quote:kuttechristus. ik word hier nu keihard uitgelachen. fuck it!!
op advies van een lieve vriendin, afgestudeerd klinisch psycholoog, ga ik gewoon weer daten en flirten in de kroeg en het eens niet allemaal zo fokking zwart wit zien. dat elke mislukking een bevestiging is van mijn totale falen als mens en dat succesjes eenmalig zijn en nooit langdurig iets opleveren. ik moet er wat relaxter in staan. veel leuker voor mezelf.
o ja. ik ben dronken na een glas rose en sporten
Misschien is een stapmaatje juist wel een leuk idee? Lekker samen tutten, dansen en drinkenquote:
Probeer de 'fuck it, we zien wel' mentaliteit eensquote:Op donderdag 11 april 2013 01:34 schreef Andromache het volgende:
nee pas bij 100 dates mag ik klagen dat er geen vent meer zal zijn voor mij. dat kind moet ik in mijn eentje gaan regelen. o nee. niet aan denken. genieten van het nu. ik kan ook nog wel op mijn 35e stappen ondernemen naar bam-schap en op mijn 38e baren. ik laat me altijd zo leiden door wat er mogelijk mis zou kunnen gaan. daarom doe ik zo fokking moeilijk over daten.
echt. je wilt niet weten wat voor een hartkloppingen ik soms heb voor een date. want DIT MOET HEM ZIJN.
Tja toch is het zo... beetje 'nee heb je, ja kun je krijgen'. Vastklampen en afhankelijk zijn wordt over het algemeen niet als aantrekkelijk gezien. En een afwijzing is ook niet het einde van de wereld. Even kut over voelen, en dan weer vol goede moed verderquote:Op donderdag 11 april 2013 01:39 schreef Andromache het volgende:
ja man. zo veel mogelijk. wat een toffe wezens. ben dol op mijn nichtje. dag voor mijn verjaardag geboren. mijn fantastische verjaardagscadeautje voor mijn 30e verjaardag.
de fuck it, we zien wel mentaliteit. ik nomineer hem voor de TT.
Het is geen totale waarheid, en dat weet je bestquote:Op donderdag 11 april 2013 01:50 schreef Andromache het volgende:
ja maaf dat is dus her puntl die afwijzing zie ik als totale waarheid. als ik een keer word afgewezen word ok altijd afgewezen. hence havenmeesterverhaal. diepgeworteld geloof dat er toch geen man voor mij is. daar beantwoordt dat aan. oude pijn en herinneringen.
fuk it. ik ga stees onsamenhangender typen. maffen. lekker koese lieve daters.
jij ook lekker koese lieve faxiepaxiequote:Op donderdag 11 april 2013 01:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is geen totale waarheid, en dat weet je best
Ga maar lekker slapen, morgen voel je je weer iets beter, en er komt mooi weer aan
quote:Op donderdag 11 april 2013 01:57 schreef Andromache het volgende:
[..]
jij ook lekker koese lieve faxiepaxie
Self fulfilling prophecy. Just sayin'.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:50 schreef Andromache het volgende:
ja maaf dat is dus her puntl die afwijzing zie ik als totale waarheid. als ik een keer word afgewezen word ok altijd afgewezen. hence havenmeesterverhaal. diepgeworteld geloof dat er toch geen man voor mij is. daar beantwoordt dat aan. oude pijn en herinneringen.
fuk it. ik ga stees onsamenhangender typen. maffen. lekker koese lieve daters.
Ach, vergeef het de jonge dame. tipsy/aangeschoten/dronken. Seen that, been there, done it. Don't hold it against her.quote:Op donderdag 11 april 2013 07:48 schreef habitue het volgende:
Jeeez Andro, doe wat aan jezelf. Desperate onzekere mensen zijn zo niet aantrekkelijk.
Dat wat DP zegt kan een goede zijn, maar begin aub niet aan kinderen voordat je je leven op de rit hebt. En dat heb jij nog lang niet heb ik het idee.
Je bedoeld, gebruik drank als excuus om alles er uit te gooien en te freaken.quote:Op donderdag 11 april 2013 07:53 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ach, vergeef het de jonge dame. tipsy/aangeschoten/dronken. Seen that, been there, done it. Don't hold it against her.
Ook daar is een plek voor, de kroeg met je homies... Of beter gezegd het hoekje om de kroeg, 4 stappen van de plark kots die je er net hebt uitgemikt, terwijl je homies proberen iets zinnigs te maken van de dronken woordenbrij die je tussen de uithalen de wereld inslingertquote:Op donderdag 11 april 2013 07:53 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb het al eerder aangegeven. Ze is zo wanhopig en dat is zo duidelijk dat het elke man benauwd en afschrikt. En dan is het direct einde verhaal.
[..]
Je bedoeld, gebruik drank als excuus om alles er uit te gooien en te freaken.
Och.. zolang ze het alleen zo op het forum uit.. weet niemand er vanafquote:Op donderdag 11 april 2013 07:48 schreef habitue het volgende:
Jeeez Andro, doe wat aan jezelf. Desperate onzekere mensen zijn zo niet aantrekkelijk.
Dat wat DP zegt kan een goede zijn, maar begin aub niet aan kinderen voordat je je leven op de rit hebt. En dat heb jij nog lang niet heb ik het idee.
Ik bedoel dat je door drank weleens wat rare dingen doet/zegt...later kun je het als een excuus gebruikenquote:Op donderdag 11 april 2013 07:53 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb het al eerder aangegeven. Ze is zo wanhopig en dat is zo duidelijk dat het elke man benauwd en afschrikt. En dan is het direct einde verhaal.
[..]
Je bedoeld, gebruik drank als excuus om alles er uit te gooien en te freaken.
Terwijl je de drank nuttigt en dat gebral uitkraamt heb je echt wel door dat je meer zegt dan je normaal doet hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 08:13 schreef Cinderella_Man het volgende:
Ik bedoel dat je door drank weleens wat rare dingen doet/zegt...later kun je het als een excuus gebruiken
Zoek niet verder, ik ben hierquote:Op donderdag 11 april 2013 08:30 schreef cerebella het volgende:
Ik doe ook eens mee. Vandaag bij Lexa inschrijven = 24u gratis full membership!
Dat is natuurlijk makkelijk gezegd als man. Wij slaan gewoon een jongere dame aan de lijn als we op latere leeftijd nog kinderen willen. Zij heeft overduidelijk last van klapperende eierstokken en is begin dertig? Zij heeft die luxe niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 08:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zoek niet verder, ik ben hier
Maar Andromache: dit is meer een zelfvertrouwen kwestie ("er is niemand voor mij") en daarmee je uitstraling naar de buitenwereld denk ik...
Probeer eerst alles voor jezelf op een rijtje te zetten, gelukkig en tevreden met jezelf te zijn als je ALLEEN bent (volledig autonoom functioneren), alleen dan ben je in mijn ogen klaar voor de zoektocht in de jungle die de datingwereld heet...
Sterkte
Klopt, ik snap die biologische klok ook wel. Alleen als je logisch na gaat denken werkt het niet, want het kan 2 kanten op:quote:Op donderdag 11 april 2013 08:45 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk makkelijk gezegd als man. Wij slaan gewoon een jongere dame aan de lijn als we op latere leeftijd nog kinderen willen. Zij heeft overduidelijk last van klapperende eierstokken en is begin dertig? Zij heeft die luxe niet.
Dit. Vooral ook omdat ze denkt dat als ze een vent vindt, dat het wel over gaat.quote:Op donderdag 11 april 2013 08:54 schreef ook_gek het volgende:
Het is heel simpel, Andro is zo onzeker als de pest. IPV date moet ze daar eerst aan werken. Dat is de basis / fundering. Zonder dat valt er weinig goed te daten.
Ook waar.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:00 schreef Cue_ het volgende:
Ja ze komt onzeker over en daar moet aan gewerkt worden en alles. Maar als ik kijk naar mezelf heb ik ook zo af en toe dergelijke avonden / periodes. Dan is alles gewoon kut, heb je even zelfmedelijden en dan na een avondje of een paar dagen is het weer voorbij en ben je weer je vrolijke zelf en kun je er weer tegenaan.
En dit ook, bepaalde dingen moet je gewoon de tijd geven om over te janken/boos te zijn. Zolang dat niet tijdens het daten is is dat hartstikke normaal.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:00 schreef Cue_ het volgende:
Even voor Andro opnemen, voor zover ik haar heb zien posten hier.
Ja ze komt onzeker over en daar moet aan gewerkt worden en alles. Maar als ik kijk naar mezelf heb ik ook zo af en toe dergelijke avonden / periodes. Dan is alles gewoon kut, heb je even zelfmedelijden en dan na een avondje of een paar dagen is het weer voorbij en ben je weer je vrolijke zelf en kun je er weer tegenaan.
Fok kan dan soms best wel een fijne uitlaatklep zijn. Zelf ook daarvoor gebruikt vroeger. Dat mensen dan gaan denken dat je een verzuurde kut bent.. tja snap ik.
Wil enkel zeggen dat het best irl anders kan zijn dan dat het hier overkomt
Gaan jullie nog wat doen?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:01 schreef Kreator het volgende:
Zaterdag een 2e date met iemand (oh ja joh met iemand? Ja. Met iemand). Woont 3km verderop, dus dat is ideaal.
Op een zaterdagmiddag gaan lunchen.. Sterkte!quote:Op donderdag 11 april 2013 09:18 schreef Kreator het volgende:
Lunchen..
Ongetwijfeld gaat ze achteraf zeggen dat de romantiek ontbreekt.. (no shit)
Gezellig bij de La Place.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op een zaterdagmiddag gaan lunchen.. Sterkte!
12 uur valt nog wel mee denk ik. Maar goed, het geeft me in elk geval reden om na afloop te zeggen dat ik de 3e date wel zal bepalen, want dit is niks.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op een zaterdagmiddag gaan lunchen.. Sterkte!
Hoe wat/waar was de eerste date dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:20 schreef Kreator het volgende:
12 uur valt nog wel mee denk ik. Maar goed, het geeft me in elk geval reden om na afloop te zeggen dat ik de 3e date wel zal bepalen, want dit is niks.
Met kortingsbonnenquote:
Dat is waar. Komt ook wel goed. Ik ga ook niet naar La Place.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:25 schreef rival het volgende:
wat zijn jullie negatief.... kan ook gewoon heel gezellig worden... het gaat toch om de gesprekspartners
* durft fobo bijna niet te checken vanwege vermeende wanhoop bij vrouwen van rond de 30.quote:Op donderdag 11 april 2013 08:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zoek niet verder, ik ben hier
Maar Andromache: dit is meer een zelfvertrouwen kwestie ("er is niemand voor mij") en daarmee je uitstraling naar de buitenwereld denk ik...
Probeer eerst alles voor jezelf op een rijtje te zetten, gelukkig en tevreden met jezelf te zijn als je ALLEEN bent (volledig autonoom functioneren), alleen dan ben je in mijn ogen klaar voor de zoektocht in de jungle die de datingwereld heet...
Sterkte
Je kan m'n fobo gerust checken, want die heb ik nietquote:Op donderdag 11 april 2013 09:48 schreef cerebella het volgende:
[..]
* durft fobo bijna niet te checken vanwege vermeende wanhoop bij vrouwen van rond de 30.
Ik begrijp wel een beetje hoe Andromache zich voelt. Het internet is geen vriendelijke plaats voor vrouwen ouder dan 20 en dat frustreert wat weer verward kan worden met wanhoop. Zo ervaar ik het tenminste vaak, jammer genoeg.
Dus irl contacten leggen is dan helemaal geen slecht idee.
Die vermeende wanhoop is niet een zomaar verzonnen stereotype, het is vaak ook waar. Logisch, als je een kinderwens hebt dat je de tijd voelt dringen, maar dan wordt de zoektocht naar de perfecte man een gebed zonder eind. En het gaat vaak op dat als je wanhopig naar iets zoekt, je het juist niet zult vinden.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:48 schreef cerebella het volgende:
[..]
* durft fobo bijna niet te checken vanwege vermeende wanhoop bij vrouwen van rond de 30.
Ik begrijp wel een beetje hoe Andromache zich voelt. Het internet is geen vriendelijke plaats voor vrouwen ouder dan 20 en dat frustreert wat weer verward kan worden met wanhoop. Zo ervaar ik het tenminste vaak, jammer genoeg.
Dus irl contacten leggen is dan helemaal geen slecht idee.
Ontkenning denk ik vooral. Hopen dat ze de uitzondering zijn.. dat soort zaken.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:53 schreef Mystikvm het volgende:
Clichés, maar waarom is het nou juist dat de mensen die aan de clichés voldoen ze niet herkennen?
Toch kijken hè.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kan m'n fobo gerust checken, want die heb ik niet
IRL is sowieso heel anders inderdaadMaar ja, niet iedereen durft dat en dan is het internet natuurlijk een makkelijke zijstraat
Dat is het beeld wat van vrouwen rond de 30 heerst en het is verdomd moeilijk niet in die val te trappen, want een man zal een half woord al zien als bevestiging van het stereotype. It takes two....quote:Op donderdag 11 april 2013 09:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die vermeende wanhoop is niet een zomaar verzonnen stereotype, het is vaak ook waar. Logisch, als je een kinderwens hebt dat je de tijd voelt dringen, maar dan wordt de zoektocht naar de perfecte man een gebed zonder eind. En het gaat vaak op dat als je wanhopig naar iets zoekt, je het juist niet zult vinden.
Clichés, maar waarom is het nou juist dat de mensen die aan de clichés voldoen ze niet herkennen?
Even een dm-etje sturen naar Andro man.quote:
Ik ben inmiddels ook in de categorie aan het raken dat kinderwens een issue is. Ik zie het niet altijd als wanhoop, maar als je kinderen wilt dan zul je toch eerst een vent moeten vinden. Over "it takes two" gesproken, voor dat karretje wil ik mij, net als de meeste mannen, niet laten spannen.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:57 schreef cerebella het volgende:
[..]
Dat is het beeld wat van vrouwen rond de 30 heerst en het is verdomd moeilijk niet in die val te trappen, want een man zal een half woord al zien als bevestiging van het stereotype. It takes two....
Waarom spreken over "voor een karretje spannen"? Alsof elke vrouw met een kinderwens over lijken gaat om dat te bereiken.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook in de categorie aan het raken dat kinderwens een issue is. Ik zie het niet altijd als wanhoop, maar als je kinderen wilt dan zul je toch eerst een vent moeten vinden. Over "it takes two" gesproken, voor dat karretje wil ik mij, net als de meeste mannen, niet laten spannen.
Dat dus. Dat je even peilt hoe de vlag(gestok) erbij hangt lijkt me logisch, rond de dertig. Beetje zonde om er na een jaar achter te komen dat iemand ze niet (met jou) wil. Maar..voor de rest: een stabiele relatie is altijd nog waardevoller dan een wankele mét kind. Kinderen krijgen is niet niks, ook een relatie krijgt dan wat te verduren waar die tegen bestand moet zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:05 schreef ook_gek het volgende:
Het valt of staat met het gedrag van de vrouw. Dat een vrouw een kinderwens heeft is niet gek. En dat ze de tijd voelt dringen bij 30 ook niet. Maar daar heb je 2 type vrouwen in.
vrouw 1
Geeft aan dat ze kinderen wilt maar vind een goede stabiele relatie belangrijk voor ze wilt beginnen aan kinderen.
vrouw 2
Hopeloos op zoek naar de perfecte vent omdat haar eierstokken rammelen als een gek. Wilt alles te snel te graag forceren. Alles MOET perfect zijn! Want, hoe eerder perfect hoe eerder er aan kinderen begonnen kan worden!
Vrouw 1 zal het goed doen bij de mannen. Gewoon relaxt elkaar beter leren kennen enz.
Vrouw 2 zal mannen alleen maar afstoten.
Voor een karretje spannen bedoel ik hier niet alsof de vrouw enkel op zoek is naar een zaaddonor, maar dat het voor vrouwen van boven de 30 belangrijker is dan voor de man. Ik heb ook gedate met vrouwen die een sterke kinderwens hebben en dat heeft soms best goed geklikt, ook al heb ik er geen behoefte aan. Zo zwart-wit is het dus niet, en zo bedoel ik het ook niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:12 schreef cerebella het volgende:
[..]
Waarom spreken over "voor een karretje spannen"? Alsof elke vrouw met een kinderwens over lijken gaat om dat te bereiken.
Als je zelf, man zijnde, in je profiel hebt staan dat je een kinderwens hebt, lijkt het me evident dat er vrouwen reageren die ook een kinderwens hebben en dat je uiteindelijk hetzelfde doel hebt. Het fijne van online daten is toch juist dat je op dat soort dingen kan filteren. En dat dat soort dingen dus meteen bespreekbaar kunnen zijn.
Als we in termen gaan spreken als 'kwakje vangen' of 'voor een karretje spannen' is de mogelijkheid voor het vinden van liefde van beide kanten miniem. Zo ga je achter elke struik een rover zien.
Daarom staat in mijn profiel dan ook 'geen kinderwens'quote:Op donderdag 11 april 2013 10:12 schreef cerebella het volgende:
Als je zelf, man zijnde, in je profiel hebt staan dat je een kinderwens hebt, lijkt het me evident dat er vrouwen reageren die ook een kinderwens hebben en dat je uiteindelijk hetzelfde doel hebt. Het fijne van online daten is toch juist dat je op dat soort dingen kan filteren. En dat dat soort dingen dus meteen bespreekbaar kunnen zijn.
Wel mee eens, wat dat betreft kan het hier wel eens cru zijn, men leest toch graag leuke en minder leuke dateverhalen of datingsite-ervaringen. We doen wel zo stoer allemaal maar iedereen heeft dat wel eens. Het is alleen wat zorgwekkend om je stééds zo te voelen, wat dat betreft heeft Silent Chaos wel een punt. Dat is iets groters en kun je beter onafhankelijk van het daten aan werken, een leuke vent helpt daarbij mee maar lost het niet op, moet iemand toch zelf (met hulp misschien) doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:00 schreef Cue_ het volgende:
Even voor Andro opnemen, voor zover ik haar heb zien posten hier.
Fok kan dan soms best wel een fijne uitlaatklep zijn. Zelf ook daarvoor gebruikt vroeger. Dat mensen dan gaan denken dat je een verzuurde kut bent.. tja snap ik.
Wil enkel zeggen dat het best irl anders kan zijn dan dat het hier overkomt
Dat hangt er dus van af hoe een vrouw daar in staat. En wat ze als basis wilt hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 10:09 schreef Sannne het volgende:
Die kindertjes toch steeds.. Heb je ze al, dan schrikken ze af, heb je ze nog niet, maar wil je ze graag en maakt dat je een tikkie wanhopig, dan schrikt dat ook af
Tot je die leuke vent tegen komt die HET is voor je. Dan sla je volledig om en geniet je van allesquote:Want zou best een leuke relatie willen. Maar ik zie steeds de negatieve kanten..
Ook zeker mee eens. Merk dat bij mezelf ook wel eens.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:32 schreef eefje801 het volgende:
Wel mee eens, wat dat betreft kan het hier wel eens cru zijn, men leest toch graag leuke en minder leuke dateverhalen of datingsite-ervaringen. We doen wel zo stoer allemaal maar iedereen heeft dat wel eens. Het is alleen wat zorgwekkend om je stééds zo te voelen, wat dat betreft heeft Silent Chaos wel een punt. Dat is iets groters en kun je beter onafhankelijk van het daten aan werken, een leuke vent helpt daarbij mee maar lost het niet op, moet iemand toch zelf (met hulp misschien) doen.
Ben benieuwd. Dat ik 's avonds niet meer languit op de bank kan en niet meer kan rollen in bed weegt nogal zwaarquote:Op donderdag 11 april 2013 10:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat hangt er dus van af hoe een vrouw daar in staat. En wat ze als basis wilt hebben
[..]
Tot je die leuke vent tegen komt die HET is voor je. Dan sla je volledig om en geniet je van alles
Nou laten we eerlijk zijn, Andro stuitert als een gek in dit topic van wanhoop, rammelende eierstokken en onzekerheid.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook zeker mee eens. Merk dat bij mezelf ook wel eens.
Tis enkel dat het geschreven woord altijd ernstiger lijkt dan het in het echt zal zijn.
Bank met lounche gedeelte kopen, kan je samen languit liggen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:42 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Dat ik 's avonds niet meer languit op de bank kan en niet meer kan rollen in bed weegt nogal zwaar
(en ja, kop hem maar in..)
NEE!! Nee nee nee! Ik ben gehecht aan mijn bankquote:Op donderdag 11 april 2013 10:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bank met lounche gedeelte kopen, kan je samen languit liggen.
Groot bed kopen, of een kleine man daten.
Voor alles is een oplossing
Whaha en ik dacht dat 't in mijn hoofd donker wasquote:Op donderdag 11 april 2013 01:25 schreef Andromache het volgende:
ja maar al meermaals geprobeerd te vinden en is 2 keer mislukt. misschien nog eens proberen.
oooo hier voltrekt zich dus mijn klassieke denkfout. omdat het 2 keer niet gelukt is komt het noooooooooit meer goed. precies zo met daten! wat heb ik er nou eigenlijk van gemaakt het afgelopen jaar? 7 dates. dat stelt toch niks voor. huphup naar de kroeg met mij.
Jij staat open voor een relatie, dat kun je wel zien.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:50 schreef Sannne het volgende:
[..]
NEE!! Nee nee nee! Ik ben gehecht aan mijn bank
Lounge bank, lounge bank, lounge bank!quote:Op donderdag 11 april 2013 10:50 schreef Sannne het volgende:
[..]
Das toch prima? En zat vrouwen die er zo over denkenquote:Op donderdag 11 april 2013 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb het over het algemeen altijd over kinderen tijdens dates
Maar da's meer om uit te horen hoe de vrouw erin staat (aangezien ik vrouwen tussen 25-30 date).
Juist om te kijken of ik met vrouw 1 of vrouw 2 te maken heeft zoals ook_gek het omschrijft.
Overigens wil ik wel kinderen, maar ben er nu nog lang niet klaar voor
Misschien toch maar jongere vrouwen gaan daten, ff de 20 aantikken
I rest my casequote:Op donderdag 11 april 2013 10:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij staat open voor een relatie, dat kun je wel zien.
Dat is wel bij de meerderheid van de vrouwen zo. Niets mis mee, maar het betekent wel dat als je als man absoluut geen kinderen wilt, je in een kleine vijver vist met heel veel andere mannen. Daar komt het 'wanhopigheidsbeeld' bij vrouwen vandaan onder mannen, omdat je maar bar weinig keus hebt als man zonder kinderwens. En als je weinig keus hebt, dan ben je altijd wat verzuurder.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Terwijl ik ook heus wel eens ga rammelen, bij zwangere vriendinnen en de aanblik van baby's
En dat is de enige juiste gedachte!!quote:Op donderdag 11 april 2013 10:59 schreef Yuki het volgende:
Ik wil ook kinderen, maar eerst moeten de randvoorwaarden in orde zijn. Leuke vent, stabiele relatie, werk en wonen op orde.
Dat heb ik zelfs als ik mijn nichtje in mijn armen hebquote:Op donderdag 11 april 2013 10:59 schreef Yuki het volgende:
Terwijl ik ook heus wel eens ga rammelen, bij zwangere vriendinnen en de aanblik van baby's
Vind ik niet erg, zolang ik daar zwem.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel bij de meerderheid van de vrouwen zo. Niets mis mee, maar het betekent wel dat als je als man absoluut geen kinderen wilt, je in een kleine vijver vist met heel veel andere mannen. Daar komt het 'wanhopigheidsbeeld' bij vrouwen vandaan onder mannen, omdat je maar bar weinig keus hebt als man zonder kinderwens. En als je weinig keus hebt, dan ben je altijd wat verzuurder.
Ik ookquote:Op donderdag 11 april 2013 11:08 schreef rival het volgende:
Dat heb ik zelfs als ik mijn nichtje in mijn armen heb
Krijg je weer een volgend probleem...quote:Op donderdag 11 april 2013 11:10 schreef Sannne het volgende:
Ik heb ook niet persé een kinderwens. Ik heb er al eenTelt dat ook?
1 kind vind ik genoeg. Tenzij het anders loopt.
Eerst van mijn bevallings-trauma af komen danquote:Op donderdag 11 april 2013 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijg je weer een volgend probleem...
Als je een vent krijgt zonder kinderen maar wel met kinderwens (en graag een kind van zichzelf), zou je dan nog een kind erbij nemen?
Nou, ik merk wel dat er veel minder interesse is dan voordat ik moeder werd. Begrijpelijk ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:30 schreef Kreator het volgende:
Lijkt me best lastig, daten op een datingsite als je een kind hebt. 1 van mijn weinige eisen (behalve een perfect uiterlijk en bijbehorende persoonlijkheid) is dat ze kinderloos is.
Zijn er veel mannen die het niks uitmaakt (of zeggen dat het ze niet boeit)?
Daarom vind ik het via datingsites juist wel handig. Geen onaangename verrassingenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
tja kijk op een datingsite kan je er op filteren, in het "echte" leven niet. Als jij iemand in de kroeg ontmoet en in eerste instantie niet weet dat ze een kind heeft en gaat daten met zo iemand, is de kans natuurlijk groter dat een man het wel accepteert (die op een datingsite misschien wel zou filteren op vrouwen met kinderen)
Ja alleen beperk je je dus op bovengenoemde mannenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:39 schreef Sannne het volgende:
[..]
Daarom vind ik het via datingsites juist wel handig. Geen onaangename verrassingen
Als single mama zijn de avondjes uit zeldzaam...quote:Op donderdag 11 april 2013 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja alleen beperk je je dus op bovengenoemde mannen
Maar goed, als je er ook nog op uitgaat of op je werk mensen tegenkomt en dus niet alleen afhankelijk bent van datingsites (en die alleen ziet als een "marktvergroting"), dan is er niks mis mee natuurlijk
Kan ik me voorstellen, dat er minder interesse is.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:37 schreef Sannne het volgende:
[..]
Nou, ik merk wel dat er veel minder interesse is dan voordat ik moeder werd. Begrijpelijk ook.
Maar ik heb toevallig wel het allerleukste kind van de wereld dus dat komt wel goed
Zo denken veel mannen! En dat begrijp ik echt wel. Maar goed in mijn geval 'nam' ik geen kind maar overkwam het me. En vroeg ik er ook niet om alleen gelaten te worden door een lamzakquote:Op donderdag 11 april 2013 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, dat er minder interesse is.
Kreeg vd week een heleboel berichten van iemand. Bleek dat ze een dochtertje had van 3 maanden.
Ja, de vader kon een klootzak zijn. Het kan mis zijn gegaan en 1000 andere redenen. Ik vind het dan gelijk niet meer interessant. Ook vanwege het feit dat je niet bij me past als je een kind neemt terwijl je geen stabiele relatie hebt. (dit is heel zwart wit, maar ik heb gewoon de keus op internet.)
Uiteraard. Het is ook nogal een kortzichtige gedachte. Maar ja, interwebs hè. 'filter aan'.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:43 schreef Sannne het volgende:
[..]
Zo denken veel mannen! En dat begrijp ik echt wel. Maar goed in mijn geval 'nam' ik geen kind maar overkwam het me. En vroeg ik er ook niet om alleen gelaten te worden door een lamzak
Zo zal elke vrouw idd wel haar verhaal hebben..
Gelukkig zijn er ook heel veel single papa's out there, die een kindje bij zijn toekomstige vriendin echt niet erg vindenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is ook nogal een kortzichtige gedachte. Maar ja, interwebs hè. 'filter aan'.
Als mijn ware een kindje heeft, zal ik er waarschijnlijk wel mee kunnen leven. Die ontmoet ik alleen niet via Paiq of Relatieplanet.
hahahahaha heerlijk flauw!quote:Op donderdag 11 april 2013 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ah het beviel niet?
Te flauw sorry
Een maat van mij heeft 3 kinderen (10,8,6) en zijn vriendin heeft er 2 (12,10). Dat was dolle pret in het weekend als ze de kinderen hadden.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:48 schreef Sannne het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook heel veel single papa's out there, die een kindje bij zijn toekomstige vriendin echt niet erg vinden(Met zulke mannen praat ik dan ook het meest..)
Tuurlijk. Verlegen is opzich een goed teken. Als er een hele leuke man tegenover me zit ben ik ook wat verlegenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:07 schreef Whatevers het volgende:
Ik heb zondag een 2e date met een leuke meid.
We gingen de eerste date vrij leeg in, wisten niet veel van elkaar. dan heb je lekker veel om over te praten.
Ze is nogal verlegen. Toen ik begon over onderwerpen als wat ze graag in mannen ziet etc. reageerde ze dan ook nogal terughoudend "moeilijke vraag hoor" maar wel met een lach.
Hebben jullie dat wel eens gehad en hoe gaan jullie daarmee om?
Niet te veel achter zoeken en lekker verder gaan toch?
Ik was ook heel single vlak na mijn bevalling.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:41 schreef Kreator het volgende:
Ook vanwege het feit dat je niet bij me past als je een kind neemt terwijl je geen stabiele relatie hebt. (dit is heel zwart wit, maar ik heb gewoon de keus op internet.)
De mazzel van single papa is dat ze meestal hun kinderen maar eenmaal per week / een weekend of 2 per maand hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:48 schreef Sannne het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook heel veel single papa's out there, die een kindje bij zijn toekomstige vriendin echt niet erg vinden(Met zulke mannen praat ik dan ook het meest..)
Ze betalen zich alleen scheel aan alimentatie. Geld voor de kinders en geld voor moeders die weigert te werken in veel gevallenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
De mazzel van single papa is dat ze meestal hun kinderen maar eenmaal per week / een weekend of 2 per maand hebben.
Die zijn dus veel vrijer om te gaan en te staan waar ze willen
Dat heb ik ook. Gelukkig wordt daar meestal wel doorheen geprikt en dan is het ijs gebroken.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:09 schreef Sannne het volgende:
[..]
Tuurlijk. Verlegen is opzich een goed teken. Als er een hele leuke man tegenover me zit ben ik ook wat verlegen
Dan doen ze toch co-ouderschapquote:Op donderdag 11 april 2013 12:27 schreef ook_gek het volgende:
Ze betalen zich alleen scheel aan alimentatie. Geld voor de kinders en geld voor moeders die weigert te werken in veel gevallen
Dit is natuurlijk nooit tofquote:Op donderdag 11 april 2013 12:29 schreef Ynske het volgende:
ik vind t wel lastig, ik heb niets tegen kinderen, maar merk wel dat als de man in kwestie zijn kinderen blijft koppelen aan de moeder. en steeds blijft vergelijken en ook wel afgeeft, dat ik snell weer verder kijk.
en ook als ze aangeven ik heb al kinderen ik wil er geen meer. misschien wil ik dat wel nog ooit
Dat ja. Vaak ben ik op een tweede date al veel meer losquote:Op donderdag 11 april 2013 12:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Gelukkig wordt daar meestal wel doorheen geprikt en dan is het ijs gebroken.
In mijn geval dat ik me dan opeens enorm bewust word van mezelf en op suffe dingen ga letten, op hoe ik overkom. Dat heb ik overigens niet zo erg meer nu ik wat meer gedate heb maar ja, soms verwacht je ook niet dat het een hele goede klik is en dan is het even aanpassenquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ze wel contact willen houden, maar dat duurt dan 1 of 2 dagen... Of soms ook helemaal niet... Mja, ik ga er niet als een stalker nog achteraan.... Sowieso, eenzijdig geneuzel ben ik snel klaar mee
Ik zal nooit voor mijn ex partner betalen. Ze komt maar met haar lui kut van de bankquote:Op donderdag 11 april 2013 12:29 schreef Pvoesss het volgende:
En partnerallimentatie is er tegenwoordig steeds minder bij hoor
Het is ook een verouderde regeling, niet meer van deze tijd. Vooral de duur ervan. Vergeet alleen niet dat het tegenwoordig ook vaak genoeg de man is die partneralimentatie ontvangt. Maar dat gaat natuurlijk weer over hele andere dingen, meer iets voor een ander topic.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zal nooit voor mijn ex partner betalen. Ze komt maar met haar lui kut van de bank
Voor het kind zal ik gewoon verantwoordelijkheid nemen. En gewoon kleding, school enz betalen.
Haha, dat heeft iedereen. Ga je in ene anders zitten en dan denk je, waarom zit ik zo etc etc.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
In mijn geval dat ik me dan opeens enorm bewust word van mezelf en op suffe dingen ga letten, op hoe ik overkom. Dat heb ik overigens niet zo erg meer nu ik wat meer gedate heb maar ja, soms verwacht je ook niet dat het een hele goede klik is en dan is het even aanpassenLigt ook een beetje aan de man in kwestie natuurlijk. Kan soms ook zijn dat iemand veel aantrekkelijker is dan je verwachtte, door uitstraling of whatever. Dan moet je even bijsturen in je hoofd
En in (veel) andere gevallen scheelt het heel veel gezeik.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:40 schreef Pvoesss het volgende:
Is je goed recht natuurlijkmaar misschien is sommige gevallen heel jammer
Of moeders zonder geld & tijd of vaders zonder geld.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze betalen zich alleen scheel aan alimentatie. Geld voor de kinders en geld voor moeders die weigert te werken in veel gevallen
Ze zullen veel vrijer zijn maar wegens het financiele gedeelte kunnen ze weinig doen
Inkoppertje: ik heb die lounge bank al, ruimte genoeg voor een extra persoonquote:Op donderdag 11 april 2013 10:50 schreef Sannne het volgende:
[..]
Prima maar dat wist je alquote:
Ha ha ja herkenbaarquote:Op donderdag 11 april 2013 13:02 schreef Whatevers het volgende:
[..]
Haha, dat heeft iedereen. Ga je in ene anders zitten en dan denk je, waarom zit ik zo etc etc.
Goed om te weten dat meer dames snel een verlegen gevoel hebben, we gaan het zien zondag.
Ze reageert nog steeds leuk op de whatsapp dus gaat goedkomen.
Hehe. Als je die laatste zin had weggelaten wad de anekdote leukerquote:Op donderdag 11 april 2013 13:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha ja herkenbaarIk heb trouwens ook vaak van die onhandige dingen. Liep ik met een date in zo'n stadsparkje. Er stond kunst die te maken had met het dinosauriërs, waar de date wat vanaf wist en ik vond het allemaal leuk want leuke vent dus ach en ja en interessant
Vervolgens wil ik heel charmant over over zo'n laag ijzerdraad hekje stappen en ik struikel gigantisch
Gelukkig kon ik me nog net aan z'n arm vastgrijpen
Ik weet hetquote:Op donderdag 11 april 2013 13:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Hehe. Als je die laatste zin had weggelaten wad de anekdote leuker
Serieus....die is grappigquote:Op donderdag 11 april 2013 13:43 schreef ook_gek het volgende:
Ach ik blunder zovaak. Bij het eerste paiq contact vertelde ze dat ze iets in haar kuit had verrekt. Dus de dag er op dacht ik "interesse tonen" en vraag hoe het met haar kut ging. Tja typ foutje
Tja kan gebeuren toch.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:51 schreef Whatevers het volgende:
[..]
Serieus....die is grappig. quote for life.
Haha, er is nog geen eerste date geweest waarop ik niet vielquote:Op donderdag 11 april 2013 13:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik weet hetIk zal het even bijschaven. Maar beter zo dan een geschaafde kin. Val wel vaker over hekjes maar bij dates pakt het niet persé slecht uit, zo blijkt
Dus bij jouw geen roos meenemen, maar een helmquote:Op donderdag 11 april 2013 13:53 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha, er is nog geen eerste date geweest waarop ik niet viel
Nope. Dat het niet klikt, ok. Maar gewoon normaal een middagje/avond socializen moet toch wel lukken.quote:
Dat lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:57 schreef Kreator het volgende:
Nope. Dat het niet klikt, ok. Maar gewoon normaal een middagje/avond socializen moet toch wel lukken. "zonder te struikelen / dingen te laten vallen / niet uit de woorden te komen"
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
Het mooiste blijft bij een vriend en vriendin van me, eerste date...
Stonden ze voor het stoplicht te wachten, wordt't groen, dus die vriendin steekt haar vinger op: HEY! het is groen!
Haar vinger ging rechtstreeks zijn neusgat in
Vooral niet als de man je kan opvangen. Voelt hij zich ook weer baas enzoquote:Op donderdag 11 april 2013 13:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
maar bij dates pakt het niet persé slecht uit, zo blijkt
Preciesquote:Op donderdag 11 april 2013 14:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Vooral niet als de man je kan opvangen. Voelt hij zich ook weer baas enzo
Heeft niks met het daten te maken, hoorquote:
Zoals ik zei, dat snap ik niet echtquote:Op donderdag 11 april 2013 14:04 schreef Pinkdwarf het volgende:
Heeft niks met het daten te maken, hoorIk mis gewoon vaak afstapjes, haha
Totdat hij het gewicht niet kan houden. Maar met een slimme duikeling kan je dan wel ergens bovenop eindigen.quote:
Ik ben gewoon vaak te druk met andere dingen dan het opletten op afstapjes en dergelijke. Druk aan het kletsen, of mooie mannen kijken of in mijn droomwereldjequote:
Daar was hij prima toe in staat. Al was het nog grappiger geweest als ik middenin zo'n kunstwerk was beland. Had het ook een keer bij het uit de trein stappen. Van die fijne duwende mensen achter me en gelukkig een oplettende medereiziger die hielp voorkomen dat ik plat op mijn .. ging.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:05 schreef Whatevers het volgende:
[..]
Totdat hij het gewicht niet kan houden. Maar met een slimme duikeling kan je dan wel ergens bovenop eindigen.
Ha ha haquote:Op donderdag 11 april 2013 14:11 schreef Silenus het volgende:
Ik had eergisteren op paiq nog zoiets. Gesprek op paiq en ik zat tegelijk tv te kijken. Foto's waren zichtbaar, leuke foto's...alleen zei diegene op tv het woord 'jongens'.
Wat typ ik: 'leuke jongens!'
Normaal een 'rare verspreking', verder niet...ware het niet dat ze een beetje inkijk had op haar foto.
Zij: 'nou, dat is wel heel direct....'
Ik dacht echt: wtf heb ik nou weer getypt![]()
Overigens ook op whatsapp al paar keer gehad dat ik wilde typen 'ik ga tukken' en dan maakt ie ervan 'ik ga rukken'. Ja, lekker handig ook op zo'n tijdstip van 00u ofzo.
Net alsof dat dan een leugen zou zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 14:11 schreef Silenus het volgende:
Overigens ook op whatsapp al paar keer gehad dat ik wilde typen 'ik ga tukken' en dan maakt ie ervan 'ik ga rukken'. Ja, lekker handig ook op zo'n tijdstip van 00u ofzo.
Dat eerste heb ik ook vaak. Dat tweede gelukkig nog nooit gehadquote:Op donderdag 11 april 2013 14:11 schreef Silenus het volgende:
Ik had eergisteren op paiq nog zoiets. Gesprek op paiq en ik zat tegelijk tv te kijken. Foto's waren zichtbaar, leuke foto's...alleen zei diegene op tv het woord 'jongens'.
Wat typ ik: 'leuke jongens!'
Normaal een 'rare verspreking', verder niet...ware het niet dat ze een beetje inkijk had op haar foto.
Zij: 'nou, dat is wel heel direct....'
Ik dacht echt: wtf heb ik nou weer getypt![]()
Dat is het belangrijkste (Brrrrrr ze wilt kinderenquote:Op donderdag 11 april 2013 10:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Das toch prima? En zat vrouwen die er zo over denken
Ik wil ook kinderen, maar eerst moeten de randvoorwaarden in orde zijn. Leuke vent, stabiele relatie, werk en wonen op orde.
Ik kreeg te horenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:10 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dat eerste heb ik ook vaak. Dat tweede gelukkig nog nooit gehad
mrja wie gebruikt dan ook het woord: tukken![]()
toch gaat in missionarishouding knuffelen en kroelen met je dekbed gauw vervelen. en ook wel handig als dat met dezelfde vent kanquote:Op donderdag 11 april 2013 15:19 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste (Brrrrrr ze wilt kinderen)
Net als dat andere puntje.... zorgen dat je zelf eerst een leuk en stabiel leven hebt voor je een relatie wilt (dat zie ik bij sommige mensen wel eens terug, een relatie willen omdat dan alles goed komt).
Je moet als vrouw wel echt een verkeerde vibe hebben, wil je niet minimaal met 2 of 3 nummers/kerels thuiskomen als je zo graag wil.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:14 schreef Andromache het volgende:
[..]
toch gaat in missionarishouding knuffelen en kroelen met je dekbed gauw vervelen. en ook wel handig als dat met dezelfde vent kananyway. morgen kroeghosselen.
Kroeghosselen is ook veel leukerquote:Op donderdag 11 april 2013 16:14 schreef Andromache het volgende:
[..]
toch gaat in missionarishouding knuffelen en kroelen met je dekbed gauw vervelen. en ook wel handig als dat met dezelfde vent kananyway. morgen kroeghosselen.
Heeft vast iets met eisen/wensen/filter.. kieskeurigheid te maken.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:36 schreef Kreator het volgende:
Je moet als vrouw wel echt een verkeerde vibe hebben, wil je niet minimaal met 2 of 3 nummers/kerels thuiskomen als je zo graag wil.
Thanks voor de beeldvorming.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:14 schreef Andromache het volgende:
[..]
Zo te lezen hoeft het slechts een deken te vervangen. Dat kan nooit moeilijk zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heeft vast iets met eisen/wensen/filter.. kieskeurigheid te maken.
Oh, daarna of tijdens een heuse kroelsessie hehequote:Op donderdag 11 april 2013 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kroeghosselen is ook veel leuker
Gaan wij zaterdag weer doen
Die zijn in elke kroeg wel te vindenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo te lezen hoeft het slechts een deken te vervangen. Dat kan nooit moeilijk zijn.
Kroelen kan ook IN de kroegquote:Op donderdag 11 april 2013 16:38 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oh, daarna of tijdens een heuse kroelsessie hehe
Aanmelden voor de meet deze zaterdag kan nog!
20:30, zwarte ruiter, Den Haagquote:Op donderdag 11 april 2013 16:42 schreef Whatevers het volgende:
Meet deze zaterdag? zit pas net in dit topic.
wie wat waar hoe laat?
Tof!quote:Op donderdag 11 april 2013 16:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
20:30, zwarte ruiter, Den Haag
Voor een kopje koffie zeker?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:02 schreef ook_gek het volgende:
Meet? Ik heb meet angst
Kunnen ook naar de overkant gaan voor een klein sappie
Cool.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
20:30, zwarte ruiter, Den Haag
Huh? Nee hoor waar haal je dit opeens vandaan? Iedereen is welkom!quote:Op donderdag 11 april 2013 17:11 schreef Pino112 het volgende:
Is het voor Hagenezen only?
Dan komen we niet.
Oh okequote:Op donderdag 11 april 2013 17:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh? Nee hoor waar haal je dit opeens vandaan? Iedereen is welkom!
En dan weer oversteken voor een fricandelletje bij piet?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:02 schreef ook_gek het volgende:
Meet? Ik heb meet angst
Kunnen ook naar de overkant gaan voor een klein sappie
Ka goed kut! Want ik wilde mint knuffelenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh oke
Nee maar Mint en ik komen niet joh, dat was niet serieus.
Ik sluit niks uit waar we eindigenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
En dan weer oversteken voor een fricandelletje bij piet?
Helaasquote:Op donderdag 11 april 2013 17:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ka goed kut! Want ik wilde mint knuffelen
Verrassend hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 17:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh oke
Dat heb ik gemerkt jaquote:Op donderdag 11 april 2013 17:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verrassend hoor
Ik ben ook mensenschuw hoor
Oh kom jij ook?quote:
Cutequote:Op donderdag 11 april 2013 18:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh kom jij ook?
Ik word nu wel heel verlegen
Ik ken u helemaal niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh oke
Op paiq samen lingo kijken is niet altijd een succes.quote:ik:lijkt me best saai
zij: ananas
yeah
ja is ook saai
echt een drama
in zo'n aftandse studio
ik: hoe ziet JP eruit?
zij: fucking ver weg
ik: tieten
zij: ja lelijk
oh
nou
beetje beschaafd he
ik: testen
anders blokkeer ik jou ook
ik: ja hallo ik doe gewoon mee
Wat?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op paiq samen lingo kijken is niet altijd een succes.
hoe heb jij je vaste monteur gevonden? kroeg of internet? of bij de benzinepomp?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben er geloof ik weer even klaar mee. Het cynisme is niet meer te onderdrukkenZelfs niet bij de 8,4-en
Ik heb maar een afspraak gemaakt voor een servicebeurt![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:23 schreef Andromache het volgende:
[..]
hoe heb jij je vaste monteur gevonden? kroeg of internet?
Meesters zijn leuk!! Wat spannendquote:Op donderdag 11 april 2013 20:32 schreef Pinkdwarf het volgende:
Succesverhaal van mijn kant!
Dinsdag mijn Pepper account weer actief gemaakt (omdat ik een hele leuke match voorbij zag komen). Vervolgens de hele avond gechat met een aantal mannen. En met die hele leuke match maar meteen een date afgesproken voor de dag erna (gisteren dus). En serieus.. verliefd, voor zo ver je dat zo snel kan zijn..Maar ik voel me echt weer een puber! Lang niet meer zo gevoeld. En ik merkte dat het bij hem net zo was. Ook echt de laatste trein net gehaald. Meteen een afspraak gemaakt voor een tweede date! En stiekem ook al voor een derde (de tweede sneakte er ongepland tussen door.. we willen elkaar zo graag zien)
Pinkdwarf dates De Meester
Klinkt goed!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:32 schreef Pinkdwarf het volgende:
Succesverhaal van mijn kant!
Dinsdag mijn Pepper account weer actief gemaakt (omdat ik een hele leuke match voorbij zag komen). Vervolgens de hele avond gechat met een aantal mannen. En met die hele leuke match maar meteen een date afgesproken voor de dag erna (gisteren dus). En serieus.. verliefd, voor zo ver je dat zo snel kan zijn..Maar ik voel me echt weer een puber! Lang niet meer zo gevoeld. En ik merkte dat het bij hem net zo was. Ook echt de laatste trein net gehaald. Meteen een afspraak gemaakt voor een tweede date! En stiekem ook al voor een derde (de tweede sneakte er ongepland tussen door.. we willen elkaar zo graag zien)
Pinkdwarf dates De Meester
Pepper werkt voor mij prima! Ja, je moet inderdaad betalen. Maar je kan er goed filterenquote:
Dat ga ik zeker doen!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Meesters zijn leuk!! Wat spannendWel updates blijven doen hé
Ik durfde het bijna niet te vragen, maar je bent me voorquote:Op donderdag 11 april 2013 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
PinkDwarf aan de BDSM of een leraar?
Een leraar, haha, maar "De Meester" klinkt juist zo lekker.. mysterieusquote:Op donderdag 11 april 2013 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
PinkDwarf aan de BDSM of een leraar?
hey leuk te lezen! Veel plezier samen!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:38 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Een leraar, haha, maar "De Meester" klinkt juist zo lekker.. mysterieus
Leuk! We horen graag het vervolg!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:38 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Pepper werkt voor mij prima! Ja, je moet inderdaad betalen. Maar je kan er goed filterenEn je ziet meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.
[..]
Dat ga ik zeker doen!En ik ben ook dol op meesters.. vroeger al
Ja. Ze had mij net wat teveel issues die aan het licht kwamen.quote:
Voelde je al aan tijdens de date dat het niet echt "goed" zat? Wat ik een keer had was tijdens een afspraak niet echt een klik voelen, maar toch hoop je om een of andere reden dat het nog wat kan worden. Maar diep van binnen weet je eigenlijk al dat het niks wordt (alleen wil je het nog niet accepteren).quote:Op donderdag 11 april 2013 21:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Met de paiqdate van afgelopen zondag is het ook alweer klaar trouwens, en dat nog vóór een tweede date (die eigenlijk al in de planning zat voor komende zondag) werd bekrachtigd. Jammer, want ik was er eerder enthousiast over.
Inderdaad, ze vertrouwen je of niet. En ik heb geen zin om al aan een 1-0 achterstand te beginnen om maar in voetbal jargon te blijven. Meestal wordt dat alleen maar erger is mijn ervaring.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:40 schreef Silenus het volgende:
Ja, herkenbaar. Zo'n vrouw had ik een week geleden ook op whatsapp. Ging me ineens opbellen, terwijl ik voetbal zat te kijken...Dat is al dodelijk, dus ik stuur via whatsapp dat ik geen zin heb om te bellen want ik zat dus voetbal te kijken.
Kreeg ik een kwartier later een verhaal dat ik niet monogaam ben en vast een vriendin heb en niet eerlijk ben en blablablabla.
Je wordt er toch gestoord van.
Sorry?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:40 schreef Silenus het volgende:
Ja, herkenbaar. Zo'n vrouw had ik een week geleden ook op whatsapp. Ging me ineens opbellen, terwijl ik voetbal zat te kijken...Dat is al dodelijk, dus ik stuur via whatsapp dat ik geen zin heb om te bellen want ik zat dus voetbal te kijken.
Kreeg ik een kwartier later een verhaal dat ik niet monogaam ben en vast een vriendin heb en niet eerlijk ben en blablablabla.
Je wordt er toch gestoord van.
ik ookquote:
Ja, maar jij bent dan ook gek!quote:
is de schuld van zijn voorgangers die het voor hem verpest hebben. en in Silenus' geval vind ik het trouwens wel ironisch, want kom op jongen, ga nou niet ontkennen dat je een reputatie hebtquote:Op donderdag 11 april 2013 21:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sorry?
1 keer niet willen bellen, dus je hebt een vriendin en je belazert de boel?
Bitch, please
op u ja, op uquote:Op donderdag 11 april 2013 21:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook gek!
And I will no longer appologize for you former lovers' mistakes..quote:Op donderdag 11 april 2013 21:55 schreef Andromache het volgende:
[..]
is de schuld van zijn voorgangers die het voor hem verpest hebben. en in Silenus' geval vind ik het trouwens wel ironisch, want kom op jongen, ga nou niet ontkennen dat je een reputatie hebt
quote:
Haha waar slaat dit nou weer op? Ten eerste ben ik nooit vreemdgegaan of wat dan ook en ten tweede kan zij natuurlijk niets afweten van mijn reputatie.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:55 schreef Andromache het volgende:
[..]
is de schuld van zijn voorgangers die het voor hem verpest hebben. en in Silenus' geval vind ik het trouwens wel ironisch, want kom op jongen, ga nou niet ontkennen dat je een reputatie hebt
jij was toch bekend uit de betere volleybalmagazines in Utrecht??quote:Op donderdag 11 april 2013 21:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha waar slaat dit nou weer op? Ten eerste ben ik nooit vreemdgegaan of wat dan ook en ten tweede kan zij natuurlijk niets afweten van mijn reputatie.
ze zoekt haar zondebok voor haar eigen falen. En straks komt ze vast met haar "ik heb een wijntje op" verhaal. Trek het je niet aanquote:Op donderdag 11 april 2013 21:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha waar slaat dit nou weer op? Ten eerste ben ik nooit vreemdgegaan of wat dan ook en ten tweede kan zij natuurlijk niets afweten van mijn reputatie.
Blij dat je dr vanaf ben!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nah, er zijn vertrouwens en nog wat andere issues van haar kant. Vorige week ging er al een alarmbelletje bij me af, toen ze opeens wel erg gepikeerd reageerde op iets onbenulligs. Ik ben nogal open, ze weet dat ik behoorlijk wat dates en/of scharrels heb gehad, en dat ik met de meesten daarvan nog altijd prima door een deur kan en er nog weleens - vriendschappelijk - contact mee heb, al dan niet via fb.
Dat snapte ze al niet, in haar optiek dien je die gelijk te verwijderen.![]()
En nu heb ik nogal wat dames op facebook, waaronder dus een aantal uit bovengenoemde categorie en ze liep nogal creepy in mijn contactenlijst rond te neuzen. Nu heb ik niet zoveel te verbergen, maar ze blijkt nogal jaloers aangelegd te zijn imho. Claimerig zelfs. En als dat nú al begint, kun je je wel een voorstelling maken van wat er gaat gebeuren als het serieuzere vormen aan begint te nemen.
Gisteren krijg ik een berichtje van haar met de vraag wie iemand was. Nu wist ik het zelf niet eens dus ik reageer met; ''wie??'' en ga niet veel later offline, ik ben ook weleens druk. Achteraf bleek het trouwens een hier meepostende fokster die ik eens had toegevoegd aan de nieuwe contacten 25-35 fb groep, ironisch genoeg.
Krijg ik later die avond een zwaar gepikeerde tekstlap over de whatsapp dat ze me niet vertrouwd en denkt dat ik nog contact heb met al mijn scharrels en alweer op zoek ben naar de volgende. Da fuck.
Partijtje over en weer lopen bakkeleien, daarna al snel besloten dat ik geen zin heb om me te verantwoorden over met wie ik contact onderhou en haar verteld dat dit wat mij betreft niet gaat werken in ieder geval en besloten het maar af te kappen.
Eén grote flashback naar mijn altijd gezellige borderline ex. Dat nooit weer.
De fokster in kwestie betrof trouwens onze eigen Pinkdwarf. Het is allemaal haar schuldquote:
Ja klopt, maar als ik zin heb om met 365 vrouwen per jaar te knallen mag ik dat natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:00 schreef Andromache het volgende:
[..]
jij was toch bekend uit de betere volleybalmagazines in Utrecht??
whehequote:Op donderdag 11 april 2013 21:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nah, er zijn vertrouwens en nog wat andere issues van haar kant. Vorige week ging er al een alarmbelletje bij me af, toen ze opeens wel erg gepikeerd reageerde op iets onbenulligs. Ik ben nogal open, ze weet dat ik behoorlijk wat dates en/of scharrels heb gehad, en dat ik met de meesten daarvan nog altijd prima door een deur kan en er nog weleens - vriendschappelijk - contact mee heb, al dan niet via fb.
Dat snapte ze al niet, in haar optiek dien je die gelijk te verwijderen.![]()
En nu heb ik nogal wat dames op facebook, waaronder dus een aantal uit bovengenoemde categorie en ze liep nogal creepy in mijn contactenlijst rond te neuzen. Nu heb ik niet zoveel te verbergen, maar ze blijkt nogal jaloers aangelegd te zijn imho. Claimerig zelfs. En als dat nú al begint, kun je je wel een voorstelling maken van wat er gaat gebeuren als het serieuzere vormen aan begint te nemen.
Gisteren krijg ik een berichtje van haar met de vraag wie iemand was. Nu wist ik het zelf niet eens dus ik reageer met; ''wie??'' en ga niet veel later offline, ik ben ook weleens druk. Achteraf bleek het trouwens een hier meepostende fokster die ik eens had toegevoegd aan de nieuwe contacten 25-35 fb groep, ironisch genoeg.
Krijg ik later die avond een zwaar gepikeerde tekstlap over de whatsapp dat ze me niet vertrouwd en denkt dat ik nog contact heb met al mijn scharrels en alweer op zoek ben naar de volgende. Da fuck.
Partijtje over en weer lopen bakkeleien, daarna al snel besloten dat ik geen zin heb om me te verantwoorden over met wie ik contact onderhou en haar verteld dat dit wat mij betreft niet gaat werken in ieder geval en besloten het maar af te kappen.
Eén grote flashback naar mijn altijd gezellige borderline ex. Dat nooit weer.
Hou op, schei uit. Stond ik rustig even in de tuin te roken, zag je die kop alweer tussen de gordijnen verschijnen, benieuwd naar wat ik aan het doen was en of ik al dan niet vreemdging met de hond van de burenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:04 schreef marcel-o het volgende:
[..]
whehejaren terug heb ik zo'n vriendin gehad. nou kan ik veel hebben wat dat betreft, duurde dan ook 3 jaar
![]()
is ook de enige relatie die ik beëindigd heb. nooit weer zo'n achterdochtig type waar je om het uur moet verantwoorden. nekharen gaan direct overeind als ik zoiets al ruik om me heen
dan nog liever single dan dat.
Haha, eerst nog de vermoorde onschuld spelenquote:Ik:Zat jij mij een beetje te bespieden op linkedin?!?!?!
vandaag om 17:08
Zij: Hey
Eh, nee...
Dat zou je dan met naam en toenaam terug moeten kunnen vinden
ik: oh apart
Who’s Viewed Your Profile
Lotte *********** 3rd
Freelance tekstschrijver
Utrecht Area, Netherlands | Public Relations and Communications
dat is dan vast iemand die heel erg op jou lijkt
en toevallig ook lotte heet
zij: Haha, dat bén ik wel
Bijzonder
ik: gewoon blijven ontkennen, no problem
haha
zij: Ik heb je wel gegoogled
maar omdat ik zelf ook altijd nieuwsgierig ben, en weet dat ik herkenbaar ben, blijf ik meestal ver weg van LinkedIn
ik: haha je hebt per ongeluk vast de link aangeklikt
zij: Busted
Nouja, dan hebben we nu allebei een keer met de mond vol tanden gestaan
Eh, ja. Ze kwam nog niet tot aan mijn kin. Het was een soort hobbit eigenlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef Fascination het volgende:
Beetje jammer, H_J, maar laten we eerlijk zijn: wat moet je met een vrouw onder de 1.60, die ben je toch steeds kwijt.
Gelukkig was het koud, je zou die blote voeten moeten aanschouwen tijdens een datequote:Op donderdag 11 april 2013 22:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, ja. Ze kwam nog niet tot aan mijn kin. Het was een soort hobbit eigenlijk.
Als het zo begint schiet het al niet op, dan ben je je tijd aan het verdoenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De fokster in kwestie betrof trouwens onze eigen Pinkdwarf. Het is allemaal haar schuld
Ik had al zo een idee dat het weer mijn schuld was. Ben ik zo knap dat men mij als een bedreiging ziet? Hahaquote:Op donderdag 11 april 2013 22:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De fokster in kwestie betrof trouwens onze eigen Pinkdwarf. Het is allemaal haar schuld
Mag ik een teiltje?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik had al zo een idee dat het weer mijn schuld was. Ben ik zo knap dat men mij als een bedreiging ziet? Haha
Het spijt me!
ja jij bent mijn schuldige dat ik aan het afvallen ben! Ik vind je zo mooi, lief en leuk dat ik niet meer eet wegens ongedierte in mijn buikquote:Op donderdag 11 april 2013 22:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik had al zo een idee dat het weer mijn schuld was. Ben ik zo knap dat men mij als een bedreiging ziet? Haha
Het spijt me!
Nu ja, zij wel in ieder geval denk ik. Maar het is wat Sannne zegt; beter vroeg dan laat.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Het spijt me!
ah joh het is kut maar je hebt er weer een verhaal bij waar je later vast om kan lachen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu ja, zij wel in ieder geval denk ik. Maar het is wat Sannne zegt; beter vroeg dan laat.
SCHAAAAREN!!! ZE GAAN SCHAAAAREN!!!!quote:
Het is ook echt niet zo dat ik nu helemaal in de put zit. Tikje teleurgesteld dat wel, maar ach. Ik sluit dat soort dingen meestal vrij snel af. In het geval van een 100 % wow-factor duurt dat wat langer, maar dat overkomt me dan weer niet zo heel vaak gelukkigquote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ah joh het is kut maar je hebt er weer een verhaal bij waar je later vast om kan lachen.
diep in de put of ondiep in de put, het maakt allemaal niet uit. Balen en teleurgesteld zijn mag en kan altijd! En er later om lachen is verplicht!quote:Op donderdag 11 april 2013 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is ook echt niet zo dat ik nu helemaal in de put zit. Tikje teleurgesteld dat wel, maar ach. Ik sluit dat soort dingen meestal vrij snel af. In het geval van een 100 % wow-factor duurt dat wat langer, maar dat overkomt me dan weer niet zo heel vaak gelukkig
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
diep in de put of ondiep in de put, het maakt allemaal niet uit. Balen en teleurgesteld zijn mag en kan altijd! En er later om lachen is verplicht!
quote:Dag meneer, de vraag is : 'Is de binnenkant net zo leuk als de buitenkant?" Daar kunnen we maar op 1 manier achterkomen..:-D
quote:Wat een knapperd en zo dichtbij .. Kon het even niet laten. Kletszin, toevallig?
Die tweede oneliner las ik héél anders aanvankelijkquote:He! leuke foto, leuke score.... keertje chatten hier?
Zo da heb je zeker geluk haha, altijd leuk die onliners. alleen als ik er 1 stuur dan reageren ze bijna nooit hahaquote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou ja, het is in ieder geval weer lente op Paiq zie ik.
[..]
[..]
[..]
Die tweede oneliner las ik héél anders aanvankelijk
Volgens mij ben je knapquote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goede oogst.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, hier niet. Compleet dood.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hier ook. Alleen de vraag 'hoevaak douche je?' van ene henk..quote:
Ghehequote:Op donderdag 11 april 2013 23:27 schreef Sannne het volgende:
[..]
Hier ook. Alleen de vraag 'hoevaak douche je?' van ene henk..
En in speeddate een rare snel gepikeerde man die opsomde hoeveel studies hij had gedaan, waarop ik (grappig proberend te zijn) vraag joh had je nog geen zin om te werken? en hij meteen op zn pik getrapt is, want nu werkloos..
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:27 schreef Sannne het volgende:
[..]
Hier ook. Alleen de vraag 'hoevaak douche je?' van ene henk..
En in speeddate een rare snel gepikeerde man die opsomde hoeveel studies hij had gedaan, waarop ik (grappig proberend te zijn) vraag joh had je nog geen zin om te werken? en hij meteen op zn pik getrapt is, want nu werkloos..
En wat? In de kont geneukt worden door 12 negers? Hivbloed snuiven in de darkroom? Japanse octopuss-fetish nadoen?quote:Op zoek.. Tja, ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen en leuke dingen mee te doen. Wat ik zoek in een persoon is humor, oprechtheid en dat je geniet van het leven.
Zelf houd ik erg van reizen, gezellige dingen doen met mijn vrienden/vriendinnen, lekker eten en en en en..![]()
Srsly?quote:Past dit plaatje bij jouw plaatje en wordt het dan samen een nog leuker plaatje....
Een stuk origineler en ik heb er tijd en aandacht aan besteed. Krijg genoeg reacties, maar als je dan dit soort dingen leest van de vrouwen die op je reageren, haak ik af.quote:
quote:"Heyyyy, ben jij de prins op het witte paard? Of een schildpad, want het duurt zo lang.![]()
"
quote:"Ha, ben jij soms de witte prins op het paard haha?"
please kill mequote:"heyyy ben jij de prins op het witte paard. Of wacht, laat dat paard maar zitten want ik hou helemaal niet van paarden"
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:18 schreef Silenus het volgende:
Wat ik trouwens ook slecht trek, en dat zie je regelmatig:
[..]
[..]
[..]
please kill me
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:18 schreef Silenus het volgende:
Wat ik trouwens ook slecht trek, en dat zie je regelmatig:
[..]
[..]
[..]
please kill me
quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:48 schreef Kreator het volgende:
Hou je van lekker eten?
- Meestal niet. Het liefst eet ik dingen die ik echt niet lust. Dit houdt me scherp en zo waardeer ik het leven meer als ik wat lekkers eet.
Het is bizar idd hoe sterk het verlangen naar liefde is dat je je door deze shit heen wil worstelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:39 schreef Cinderella_Man het volgende:
Als je dat zo allemaal leest, wat doen we ons zelf aan he :-)
Het hoeft gelukkig niet altijd dat soort standaard vragenlijstjes te zijn...quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is bizar idd hoe sterk het verlangen naar liefde is dat je je door deze shit heen wil worstelen
Nouja we hebben het al eens eerder behandeld. Maar het aantalquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:43 schreef Cinderella_Man het volgende:
Het hoeft gelukkig niet altijd dat soort standaard vragenlijstjes te zijn...
Ik hou alleen van vies eten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja we hebben het al eens eerder behandeld. Maar het aantal
"gezellig op de bank, maar ook een glaasje wijn"
"hou van lekker eten"
etc etc.. komt natuurlijk met bakken langs in de diverse profielen.
Klopt. Al zit ik nu op parship en daar valt dat op zich wel mee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"hou van lekker eten"
Net als de meisjes die van reizen houden. En graag een actief, sociaal en uitgebreid leven hebben, maar ook een avondje op de bank kunnen waarderenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"hou van lekker eten"
quote:Jong, gek, spontaan, avontuurlijk, eelijk, betrouwbaar, moeder... een paar woorden om mij mee te omschrijven!
* * * * * BIJSLUITER* * * * *
SAMENSTELLING: Zie foto's, normaal lichaam, waarvan 70% in vloeibare vorm (water) en 30% geprobeerd te gieten in een zo leuk mogelijke (vaste) tastbare vorm. Fabricagefouten onder voorbehoud.
HULPSTOFFEN:Lief, sociaal, zelfstandig, spontaan, zorgzaam, trouw, eerlijk, knuffeldier, respect, humor.
WERKING:Vermindert de klachten van het alleen zijn en het gevoel alles alleen te moeten doen en uiteraard voor goed gezelschap, geeft verder een oppeppende werking in je energie en activiteit, en dit alles alleen bij goed gebruik.
TOEPASSING: Dagelijks onbeperkt te gebruiken en daar wanneer nodig
NIET TE GEBRUIKEN BIJ: extreme vormen van jaloezie en als de volgende woorden niet in jouw woordenboek voorkomen: sociaal, lief, leuk, zelfstandig, respect, trouw, eerlijk, humor.
DOSERING EN WIJZE VAN TOEDIENING:Voor zover bekend is de dosering niet beperkt en 24 uur per dag per bruikbaar, toediening gebeurt door middel van : praten, luisteren, lachen, huilen, knuffelen, vakantie, vrijen, eten, wandelen, enz.
MOGELIJKE BIJWERKINGEN: rare kriebels in de buurt van de maagstreek- kan verslavend werken bij langdurig gebruik en leiden tot een vaste relatie- uitstapjes, filmpjes in de bios of op de bank- slaaptekort- dineetjes uit en thuis- romantische bos-/strandwandelingen- actieve en/ of relax vakanties.
CORRESPONDENTIE:Voor vragen, suggesties, opmerkingen en/ of klachten stuur een bericht aan ondergetekende,
Jij valt gewoon op saaie homo's.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind vaak de niet originele zaken leuker/interessanter dan de personen die juist zo origineel mogelijk willen zijn.
Gewoon een standaard bericht + leuke foto is voldoende
Compleet negeren! dat zal haar lerenquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:24 schreef Deezertje het volgende:
Wat moet ik met denken van een meid die niet op zoek is naar een relatie, maar 'hier alleen maar zit om te kijken of ik nog wel goed op de markt lig'? En nee ze is niet 60+, trek daar maar 40 jaar vanaf...
nou dat zei ze dus op de chat, dus geen openbaar profiel ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Compleet negeren! dat zal haar leren
Waarschijnlijk krijgt ze toch al 100.000 berichten, dus denkt ze dat ze goed in de markt ligt... Bewijs het tegendeel
Daarom vind ik jou stiekem ook leukquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:22 schreef Kreator het volgende:
Jij valt gewoon op saaie homo's.
Overigens is humor vaak wel fout ja en komt het niet grappig over.
Ik kan ook niet begrijpen dat sommige mensen hier zeggen dat ze standaard berichten eerder links laten liggen dan de geforceerde originele of gefakede interesse berichten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind vaak de niet originele zaken leuker/interessanter dan de personen die juist zo origineel mogelijk willen zijn.
Gewoon een standaard bericht + leuke foto is voldoende
RP, Lexa... welke niet? :Squote:Op vrijdag 12 april 2013 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vraagje: Bij welke datingsite kan ik zelf door profielen bladeren en eventueel sorteren op bijvoorbeeld afstand?
Weet ik veelquote:
Ok, streep ik die ook doorquote:
Gewoon uitproberen wat je leuk vindt, elke site heeft wel wat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, streep ik die ook door
Edit: Zijn er nog meer die ik door kan strepen?
Ik heb al verteld wat ik wil en al die ongein moet ik gewoon nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:12 schreef Whatevers het volgende:
[..]
Gewoon uitproberen wat je leuk vindt, elke site heeft wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |