Die zitten op Fok uiteraardquote:Op woensdag 10 april 2013 17:09 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Oh, dus als ik een lekkere, intelligente man zoek, zit ik op datingsites verkeerd?
Zeker wel, maar we zitten hier toch uiteraard met een relatie als (eind)doel? En dan kan je nog wel zo leuk iedere week een date hebben, paar uurtjes babbelen, uitzwaaien en weer een volgende date met iemand plannen... maar dat 'vult' op de lange termijn ook niet. Je wilt gewoon eens weten waar je aan toe bent in plaats van iedere keer opnieuw introduceren en daarna uiteindelijk weer met lege handen te staan...quote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gewoon de dates en de tijd op zich waarderen is zeker geen optie?
Ik denk dat DP bedoelt dat de date meer het doel op zich moet zijn, en dat je daar van moet genieten. Gewoon nieuwe mensen ontmoeten dus waar je een leuke tijd mee kunt hebben.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:35 schreef Sannne het volgende:
Dat zegt toch niemand?
Ik vind de spanning voor de eerste date heerlijk en de dates eigenlijk ook altijd erg leuk, maar de rust die daarna komt vind ik gewoon jammer. Lijkt me los staan van het waarderen van de tijd daarvoor.
Maar als je het allebei gezellig vindt, is er toch geen reden om helemaal geen contact meer te hebben? Waarom niet gewoon vrienden worden bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef Sannne het volgende:
Yep, maar als je na 1 date geen contact meer hebt, vind ik dat toch wel zonde, aangezien het toch best wat tijd en energie kost om wéér iets nieuws op te bouwen.
Veel gehoorde belofte... Nooit 1 dame die het nagekomen is....quote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Maar als je het allebei gezellig vindt, is er toch geen reden om helemaal geen contact meer te hebben? Waarom niet gewoon vrienden worden bijvoorbeeld?
That's the questionquote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Maar als je het allebei gezellig vindt, is er toch geen reden om helemaal geen contact meer te hebben? Waarom niet gewoon vrienden worden bijvoorbeeld?
Ja dat kan. Heb je wel echt geprobeerd om er nog wat van te maken dan? Aan sommige dates heb ik toch echt goede vriendinnen overgehouden, maar het hangt ook van de andere partij af natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Sannne het volgende:
[..]
That's the question
Heb het al een paar keer meegemaakt. Geen wederzijdse klik, dus geen contact meer. En dat is niet mijn wens geweest
Ja inderdaad. Meer het schoolvoorbeeld van 'vroeger': leuk meisje in je klas, maar je weet eigenlijk dat hoe gezellig (als dat je al luktquote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Waarom wel?
Je date toch omdat je op zoek bent naar iemand om op relaties, of op seksgebied iets mee wilt opbouwen. Als dat dan op de een of andere manier niet blijkt te werken dan heeft het voor mijn gevoel geen nut om contact te onderhouden.
Tenzij je bijv niet alleen date voor een relatie achtig iets maar ook gewoon uit sociale overwegingen. Dan snap ik het wel, maar ik denk dat de meeste mensen dat niet doen. Maar dan drink ik op een vrije avond liever een biertje met vrienden dan met een date waarvan ik al weet dat het nooit iets zal gaan worden.
Neuh als ik niks meer hoor laat ik het erbij zitten.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ja dat kan. Heb je wel echt geprobeerd om er nog wat van te maken dan? Aan sommige dates heb ik toch echt goede vriendinnen overgehouden, maar het hangt ook van de andere partij af natuurlijk.
Nou eigenlijk snap ik dat niet zo goed. Tenzij je al zoveel vrienden hebt dat je geen nieuwe kunt gebruiken of zo. Ik vind het gewoon leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en dat zijn dates in principe ook gewoon.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Waarom wel?
Je date toch omdat je op zoek bent naar iemand om op relaties, of op seksgebied iets mee wilt opbouwen. Als dat dan op de een of andere manier niet blijkt te werken dan heeft het voor mijn gevoel geen nut om contact te onderhouden.
Tenzij je bijv niet alleen date voor een relatie achtig iets maar ook gewoon uit sociale overwegingen. Dan snap ik het wel, maar ik denk dat de meeste mensen dat niet doen. Maar dan drink ik op een vrije avond liever een biertje met vrienden dan met een date waarvan ik al weet dat het nooit iets zal gaan worden.
Ik in principe ook pas 1 keer, maar toch, was er best verbouwereerd over. Ik nodig hem uit in mijn huis, hij mist de laatste bus, wil duidelijk seks, maar ondanks dat bied ik hem de bank aan om op te slapen, ik maak nog ontbijt voor hem, allemaal niet in de planning, en vervolgens hoor ik niks meer! Dat vind ik raar.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef Perzephone het volgende:
Juist zonde om het contact te verbreken als er toch een klik is. Niet alles hoeft meteen tot een huwelijkspartner te leiden toch?
Gelukkig nog nooit meegemaakt dat iemand niets meer liet horen. Kies ze goed uit, Paiq ftw
Wat raar zeg! Misschien dat hij zich wat ongemakkelijk voelde?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik in principe ook pas 1 keer, maar toch, was er best verbouwereerd over. Ik nodig hem uit in mijn huis, hij mist de laatste bus, wil duidelijk seks, maar ondanks dat bied ik hem de bank aan om op te slapen, ik maak nog ontbijt voor hem, allemaal niet in de planning, en vervolgens hoor ik niks meer! Dat vind ik raar.
Heb het wel een paar keer meegemaakt dat het na een poosje verwatert, wat niet raar is. Geen klik is geen klik.
En al ser wel een klik is date je toch gewoon door
Er kan toch ook gewoon een klik zijn zonder dat er verder gevoelens zijn? Dan is het toch zonde om helemaal geen contact meer te hebben?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik in principe ook pas 1 keer, maar toch, was er best verbouwereerd over. Ik nodig hem uit in mijn huis, hij mist de laatste bus, wil duidelijk seks, maar ondanks dat bied ik hem de bank aan om op te slapen, ik maak nog ontbijt voor hem, allemaal niet in de planning, en vervolgens hoor ik niks meer! Dat vind ik raar.
Heb het wel een paar keer meegemaakt dat het na een poosje verwatert, wat niet raar is. Geen klik is geen klik.
Neuh, heb een oude date (waar de vonken er in het begin vanaf vlogen in bed) geappt om te vragen of ie weer eens langs kwam. Dit was vorige week, en weer als vanouds. We hebben afgesproken om zolang we beide single zijn elkaar af en toe eens op te zoeken. If you know what i meanquote:Op woensdag 10 april 2013 23:09 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Wat raar zeg! Misschien dat hij zich wat ongemakkelijk voelde?
Nouja, wel weer een leuke nieuwe date op de planning?
Nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk, maar ik ben toevallig iemand die zoveel "kennissen" heeft dat het me nu al moeite kost iedereen te onderhouden.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:05 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Nou eigenlijk snap ik dat niet zo goed. Tenzij je al zoveel vrienden hebt dat je geen nieuwe kunt gebruiken of zo. Ik vind het gewoon leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en dat zijn dates in principe ook gewoon.
Nouja.. hij wou seks, jij niet. Hij wou meer blijkbaar, jij schijnbaar niet. Dus denk dat ie daarom is afgetaaid.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef Sannne het volgende:
[..]
Every girl needs onequote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Sannne het volgende:
[..]
Neuh, heb een oude date (waar de vonken er in het begin vanaf vlogen in bed) geappt om te vragen of ie weer eens langs komt. We hebben afgesproken om zolang we beide single zijn elkaar af en toe eens op te zoeken. If you know what i mean
Ik kijk rustig verder.
Ik had idd geen klik. Hij denk ik ook niet, maar dacht er nog een leuke nacht uit te slepen ofzo? Dat is wat ik erbij verwacht..quote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja.. hij wou seks, jij niet. Hij wou meer blijkbaar, jij schijnbaar niet. Dus denk dat ie daarom is afgetaaid.
En dat ontbijtje is natuurlijk gewoon mooi meegenomen voor hem.
Maar als het puntje bij paaltje komt... Kiddo dating FTL. Waarom daten jullie uberhaupt eigenlijk? Voor je ego?quote:
For the good timesquote:Op woensdag 10 april 2013 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar als het puntje bij paaltje komt... Kiddo dating FTL. Waarom daten jullie uberhaupt eigenlijk? Voor je ego?
Voor seks, duh.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar als het puntje bij paaltje komt... Kiddo dating FTL. Waarom daten jullie uberhaupt eigenlijk? Voor je ego?
Hmmm dan lijkt het er inderdaad op dat ie 'teleurgesteld' was dat het geen seks was geworden...quote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef Sannne het volgende:
[..]
Was jij eerder op de avond niet Pinkdwarf aan het verleiden?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmmm dan lijkt het er inderdaad op dat ie 'teleurgesteld' was dat het geen seks was geworden...
Weet niet je leeftijd of hoe je eruit ziet maar een ontbijtje mag je voor mij ook altijd maken hoor
Alle beetjes helpen toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:37 schreef Sannne het volgende:
[..]
Was jij eerder op de avond niet Pinkdwarf aan het verleiden?
Een dwarf lijkt mij geen grote vangstquote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen toch?
Hengeltje hier, hengeltje daar... en hopelijk ooit eens een grote vangst!
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Selectief lezen enzo.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Welk deel van "als het bij puntje bij paaltje komt" begreep je niet? Duh!
Ik probeer het met een visnet, maar de mazen zijn te grootquote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
"Vrouwelijke rondingen" voor "lekkere houvast."quote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef Sannne het volgende:
[..]
En in haar profiel staat 'Blond haar, grote borsten?'
Volslank denk ikquote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef Sannne het volgende:
[..]
En in haar profiel staat 'Blond haar, grote borsten?'
Paiq hoeft niets te kosten. Wat wil je precies? Profieltjes kijken en gericht reageren of vooral chatten?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:50 schreef Whatevers het volgende:
Kijk hier pas sinds gisteren, misschien een vraag die al 100 keer is geweest, maar ik zie het niet in de openingpost staan.
Welke site(s) raden jullie aan. Ik zit nu op Lexa.
Zag iemand over Paiq beginnen, is dat het geld waard?
Dan vind ik het al helemaal niet raar dat ie niets meer liet weten achteraf.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:13 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik had idd geen klik. Hij denk ik ook niet, maar dacht er nog een leuke nacht uit te slepen ofzo? Dat is wat ik erbij verwacht..
Hm, weet niet of Paiq dan iets voor jou is. Je kunt wel foto's beoordelen en gericht oneliners sturen, ben je iig in contact met iemand die je aantrekkelijk vindt. Komt daarna vooral aan op je chatkwaliteitenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:54 schreef Whatevers het volgende:
Gericht reageren, gewoon chatten klikt meestal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |