quote:Dag meneer, de vraag is : 'Is de binnenkant net zo leuk als de buitenkant?" Daar kunnen we maar op 1 manier achterkomen..:-D
quote:Wat een knapperd en zo dichtbij .. Kon het even niet laten. Kletszin, toevallig?
Die tweede oneliner las ik héél anders aanvankelijkquote:He! leuke foto, leuke score.... keertje chatten hier?

Zo da heb je zeker geluk haha, altijd leuk die onliners. alleen als ik er 1 stuur dan reageren ze bijna nooit hahaquote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou ja, het is in ieder geval weer lente op Paiq zie ik.
[..]
[..]
[..]
Die tweede oneliner las ik héél anders aanvankelijk

Volgens mij ben je knapquote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
[..]

Goede oogst.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
[..]

Nou, hier niet. Compleet dood.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef Hungry_Joe het volgende:

Hier ook. Alleen de vraag 'hoevaak douche je?' van ene henk..quote:

Ghehequote:Op donderdag 11 april 2013 23:27 schreef Sannne het volgende:
[..]
Hier ook. Alleen de vraag 'hoevaak douche je?' van ene henk..
En in speeddate een rare snel gepikeerde man die opsomde hoeveel studies hij had gedaan, waarop ik (grappig proberend te zijn) vraag joh had je nog geen zin om te werken? en hij meteen op zn pik getrapt is, want nu werkloos..

quote:Op donderdag 11 april 2013 23:27 schreef Sannne het volgende:
[..]
Hier ook. Alleen de vraag 'hoevaak douche je?' van ene henk..
En in speeddate een rare snel gepikeerde man die opsomde hoeveel studies hij had gedaan, waarop ik (grappig proberend te zijn) vraag joh had je nog geen zin om te werken? en hij meteen op zn pik getrapt is, want nu werkloos..

En wat? In de kont geneukt worden door 12 negers? Hivbloed snuiven in de darkroom? Japanse octopuss-fetish nadoen?quote:Op zoek.. Tja, ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen en leuke dingen mee te doen. Wat ik zoek in een persoon is humor, oprechtheid en dat je geniet van het leven.
Zelf houd ik erg van reizen, gezellige dingen doen met mijn vrienden/vriendinnen, lekker eten en en en en..![]()

Srsly?quote:Past dit plaatje bij jouw plaatje en wordt het dan samen een nog leuker plaatje....

Een stuk origineler en ik heb er tijd en aandacht aan besteed. Krijg genoeg reacties, maar als je dan dit soort dingen leest van de vrouwen die op je reageren, haak ik af.quote:

quote:"Heyyyy, ben jij de prins op het witte paard? Of een schildpad, want het duurt zo lang.![]()
"
quote:"Ha, ben jij soms de witte prins op het paard haha?"
please kill mequote:"heyyy ben jij de prins op het witte paard. Of wacht, laat dat paard maar zitten want ik hou helemaal niet van paarden"

quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:18 schreef Silenus het volgende:
Wat ik trouwens ook slecht trek, en dat zie je regelmatig:
[..]
[..]
[..]
please kill me

quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:18 schreef Silenus het volgende:
Wat ik trouwens ook slecht trek, en dat zie je regelmatig:
[..]
[..]
[..]
please kill me

quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:48 schreef Kreator het volgende:
Hou je van lekker eten?
- Meestal niet. Het liefst eet ik dingen die ik echt niet lust. Dit houdt me scherp en zo waardeer ik het leven meer als ik wat lekkers eet.

Het is bizar idd hoe sterk het verlangen naar liefde is dat je je door deze shit heen wil worstelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:39 schreef Cinderella_Man het volgende:
Als je dat zo allemaal leest, wat doen we ons zelf aan he :-)

Het hoeft gelukkig niet altijd dat soort standaard vragenlijstjes te zijn...quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is bizar idd hoe sterk het verlangen naar liefde is dat je je door deze shit heen wil worstelen

Nouja we hebben het al eens eerder behandeld. Maar het aantalquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:43 schreef Cinderella_Man het volgende:
Het hoeft gelukkig niet altijd dat soort standaard vragenlijstjes te zijn...

Ik hou alleen van vies eten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja we hebben het al eens eerder behandeld. Maar het aantal
"gezellig op de bank, maar ook een glaasje wijn"
"hou van lekker eten"
etc etc.. komt natuurlijk met bakken langs in de diverse profielen.

Klopt. Al zit ik nu op parship en daar valt dat op zich wel mee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"hou van lekker eten"

Net als de meisjes die van reizen houden. En graag een actief, sociaal en uitgebreid leven hebben, maar ook een avondje op de bank kunnen waarderenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"hou van lekker eten"

quote:Jong, gek, spontaan, avontuurlijk, eelijk, betrouwbaar, moeder... een paar woorden om mij mee te omschrijven!
* * * * * BIJSLUITER* * * * *
SAMENSTELLING: Zie foto's, normaal lichaam, waarvan 70% in vloeibare vorm (water) en 30% geprobeerd te gieten in een zo leuk mogelijke (vaste) tastbare vorm. Fabricagefouten onder voorbehoud.
HULPSTOFFEN:Lief, sociaal, zelfstandig, spontaan, zorgzaam, trouw, eerlijk, knuffeldier, respect, humor.
WERKING:Vermindert de klachten van het alleen zijn en het gevoel alles alleen te moeten doen en uiteraard voor goed gezelschap, geeft verder een oppeppende werking in je energie en activiteit, en dit alles alleen bij goed gebruik.
TOEPASSING: Dagelijks onbeperkt te gebruiken en daar wanneer nodig
NIET TE GEBRUIKEN BIJ: extreme vormen van jaloezie en als de volgende woorden niet in jouw woordenboek voorkomen: sociaal, lief, leuk, zelfstandig, respect, trouw, eerlijk, humor.
DOSERING EN WIJZE VAN TOEDIENING:Voor zover bekend is de dosering niet beperkt en 24 uur per dag per bruikbaar, toediening gebeurt door middel van : praten, luisteren, lachen, huilen, knuffelen, vakantie, vrijen, eten, wandelen, enz.
MOGELIJKE BIJWERKINGEN: rare kriebels in de buurt van de maagstreek- kan verslavend werken bij langdurig gebruik en leiden tot een vaste relatie- uitstapjes, filmpjes in de bios of op de bank- slaaptekort- dineetjes uit en thuis- romantische bos-/strandwandelingen- actieve en/ of relax vakanties.
CORRESPONDENTIE:Voor vragen, suggesties, opmerkingen en/ of klachten stuur een bericht aan ondergetekende,

Jij valt gewoon op saaie homo's.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind vaak de niet originele zaken leuker/interessanter dan de personen die juist zo origineel mogelijk willen zijn.
Gewoon een standaard bericht + leuke foto is voldoende

Compleet negeren! dat zal haar lerenquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:24 schreef Deezertje het volgende:
Wat moet ik met denken van een meid die niet op zoek is naar een relatie, maar 'hier alleen maar zit om te kijken of ik nog wel goed op de markt lig'? En nee ze is niet 60+, trek daar maar 40 jaar vanaf...

nou dat zei ze dus op de chat, dus geen openbaar profiel ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Compleet negeren! dat zal haar leren
Waarschijnlijk krijgt ze toch al 100.000 berichten, dus denkt ze dat ze goed in de markt ligt... Bewijs het tegendeel

Daarom vind ik jou stiekem ook leukquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:22 schreef Kreator het volgende:
Jij valt gewoon op saaie homo's.
Overigens is humor vaak wel fout ja en komt het niet grappig over.

Ik kan ook niet begrijpen dat sommige mensen hier zeggen dat ze standaard berichten eerder links laten liggen dan de geforceerde originele of gefakede interesse berichten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind vaak de niet originele zaken leuker/interessanter dan de personen die juist zo origineel mogelijk willen zijn.
Gewoon een standaard bericht + leuke foto is voldoende

RP, Lexa... welke niet? :Squote:Op vrijdag 12 april 2013 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vraagje: Bij welke datingsite kan ik zelf door profielen bladeren en eventueel sorteren op bijvoorbeeld afstand?

Weet ik veelquote:

Ok, streep ik die ook doorquote:

Gewoon uitproberen wat je leuk vindt, elke site heeft wel wat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, streep ik die ook door
Edit: Zijn er nog meer die ik door kan strepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |