In februari gaf ik aan tijdelijk te stoppen met daten, maar heb de draad inmiddels weer opgepakt nadat ik mijn vorige relatie een plek had gegeven. De afgelopen paar weken een aantal dates gehad, maar ik heb geen enkele behoefte om door te pakken. Bij de 2e of 3e date verlies ik de focus en heb ik ook totaal geen behoefte om nog vaker af te spreken, laat staat continu te smsen/appen etc... heb al genoeg vrienden die ook aandacht willen (klinkt vrij arrogant, I know).
Totaal gaat het om 4 verschillende vrouwen waar ik de afgelopen 4 weken mee heb gedate (2 dates per week, dinsdag en donderdag), het klikt verschrikkelijk goed als in: er is wederzijdse interesse, gesprekken lopen goed en eindigen veel en veel te laat, er wordt gelachen en het afscheid verloopt elke keer klungelig: ik heb totaal niet de behoefte om ze te zoenen, maar krijg steeds de indruk dat zij dit wel willen, of dit na de date ook letterlijk op de sms zeggen.. ze komen dan ook zelf met het voorstel voor een 2e date. Luxe positie zou je denken.. nou nee..
Ik snap niet waar het aan kan liggen, waarom kan ik mij niet focussen op een iemand, waarom raak ik snel geirriteerd als ik dagelijks smsjes krijg, of zelfs gebeld wordt. Ja het is super om aandacht te krijgen, maar niet als je niet verliefd bent op iemand en als er een ding kut is, dan is het wel NEE zeggen tegen zo'n meisje. Ik ben nogal een socializer en ben in alles en iedereen geinteresseerd, maar juist dit wekt steeds de verkeerde indruk.. een meisje gaf ook aan mij een eikel te vinden, omdat ik wel alle signalen gaf? Pardon? Of is interesse tonen en grappen maken ook al een flirt?? Ik noem dat gewon gezellig ouwehoeren.. maar misschien heeft ze wel gelijk, want daten doe je niet om gezellig te ouwehoeren, maar elkaar beter te leren kennen en wie weet.
Een date geef ik nog het voordeel van de twijfel, heb ingestemd met een 2e date (volgende week), maar begin hier nu ook aan te twijfelen.. het is leuk, maar ook meer dan leuk? Geen idee, heb ook totaal geen behoefte om haar te bellen of te smsen.. afijn, date staat.. en dan gaan we het zien.
Tegen de twee andere vrouwen heb ik eerlijk aangegeven dat ik het erg gezellig vond, maar ook niet meer dan dat. Ik heb ze zelf de keuze gegeven om te beslissen wat ze nu willen doen.. wil best vrienden blijven. Afijn.. nu dus 2 nieuwe vriendinnen er bij en het klikt, zien elkaar toch wel elke week en ze geven zelf aan hier mee te kunnen leven. Prima.. maar 100% dat dit ook weer fout loopt..
Ik dacht dat daten leuk was.. het bezorgt mij nu alleen maar koppijn!
[ Bericht 0% gewijzigd door dudewhereismycar op 13-04-2013 19:40:57 ]