelijke. Druk aan het kletsen, of mooie mannen kijken of in mijn droomwereldje ;)
  donderdag 11 april 2013 @ 14:10:25 #142
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125153201
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:05 schreef Whatevers het volgende:

[..]

Totdat hij het gewicht niet kan houden. Maar met een slimme duikeling kan je dan wel ergens bovenop eindigen.
Daar was hij prima toe in staat. Al was het nog grappiger geweest als ik middenin zo'n kunstwerk was beland. Had het ook een keer bij het uit de trein stappen. Van die fijne duwende mensen achter me en gelukkig een oplettende medereiziger die hielp voorkomen dat ik plat op mijn .. ging.
pi_125153205
Ik ben best een keukenprinses, maar ooit tijdens een date liet ik broodjes aanbranden :( Was ook zo kneuzig.. Niks anders in huis natuurlijk..
  donderdag 11 april 2013 @ 14:11:44 #144
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125153251
Ik had eergisteren op paiq nog zoiets. Gesprek op paiq en ik zat tegelijk tv te kijken. Foto's waren zichtbaar, leuke foto's...alleen zei diegene op tv het woord 'jongens'.
Wat typ ik: 'leuke jongens!'

Normaal een 'rare verspreking', verder niet...ware het niet dat ze een beetje inkijk had op haar foto. :')
Zij: 'nou, dat is wel heel direct....'
Ik dacht echt: wtf heb ik nou weer getypt :')

Overigens ook op whatsapp al paar keer gehad dat ik wilde typen 'ik ga tukken' en dan maakt ie ervan 'ik ga rukken'. Ja, lekker handig ook op zo'n tijdstip van 00u ofzo. :')
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 11 april 2013 @ 14:13:59 #145
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125153337
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:11 schreef Silenus het volgende:
Ik had eergisteren op paiq nog zoiets. Gesprek op paiq en ik zat tegelijk tv te kijken. Foto's waren zichtbaar, leuke foto's...alleen zei diegene op tv het woord 'jongens'.

Normaal een 'rare verspreking', verder niet...ware het niet dat ze een beetje inkijk had op haar foto. :')

Overigens ook op whatsapp al paar keer gehad dat ik wilde typen 'ik ga tukken' en dan maakt ie ervan 'ik ga rukken'. Ja, lekker handig ook op zo'n tijdstip van 00u ofzo. :')
Ha ha ha :D Wel een opluchting dat zelfs de grote dategoeroe van het topic dit soort dingen heeft ;)
  donderdag 11 april 2013 @ 14:14:14 #146
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125153345
quote:

Net alsof dat dan een leugen zou zijn :{w
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 april 2013 @ 14:16:49 #147
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125153457
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:10 schreef Sannne het volgende:
Ik ben best een keukenprinses
Ik ook. :@.
pi_125153654
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:16 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik ook. :@.
Mooie keuken heb je ja!
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 april 2013 @ 14:30:50 #149
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125154046
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:21 schreef Sannne het volgende:

[..]

Mooie keuken heb je ja!
HOE WEET JIJ DAT?!?12
pi_125154176
quote:
11s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

HOE WEET JIJ DAT?!?12
Zie ik in mijn glazen bol.
  donderdag 11 april 2013 @ 15:10:31 #151
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_125155688
quote:

Dat eerste heb ik ook vaak. Dat tweede gelukkig nog nooit gehad :P

mrja wie gebruikt dan ook het woord: tukken :')
  donderdag 11 april 2013 @ 15:19:41 #152
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125156026
quote:

[..]

Das toch prima? En zat vrouwen die er zo over denken :)

Dat is het belangrijkste (Brrrrrr ze wilt kinderen :+)

Net als dat andere puntje.... zorgen dat je zelf eerst een leuk en stabiel leven hebt voor je een relatie wilt (dat zie ik bij sommige mensen wel eens terug, een relatie willen omdat dan alles goed komt).
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_125156746
quote:
10s.gif Op donderdag 11 april 2013 15:10 schreef mr-green het volgende:

[..]

Dat eerste heb ik ook vaak. Dat tweede gelukkig nog nooit gehad :P

mrja wie gebruikt dan ook het woord: tukken :')
Ik kreeg te horen
Pijpen SUCKS

Ze bedoelde 'iPhone' maar wist me meteen te vertellen dat ik me geen zorgen hoefde te maken.
Ga er vanavond na mijn werkoverleg langs trouwens :)
  donderdag 11 april 2013 @ 16:14:56 #154
138876 Andromache
pi_125158253
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 15:19 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dat is het belangrijkste (Brrrrrr ze wilt kinderen :+)

Net als dat andere puntje.... zorgen dat je zelf eerst een leuk en stabiel leven hebt voor je een relatie wilt (dat zie ik bij sommige mensen wel eens terug, een relatie willen omdat dan alles goed komt).
toch gaat in missionarishouding knuffelen en kroelen met je dekbed gauw vervelen. en ook wel handig als dat met dezelfde vent kan :) anyway. morgen kroeghosselen.
  donderdag 11 april 2013 @ 16:35:22 #155
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125159152
Is het gek als ik met bovenstaande een heel vreemd beeld in mijn hoofd krijgt?
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 april 2013 @ 16:36:25 #156
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125159200
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:14 schreef Andromache het volgende:

[..]

toch gaat in missionarishouding knuffelen en kroelen met je dekbed gauw vervelen. en ook wel handig als dat met dezelfde vent kan :) anyway. morgen kroeghosselen.
Je moet als vrouw wel echt een verkeerde vibe hebben, wil je niet minimaal met 2 of 3 nummers/kerels thuiskomen als je zo graag wil.
  donderdag 11 april 2013 @ 16:36:37 #157
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125159208
quote:

[..]

Kroeghosselen is ook veel leuker _O_

Gaan wij zaterdag weer doen O+
  donderdag 11 april 2013 @ 16:37:40 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125159253
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:36 schreef Kreator het volgende:

Je moet als vrouw wel echt een verkeerde vibe hebben, wil je niet minimaal met 2 of 3 nummers/kerels thuiskomen als je zo graag wil.
Heeft vast iets met eisen/wensen/filter.. kieskeurigheid te maken.
  donderdag 11 april 2013 @ 16:37:53 #159
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125159263
quote:

[..]

Thanks voor de beeldvorming. :+
Veel succes. Ik hoop dat je een leuke kerel ontmoet, maar geef ook dat wat tijd. Laat je niet gek maken door wat je wil.
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 april 2013 @ 16:38:19 #160
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125159281
quote:
9s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heeft vast iets met eisen/wensen/filter.. kieskeurigheid te maken.
Zo te lezen hoeft het slechts een deken te vervangen. Dat kan nooit moeilijk zijn.
pi_125159305
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:36 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Kroeghosselen is ook veel leuker _O_

Gaan wij zaterdag weer doen O+
Oh, daarna of tijdens een heuse kroelsessie hehe

Aanmelden voor de meet deze zaterdag kan nog :)!
  donderdag 11 april 2013 @ 16:39:25 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125159328
quote:
9s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:38 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zo te lezen hoeft het slechts een deken te vervangen. Dat kan nooit moeilijk zijn.
Die zijn in elke kroeg wel te vinden ^O^
  donderdag 11 april 2013 @ 16:40:36 #163
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125159377
quote:
3s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:38 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Oh, daarna of tijdens een heuse kroelsessie hehe

Aanmelden voor de meet deze zaterdag kan nog :)!
Kroelen kan ook IN de kroeg :@

Maar nu we wat bekender zijn met elkaar, zal het wel een lossere meet worden *O* :P
Kunnen we elkaars hosselacties bewonderen :7
pi_125159476
Meet deze zaterdag? zit pas net in dit topic.
wie wat waar hoe laat?
  donderdag 11 april 2013 @ 16:44:01 #165
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125159530
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:42 schreef Whatevers het volgende:
Meet deze zaterdag? zit pas net in dit topic.
wie wat waar hoe laat?
20:30, zwarte ruiter, Den Haag
  Official ESF Kreviewer donderdag 11 april 2013 @ 16:45:03 #166
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125159571
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:44 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Tof! 7.gif14.gif.
pi_125159735
Den haag is me te ver. Gaan jullie gewoon kroeghoppen en elkaar mannen/vrouwen aansmeren? have fun in ieder geval.
  donderdag 11 april 2013 @ 16:55:39 #168
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125160067
We zien wel hoe de avond loopt :)
  donderdag 11 april 2013 @ 17:02:59 #169
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125160367
Meet? Ik heb meet angst -O-
Kunnen ook naar de overkant gaan voor een klein sappie :P
pi_125160482
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:02 schreef ook_gek het volgende:
Voor een kopje koffie zeker? ;)

We zullen lief voor je zijn, hoor!
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 11 april 2013 @ 17:07:23 #171
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_125160572
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:44 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Cool.
Minthy en ik komen ook. Tot dan :W
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 11 april 2013 @ 17:11:15 #172
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_125160732
Is het voor Hagenezen only? :')
Dan komen we niet. :{w
  donderdag 11 april 2013 @ 17:19:06 #173
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125161058
quote:
8s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:11 schreef Pino112 het volgende:
Is het voor Hagenezen only? :')
Dan komen we niet. :{w
Huh? Nee hoor waar haal je dit opeens vandaan? Iedereen is welkom!
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 11 april 2013 @ 17:28:58 #174
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_125161473
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Huh? Nee hoor waar haal je dit opeens vandaan? Iedereen is welkom!
Oh oke :D

Nee maar Mint en ik komen niet joh, dat was niet serieus.
pi_125161475
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:02 schreef ook_gek het volgende:
En dan weer oversteken voor een fricandelletje bij piet?
  donderdag 11 april 2013 @ 17:30:44 #176
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125161536
quote:
10s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:28 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ka goed kut! Want ik wilde mint knuffelen :{w

quote:
99s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:29 schreef CaLeX het volgende:

[..]

En dan weer oversteken voor een fricandelletje bij piet?
Ik sluit niks uit waar we eindigen :D
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 11 april 2013 @ 17:33:42 #177
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_125161646
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ka goed kut! Want ik wilde mint knuffelen :{w

Helaas :Y)
  donderdag 11 april 2013 @ 17:53:22 #178
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125162341
quote:

[..]

Verrassend hoor :P

Ik ben ook mensenschuw hoor ;)
  donderdag 11 april 2013 @ 18:22:14 #179
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125163267
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:53 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Verrassend hoor :P

Ik ben ook mensenschuw hoor ;)
Dat heb ik gemerkt ja :+
  donderdag 11 april 2013 @ 18:23:04 #180
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125163301
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 18:22 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat heb ik gemerkt ja :+
Oh kom jij ook?
Ik word nu wel heel verlegen :@
  donderdag 11 april 2013 @ 18:36:28 #181
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125163764
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 18:23 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Oh kom jij ook?
Ik word nu wel heel verlegen :@
Cute O+

Iets meer ontopic ;)
Leuke dates gehad met ietwat verlegen jongens/mannen. Beetje kwetsbaarheid ipv de macho uithangen vind ik wel aantrekkelijk O+

Niet zo verlegen dat er amper een woord uit komt en er 0,0 actie ondernomen wordt natuurlijk :D
pi_125164093
quote:

[..]

Ik ken u helemaal niet. :{w
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 11 april 2013 @ 18:54:58 #183
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_125164336
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 18:48 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ik ken u helemaal niet. :{w
Ik jou ook niet, dus dat scheelt ^O^.
pi_125164582
Even een update!
Morgen is de 1e date 2 weken geleden. 1 nachtje hebben we niet samen geslapen tot nu toe. Dit weekend hebben we ook weer vol staan samen (en met vrienden). Gaat goed! Ik ben voor mezelf absoluut niet bang dat het te snel gaat. Andersom een klein beetje omdat ik dat niet kan inzien natuurlijk. Zij wilt net zo graag samen zijn als ik dat wil, en de verhoudingen zijn in evenwicht. Heb al haar goede vriendinnen gezien die me ook helemaal geweldig vinden en leuk zijn. Samen stappen, samen leuke dingen doen etc. en ze zijn allemaal super positief en vinden me iemand waar ze echt dr best voor moet doen en die lang moet blijven! Zijn allemaal ontzettend blij voor ons. Lijkt wel surrealistisch bijna. Ze willen me allemaal ontmoeten en dingen samen doen etc. leuk!!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2013 19:01:48 ]
pi_125164699
Klinkt goed Blue_note, geniet ervan! :Y
  donderdag 11 april 2013 @ 19:08:38 #186
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125164879
quote:
ik:lijkt me best saai
zij: ananas
yeah
ja is ook saai
echt een drama
in zo'n aftandse studio
ik: hoe ziet JP eruit?
zij: fucking ver weg
ik: tieten
zij: ja lelijk
oh
nou
beetje beschaafd he
ik: testen
anders blokkeer ik jou ook
ik: ja hallo ik doe gewoon mee
Op paiq samen lingo kijken is niet altijd een succes. :'(
  donderdag 11 april 2013 @ 19:10:27 #187
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125164959
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 19:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

Op paiq samen lingo kijken is niet altijd een succes. :'(
Wat? _O-
pi_125165101
Nou, dit wordt ook niets Silenus, als ze al begint te dreigen met blokkeren. :')
  donderdag 11 april 2013 @ 19:16:45 #189
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_125165188
Volgens mij is het Silenus die dreigt met blokkeren. :P.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 11 april 2013 @ 19:18:10 #190
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125165244
Nee dat deed zij. Idd niet goed opgeschreven.

Tsja, vaak weet je al snel dat het geen succes wordt en dan ga je maar een beetje kloten. Kinderachtig eigenlijk. :')
  donderdag 11 april 2013 @ 19:20:23 #191
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_125165330
In een gesprek over Lingo is dat toegestaan. :').
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 11 april 2013 @ 19:29:43 #192
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125165670
Samen met Lingo meedoen.
pi_125166874
Haha samen Lingo doen, soort van iq test? :P

Zit nu sinds gisteren op Paiq. Echt totaal anders dan alle andere sites. Paiq is dus 2 speeddates en 1 persoon per dag waar je berichten heen kan sturen? of mis ik nu nog (gratis) dingen.
Niet dat betalen me uitmaakt, maar eerst even aankijken.

Moet wel zeggen dat die ene persoon van gisteren al leuk klinkt :).
pi_125167196
Ik ben er geloof ik weer even klaar mee. Het cynisme is niet meer te onderdrukken :') Zelfs niet bij de 8,4-en *O*

Ik heb maar een afspraak gemaakt voor een servicebeurt :') *O* :9~
  donderdag 11 april 2013 @ 20:23:18 #195
138876 Andromache
pi_125167958
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben er geloof ik weer even klaar mee. Het cynisme is niet meer te onderdrukken :') Zelfs niet bij de 8,4-en *O*

Ik heb maar een afspraak gemaakt voor een servicebeurt :') *O* :9~
hoe heb jij je vaste monteur gevonden? kroeg of internet? of bij de benzinepomp? :)
  donderdag 11 april 2013 @ 20:23:29 #196
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125167973
Heet dat tegenwoordig zo :D
pi_125168012
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:23 schreef Andromache het volgende:

[..]

hoe heb jij je vaste monteur gevonden? kroeg of internet?
*O* Up in da club *O*
  donderdag 11 april 2013 @ 20:24:46 #198
138876 Andromache
pi_125168040
ja klopt! nu alleen nog ff het verschil tussen een grote en een kleine beurt definieren :D
  donderdag 11 april 2013 @ 20:27:27 #199
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125168161
Ik hoor het al! Het loopt gesmeerd :')
  donderdag 11 april 2013 @ 20:32:53 #200
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125168379
Succesverhaal van mijn kant!

Dinsdag mijn Pepper account weer actief gemaakt (omdat ik een hele leuke match voorbij zag komen). Vervolgens de hele avond gechat met een aantal mannen. En met die hele leuke match maar meteen een date afgesproken voor de dag erna (gisteren dus). En serieus.. verliefd, voor zo ver je dat zo snel kan zijn.. O+ Maar ik voel me echt weer een puber! Lang niet meer zo gevoeld. En ik merkte dat het bij hem net zo was. Ook echt de laatste trein net gehaald. Meteen een afspraak gemaakt voor een tweede date! En stiekem ook al voor een derde (de tweede sneakte er ongepland tussen door.. we willen elkaar zo graag zien) :) Pinkdwarf dates De Meester O+
  donderdag 11 april 2013 @ 20:34:08 #201
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125168423
quote:
17s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:32 schreef Pinkdwarf het volgende:

Dinsdag mijn Pepper account weer actief gemaakt (omdat ik een hele leuke match voorbij zag komen). Vervolgens de hele avond gechat met een aantal mannen. En met die hele leuke match maar meteen een date afgesproken voor de dag erna (gisteren dus). En serieus.. verliefd, voor zo ver je dat zo snel kan zijn.. O+ Maar ik voel me echt weer een puber! Lang niet meer zo gevoeld. En ik merkte dat het bij hem net zo was. Ook echt de laatste trein net gehaald. Meteen een afspraak gemaakt voor een tweede date! En stiekem ook al voor een derde (de tweede sneakte er ongepland tussen door.. we willen elkaar zo graag zien) :) Pinkdwarf dates De Meester O+
Meesters zijn leuk!! Wat spannend :) Wel updates blijven doen hé ;)
pi_125168516
quote:
17s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:32 schreef Pinkdwarf het volgende:

Klinkt goed! :D Pepper dus? ;)
pi_125168552
PinkDwarf aan de BDSM of een leraar?
  donderdag 11 april 2013 @ 20:38:02 #204
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125168598
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:36 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Klinkt goed! :D Pepper dus? ;)
Pepper werkt voor mij prima! Ja, je moet inderdaad betalen. Maar je kan er goed filteren ;) En je ziet meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.

quote:
17s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Meesters zijn leuk!! Wat spannend :) Wel updates blijven doen hé ;)
Dat ga ik zeker doen! :D En ik ben ook dol op meesters.. vroeger al :@
  donderdag 11 april 2013 @ 20:38:08 #205
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125168605
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik durfde het bijna niet te vragen, maar je bent me voor :D
  donderdag 11 april 2013 @ 20:38:42 #206
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125168637
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een leraar, haha, maar "De Meester" klinkt juist zo lekker.. mysterieus 8-)
  donderdag 11 april 2013 @ 21:03:25 #207
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125169735
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:38 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Een leraar, haha, maar "De Meester" klinkt juist zo lekker.. mysterieus 8-)
hey leuk te lezen! Veel plezier samen!
  donderdag 11 april 2013 @ 21:05:30 #208
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125169822
Leuk ^O^
Enjoy Pinkdwarf :)
  donderdag 11 april 2013 @ 21:13:23 #209
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125170201
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 20:38 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Pepper werkt voor mij prima! Ja, je moet inderdaad betalen. Maar je kan er goed filteren ;) En je ziet meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.

[..]

Dat ga ik zeker doen! :D En ik ben ook dol op meesters.. vroeger al :@
Leuk! We horen graag het vervolg! :) Een intiem ritje in de Twingo? :P
pi_125170530
Met de paiqdate van afgelopen zondag is het ook alweer klaar trouwens, en dat nog vóór een tweede date (die eigenlijk al in de planning zat voor komende zondag) werd bekrachtigd. Jammer, want ik was er eerder enthousiast over.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 11 april 2013 @ 21:22:32 #211
138876 Andromache
pi_125170607
jammer HJ.
pi_125170703
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:22 schreef Andromache het volgende:
jammer HJ.
Ja. Ze had mij net wat teveel issues die aan het licht kwamen. ;(
pi_125170805
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Met de paiqdate van afgelopen zondag is het ook alweer klaar trouwens, en dat nog vóór een tweede date (die eigenlijk al in de planning zat voor komende zondag) werd bekrachtigd. Jammer, want ik was er eerder enthousiast over.
Voelde je al aan tijdens de date dat het niet echt "goed" zat? Wat ik een keer had was tijdens een afspraak niet echt een klik voelen, maar toch hoop je om een of andere reden dat het nog wat kan worden. Maar diep van binnen weet je eigenlijk al dat het niks wordt (alleen wil je het nog niet accepteren).

Vervelend gevoel is dat altijd ;(
Why stay small, if you can grow big..
pi_125171217
Nah, er zijn vertrouwens en nog wat andere issues van haar kant. Vorige week ging er al een alarmbelletje bij me af, toen ze opeens wel erg gepikeerd reageerde op iets onbenulligs. Ik ben nogal open, ze weet dat ik behoorlijk wat dates en/of scharrels heb gehad, en dat ik met de meesten daarvan nog altijd prima door een deur kan en er nog weleens - vriendschappelijk - contact mee heb, al dan niet via fb.

Dat snapte ze al niet, in haar optiek dien je die gelijk te verwijderen. :')

En nu heb ik nogal wat dames op facebook, waaronder dus een aantal uit bovengenoemde categorie en ze liep nogal creepy in mijn contactenlijst rond te neuzen. Nu heb ik niet zoveel te verbergen, maar ze blijkt nogal jaloers aangelegd te zijn imho. Claimerig zelfs. En als dat nú al begint, kun je je wel een voorstelling maken van wat er gaat gebeuren als het serieuzere vormen aan begint te nemen.

Gisteren krijg ik een berichtje van haar met de vraag wie iemand was. Nu wist ik het zelf niet eens dus ik reageer met; ''wie??'' en ga niet veel later offline, ik ben ook weleens druk. Achteraf bleek het trouwens een hier meepostende fokster die ik eens had toegevoegd aan de nieuwe contacten 25-35 fb groep, ironisch genoeg.

Krijg ik later die avond een zwaar gepikeerde tekstlap over de whatsapp dat ze me niet vertrouwd en denkt dat ik nog contact heb met al mijn scharrels en alweer op zoek ben naar de volgende. Da fuck.

Partijtje over en weer lopen bakkeleien, daarna al snel besloten dat ik geen zin heb om me te verantwoorden over met wie ik contact onderhou en haar verteld dat dit wat mij betreft niet gaat werken in ieder geval en besloten het maar af te kappen.

Eén grote flashback naar mijn altijd gezellige borderline ex. Dat nooit weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hungry_Joe op 11-04-2013 21:43:00 ]
  donderdag 11 april 2013 @ 21:40:10 #215
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125171576
Ja, herkenbaar. Zo'n vrouw had ik een week geleden ook op whatsapp. Ging me ineens opbellen, terwijl ik voetbal zat te kijken. :') ..Dat is al dodelijk, dus ik stuur via whatsapp dat ik geen zin heb om te bellen want ik zat dus voetbal te kijken.

Kreeg ik een kwartier later een verhaal dat ik niet monogaam ben en vast een vriendin heb en niet eerlijk ben en blablablabla.

Je wordt er toch gestoord van.
pi_125171700
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:40 schreef Silenus het volgende:
Ja, herkenbaar. Zo'n vrouw had ik een week geleden ook op whatsapp. Ging me ineens opbellen, terwijl ik voetbal zat te kijken. :') ..Dat is al dodelijk, dus ik stuur via whatsapp dat ik geen zin heb om te bellen want ik zat dus voetbal te kijken.

Kreeg ik een kwartier later een verhaal dat ik niet monogaam ben en vast een vriendin heb en niet eerlijk ben en blablablabla.

Inderdaad, ze vertrouwen je of niet. En ik heb geen zin om al aan een 1-0 achterstand te beginnen om maar in voetbal jargon te blijven. Meestal wordt dat alleen maar erger is mijn ervaring.
  donderdag 11 april 2013 @ 21:42:23 #217
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125171713
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:40 schreef Silenus het volgende:

Sorry? :')
1 keer niet willen bellen, dus je hebt een vriendin en je belazert de boel?

Bitch, please :')
pi_125171797
En ik ben vrijgezel...
pi_125171803
Nou ja goed, zij dus ook :D
  donderdag 11 april 2013 @ 21:45:01 #220
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125171864
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ik ben vrijgezel...
ik ook :W

Heb ik trouwens weer op paiq. Zegt ze dat Groningen leuk is om te stappen dus ik bevestig dat. Met de reden dat daar leuke kroegjes, mooie studentes en gekste feestjes zijn.

Nu denkt ze meteen dat ik het over haar heb qua mooie studentes.... en ze is me toch NIET mijn kopje thee! Ik zal er nog geen drupje van willen drinken :o
  donderdag 11 april 2013 @ 21:51:05 #221
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125172252
oke..... volgens mij leest ze hier mee :o
Want na de post van mij reageert ze nergens meer op :D :D :D
pi_125172520
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik ook :W

Ja, maar jij bent dan ook gek!
  donderdag 11 april 2013 @ 21:55:08 #223
138876 Andromache
pi_125172522
quote:
7s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

Sorry? :')
1 keer niet willen bellen, dus je hebt een vriendin en je belazert de boel?

Bitch, please :')
is de schuld van zijn voorgangers die het voor hem verpest hebben. en in Silenus' geval vind ik het trouwens wel ironisch, want kom op jongen, ga nou niet ontkennen dat je een reputatie hebt :')
  donderdag 11 april 2013 @ 21:55:58 #224
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125172572
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, maar jij bent dan ook gek!
op u ja, op u O+
pi_125172601
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:55 schreef Andromache het volgende:

[..]

is de schuld van zijn voorgangers die het voor hem verpest hebben. en in Silenus' geval vind ik het trouwens wel ironisch, want kom op jongen, ga nou niet ontkennen dat je een reputatie hebt :')
And I will no longer appologize for you former lovers' mistakes..

O+ Maria O+

quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

op u ja, op u O+
:*
  donderdag 11 april 2013 @ 21:58:20 #226
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125172698
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:55 schreef Andromache het volgende:

[..]

Haha waar slaat dit nou weer op? Ten eerste ben ik nooit vreemdgegaan of wat dan ook en ten tweede kan zij natuurlijk niets afweten van mijn reputatie. :+
  donderdag 11 april 2013 @ 22:00:11 #227
138876 Andromache
pi_125172784
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:58 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha waar slaat dit nou weer op? Ten eerste ben ik nooit vreemdgegaan of wat dan ook en ten tweede kan zij natuurlijk niets afweten van mijn reputatie. :+
jij was toch bekend uit de betere volleybalmagazines in Utrecht?? :D
  donderdag 11 april 2013 @ 22:00:13 #228
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125172786
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:58 schreef Silenus het volgende:

[..]

ze zoekt haar zondebok voor haar eigen falen. En straks komt ze vast met haar "ik heb een wijntje op" verhaal. Trek het je niet aan :)
pi_125172789
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nah, er zijn vertrouwens en nog wat andere issues van haar kant. Vorige week ging er al een alarmbelletje bij me af, toen ze opeens wel erg gepikeerd reageerde op iets onbenulligs. Ik ben nogal open, ze weet dat ik behoorlijk wat dates en/of scharrels heb gehad, en dat ik met de meesten daarvan nog altijd prima door een deur kan en er nog weleens - vriendschappelijk - contact mee heb, al dan niet via fb.

En nu heb ik nogal wat dames op facebook, waaronder dus een aantal uit bovengenoemde categorie en ze liep nogal creepy in mijn contactenlijst rond te neuzen. Nu heb ik niet zoveel te verbergen, maar ze blijkt nogal jaloers aangelegd te zijn imho. Claimerig zelfs. En als dat nú al begint, kun je je wel een voorstelling maken van wat er gaat gebeuren als het serieuzere vormen aan begint te nemen.

Gisteren krijg ik een berichtje van haar met de vraag wie iemand was. Nu wist ik het zelf niet eens dus ik reageer met; ''wie??'' en ga niet veel later offline, ik ben ook weleens druk. Achteraf bleek het trouwens een hier meepostende fokster die ik eens had toegevoegd aan de nieuwe contacten 25-35 fb groep, ironisch genoeg.

Krijg ik later die avond een zwaar gepikeerde tekstlap over de whatsapp dat ze me niet vertrouwd en denkt dat ik nog contact heb met al mijn scharrels en alweer op zoek ben naar de volgende. Da fuck.

Partijtje over en weer lopen bakkeleien, daarna al snel besloten dat ik geen zin heb om me te verantwoorden over met wie ik contact onderhou en haar verteld dat dit wat mij betreft niet gaat werken in ieder geval en besloten het maar af te kappen.

Blij dat je dr vanaf ben!
Children of the night. What music they make.
pi_125172947
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:00 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Blij dat je dr vanaf ben!
De fokster in kwestie betrof trouwens onze eigen Pinkdwarf. Het is allemaal haar schuld :(
  donderdag 11 april 2013 @ 22:03:59 #231
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125172952
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:00 schreef Andromache het volgende:

[..]

jij was toch bekend uit de betere volleybalmagazines in Utrecht?? :D
Ja klopt, maar als ik zin heb om met 365 vrouwen per jaar te knallen mag ik dat natuurlijk. ;) Bij wijze van spreken, dat is in ieder geval heel wat anders dan bijv. chatten of afspreken met vrouwen terwijl je een vriendin op de bank hebt zitten...waar zij me van betichtte.
  donderdag 11 april 2013 @ 22:04:29 #232
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_125172981
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:34 schreef Hungry_Joe het volgende:

whehe :D jaren terug heb ik zo'n vriendin gehad. nou kan ik veel hebben wat dat betreft, duurde dan ook 3 jaar :')
is ook de enige relatie die ik beëindigd heb. nooit weer zo'n achterdochtig type waar je om het uur moet verantwoorden. nekharen gaan direct overeind als ik zoiets al ruik om me heen _O-
dan nog liever single dan dat.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_125173099
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:04 schreef marcel-o het volgende:

[..]

whehe :D jaren terug heb ik zo'n vriendin gehad. nou kan ik veel hebben wat dat betreft, duurde dan ook 3 jaar :')
is ook de enige relatie die ik beëindigd heb. nooit weer zo'n achterdochtig type waar je om het uur moet verantwoorden. nekharen gaan direct overeind als ik zoiets al ruik om me heen _O-
dan nog liever single dan dat.
Hou op, schei uit. Stond ik rustig even in de tuin te roken, zag je die kop alweer tussen de gordijnen verschijnen, benieuwd naar wat ik aan het doen was en of ik al dan niet vreemdging met de hond van de buren :')

Fuck borderliners. Echt.
  donderdag 11 april 2013 @ 22:13:37 #234
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125173511
Ik zag vanmiddag op m'n werk dat het meisje van 'de mooie jongens' op m'n Linkedin-profiel had gekeken.

quote:
Ik:Zat jij mij een beetje te bespieden op linkedin?!?!?!
:D
vandaag om 17:08
Zij: Hey
Eh, nee...
Dat zou je dan met naam en toenaam terug moeten kunnen vinden
ik: oh apart
Who’s Viewed Your Profile
Lotte *********** 3rd
Freelance tekstschrijver
Utrecht Area, Netherlands | Public Relations and Communications
dat is dan vast iemand die heel erg op jou lijkt
en toevallig ook lotte heet
zij: Haha, dat bén ik wel
Bijzonder
ik: gewoon blijven ontkennen, no problem
haha
zij: Ik heb je wel gegoogled
maar omdat ik zelf ook altijd nieuwsgierig ben, en weet dat ik herkenbaar ben, blijf ik meestal ver weg van LinkedIn
ik: haha je hebt per ongeluk vast de link aangeklikt
zij: Busted
Nouja, dan hebben we nu allebei een keer met de mond vol tanden gestaan
Haha, eerst nog de vermoorde onschuld spelen :')
pi_125173528
Beetje jammer, H_J, maar laten we eerlijk zijn: wat moet je met een vrouw onder de 1.60, die ben je toch steeds kwijt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_125173690
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef Fascination het volgende:
Beetje jammer, H_J, maar laten we eerlijk zijn: wat moet je met een vrouw onder de 1.60, die ben je toch steeds kwijt.
Eh, ja. Ze kwam nog niet tot aan mijn kin. Het was een soort hobbit eigenlijk.
  donderdag 11 april 2013 @ 22:17:03 #237
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125173736
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:16 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Eh, ja. Ze kwam nog niet tot aan mijn kin. Het was een soort hobbit eigenlijk.
Gelukkig was het koud, je zou die blote voeten moeten aanschouwen tijdens een date :r
pi_125173760
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:03 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

De fokster in kwestie betrof trouwens onze eigen Pinkdwarf. Het is allemaal haar schuld :(
Als het zo begint schiet het al niet op, dan ben je je tijd aan het verdoen :')
pi_125173819
Pink wat leuk! Succes!!

HJ pfoe, sommige vrouwen.. Idd zoals al gezegd, mooi dat je daar nu al achter kwam!
  donderdag 11 april 2013 @ 22:20:11 #240
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125173928
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:03 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik had al zo een idee dat het weer mijn schuld was. Ben ik zo knap dat men mij als een bedreiging ziet? Haha :)

Het spijt me!
  donderdag 11 april 2013 @ 22:31:09 #241
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125174564
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:20 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Ik had al zo een idee dat het weer mijn schuld was. Ben ik zo knap dat men mij als een bedreiging ziet? Haha :)

Het spijt me!
Mag ik een teiltje?
  donderdag 11 april 2013 @ 22:32:22 #242
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125174646
quote:

[..]

Het spijt me!
ja jij bent mijn schuldige dat ik aan het afvallen ben! Ik vind je zo mooi, lief en leuk dat ik niet meer eet wegens ongedierte in mijn buik -O-
pi_125174650
quote:

[..]

Het spijt me!
Nu ja, zij wel in ieder geval denk ik. Maar het is wat Sannne zegt; beter vroeg dan laat.
  donderdag 11 april 2013 @ 22:32:59 #244
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125174685
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nu ja, zij wel in ieder geval denk ik. Maar het is wat Sannne zegt; beter vroeg dan laat.
ah joh het is kut maar je hebt er weer een verhaal bij waar je later vast om kan lachen.
  donderdag 11 april 2013 @ 22:33:39 #245
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125174738
Altijd leuk hoe serieus iedereen elkaar hier neemt 8-)
Neem het met een korrel zout, schatjes.
pi_125174887
:( IK ZAL JOU EENS SERIEUS NEMEN :(
  donderdag 11 april 2013 @ 22:36:46 #247
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125174931
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
:( IK ZAL JOU EENS SERIEUS NEMEN :(
SCHAAAAREN!!! ZE GAAN SCHAAAAREN!!!! *O*

Oh ben ik nu iets te enthousiast ja?
pi_125174971
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ah joh het is kut maar je hebt er weer een verhaal bij waar je later vast om kan lachen.
Het is ook echt niet zo dat ik nu helemaal in de put zit. Tikje teleurgesteld dat wel, maar ach. Ik sluit dat soort dingen meestal vrij snel af. In het geval van een 100 % wow-factor duurt dat wat langer, maar dat overkomt me dan weer niet zo heel vaak gelukkig :+
  donderdag 11 april 2013 @ 22:41:26 #249
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125175228
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het is ook echt niet zo dat ik nu helemaal in de put zit. Tikje teleurgesteld dat wel, maar ach. Ik sluit dat soort dingen meestal vrij snel af. In het geval van een 100 % wow-factor duurt dat wat langer, maar dat overkomt me dan weer niet zo heel vaak gelukkig :+
diep in de put of ondiep in de put, het maakt allemaal niet uit. Balen en teleurgesteld zijn mag en kan altijd! En er later om lachen is verplicht!
pi_125176663
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

diep in de put of ondiep in de put, het maakt allemaal niet uit. Balen en teleurgesteld zijn mag en kan altijd! En er later om lachen is verplicht!
Inderdaad.
pi_125176794
Nou ja, het is in ieder geval weer lente op Paiq zie ik. O+

quote:
Dag meneer, de vraag is : 'Is de binnenkant net zo leuk als de buitenkant?" Daar kunnen we maar op 1 manier achterkomen..:-D
quote:
Wat een knapperd en zo dichtbij .. Kon het even niet laten. Kletszin, toevallig?
quote:
He! leuke foto, leuke score.... keertje chatten hier?
Die tweede oneliner las ik héél anders aanvankelijk :o
  donderdag 11 april 2013 @ 23:09:18 #252
373366 FTLOTG
por qué aquí?
pi_125176888
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

[..]

[..]

Zo da heb je zeker geluk haha, altijd leuk die onliners. alleen als ik er 1 stuur dan reageren ze bijna nooit haha
pi_125177100
quote:

[..]

[..]

[..]

Volgens mij ben je knap :P
pi_125177298
quote:

[..]

[..]

[..]

Goede oogst.
  donderdag 11 april 2013 @ 23:22:29 #255
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125177637
quote:
Nou, hier niet. Compleet dood. :')
  donderdag 11 april 2013 @ 23:23:36 #256
373366 FTLOTG
por qué aquí?
pi_125177698
quote:
10s.gif Op donderdag 11 april 2013 23:22 schreef Yuki het volgende:

[..]

ja bij mij ook, niemand antwoord bij mij haha
pi_125177948
quote:
10s.gif Op donderdag 11 april 2013 23:22 schreef Yuki het volgende:

[..]

Hier ook. Alleen de vraag 'hoevaak douche je?' van ene henk..
En in speeddate een rare snel gepikeerde man die opsomde hoeveel studies hij had gedaan, waarop ik (grappig proberend te zijn) vraag joh had je nog geen zin om te werken? en hij meteen op zn pik getrapt is, want nu werkloos..
  donderdag 11 april 2013 @ 23:30:28 #258
373366 FTLOTG
por qué aquí?
pi_125178127
ja hoor je best vaak dat sommige mannen echt rare vragen stellen, mischien ik zelf ook wel. daarom reageren ze niet bij mij haha
  donderdag 11 april 2013 @ 23:46:06 #259
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_125179187
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 23:27 schreef Sannne het volgende:

[..]

En in speeddate een rare snel gepikeerde man die opsomde hoeveel studies hij had gedaan, waarop ik (grappig proberend te zijn) vraag joh had je nog geen zin om te werken? en hij meteen op zn pik getrapt is, want nu werkloos..
Ghehe
  vrijdag 12 april 2013 @ 00:05:05 #260
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_125180247
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 23:27 schreef Sannne het volgende:

[..]

:{w Was jij dat... }:|
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 april 2013 @ 09:48:57 #261
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125186905
Pfff....de wijven zijn soms net zo erg als de mannen op datingsites.

Laat jij me lachen?
- Dat ligt eraan hoeveel drank je op hebt.

Maar kan ik met jou ook goeie gesprekken voeren?
- En wat vind jij nou echt van quantum-mechanica?

Ben je lief, trouw en zorgzaam?
- Soms, als een hond, afhankelijk van de gewenste zorg.

Kan jij ook genieten van de kleine dingen van het leven?
- Mieren zijn fascinerend. Ik heb zo'n mierenboerderij gehad en dan heb je echt het gevoel dat je er een nieuwe familie bij hebt.

Hou je van lekker eten?
- Meestal niet. Het liefst eet ik dingen die ik echt niet lust. Dit houdt me scherp en zo waardeer ik het leven meer als ik wat lekkers eet.

Ben je ondernemend?
- Niet sinds ik Google verkocht heb.

Denk jij mijn hart te kunnen veroveren???
- Ik denk liever niet.

Heb je een profiel zonder foto of denk je indruk te maken door je ontblote bovenlijf te showen?
- Zeker! Bij deze! Ik heb er ook maar een ontbloot onderlijf bij gedaan.

Bespaar je de moeite, daar reageer ik sowieso niet op.
- Je kan sowieso niet reageren met een gratis profiel.

Groetjes,

Krea.

p.s. Het is echt leuk om mensen een bericht te sturen die niet kunnen reageren.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 april 2013 @ 09:50:31 #262
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125186956
quote:
Op zoek.. Tja, ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen en leuke dingen mee te doen. Wat ik zoek in een persoon is humor, oprechtheid en dat je geniet van het leven.
Zelf houd ik erg van reizen, gezellige dingen doen met mijn vrienden/vriendinnen, lekker eten en en en en.. ;)
En wat? In de kont geneukt worden door 12 negers? Hivbloed snuiven in de darkroom? Japanse octopuss-fetish nadoen?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 april 2013 @ 09:55:33 #263
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125187081
quote:
Gezellige jongeman om iets leuks mee op te bouwen!
Meer hoef je tenslotte ook niet te weten.
  vrijdag 12 april 2013 @ 09:58:30 #264
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_125187149
Beetje in de categorie "ik hou van hobbies" :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 april 2013 @ 09:59:04 #265
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125187160
quote:
Ben jij die leuke, gezellige, lieve, trouwe, humoristische, zorgzame, open en eerlijke knappe man? Die zin heeft om een wijntje te gaan drinken in de kroeg? ik zeg: daten is weten! Ciao for now!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 april 2013 @ 10:01:37 #266
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125187225
quote:
Past dit plaatje bij jouw plaatje en wordt het dan samen een nog leuker plaatje....
Srsly? :'( :'(. En dat krijgt dan alsnog 312 reacties.
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:01:55 #267
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125187229
Wat is jouw profieltekst dan?
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:05:05 #268
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125187276
Je bent lekker bezig Krea :P
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 april 2013 @ 10:06:25 #269
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125187312
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:01 schreef Silenus het volgende:
Wat is jouw profieltekst dan?
Een stuk origineler en ik heb er tijd en aandacht aan besteed. Krijg genoeg reacties, maar als je dan dit soort dingen leest van de vrouwen die op je reageren, haak ik af.
Verder ga ik dat hier uiteraard niet posten, want privé vs fok.
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:18:59 #270
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125187636
Wat ik trouwens ook slecht trek, en dat zie je regelmatig:

quote:
"Heyyyy, ben jij de prins op het witte paard? Of een schildpad, want het duurt zo lang. ;) :D"
quote:
"Ha, ben jij soms de witte prins op het paard haha?"
quote:
"heyyy ben jij de prins op het witte paard. Of wacht, laat dat paard maar zitten want ik hou helemaal niet van paarden :D"
please kill me :')
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:23:28 #271
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125187765
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]

[..]

:|W :|W :|W
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:28:36 #272
141482 Q.
JurassiQ
pi_125187924
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]

[..]

:'(!
For great justice!
pi_125187950
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 april 2013 09:48 schreef Kreator het volgende:
Hou je van lekker eten?
- Meestal niet. Het liefst eet ik dingen die ik echt niet lust. Dit houdt me scherp en zo waardeer ik het leven meer als ik wat lekkers eet.
_O- _O_ _O-
pi_125188270
Als je dat zo allemaal leest, wat doen we ons zelf aan he :-)
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:40:38 #275
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125188299
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:39 schreef Cinderella_Man het volgende:
Als je dat zo allemaal leest, wat doen we ons zelf aan he :-)
Het is bizar idd hoe sterk het verlangen naar liefde is dat je je door deze shit heen wil worstelen :9
pi_125188404
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:40 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Het is bizar idd hoe sterk het verlangen naar liefde is dat je je door deze shit heen wil worstelen :9
Het hoeft gelukkig niet altijd dat soort standaard vragenlijstjes te zijn...
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:44:35 #277
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125188430
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:43 schreef Cinderella_Man het volgende:
Het hoeft gelukkig niet altijd dat soort standaard vragenlijstjes te zijn...
Nouja we hebben het al eens eerder behandeld. Maar het aantal
"gezellig op de bank, maar ook een glaasje wijn"
"hou van lekker eten"

etc etc.. komt natuurlijk met bakken langs in de diverse profielen.
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:47:21 #278
141482 Q.
JurassiQ
pi_125188488
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

"hou van lekker eten"

Ik hou alleen van vies eten.
For great justice!
pi_125188643
quote:

[..]

"hou van lekker eten"

Klopt. Al zit ik nu op parship en daar valt dat op zich wel mee.
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:55:12 #280
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125188753
quote:

[..]

"hou van lekker eten"

Net als de meisjes die van reizen houden. En graag een actief, sociaal en uitgebreid leven hebben, maar ook een avondje op de bank kunnen waarderen
  vrijdag 12 april 2013 @ 11:02:51 #281
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125189000
Deze vind ik dan wel weer leuk :D

quote:
Jong, gek, spontaan, avontuurlijk, eelijk, betrouwbaar, moeder... een paar woorden om mij mee te omschrijven!

* * * * * BIJSLUITER* * * * *

SAMENSTELLING: Zie foto's, normaal lichaam, waarvan 70% in vloeibare vorm (water) en 30% geprobeerd te gieten in een zo leuk mogelijke (vaste) tastbare vorm. Fabricagefouten onder voorbehoud.

HULPSTOFFEN:Lief, sociaal, zelfstandig, spontaan, zorgzaam, trouw, eerlijk, knuffeldier, respect, humor.

WERKING:Vermindert de klachten van het alleen zijn en het gevoel alles alleen te moeten doen en uiteraard voor goed gezelschap, geeft verder een oppeppende werking in je energie en activiteit, en dit alles alleen bij goed gebruik.

TOEPASSING: Dagelijks onbeperkt te gebruiken en daar wanneer nodig

NIET TE GEBRUIKEN BIJ: extreme vormen van jaloezie en als de volgende woorden niet in jouw woordenboek voorkomen: sociaal, lief, leuk, zelfstandig, respect, trouw, eerlijk, humor.

DOSERING EN WIJZE VAN TOEDIENING:Voor zover bekend is de dosering niet beperkt en 24 uur per dag per bruikbaar, toediening gebeurt door middel van : praten, luisteren, lachen, huilen, knuffelen, vakantie, vrijen, eten, wandelen, enz.

MOGELIJKE BIJWERKINGEN: rare kriebels in de buurt van de maagstreek- kan verslavend werken bij langdurig gebruik en leiden tot een vaste relatie- uitstapjes, filmpjes in de bios of op de bank- slaaptekort- dineetjes uit en thuis- romantische bos-/strandwandelingen- actieve en/ of relax vakanties.

CORRESPONDENTIE:Voor vragen, suggesties, opmerkingen en/ of klachten stuur een bericht aan ondergetekende,

vrijdag 12 april 2013 @ 11:05:12 #282
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125189086
Er is ooit jaren geleden iemand geweest die dat heeft verzonnen ja, maar ook die heb ik al zooooovaak voorbij zien komen.
  vrijdag 12 april 2013 @ 11:19:13 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125189531
Ik vind vaak de niet originele zaken leuker/interessanter dan de personen die juist zo origineel mogelijk willen zijn.
Gewoon een standaard bericht + leuke foto is voldoende ^O^
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 april 2013 @ 11:22:06 #284
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125189618
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind vaak de niet originele zaken leuker/interessanter dan de personen die juist zo origineel mogelijk willen zijn.
Jij valt gewoon op saaie homo's.

Overigens is humor vaak wel fout ja en komt het niet grappig over.
pi_125189639
Ik vind al die onzin ook onnodig. Veel leuker om gewoon te lezen hoe iemand is. En laat dat dan standaard zijn, dan weet ik dat toch? :)

Al vind ik de vragen op pepper best grappig!
  vrijdag 12 april 2013 @ 11:22:53 #286
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125189641
Met een leuke foto lees ik tussen alle regels door, kinderen, geen kinderen, standaard tekst blablabla...

Zoals mijn onderschrift al zegt: "When the package is this pretty, no one cares what's inside" 8-) (dan doelend op haar natuurlijk...)
pi_125189703
Wat moet ik met denken van een meid die niet op zoek is naar een relatie, maar 'hier alleen maar zit om te kijken of ik nog wel goed op de markt lig'? En nee ze is niet 60+, trek daar maar 40 jaar vanaf... :P
  vrijdag 12 april 2013 @ 11:25:23 #288
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125189717
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:24 schreef Deezertje het volgende:
Wat moet ik met denken van een meid die niet op zoek is naar een relatie, maar 'hier alleen maar zit om te kijken of ik nog wel goed op de markt lig'? En nee ze is niet 60+, trek daar maar 40 jaar vanaf... :P
Compleet negeren! dat zal haar leren :(
Waarschijnlijk krijgt ze toch al 100.000 berichten, dus denkt ze dat ze goed in de markt ligt... Bewijs het tegendeel ;)
  vrijdag 12 april 2013 @ 11:26:19 #289
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125189739
Ik heb nog nooit wat over mezelf verteld in een profiel. Gewoon een verhaaltje over 't een of ander en daar komen genoeg reacties op. Misschien zou ik nog meer reacties krijgen als ik gewoon vertel wat mn werk inhoudt en wat m'n hobbies zijn...maar ach..misschien ook minder. :+
pi_125189757
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:25 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Compleet negeren! dat zal haar leren :(
Waarschijnlijk krijgt ze toch al 100.000 berichten, dus denkt ze dat ze goed in de markt ligt... Bewijs het tegendeel ;)
nou dat zei ze dus op de chat, dus geen openbaar profiel ofzo
  vrijdag 12 april 2013 @ 11:36:47 #291
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125190107
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:22 schreef Kreator het volgende:
Jij valt gewoon op saaie homo's.

Overigens is humor vaak wel fout ja en komt het niet grappig over.
Daarom vind ik jou stiekem ook leuk :*

Indeed.
pi_125190162
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Ik kan ook niet begrijpen dat sommige mensen hier zeggen dat ze standaard berichten eerder links laten liggen dan de geforceerde originele of gefakede interesse berichten.

Meer dan een "Hoi, zin om te chatten?" heb ik nog nooit gestuurd op paiq/badoo nu alleen nog een leuke foto fixen :')
pi_125190215
Origineel schrikt weer mensen af die vinden dat je teveel moeite hebt gedaan.
Niet origineel vinden sommige weer saai.

Zolang je een normaal verhaal hebt met een leuke foto krijg je wel wat reacties(afhankelijk hoe je eruit ziet) Nu moet ik die leuke foto nog fixen :S. Sta er altijd als een debiel op.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 april 2013 @ 11:41:28 #294
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125190252
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:36 schreef Cue_ het volgende:
Daarom vind ik jou stiekem ook leuk :*

Wie niet....wie niet.
pi_125194332
Vraagje: Bij welke datingsite kan ik zelf door profielen bladeren en eventueel sorteren op bijvoorbeeld afstand?
  vrijdag 12 april 2013 @ 13:35:54 #296
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125194380
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vraagje: Bij welke datingsite kan ik zelf door profielen bladeren en eventueel sorteren op bijvoorbeeld afstand?
RP, Lexa... welke niet? :S
pi_125194659
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:35 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Weet ik veel :P
Heb me nog nooit eerder op een datingsite begeven. Ik had begrepen dat Paiq heel anders werkte, werkte op een manier zoals ik dat niet wil.
Liefst blader ik zelf door profielen heen en vroeg me af op welke dat kon.

Op die 2 dus in elk geval? Ok, zal ik die 2 in gedachten houden.
  vrijdag 12 april 2013 @ 13:54:00 #298
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125194986
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:35 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Bij Pepper kan dat niet, hoor :P
pi_125195047
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:54 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Bij Pepper kan dat niet, hoor :P
Ok, streep ik die ook door :)

Edit: Zijn er nog meer die ik door kan strepen? :P

[ Bericht 10% gewijzigd door magnetronkoffie op 12-04-2013 14:02:20 ]
pi_125201779
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ok, streep ik die ook door :)

Edit: Zijn er nog meer die ik door kan strepen? :P
Gewoon uitproberen wat je leuk vindt, elke site heeft wel wat.
pi_125203142
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:12 schreef Whatevers het volgende:

[..]

Gewoon uitproberen wat je leuk vindt, elke site heeft wel wat.
Ik heb al verteld wat ik wil en al die ongein moet ik gewoon niet :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')