abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125134130
Gewoon de dates en de tijd op zich waarderen is zeker geen optie?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_125134347
Dat zegt toch niemand?

Ik vind de spanning voor de eerste date heerlijk en de dates eigenlijk ook altijd erg leuk, maar de rust die daarna komt vind ik gewoon jammer. Lijkt me los staan van het waarderen van de tijd daarvoor.
pi_125134434
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:09 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Oh, dus als ik een lekkere, intelligente man zoek, zit ik op datingsites verkeerd? :(
Die zitten op Fok uiteraard :Y
pi_125134749
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gewoon de dates en de tijd op zich waarderen is zeker geen optie?
Zeker wel, maar we zitten hier toch uiteraard met een relatie als (eind)doel? En dan kan je nog wel zo leuk iedere week een date hebben, paar uurtjes babbelen, uitzwaaien en weer een volgende date met iemand plannen... maar dat 'vult' op de lange termijn ook niet. Je wilt gewoon eens weten waar je aan toe bent in plaats van iedere keer opnieuw introduceren en daarna uiteindelijk weer met lege handen te staan...
pi_125134786
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:35 schreef Sannne het volgende:
Dat zegt toch niemand?

Ik vind de spanning voor de eerste date heerlijk en de dates eigenlijk ook altijd erg leuk, maar de rust die daarna komt vind ik gewoon jammer. Lijkt me los staan van het waarderen van de tijd daarvoor.
Ik denk dat DP bedoelt dat de date meer het doel op zich moet zijn, en dat je daar van moet genieten. Gewoon nieuwe mensen ontmoeten dus waar je een leuke tijd mee kunt hebben.

En als het dan meer wordt is het mooi meegenomen zeg maar. :)
pi_125134923
Yep, maar als je na 1 date geen contact meer hebt, vind ik dat toch wel zonde, aangezien het toch best wat tijd en energie kost om wéér iets nieuws op te bouwen.
pi_125135167
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef Sannne het volgende:
Yep, maar als je na 1 date geen contact meer hebt, vind ik dat toch wel zonde, aangezien het toch best wat tijd en energie kost om wéér iets nieuws op te bouwen.
Maar als je het allebei gezellig vindt, is er toch geen reden om helemaal geen contact meer te hebben? Waarom niet gewoon vrienden worden bijvoorbeeld?
pi_125135259
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Maar als je het allebei gezellig vindt, is er toch geen reden om helemaal geen contact meer te hebben? Waarom niet gewoon vrienden worden bijvoorbeeld?
Veel gehoorde belofte... Nooit 1 dame die het nagekomen is....
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_125135268
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

That's the question ;)
Heb het al een paar keer meegemaakt. Geen wederzijdse klik, dus geen contact meer. En dat is niet mijn wens geweest ;)
pi_125135522
Waarom wel?

Je date toch omdat je op zoek bent naar iemand om op relaties, of op seksgebied iets mee wilt opbouwen. Als dat dan op de een of andere manier niet blijkt te werken dan heeft het voor mijn gevoel geen nut om contact te onderhouden.

Tenzij je bijv niet alleen date voor een relatie achtig iets maar ook gewoon uit sociale overwegingen. Dan snap ik het wel, maar ik denk dat de meeste mensen dat niet doen. Maar dan drink ik op een vrije avond liever een biertje met vrienden dan met een date waarvan ik al weet dat het nooit iets zal gaan worden.
pi_125135682
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Sannne het volgende:

[..]

That's the question ;)
Heb het al een paar keer meegemaakt. Geen wederzijdse klik, dus geen contact meer. En dat is niet mijn wens geweest ;)
Ja dat kan. Heb je wel echt geprobeerd om er nog wat van te maken dan? Aan sommige dates heb ik toch echt goede vriendinnen overgehouden, maar het hangt ook van de andere partij af natuurlijk.
pi_125135882
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Waarom wel?

Je date toch omdat je op zoek bent naar iemand om op relaties, of op seksgebied iets mee wilt opbouwen. Als dat dan op de een of andere manier niet blijkt te werken dan heeft het voor mijn gevoel geen nut om contact te onderhouden.

Tenzij je bijv niet alleen date voor een relatie achtig iets maar ook gewoon uit sociale overwegingen. Dan snap ik het wel, maar ik denk dat de meeste mensen dat niet doen. Maar dan drink ik op een vrije avond liever een biertje met vrienden dan met een date waarvan ik al weet dat het nooit iets zal gaan worden.
Ja inderdaad. Meer het schoolvoorbeeld van 'vroeger': leuk meisje in je klas, maar je weet eigenlijk dat hoe gezellig (als dat je al lukt ;)) je het met elkaar hebt, het nooit 'echt' wat zal worden... Dat is dus ook met dates. Geen (wederzijdse) interesse voor een tweede date? Dan betekent het vaak dat het gewoon niet klikte, en vrienden blijven is dan leuk voor een week of twee maar daarna hoor je dus echt nooit meer wat. En ja, wat Sanne ook zegt: na een date kost het weer veel moeite om nieuw contact te zoeken met iemand, in de hoop niet weer met hetzelfde te zitten na een x aantal dagen..
pi_125135899
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ja dat kan. Heb je wel echt geprobeerd om er nog wat van te maken dan? Aan sommige dates heb ik toch echt goede vriendinnen overgehouden, maar het hangt ook van de andere partij af natuurlijk.
Neuh als ik niks meer hoor laat ik het erbij zitten.
Maar goed, ik date ook met het idee een leuke relatie te krijgen, en niet om vrienden te vinden. Heb vriendinnen genoeg!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sannne op 10-04-2013 23:03:40 ]
pi_125136353
Juist zonde om het contact te verbreken als er toch een klik is. Niet alles hoeft meteen tot een huwelijkspartner te leiden toch? :)

Gelukkig nog nooit meegemaakt dat iemand niets meer liet horen. Kies ze goed uit, Paiq ftw :7
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_125136370
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Waarom wel?

Nou eigenlijk snap ik dat niet zo goed. Tenzij je al zoveel vrienden hebt dat je geen nieuwe kunt gebruiken of zo. Ik vind het gewoon leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en dat zijn dates in principe ook gewoon.

Met dates ben ik altijd op zoek naar een relatie uiteindelijk, maar als dat er niet in zit, dan vind ik het ook leuk om gewoon nieuwe contacten op te doen. Als de persoon in kwestie dat ook leuk vindt natuurlijk. Waarom zou de persoon waar je mee date niet iemand kunnen zijn waar je op een vrije avond gewoon een biertje mee drinkt? Zeker als het gewoon klikt, maar de vonk er niet is.
pi_125136490
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef Perzephone het volgende:
Juist zonde om het contact te verbreken als er toch een klik is. Niet alles hoeft meteen tot een huwelijkspartner te leiden toch? :)

Gelukkig nog nooit meegemaakt dat iemand niets meer liet horen. Kies ze goed uit, Paiq ftw :7
Ik in principe ook pas 1 keer, maar toch, was er best verbouwereerd over. Ik nodig hem uit in mijn huis, hij mist de laatste bus, wil duidelijk seks, maar ondanks dat bied ik hem de bank aan om op te slapen, ik maak nog ontbijt voor hem, allemaal niet in de planning, en vervolgens hoor ik niks meer! Dat vind ik raar.
Heb het wel een paar keer meegemaakt dat het na een poosje verwatert, wat niet raar is. Geen klik is geen klik.
En al ser wel een klik is date je toch gewoon door ;)
pi_125136588
Hekel aan als ze opeens niks laten horen ;( Is me ook eens overkomen. En ook met mailcontact wel eens...
pi_125136633
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef Sannne het volgende:

[..]

Ik in principe ook pas 1 keer, maar toch, was er best verbouwereerd over. Ik nodig hem uit in mijn huis, hij mist de laatste bus, wil duidelijk seks, maar ondanks dat bied ik hem de bank aan om op te slapen, ik maak nog ontbijt voor hem, allemaal niet in de planning, en vervolgens hoor ik niks meer! Dat vind ik raar.
Heb het wel een paar keer meegemaakt dat het na een poosje verwatert, wat niet raar is. Geen klik is geen klik.
Wat raar zeg! Misschien dat hij zich wat ongemakkelijk voelde?
Nouja, wel weer een leuke nieuwe date op de planning? :)
pi_125136643
quote:

[..]

Er kan toch ook gewoon een klik zijn zonder dat er verder gevoelens zijn? Dan is het toch zonde om helemaal geen contact meer te hebben?
pi_125136718
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:09 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Wat raar zeg! Misschien dat hij zich wat ongemakkelijk voelde?
Nouja, wel weer een leuke nieuwe date op de planning? :)
Neuh, heb een oude date (waar de vonken er in het begin vanaf vlogen in bed) geappt om te vragen of ie weer eens langs kwam. Dit was vorige week, en weer als vanouds. We hebben afgesproken om zolang we beide single zijn elkaar af en toe eens op te zoeken. If you know what i mean ;)
Ik kijk rustig verder.
pi_125136768
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:05 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Nou eigenlijk snap ik dat niet zo goed. Tenzij je al zoveel vrienden hebt dat je geen nieuwe kunt gebruiken of zo. Ik vind het gewoon leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en dat zijn dates in principe ook gewoon.

Nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk, maar ik ben toevallig iemand die zoveel "kennissen" heeft dat het me nu al moeite kost iedereen te onderhouden.

Daarom zeg ik, als je ook uit sociale overwegingen date (kennissen kring uitbreiden en evt vriendschap snap ik het wel).
pi_125136775
Mja, ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ze wel contact willen houden, maar dat duurt dan 1 of 2 dagen... Of soms ook helemaal niet... Mja, ik ga er niet als een stalker nog achteraan.... Sowieso, eenzijdig geneuzel ben ik snel klaar mee
  woensdag 10 april 2013 @ 23:11:58 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125136777
quote:

[..]

Nouja.. hij wou seks, jij niet. Hij wou meer blijkbaar, jij schijnbaar niet. Dus denk dat ie daarom is afgetaaid.

En dat ontbijtje is natuurlijk gewoon mooi meegenomen voor hem.
pi_125136783
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Sannne het volgende:

[..]

Neuh, heb een oude date (waar de vonken er in het begin vanaf vlogen in bed) geappt om te vragen of ie weer eens langs komt. We hebben afgesproken om zolang we beide single zijn elkaar af en toe eens op te zoeken. If you know what i mean ;)
Ik kijk rustig verder.
Every girl needs one :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_125136832
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Every girl needs one :D
*O* Zeker zo één ;)
pi_125136870
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja.. hij wou seks, jij niet. Hij wou meer blijkbaar, jij schijnbaar niet. Dus denk dat ie daarom is afgetaaid.

En dat ontbijtje is natuurlijk gewoon mooi meegenomen voor hem.
Ik had idd geen klik. Hij denk ik ook niet, maar dacht er nog een leuke nacht uit te slepen ofzo? Dat is wat ik erbij verwacht..
pi_125136981
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef Perzephone het volgende:
Kies ze goed uit, Paiq ftw :7
Maar als het puntje bij paaltje komt... Kiddo dating FTL. Waarom daten jullie uberhaupt eigenlijk? Voor je ego? :')
pi_125137047
quote:
14s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:15 schreef Techno het volgende:

[..]

Maar als het puntje bij paaltje komt... Kiddo dating FTL. Waarom daten jullie uberhaupt eigenlijk? Voor je ego? :')
For the good times :Y
pi_125137295
Weekendje Antwerpen overmorgen. Seks, drank, feesten en uiteten staan op de planning.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_125137698
quote:
14s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:15 schreef Techno het volgende:

[..]

Voor seks, duh.
pi_125137788
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:27 schreef habitue het volgende:
Voor seks, duh.
Welk deel van "als het bij puntje bij paaltje komt" begreep je niet? Duh! :')
pi_125138077
quote:

[..]

Hmmm dan lijkt het er inderdaad op dat ie 'teleurgesteld' was dat het geen seks was geworden...

Weet niet je leeftijd of hoe je eruit ziet maar een ontbijtje mag je voor mij ook altijd maken hoor O+
pi_125138210
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hmmm dan lijkt het er inderdaad op dat ie 'teleurgesteld' was dat het geen seks was geworden...

Weet niet je leeftijd of hoe je eruit ziet maar een ontbijtje mag je voor mij ook altijd maken hoor O+
Was jij eerder op de avond niet Pinkdwarf aan het verleiden?
pi_125138356
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:37 schreef Sannne het volgende:

[..]

Was jij eerder op de avond niet Pinkdwarf aan het verleiden?
Alle beetjes helpen toch? ;)
Hengeltje hier, hengeltje daar... en hopelijk ooit eens een grote vangst!
pi_125138421
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Een dwarf lijkt mij geen grote vangst :+
pi_125138422
quote:

[..]

Groot?
pi_125138443
quote:
3s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:41 schreef habitue het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Groot?
Goed, dat rukken kan ik vanavond ook wel vergeten

:X
pi_125138487
quote:
14s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:29 schreef Techno het volgende:

[..]

Welk deel van "als het bij puntje bij paaltje komt" begreep je niet? Duh! :')
Selectief lezen enzo.
pi_125138491
quote:

[..]

Ik probeer het met een visnet, maar de mazen zijn te groot ;(
pi_125138496
quote:
3s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:41 schreef habitue het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Groot?
En in haar profiel staat 'Blond haar, grote borsten?' :D
pi_125138606
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef Sannne het volgende:

[..]

"Vrouwelijke rondingen" voor "lekkere houvast."

Daarom vertrouw nooit een profiel zonder foto!
pi_125138615
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef Sannne het volgende:

[..]

Volslank denk ik

Haha
pi_125138811
Kijk hier pas sinds gisteren, misschien een vraag die al 100 keer is geweest, maar ik zie het niet in de openingpost staan.
Welke site(s) raden jullie aan. Ik zit nu op Lexa.
Zag iemand over Paiq beginnen, is dat het geld waard?
pi_125138894
Paiq is gratis ;)
pi_125138939
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:50 schreef Whatevers het volgende:
Kijk hier pas sinds gisteren, misschien een vraag die al 100 keer is geweest, maar ik zie het niet in de openingpost staan.
Welke site(s) raden jullie aan. Ik zit nu op Lexa.
Zag iemand over Paiq beginnen, is dat het geld waard?
Paiq hoeft niets te kosten. Wat wil je precies? Profieltjes kijken en gericht reageren of vooral chatten?
pi_125139011
Gericht reageren, gewoon chatten klikt meestal niet.
  woensdag 10 april 2013 @ 23:55:25 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125139048
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:13 schreef Sannne het volgende:

[..]

Ik had idd geen klik. Hij denk ik ook niet, maar dacht er nog een leuke nacht uit te slepen ofzo? Dat is wat ik erbij verwacht..
Dan vind ik het al helemaal niet raar dat ie niets meer liet weten achteraf.
pi_125139150
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:54 schreef Whatevers het volgende:
Gericht reageren, gewoon chatten klikt meestal niet.
Hm, weet niet of Paiq dan iets voor jou is. Je kunt wel foto's beoordelen en gericht oneliners sturen, ben je iig in contact met iemand die je aantrekkelijk vindt. Komt daarna vooral aan op je chatkwaliteiten ;)
  woensdag 10 april 2013 @ 23:58:24 #299
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125139189
Denk dan eerder richting pepper of RP
pi_125139280
Bedankt voor de tips, ga Paiq wel eens proberen. dat kan nooit kwaad ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')