abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 april 2013 @ 16:26:52 #151
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125233763
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:35 schreef BeamofLight het volgende:
Niet allemaal Andro bashen nu. Ok, ze komt nogal, tja -vul maar in-, over de laatste tijd. Denk dat ze serieus zwaar nuchter geneukt moet worden ofzo. Echt effe een keer voor een goeie.
Nou hup doe jij het dan? De laatste 3 is het niet gelukt.

En hoe dronken ik ook mag zijn, mij zal het ook niet gaan lukken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_125234060
Tikkie offtopic, maar veel plezier aan iedereen die naar DH gaat vanavond!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zaterdag 13 april 2013 @ 16:42:24 #153
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_125234099
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou hup doe jij het dan? De laatste 3 is het niet gelukt.

En hoe dronken ik ook mag zijn, mij zal het ook niet gaan lukken.
jammer joh, ik wil jullie niet eens.

[ Bericht 1% gewijzigd door Andromache op 13-04-2013 16:52:20 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 13 april 2013 @ 16:51:53 #154
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125234326
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 april 2013 16:40 schreef minthy het volgende:
Dank je!
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 13 april 2013 @ 16:54:03 #155
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125234398
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 16:42 schreef Andromache het volgende:

[..]

jammer joh, ik hoef jullie dan weer niet.
Je zal eens moeten na gaan denken bij je zelf. 3 mannen die krijgen hem niet omhoog bij je. Een man kan zonder gevoelens bijna alles neuken als het maar een kut en iets van tieten heeft. En bij jouw is het niet gelukt. Dan heeft het niks met niet sporten te maken of wat dan ook. Je moet dan echt de oorzaak bij je zelf gaan zoeken.

Mogelijke oorzaken,
Mega bos haar op je muts
Lichamelijke verzorging slecht
Mannen suf gelukt hebben over het missen van een vriendje, relatie en dat je kinderen wilt.

Echt je komt zooooo extreem labiel en wanhopig over. Dat schrikt elke vent af. Zelfs de meest wanhopige mannen.

Ipv vreemde excuses te bedenken hoe het komt moet je eens naar je zelf gaan kijken. Want daar en alleen daar zit de oplossing.

En nee dit is geen kusje kroel reactie. Maar het is wel eerlijk.

Doe je voordeel er mee!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zaterdag 13 april 2013 @ 16:59:56 #156
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_125234563
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Nu weer date verhalen?

:P
pi_125234745
in KPD staat een zoekertjes topic... misschien moet ze daar eens langs? ;)
pi_125234755
volgens mij kan dit topic beter opgedoekt worden. fuck hey. :{
  zaterdag 13 april 2013 @ 17:17:26 #159
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125235156
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 16:59 schreef mr-green het volgende:
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Nu weer date verhalen?

:P
Ja ja! Er zit een date bij mij in de planning! Via paiq :) leuke spontane meid die wat mindere date ervaring achter de rug heeft. Maar er wel om kan lachen gelukkig.

Geen idee nog wat we gaan doen en wanneer precies, we hebben het beiden vrij druk maar komt wel goed :)

Tot die tijd genoeg whatsapp contact en na het weekend gaan we even bellen.
pi_125235171
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 16:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]
...
Doe je voordeel er mee!
Man man, wat een subtiliteit en nuance. Je blijft trouwens wel een beetje hangen in die plaat. Laat het gewoon gaan.
  zaterdag 13 april 2013 @ 17:27:15 #161
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125235480
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Man man, wat een subtiliteit en nuance. Je blijft trouwens wel een beetje hangen in die plaat. Laat het gewoon gaan.
Geen paniek, ik geef enkel mijn mening en inderdaad niet subtiel, weet ik zelf ook wel. En als iemand dat vervelend vind is dat erg jammer. Maar niet mijn probleem.

Einde discussie trouwens wat mij betreft.

Nou ik ben er weg van.
  zaterdag 13 april 2013 @ 17:29:23 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125235545
De meeste mensen hebben hun mening nu wel gegeven, het valt allemaal in herhaling. Dus laat der lekker der ding doen. :)
pi_125235632
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:03 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Is wel vaker zo als er mensen zijn die leuk daten of 'scoren', dan ontwaakt er een heuse autistenrage.
Heu :{w
Niks mis met autisten ;)
  zaterdag 13 april 2013 @ 17:48:21 #164
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125236216
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 april 2013 16:40 schreef minthy het volgende:
Thanks!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_125236855
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_125237557
quote:
* Sannne gaat zich inschrijven..
  zaterdag 13 april 2013 @ 18:36:28 #167
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125237654
Anders ik wel!
Gourmetten of steengrillen?
pi_125237698
Jij bent ook op zoek naar een stevige Tampeloer, Silenius?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_125239548
In februari gaf ik aan tijdelijk te stoppen met daten, maar heb de draad inmiddels weer opgepakt nadat ik mijn vorige relatie een plek had gegeven. De afgelopen paar weken een aantal dates gehad, maar ik heb geen enkele behoefte om door te pakken. Bij de 2e of 3e date verlies ik de focus en heb ik ook totaal geen behoefte om nog vaker af te spreken, laat staat continu te smsen/appen etc... heb al genoeg vrienden die ook aandacht willen (klinkt vrij arrogant, I know).

Totaal gaat het om 4 verschillende vrouwen waar ik de afgelopen 4 weken mee heb gedate (2 dates per week, dinsdag en donderdag), het klikt verschrikkelijk goed als in: er is wederzijdse interesse, gesprekken lopen goed en eindigen veel en veel te laat, er wordt gelachen en het afscheid verloopt elke keer klungelig: ik heb totaal niet de behoefte om ze te zoenen, maar krijg steeds de indruk dat zij dit wel willen, of dit na de date ook letterlijk op de sms zeggen.. ze komen dan ook zelf met het voorstel voor een 2e date. Luxe positie zou je denken.. nou nee..

Ik snap niet waar het aan kan liggen, waarom kan ik mij niet focussen op een iemand, waarom raak ik snel geirriteerd als ik dagelijks smsjes krijg, of zelfs gebeld wordt. Ja het is super om aandacht te krijgen, maar niet als je niet verliefd bent op iemand en als er een ding kut is, dan is het wel NEE zeggen tegen zo'n meisje. Ik ben nogal een socializer en ben in alles en iedereen geinteresseerd, maar juist dit wekt steeds de verkeerde indruk.. een meisje gaf ook aan mij een eikel te vinden, omdat ik wel alle signalen gaf? Pardon? Of is interesse tonen en grappen maken ook al een flirt?? Ik noem dat gewon gezellig ouwehoeren.. maar misschien heeft ze wel gelijk, want daten doe je niet om gezellig te ouwehoeren, maar elkaar beter te leren kennen en wie weet.

Een date geef ik nog het voordeel van de twijfel, heb ingestemd met een 2e date (volgende week), maar begin hier nu ook aan te twijfelen.. het is leuk, maar ook meer dan leuk? Geen idee, heb ook totaal geen behoefte om haar te bellen of te smsen.. afijn, date staat.. en dan gaan we het zien.

Tegen de twee andere vrouwen heb ik eerlijk aangegeven dat ik het erg gezellig vond, maar ook niet meer dan dat. Ik heb ze zelf de keuze gegeven om te beslissen wat ze nu willen doen.. wil best vrienden blijven. Afijn.. nu dus 2 nieuwe vriendinnen er bij en het klikt, zien elkaar toch wel elke week en ze geven zelf aan hier mee te kunnen leven. Prima.. maar 100% dat dit ook weer fout loopt..

Ik dacht dat daten leuk was.. het bezorgt mij nu alleen maar koppijn! :{

[ Bericht 0% gewijzigd door dudewhereismycar op 13-04-2013 19:40:57 ]
  Official ESF Kreviewer zaterdag 13 april 2013 @ 19:36:25 #170
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125239622
Vandaag 2e date gehad. Was top.
Ze had vanavond ook niks te doen. Gevraagd.
'Nee sorry' en verder geeen reactie meer.

Toch maar eens een enthousiaste vinden. :').
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:38:41 #171
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125239695
@dude:
Ik denk zomaar dat je je vorige relatie nog niet helemaal een plek gegeven hebt.

In feb had je tijd nodig maar uiterlijk half maart was je alweer aan het daten.
Geef jezelf wat tijd joh! ;)

Daarnaast: niet verliefd worden/geen fysieke klik voelen kan gebeuren. Hoe leuk zo'n meid ook is.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_125240016
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Omgeving Utrecht, en kom uit het zuidwesten van Brabant. de enige plek in NL waar bijna geen leuke meiden te vinden zijn

Ik heb al een 'geen interesse' teruggestuurd. Dat gaat 'm niet worden. Gezien de rest van d'r profiel ook niet overigens.
Anders moet je even aan de andere kant van de grens kijken, bevalt me prima ;)

Ik heb gisteren dus alweer de vierde date gehad in Antwerpen, we hebben een stuk door de stad gewandeld en een museum bezocht. Het was weer erg gezellig en we hebben allebei het gevoel dat we elkaar kunnen vertrouwen en dingen kunnen delen :) Niks te klagen dus zou je zeggen maar ik blijf nog steeds een beetje met een zeurende twijfel zitten qua gevoel. Daar heb ik het ook met haar over gehad, daar had ze wel begrip voor. We zien nu wel waar het eindigt, we zijn elkaar voorlopig nog lang niet beu.
pi_125240126
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:34 schreef dudewhereismycar het volgende:
In februari gaf ik aan tijdelijk te stoppen met daten, maar heb de draad inmiddels weer opgepakt nadat ik mijn vorige relatie een plek had gegeven. .

Ik dacht dat daten leuk was.. het bezorgt mij nu alleen maar koppijn! :{
Zeker weten dat je je relatie hebt verwerkt ?

Heb de afgelopen jaren een paar vrouwen best gekwetst toen ik erachter kwam dat ik op dat moment kennelijk niet zo ver was.
pi_125240262
Ik heb juist het tegenovergestelde: leuke dates (van twee kanten), maar daarna valt het altijd stil. Eerste paar dagen sms/appen we nog wel maar daarna is het gewoon stil... Ook niet echt handig voor je vertrouwen hoor :P Iedere keer maar wanneer opnieuw 'investeren' in tot een afspraak komen (paar dagen berichtjes over en weer) en daarna weer met niets eindigen. Ja, een leuke tijd tijdens de date, maar dat zou je dus het liefste elke dag (relatie) willen ;)
  Official ESF Kreviewer zaterdag 13 april 2013 @ 19:56:46 #175
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125240475
Briljante discussies trouwens....3 slappe piemels. :').

@deezer: lichtelijk herkenbaar. Heb dan ook besloten: krijg maar de tering met je datingsites. Ik ga doen waar ik goed in ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')