Ik had idd geen klik. Hij denk ik ook niet, maar dacht er nog een leuke nacht uit te slepen ofzo? Dat is wat ik erbij verwacht..quote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja.. hij wou seks, jij niet. Hij wou meer blijkbaar, jij schijnbaar niet. Dus denk dat ie daarom is afgetaaid.
En dat ontbijtje is natuurlijk gewoon mooi meegenomen voor hem.
Maar als het puntje bij paaltje komt... Kiddo dating FTL. Waarom daten jullie uberhaupt eigenlijk? Voor je ego?quote:
For the good timesquote:Op woensdag 10 april 2013 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar als het puntje bij paaltje komt... Kiddo dating FTL. Waarom daten jullie uberhaupt eigenlijk? Voor je ego?
Voor seks, duh.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar als het puntje bij paaltje komt... Kiddo dating FTL. Waarom daten jullie uberhaupt eigenlijk? Voor je ego?
Hmmm dan lijkt het er inderdaad op dat ie 'teleurgesteld' was dat het geen seks was geworden...quote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik in principe ook pas 1 keer, maar toch, was er best verbouwereerd over. Ik nodig hem uit in mijn huis, hij mist de laatste bus, wil duidelijk seks, maar ondanks dat bied ik hem de bank aan om op te slapen, ik maak nog ontbijt voor hem, allemaal niet in de planning, en vervolgens hoor ik niks meer! Dat vind ik raar.
Heb het wel een paar keer meegemaakt dat het na een poosje verwatert, wat niet raar is. Geen klik is geen klik.
En al ser wel een klik is date je toch gewoon door
Was jij eerder op de avond niet Pinkdwarf aan het verleiden?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmmm dan lijkt het er inderdaad op dat ie 'teleurgesteld' was dat het geen seks was geworden...
Weet niet je leeftijd of hoe je eruit ziet maar een ontbijtje mag je voor mij ook altijd maken hoor
Alle beetjes helpen toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:37 schreef Sannne het volgende:
[..]
Was jij eerder op de avond niet Pinkdwarf aan het verleiden?
Een dwarf lijkt mij geen grote vangstquote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen toch?
Hengeltje hier, hengeltje daar... en hopelijk ooit eens een grote vangst!
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Selectief lezen enzo.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Welk deel van "als het bij puntje bij paaltje komt" begreep je niet? Duh!
Ik probeer het met een visnet, maar de mazen zijn te grootquote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
"Vrouwelijke rondingen" voor "lekkere houvast."quote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef Sannne het volgende:
[..]
En in haar profiel staat 'Blond haar, grote borsten?'
Volslank denk ikquote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef Sannne het volgende:
[..]
En in haar profiel staat 'Blond haar, grote borsten?'
Paiq hoeft niets te kosten. Wat wil je precies? Profieltjes kijken en gericht reageren of vooral chatten?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:50 schreef Whatevers het volgende:
Kijk hier pas sinds gisteren, misschien een vraag die al 100 keer is geweest, maar ik zie het niet in de openingpost staan.
Welke site(s) raden jullie aan. Ik zit nu op Lexa.
Zag iemand over Paiq beginnen, is dat het geld waard?
Dan vind ik het al helemaal niet raar dat ie niets meer liet weten achteraf.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:13 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik had idd geen klik. Hij denk ik ook niet, maar dacht er nog een leuke nacht uit te slepen ofzo? Dat is wat ik erbij verwacht..
Hm, weet niet of Paiq dan iets voor jou is. Je kunt wel foto's beoordelen en gericht oneliners sturen, ben je iig in contact met iemand die je aantrekkelijk vindt. Komt daarna vooral aan op je chatkwaliteitenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:54 schreef Whatevers het volgende:
Gericht reageren, gewoon chatten klikt meestal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |