Haha waar slaat dit nou weer op? Ten eerste ben ik nooit vreemdgegaan of wat dan ook en ten tweede kan zij natuurlijk niets afweten van mijn reputatie.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:55 schreef Andromache het volgende:
[..]
is de schuld van zijn voorgangers die het voor hem verpest hebben. en in Silenus' geval vind ik het trouwens wel ironisch, want kom op jongen, ga nou niet ontkennen dat je een reputatie hebt
jij was toch bekend uit de betere volleybalmagazines in Utrecht??quote:Op donderdag 11 april 2013 21:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha waar slaat dit nou weer op? Ten eerste ben ik nooit vreemdgegaan of wat dan ook en ten tweede kan zij natuurlijk niets afweten van mijn reputatie.
ze zoekt haar zondebok voor haar eigen falen. En straks komt ze vast met haar "ik heb een wijntje op" verhaal. Trek het je niet aanquote:Op donderdag 11 april 2013 21:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha waar slaat dit nou weer op? Ten eerste ben ik nooit vreemdgegaan of wat dan ook en ten tweede kan zij natuurlijk niets afweten van mijn reputatie.
Blij dat je dr vanaf ben!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nah, er zijn vertrouwens en nog wat andere issues van haar kant. Vorige week ging er al een alarmbelletje bij me af, toen ze opeens wel erg gepikeerd reageerde op iets onbenulligs. Ik ben nogal open, ze weet dat ik behoorlijk wat dates en/of scharrels heb gehad, en dat ik met de meesten daarvan nog altijd prima door een deur kan en er nog weleens - vriendschappelijk - contact mee heb, al dan niet via fb.
Dat snapte ze al niet, in haar optiek dien je die gelijk te verwijderen.![]()
En nu heb ik nogal wat dames op facebook, waaronder dus een aantal uit bovengenoemde categorie en ze liep nogal creepy in mijn contactenlijst rond te neuzen. Nu heb ik niet zoveel te verbergen, maar ze blijkt nogal jaloers aangelegd te zijn imho. Claimerig zelfs. En als dat nú al begint, kun je je wel een voorstelling maken van wat er gaat gebeuren als het serieuzere vormen aan begint te nemen.
Gisteren krijg ik een berichtje van haar met de vraag wie iemand was. Nu wist ik het zelf niet eens dus ik reageer met; ''wie??'' en ga niet veel later offline, ik ben ook weleens druk. Achteraf bleek het trouwens een hier meepostende fokster die ik eens had toegevoegd aan de nieuwe contacten 25-35 fb groep, ironisch genoeg.
Krijg ik later die avond een zwaar gepikeerde tekstlap over de whatsapp dat ze me niet vertrouwd en denkt dat ik nog contact heb met al mijn scharrels en alweer op zoek ben naar de volgende. Da fuck.
Partijtje over en weer lopen bakkeleien, daarna al snel besloten dat ik geen zin heb om me te verantwoorden over met wie ik contact onderhou en haar verteld dat dit wat mij betreft niet gaat werken in ieder geval en besloten het maar af te kappen.
Eén grote flashback naar mijn altijd gezellige borderline ex. Dat nooit weer.
De fokster in kwestie betrof trouwens onze eigen Pinkdwarf. Het is allemaal haar schuldquote:
Ja klopt, maar als ik zin heb om met 365 vrouwen per jaar te knallen mag ik dat natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:00 schreef Andromache het volgende:
[..]
jij was toch bekend uit de betere volleybalmagazines in Utrecht??
whehequote:Op donderdag 11 april 2013 21:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nah, er zijn vertrouwens en nog wat andere issues van haar kant. Vorige week ging er al een alarmbelletje bij me af, toen ze opeens wel erg gepikeerd reageerde op iets onbenulligs. Ik ben nogal open, ze weet dat ik behoorlijk wat dates en/of scharrels heb gehad, en dat ik met de meesten daarvan nog altijd prima door een deur kan en er nog weleens - vriendschappelijk - contact mee heb, al dan niet via fb.
Dat snapte ze al niet, in haar optiek dien je die gelijk te verwijderen.![]()
En nu heb ik nogal wat dames op facebook, waaronder dus een aantal uit bovengenoemde categorie en ze liep nogal creepy in mijn contactenlijst rond te neuzen. Nu heb ik niet zoveel te verbergen, maar ze blijkt nogal jaloers aangelegd te zijn imho. Claimerig zelfs. En als dat nú al begint, kun je je wel een voorstelling maken van wat er gaat gebeuren als het serieuzere vormen aan begint te nemen.
Gisteren krijg ik een berichtje van haar met de vraag wie iemand was. Nu wist ik het zelf niet eens dus ik reageer met; ''wie??'' en ga niet veel later offline, ik ben ook weleens druk. Achteraf bleek het trouwens een hier meepostende fokster die ik eens had toegevoegd aan de nieuwe contacten 25-35 fb groep, ironisch genoeg.
Krijg ik later die avond een zwaar gepikeerde tekstlap over de whatsapp dat ze me niet vertrouwd en denkt dat ik nog contact heb met al mijn scharrels en alweer op zoek ben naar de volgende. Da fuck.
Partijtje over en weer lopen bakkeleien, daarna al snel besloten dat ik geen zin heb om me te verantwoorden over met wie ik contact onderhou en haar verteld dat dit wat mij betreft niet gaat werken in ieder geval en besloten het maar af te kappen.
Eén grote flashback naar mijn altijd gezellige borderline ex. Dat nooit weer.
Hou op, schei uit. Stond ik rustig even in de tuin te roken, zag je die kop alweer tussen de gordijnen verschijnen, benieuwd naar wat ik aan het doen was en of ik al dan niet vreemdging met de hond van de burenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:04 schreef marcel-o het volgende:
[..]
whehejaren terug heb ik zo'n vriendin gehad. nou kan ik veel hebben wat dat betreft, duurde dan ook 3 jaar
![]()
is ook de enige relatie die ik beëindigd heb. nooit weer zo'n achterdochtig type waar je om het uur moet verantwoorden. nekharen gaan direct overeind als ik zoiets al ruik om me heen
dan nog liever single dan dat.
Haha, eerst nog de vermoorde onschuld spelenquote:Ik:Zat jij mij een beetje te bespieden op linkedin?!?!?!
vandaag om 17:08
Zij: Hey
Eh, nee...
Dat zou je dan met naam en toenaam terug moeten kunnen vinden
ik: oh apart
Who’s Viewed Your Profile
Lotte *********** 3rd
Freelance tekstschrijver
Utrecht Area, Netherlands | Public Relations and Communications
dat is dan vast iemand die heel erg op jou lijkt
en toevallig ook lotte heet
zij: Haha, dat bén ik wel
Bijzonder
ik: gewoon blijven ontkennen, no problem
haha
zij: Ik heb je wel gegoogled
maar omdat ik zelf ook altijd nieuwsgierig ben, en weet dat ik herkenbaar ben, blijf ik meestal ver weg van LinkedIn
ik: haha je hebt per ongeluk vast de link aangeklikt
zij: Busted
Nouja, dan hebben we nu allebei een keer met de mond vol tanden gestaan
Eh, ja. Ze kwam nog niet tot aan mijn kin. Het was een soort hobbit eigenlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef Fascination het volgende:
Beetje jammer, H_J, maar laten we eerlijk zijn: wat moet je met een vrouw onder de 1.60, die ben je toch steeds kwijt.
Gelukkig was het koud, je zou die blote voeten moeten aanschouwen tijdens een datequote:Op donderdag 11 april 2013 22:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, ja. Ze kwam nog niet tot aan mijn kin. Het was een soort hobbit eigenlijk.
Als het zo begint schiet het al niet op, dan ben je je tijd aan het verdoenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De fokster in kwestie betrof trouwens onze eigen Pinkdwarf. Het is allemaal haar schuld
Ik had al zo een idee dat het weer mijn schuld was. Ben ik zo knap dat men mij als een bedreiging ziet? Hahaquote:Op donderdag 11 april 2013 22:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De fokster in kwestie betrof trouwens onze eigen Pinkdwarf. Het is allemaal haar schuld
Mag ik een teiltje?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik had al zo een idee dat het weer mijn schuld was. Ben ik zo knap dat men mij als een bedreiging ziet? Haha
Het spijt me!
ja jij bent mijn schuldige dat ik aan het afvallen ben! Ik vind je zo mooi, lief en leuk dat ik niet meer eet wegens ongedierte in mijn buikquote:Op donderdag 11 april 2013 22:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik had al zo een idee dat het weer mijn schuld was. Ben ik zo knap dat men mij als een bedreiging ziet? Haha
Het spijt me!
Nu ja, zij wel in ieder geval denk ik. Maar het is wat Sannne zegt; beter vroeg dan laat.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Het spijt me!
ah joh het is kut maar je hebt er weer een verhaal bij waar je later vast om kan lachen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu ja, zij wel in ieder geval denk ik. Maar het is wat Sannne zegt; beter vroeg dan laat.
SCHAAAAREN!!! ZE GAAN SCHAAAAREN!!!!quote:
Het is ook echt niet zo dat ik nu helemaal in de put zit. Tikje teleurgesteld dat wel, maar ach. Ik sluit dat soort dingen meestal vrij snel af. In het geval van een 100 % wow-factor duurt dat wat langer, maar dat overkomt me dan weer niet zo heel vaak gelukkigquote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ah joh het is kut maar je hebt er weer een verhaal bij waar je later vast om kan lachen.
diep in de put of ondiep in de put, het maakt allemaal niet uit. Balen en teleurgesteld zijn mag en kan altijd! En er later om lachen is verplicht!quote:Op donderdag 11 april 2013 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is ook echt niet zo dat ik nu helemaal in de put zit. Tikje teleurgesteld dat wel, maar ach. Ik sluit dat soort dingen meestal vrij snel af. In het geval van een 100 % wow-factor duurt dat wat langer, maar dat overkomt me dan weer niet zo heel vaak gelukkig
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
diep in de put of ondiep in de put, het maakt allemaal niet uit. Balen en teleurgesteld zijn mag en kan altijd! En er later om lachen is verplicht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |