Meid, take a chill pill and make up your fucking mind... Wel daten. Niet daten. Alleen maar scharrelen hihihi. Ik wil een kind en wel NU!quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:52 schreef Andromache het volgende:
nou kop hem maar in dan. want buiten natuurlijk een ontzettende kutopmerking van DancingPhoebe die in de lucht hangt over mij dat het allemaal aan mezelf ligt en dat ik beter nooit meer bij een man in de buurt kan komen omdat ze spontaan onvruchtbaar worden van mij, zie ik geen overeenkomst....
of is dat soms niet wat je wil zeggen meid? donder toch op zeg. ik heb ook recht op een normale rebound. binnenkort gewoon weer eens kroeghosselen. gister was best leuk.
Daar reageert ze toch niet op.. Bespaar je de moeite.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Meid, take a chill pill and make up your fucking mind... Wel daten. Niet daten. Alleen maar scharrelen hihihi. Ik wil een kind en wel NU!
We hebben ze allemaal al voorbij zien komen, sommigen zelfs al 4 keer in een maand of 3.
Ik snap dat je het moeilijk hebt en dat vind ik rot voor je, maar dit werkt niet.
Ik blijf bij m'n advies: zorg dat je jezelf kunt redden in het leven, in je eentje dus. Een vent is geen invulling van je leven. Ga je hem wel zo zien, dan is het gedoemd te mislukken.
Zoek professionele hulp voor mijn part, want je helpt jezelf niet bepaald en wij zijn ook niet de aangewezen personen voor je.
Is wel vaker zo als er mensen zijn die leuk daten of 'scoren', dan ontwaakt er een heuse autistenrage.quote:
Nog een laatste tip Andro: Leg niet teveel druk op jezelf en doe lekker waar je je goed bij voelt. Dan komt het vanzelf zoals je het wilt hebben. En zoals ik het al lees heb je al een leuke optie openstaan. Hoe meer je het forceert, hoe meer het misloopt. Go with the flow!quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:04 schreef Andromache het volgende:
ik doe zeker wel wat met Yukis posts.ik heb nooit gezegd dat ik nu een kind wil. ik heb al een besluit genomen, dat houdt in dat ik gewoon vrijblijvend wat meer wil kroegversieren. gister eerste poging en dat ging wel leuk zoals ik zei. is ook veel leuker voor mezelf. verder klopt het misschien dat ik (weer) profi hulp nodig heb maar dat is nier voor dit topic bedoeld.
en kroeghosselervaringen wel.
ALLES letterlijk nemenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:04 schreef Andromache het volgende:
ik doe zeker wel wat met Yukis posts.ik heb nooit gezegd dat ik nu een kind wil. ik heb al een besluit genomen, dat houdt in dat ik gewoon vrijblijvend wat meer wil kroegversieren. gister eerste poging en dat ging wel leuk zoals ik zei. is ook veel leuker voor mezelf. verder klopt het misschien dat ik (weer) profi hulp nodig heb maar dat is nier voor dit topic bedoeld.
en kroeghosselervaringen wel.
Klinkt weer goedquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:06 schreef Cinderella_Man het volgende:
De lente is echt in de lucht.
Gisteren hele leuke eerste date gehad. Mooie vrouw, leuke vrouw, intelligente vrouw. We plannen snel een tweede date
We zouden het bijna uit het oog verliezenquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:06 schreef Cinderella_Man het volgende:
De lente is echt in de lucht.
Gisteren hele leuke eerste date gehad. Mooie vrouw, leuke vrouw, intelligente vrouw. We plannen snel een tweede date
Dat is best... zwaar op de maag.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:19 schreef Faxie het volgende:
Een interesseberichtje gehad vandaag
1,73, 105 kilo![]()
Gewoon samen sportenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:19 schreef Faxie het volgende:
1,73, 105 kilo![]()
BMI van 35, hoezee!!quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:19 schreef Faxie het volgende:
1,73, 105 kilo![]()
Omgeving Utrecht, en kom uit het zuidwesten van Brabant. de enige plek in NL waar bijna geen leuke meiden te vinden zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:20 schreef Andromache het volgende:
iemand uit je buurt? je kwam toch uit regio Rotterdam? oei, straks leest ze nog hier mee, dus pas op wat je typt
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:14 schreef Andromache het volgende:
ja dat raakt helemaal onderbelicht. Cinderella_Man is goed bezig.
quote:
Je zou er bijna depri van worden, het gebrek aan reactiesquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
We zouden het bijna uit het oog verliezen
Tof!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:25 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je zou er bijna depri van worden, het gebrek aan reactiesmaar thx.
Tweede date is geplandWanneer is het zover? En wat gaan jullie doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Op welke site sloeg ze je aan de haak?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omgeving Utrecht, en kom uit het zuidwesten van Brabant. de enige plek in NL waar bijna geen leuke meiden te vinden zijn
Ik heb al een 'geen interesse' teruggestuurd. Dat gaat 'm niet worden. Gezien de rest van d'r profiel ook niet overigens.
Anderhalve week pas.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wanneer is het zover? En wat gaan jullie doen?
Oeh, dat maakt het nog iets spannenderquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:30 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Anderhalve week pas.
Heb wel wat ideeen, ligt onder meer aan het weer, maar ik sta open voor suggesties tegen die tijd
Alternatiefdatenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op welke site sloeg ze je aan de haak?
Wist ze niet dat ze foto's uit de goede hoek moest nemen en haar gewicht door een factor twee moest delen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alternatiefdaten
Maar maakt niet echt uit... op de andere sites zitten die d'r ook tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |