Je wou dus eigenlijk de date verlengen? of snap ik het niet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:36 schreef Kreator het volgende:
Vandaag 2e date gehad. Was top.
Ze had vanavond ook niks te doen. Gevraagd.
'Nee sorry' en verder geeen reactie meer.
Toch maar eens een enthousiaste vinden..
Zij dacht waarschijnlijk dat hij vanavond seks wil (of wil je dat niet?)... misschien dat ze daarom bot terugstuurde?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:10 schreef Sannne het volgende:
[..]
Je wou dus eigenlijk de date verlengen? of snap ik het niet?
Zeker weten doe ik het niet, maar ik heb niet het gevoel dat ik daar nou steeds aan terug denk. Ik heb zelf een lijstje gemaakt met mogelijke oorzaken, maar dat blijft natuurlijk ook vrij zweverig:quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Zeker weten dat je je relatie hebt verwerkt ?
Heb de afgelopen jaren een paar vrouwen best gekwetst toen ik erachter kwam dat ik op dat moment kennelijk niet zo ver was.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zij dacht waarschijnlijk dat hij vanavond seks wil (of wil je dat niet?)... misschien dat ze daarom bot terugstuurde?
Weet je, vroeger was ik ook minder kritisch. Misschien hoort dat wel bij het ouder worden ofzo? Kritisch zijn? Misschien waren zij het gewoon niet voor je.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:24 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik het niet, maar ik heb niet het gevoel dat ik daar nou steeds aan terug denk. Ik heb zelf een lijstje gemaakt met mogelijke oorzaken, maar dat blijft natuurlijk ook vrij zweverig:
1. Ik ben te kritisch.
2. Ik vind ze niet aantrekkelijk genoeg.
3. Ik zoek alleen aandacht.
Het is een mix van die 3 denk ik.
Ik ga wel gewoon door met daten, alleen zo weet je of je verder komt, alleen ik probeer nu maximaal 1 x per 2 weken af te spreken en 1 tegelijk, zodat ik ze ook de kans geef en ik mijzelf kan focussen op een date... blijft toch lastig: had jij niet een paard?!
Wie is er allemaal dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:05 schreef de_nachtwacht het volgende:
We moeten nu natuurlijk wel even roddelen over de luitjes uit dit topic die aan het meeten zijn hè. Dat doen zij natuurlijk ook over ons.
Ik zie niets! Had het wel leuk gevonden hahaquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:21 schreef de_nachtwacht het volgende:
Staat allemaal in de OP als t goed is.
Iets met een PM sturen naar Perzephone etc. etc.
Klopt, maar dat betreft dan ook weer een andere facebookgroep.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:46 schreef Sannne het volgende:
Het staat wel in de op van het 25-35 topic.
Ahh ok, dacht dat dat dezelfde was aangezien er een paar keer over gepraat werd in dit topic.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klopt, maar dat betreft dan ook weer een andere facebookgroep.
Nee, die focust zich een stuk meer op meets en er staan er aardig wat in de planning.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:20 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ahh ok, dacht dat dat dezelfde was aangezien er een paar keer over gepraat werd in dit topic.
Qua voorbij komende speeddates bedoel je? Met beoordelen zie je die namen niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heren, zien jullie nou bij de vrouwen (op paiq) ook vooral namen voorbij schieten waarvan je denkt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heren, zien jullie nou bij de vrouwen (op paiq) ook vooral namen voorbij schieten waarvan je denkt![]()
![]()
Namen kunnen me niet boeien eigenlijk. Die heb je ook maar gekregenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
Dat is vast een lekkere gekkiequote:Op zaterdag 13 april 2013 22:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]![]()
bijvoorbeeld : Pandora, zo'n doos wil je toch niet open doen
Uhu, ik heb PaiQ vrijwel altijd openstaan, met 2 losse venstrs over elkaar heen, waarbij links PaiQ uitsteekt, zodat ik tijdens het Fokken die speeddates voorbij kan zien schieten. Geenprinsgeenpaard, MrSmile, Samus The Starchild, SEXDATE ZH... Allemaal pareltjes van de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Qua voorbij komende speeddates bedoel je? Met beoordelen zie je die namen niet.
Ik krijg eigenlijk vrijwel alleen maar saaie voornamen te zien. Terwijl ik een moord zou doen voor de vrouwelijke equivalent van Samus the Starchild. Hippies als ouders, een bijpassende schaamhaargroei wat als een bos uitdijende sisalwol centimeters voorbij de bikinilijn woekert . Dat moet geheid een interessant gesprek opleveren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat is vast een lekkere gekkie
[..]
Uhu, ik heb PaiQ vrijwel altijd openstaan, met 2 losse venstrs over elkaar heen, waarbij links PaiQ uitsteekt, zodat ik tijdens het Fokken die speeddates voorbij kan zien schieten. Geenprinsgeenpaard, MrSmile, Samus The Starchild, SEXDATE ZH... Allemaal pareltjes van de afgelopen dagen
Ik heb er een: julja dubai.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |