Ik ookquote:Op donderdag 11 april 2013 11:08 schreef rival het volgende:
Dat heb ik zelfs als ik mijn nichtje in mijn armen heb
Krijg je weer een volgend probleem...quote:Op donderdag 11 april 2013 11:10 schreef Sannne het volgende:
Ik heb ook niet persé een kinderwens. Ik heb er al eenTelt dat ook?
1 kind vind ik genoeg. Tenzij het anders loopt.
Eerst van mijn bevallings-trauma af komen danquote:Op donderdag 11 april 2013 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Krijg je weer een volgend probleem...
Als je een vent krijgt zonder kinderen maar wel met kinderwens (en graag een kind van zichzelf), zou je dan nog een kind erbij nemen?
Nou, ik merk wel dat er veel minder interesse is dan voordat ik moeder werd. Begrijpelijk ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:30 schreef Kreator het volgende:
Lijkt me best lastig, daten op een datingsite als je een kind hebt. 1 van mijn weinige eisen (behalve een perfect uiterlijk en bijbehorende persoonlijkheid) is dat ze kinderloos is.
Zijn er veel mannen die het niks uitmaakt (of zeggen dat het ze niet boeit)?
Daarom vind ik het via datingsites juist wel handig. Geen onaangename verrassingenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
tja kijk op een datingsite kan je er op filteren, in het "echte" leven niet. Als jij iemand in de kroeg ontmoet en in eerste instantie niet weet dat ze een kind heeft en gaat daten met zo iemand, is de kans natuurlijk groter dat een man het wel accepteert (die op een datingsite misschien wel zou filteren op vrouwen met kinderen)
Ja alleen beperk je je dus op bovengenoemde mannenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:39 schreef Sannne het volgende:
[..]
Daarom vind ik het via datingsites juist wel handig. Geen onaangename verrassingen
Als single mama zijn de avondjes uit zeldzaam...quote:Op donderdag 11 april 2013 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja alleen beperk je je dus op bovengenoemde mannen
Maar goed, als je er ook nog op uitgaat of op je werk mensen tegenkomt en dus niet alleen afhankelijk bent van datingsites (en die alleen ziet als een "marktvergroting"), dan is er niks mis mee natuurlijk
Kan ik me voorstellen, dat er minder interesse is.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:37 schreef Sannne het volgende:
[..]
Nou, ik merk wel dat er veel minder interesse is dan voordat ik moeder werd. Begrijpelijk ook.
Maar ik heb toevallig wel het allerleukste kind van de wereld dus dat komt wel goed
Zo denken veel mannen! En dat begrijp ik echt wel. Maar goed in mijn geval 'nam' ik geen kind maar overkwam het me. En vroeg ik er ook niet om alleen gelaten te worden door een lamzakquote:Op donderdag 11 april 2013 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, dat er minder interesse is.
Kreeg vd week een heleboel berichten van iemand. Bleek dat ze een dochtertje had van 3 maanden.
Ja, de vader kon een klootzak zijn. Het kan mis zijn gegaan en 1000 andere redenen. Ik vind het dan gelijk niet meer interessant. Ook vanwege het feit dat je niet bij me past als je een kind neemt terwijl je geen stabiele relatie hebt. (dit is heel zwart wit, maar ik heb gewoon de keus op internet.)
Uiteraard. Het is ook nogal een kortzichtige gedachte. Maar ja, interwebs hè. 'filter aan'.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:43 schreef Sannne het volgende:
[..]
Zo denken veel mannen! En dat begrijp ik echt wel. Maar goed in mijn geval 'nam' ik geen kind maar overkwam het me. En vroeg ik er ook niet om alleen gelaten te worden door een lamzak
Zo zal elke vrouw idd wel haar verhaal hebben..
Gelukkig zijn er ook heel veel single papa's out there, die een kindje bij zijn toekomstige vriendin echt niet erg vindenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is ook nogal een kortzichtige gedachte. Maar ja, interwebs hè. 'filter aan'.
Als mijn ware een kindje heeft, zal ik er waarschijnlijk wel mee kunnen leven. Die ontmoet ik alleen niet via Paiq of Relatieplanet.
hahahahaha heerlijk flauw!quote:Op donderdag 11 april 2013 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ah het beviel niet?
Te flauw sorry
Een maat van mij heeft 3 kinderen (10,8,6) en zijn vriendin heeft er 2 (12,10). Dat was dolle pret in het weekend als ze de kinderen hadden.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:48 schreef Sannne het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook heel veel single papa's out there, die een kindje bij zijn toekomstige vriendin echt niet erg vinden(Met zulke mannen praat ik dan ook het meest..)
Tuurlijk. Verlegen is opzich een goed teken. Als er een hele leuke man tegenover me zit ben ik ook wat verlegenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:07 schreef Whatevers het volgende:
Ik heb zondag een 2e date met een leuke meid.
We gingen de eerste date vrij leeg in, wisten niet veel van elkaar. dan heb je lekker veel om over te praten.
Ze is nogal verlegen. Toen ik begon over onderwerpen als wat ze graag in mannen ziet etc. reageerde ze dan ook nogal terughoudend "moeilijke vraag hoor" maar wel met een lach.
Hebben jullie dat wel eens gehad en hoe gaan jullie daarmee om?
Niet te veel achter zoeken en lekker verder gaan toch?
Ik was ook heel single vlak na mijn bevalling.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:41 schreef Kreator het volgende:
Ook vanwege het feit dat je niet bij me past als je een kind neemt terwijl je geen stabiele relatie hebt. (dit is heel zwart wit, maar ik heb gewoon de keus op internet.)
De mazzel van single papa is dat ze meestal hun kinderen maar eenmaal per week / een weekend of 2 per maand hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:48 schreef Sannne het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook heel veel single papa's out there, die een kindje bij zijn toekomstige vriendin echt niet erg vinden(Met zulke mannen praat ik dan ook het meest..)
Ze betalen zich alleen scheel aan alimentatie. Geld voor de kinders en geld voor moeders die weigert te werken in veel gevallenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
De mazzel van single papa is dat ze meestal hun kinderen maar eenmaal per week / een weekend of 2 per maand hebben.
Die zijn dus veel vrijer om te gaan en te staan waar ze willen
Dat heb ik ook. Gelukkig wordt daar meestal wel doorheen geprikt en dan is het ijs gebroken.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:09 schreef Sannne het volgende:
[..]
Tuurlijk. Verlegen is opzich een goed teken. Als er een hele leuke man tegenover me zit ben ik ook wat verlegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |