Dan doen ze toch co-ouderschapquote:Op donderdag 11 april 2013 12:27 schreef ook_gek het volgende:
Ze betalen zich alleen scheel aan alimentatie. Geld voor de kinders en geld voor moeders die weigert te werken in veel gevallen
Dit is natuurlijk nooit tofquote:Op donderdag 11 april 2013 12:29 schreef Ynske het volgende:
ik vind t wel lastig, ik heb niets tegen kinderen, maar merk wel dat als de man in kwestie zijn kinderen blijft koppelen aan de moeder. en steeds blijft vergelijken en ook wel afgeeft, dat ik snell weer verder kijk.
en ook als ze aangeven ik heb al kinderen ik wil er geen meer. misschien wil ik dat wel nog ooit
Dat ja. Vaak ben ik op een tweede date al veel meer losquote:Op donderdag 11 april 2013 12:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Gelukkig wordt daar meestal wel doorheen geprikt en dan is het ijs gebroken.
In mijn geval dat ik me dan opeens enorm bewust word van mezelf en op suffe dingen ga letten, op hoe ik overkom. Dat heb ik overigens niet zo erg meer nu ik wat meer gedate heb maar ja, soms verwacht je ook niet dat het een hele goede klik is en dan is het even aanpassenquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ze wel contact willen houden, maar dat duurt dan 1 of 2 dagen... Of soms ook helemaal niet... Mja, ik ga er niet als een stalker nog achteraan.... Sowieso, eenzijdig geneuzel ben ik snel klaar mee
Ik zal nooit voor mijn ex partner betalen. Ze komt maar met haar lui kut van de bankquote:Op donderdag 11 april 2013 12:29 schreef Pvoesss het volgende:
En partnerallimentatie is er tegenwoordig steeds minder bij hoor
Het is ook een verouderde regeling, niet meer van deze tijd. Vooral de duur ervan. Vergeet alleen niet dat het tegenwoordig ook vaak genoeg de man is die partneralimentatie ontvangt. Maar dat gaat natuurlijk weer over hele andere dingen, meer iets voor een ander topic.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zal nooit voor mijn ex partner betalen. Ze komt maar met haar lui kut van de bank
Voor het kind zal ik gewoon verantwoordelijkheid nemen. En gewoon kleding, school enz betalen.
Haha, dat heeft iedereen. Ga je in ene anders zitten en dan denk je, waarom zit ik zo etc etc.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
In mijn geval dat ik me dan opeens enorm bewust word van mezelf en op suffe dingen ga letten, op hoe ik overkom. Dat heb ik overigens niet zo erg meer nu ik wat meer gedate heb maar ja, soms verwacht je ook niet dat het een hele goede klik is en dan is het even aanpassenLigt ook een beetje aan de man in kwestie natuurlijk. Kan soms ook zijn dat iemand veel aantrekkelijker is dan je verwachtte, door uitstraling of whatever. Dan moet je even bijsturen in je hoofd
En in (veel) andere gevallen scheelt het heel veel gezeik.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:40 schreef Pvoesss het volgende:
Is je goed recht natuurlijkmaar misschien is sommige gevallen heel jammer
Of moeders zonder geld & tijd of vaders zonder geld.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze betalen zich alleen scheel aan alimentatie. Geld voor de kinders en geld voor moeders die weigert te werken in veel gevallen
Ze zullen veel vrijer zijn maar wegens het financiele gedeelte kunnen ze weinig doen
Inkoppertje: ik heb die lounge bank al, ruimte genoeg voor een extra persoonquote:Op donderdag 11 april 2013 10:50 schreef Sannne het volgende:
[..]
NEE!! Nee nee nee! Ik ben gehecht aan mijn bank
Prima maar dat wist je alquote:
Ha ha ja herkenbaarquote:Op donderdag 11 april 2013 13:02 schreef Whatevers het volgende:
[..]
Haha, dat heeft iedereen. Ga je in ene anders zitten en dan denk je, waarom zit ik zo etc etc.
Goed om te weten dat meer dames snel een verlegen gevoel hebben, we gaan het zien zondag.
Ze reageert nog steeds leuk op de whatsapp dus gaat goedkomen.
Hehe. Als je die laatste zin had weggelaten wad de anekdote leukerquote:Op donderdag 11 april 2013 13:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha ja herkenbaarIk heb trouwens ook vaak van die onhandige dingen. Liep ik met een date in zo'n stadsparkje. Er stond kunst die te maken had met het dinosauriërs, waar de date wat vanaf wist en ik vond het allemaal leuk want leuke vent dus ach en ja en interessant
Vervolgens wil ik heel charmant over over zo'n laag ijzerdraad hekje stappen en ik struikel gigantisch
Gelukkig kon ik me nog net aan z'n arm vastgrijpen
Ik weet hetquote:Op donderdag 11 april 2013 13:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Hehe. Als je die laatste zin had weggelaten wad de anekdote leuker
Serieus....die is grappigquote:Op donderdag 11 april 2013 13:43 schreef ook_gek het volgende:
Ach ik blunder zovaak. Bij het eerste paiq contact vertelde ze dat ze iets in haar kuit had verrekt. Dus de dag er op dacht ik "interesse tonen" en vraag hoe het met haar kut ging. Tja typ foutje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |