Tja kan gebeuren toch.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:51 schreef Whatevers het volgende:
[..]
Serieus....die is grappig. quote for life.
Haha, er is nog geen eerste date geweest waarop ik niet vielquote:Op donderdag 11 april 2013 13:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik weet hetIk zal het even bijschaven. Maar beter zo dan een geschaafde kin. Val wel vaker over hekjes maar bij dates pakt het niet persé slecht uit, zo blijkt
Dus bij jouw geen roos meenemen, maar een helmquote:Op donderdag 11 april 2013 13:53 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha, er is nog geen eerste date geweest waarop ik niet viel
Nope. Dat het niet klikt, ok. Maar gewoon normaal een middagje/avond socializen moet toch wel lukken.quote:
Dat lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:57 schreef Kreator het volgende:
Nope. Dat het niet klikt, ok. Maar gewoon normaal een middagje/avond socializen moet toch wel lukken. "zonder te struikelen / dingen te laten vallen / niet uit de woorden te komen"
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
Het mooiste blijft bij een vriend en vriendin van me, eerste date...
Stonden ze voor het stoplicht te wachten, wordt't groen, dus die vriendin steekt haar vinger op: HEY! het is groen!
Haar vinger ging rechtstreeks zijn neusgat in
Vooral niet als de man je kan opvangen. Voelt hij zich ook weer baas enzoquote:Op donderdag 11 april 2013 13:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
maar bij dates pakt het niet persé slecht uit, zo blijkt
Preciesquote:Op donderdag 11 april 2013 14:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Vooral niet als de man je kan opvangen. Voelt hij zich ook weer baas enzo
Heeft niks met het daten te maken, hoorquote:
Zoals ik zei, dat snap ik niet echtquote:Op donderdag 11 april 2013 14:04 schreef Pinkdwarf het volgende:
Heeft niks met het daten te maken, hoorIk mis gewoon vaak afstapjes, haha
Totdat hij het gewicht niet kan houden. Maar met een slimme duikeling kan je dan wel ergens bovenop eindigen.quote:
Ik ben gewoon vaak te druk met andere dingen dan het opletten op afstapjes en dergelijke. Druk aan het kletsen, of mooie mannen kijken of in mijn droomwereldjequote:
Daar was hij prima toe in staat. Al was het nog grappiger geweest als ik middenin zo'n kunstwerk was beland. Had het ook een keer bij het uit de trein stappen. Van die fijne duwende mensen achter me en gelukkig een oplettende medereiziger die hielp voorkomen dat ik plat op mijn .. ging.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:05 schreef Whatevers het volgende:
[..]
Totdat hij het gewicht niet kan houden. Maar met een slimme duikeling kan je dan wel ergens bovenop eindigen.
Ha ha haquote:Op donderdag 11 april 2013 14:11 schreef Silenus het volgende:
Ik had eergisteren op paiq nog zoiets. Gesprek op paiq en ik zat tegelijk tv te kijken. Foto's waren zichtbaar, leuke foto's...alleen zei diegene op tv het woord 'jongens'.
Wat typ ik: 'leuke jongens!'
Normaal een 'rare verspreking', verder niet...ware het niet dat ze een beetje inkijk had op haar foto.
Zij: 'nou, dat is wel heel direct....'
Ik dacht echt: wtf heb ik nou weer getypt![]()
Overigens ook op whatsapp al paar keer gehad dat ik wilde typen 'ik ga tukken' en dan maakt ie ervan 'ik ga rukken'. Ja, lekker handig ook op zo'n tijdstip van 00u ofzo.
Net alsof dat dan een leugen zou zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 14:11 schreef Silenus het volgende:
Overigens ook op whatsapp al paar keer gehad dat ik wilde typen 'ik ga tukken' en dan maakt ie ervan 'ik ga rukken'. Ja, lekker handig ook op zo'n tijdstip van 00u ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |