quote:Dag meneer, de vraag is : 'Is de binnenkant net zo leuk als de buitenkant?" Daar kunnen we maar op 1 manier achterkomen..:-D
quote:Wat een knapperd en zo dichtbij .. Kon het even niet laten. Kletszin, toevallig?
Die tweede oneliner las ik héél anders aanvankelijkquote:He! leuke foto, leuke score.... keertje chatten hier?
Zo da heb je zeker geluk haha, altijd leuk die onliners. alleen als ik er 1 stuur dan reageren ze bijna nooit hahaquote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou ja, het is in ieder geval weer lente op Paiq zie ik.
[..]
[..]
[..]
Die tweede oneliner las ik héél anders aanvankelijk
Volgens mij ben je knapquote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goede oogst.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, hier niet. Compleet dood.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hier ook. Alleen de vraag 'hoevaak douche je?' van ene henk..quote:
Ghehequote:Op donderdag 11 april 2013 23:27 schreef Sannne het volgende:
[..]
Hier ook. Alleen de vraag 'hoevaak douche je?' van ene henk..
En in speeddate een rare snel gepikeerde man die opsomde hoeveel studies hij had gedaan, waarop ik (grappig proberend te zijn) vraag joh had je nog geen zin om te werken? en hij meteen op zn pik getrapt is, want nu werkloos..
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:27 schreef Sannne het volgende:
[..]
Hier ook. Alleen de vraag 'hoevaak douche je?' van ene henk..
En in speeddate een rare snel gepikeerde man die opsomde hoeveel studies hij had gedaan, waarop ik (grappig proberend te zijn) vraag joh had je nog geen zin om te werken? en hij meteen op zn pik getrapt is, want nu werkloos..
En wat? In de kont geneukt worden door 12 negers? Hivbloed snuiven in de darkroom? Japanse octopuss-fetish nadoen?quote:Op zoek.. Tja, ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen en leuke dingen mee te doen. Wat ik zoek in een persoon is humor, oprechtheid en dat je geniet van het leven.
Zelf houd ik erg van reizen, gezellige dingen doen met mijn vrienden/vriendinnen, lekker eten en en en en..![]()
Srsly?quote:Past dit plaatje bij jouw plaatje en wordt het dan samen een nog leuker plaatje....
Een stuk origineler en ik heb er tijd en aandacht aan besteed. Krijg genoeg reacties, maar als je dan dit soort dingen leest van de vrouwen die op je reageren, haak ik af.quote:
quote:"Heyyyy, ben jij de prins op het witte paard? Of een schildpad, want het duurt zo lang.![]()
"
quote:"Ha, ben jij soms de witte prins op het paard haha?"
please kill mequote:"heyyy ben jij de prins op het witte paard. Of wacht, laat dat paard maar zitten want ik hou helemaal niet van paarden"
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:18 schreef Silenus het volgende:
Wat ik trouwens ook slecht trek, en dat zie je regelmatig:
[..]
[..]
[..]
please kill me
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:18 schreef Silenus het volgende:
Wat ik trouwens ook slecht trek, en dat zie je regelmatig:
[..]
[..]
[..]
please kill me
quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:48 schreef Kreator het volgende:
Hou je van lekker eten?
- Meestal niet. Het liefst eet ik dingen die ik echt niet lust. Dit houdt me scherp en zo waardeer ik het leven meer als ik wat lekkers eet.
Het is bizar idd hoe sterk het verlangen naar liefde is dat je je door deze shit heen wil worstelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:39 schreef Cinderella_Man het volgende:
Als je dat zo allemaal leest, wat doen we ons zelf aan he :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |