Dus je hebt in je hele leven maar 3 niet-sportieve mannen geneukt die alle3 hem niet omhoog konden krijgen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:21 schreef Andromache het volgende:
ik heb trouwens slechte ervaringen met mannen die niet sporten. de laatste drie oppikkertjes deden dat niet en kregen hem niet omhoog!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:27 schreef Silenus het volgende:
[..]Waar slaat dit nou weer op.
Dat kan 1001 redenen hebben, lijkt me. Als ze alle drie rood haar hadden zou dat er ook mee te maken hebben gehad?
Ja, dit vat hem wel mooi samenquote:
dus volgens mij dat je niet al te gereserveerd bent en ook zelf eens vraagt, niet te moeilijk doet bij leuke voorstellen voor een activiteit: 'ja leuk', van dattumquote:spontaniteit: het uit eigen aandrang en zonder nadere overweging handelen
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien krompen ze ineens van het rammelende eierstokkenconcerto?
In dat geval is bijna iedereen wel spontaan, toch?quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:28 schreef Andromache het volgende:
we pakken de Van Dale er even bij:
[..]
dus volgens mij dat je niet al te gereserveerd bent en ook zelf eens vraagt, niet te moeilijk doet bij leuke voorstellen voor een activiteit: 'ja leuk', van dattum
Nee heur. Ik deed meequote:Op zaterdag 13 april 2013 14:29 schreef Silenus het volgende:
Haha ik zit hier in m'n eentje hardop te lachen.
Misschien had je een schimmeltje in die periode?quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:30 schreef Andromache het volgende:
weet ik veel. het was ook maar een theorie van mijn zusje. als je niet sport, ben je minder gezond ofzo? ja toch wel een beetje apart. ga je voor die rebound, kan ie geen stijve krijgen.... en drie mannen achter elkaar dus!
meid. ha. ha. ha. niet grappig. zij moesten zo nodig zonder condoom hoor. no way!quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien krompen ze ineens van het rammelende eierstokkenconcerto?
Zoek de overeenkomstige factor..quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:30 schreef Andromache het volgende:
.. en drie mannen achter elkaar dus!
eh. kort haar. niet sporten. Nederlandstalig. uit de noordelijke helft van Nederland. in categorie 25-35.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zoek de overeenkomstige factor..
Maar dat gaat toch niet als ze niet overeind komen...quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:35 schreef BeamofLight het volgende:
Niet allemaal Andro bashen nu. Ok, ze komt nogal, tja -vul maar in-, over de laatste tijd. Denk dat ze serieus zwaar nuchter geneukt moet worden ofzo. Echt effe een keer voor een goeie.
Ik keek laatst een film of een serie of standup... Weet niet meer... Daar zat een scene in waarin iemand vertelt over een gelovige man. De man vertrouwt op god. Op een dag dreigt de man te verdrinken. Er komt een vissersboot langs, de man zegt "god zal me redden, vaar maar door" 5 minuten later een rubberboot "god zal me redden, vaar maar door".quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
meid. ha. ha. ha. niet grappig. zij moesten zo nodig zonder condoom hoor. no way!
Shit daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik keek laatst een film of een serie of standup... Weet niet meer... Daar zat een scene in waarin iemand vertelt over een gelovige man. De man vertrouwt op god. Op een dag dreigt de man te verdrinken. Er komt een vissersboot langs, de man zegt "god zal me redden, vaar maar door" 5 minuten later een rubberboot "god zal me redden, vaar maar door".
Man verdrinkt, komt bij de hemelpoort. "God waarom redde u me niet?" "Wat zeik je nou, ik stuurde een vissersboot en een rubberboot en jij stuurt ze verdomme weg! Denk je dat ik bezig blijf?"
Meid, je hebt net 3 boten laten varen.
Ik denk dat DP een andere overeenkomst bedoelt...quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:35 schreef Andromache het volgende:
[..]
eh. kort haar. niet sporten. Nederlandstalig. uit de noordelijke helft van Nederland. in categorie 25-35.
shit. mijn markt wordt wel klein zo hahahaha
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat DP een andere overeenkomst bedoelt...
Meid, take a chill pill and make up your fucking mind... Wel daten. Niet daten. Alleen maar scharrelen hihihi. Ik wil een kind en wel NU!quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:52 schreef Andromache het volgende:
nou kop hem maar in dan. want buiten natuurlijk een ontzettende kutopmerking van DancingPhoebe die in de lucht hangt over mij dat het allemaal aan mezelf ligt en dat ik beter nooit meer bij een man in de buurt kan komen omdat ze spontaan onvruchtbaar worden van mij, zie ik geen overeenkomst....
of is dat soms niet wat je wil zeggen meid? donder toch op zeg. ik heb ook recht op een normale rebound. binnenkort gewoon weer eens kroeghosselen. gister was best leuk.
Daar reageert ze toch niet op.. Bespaar je de moeite.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Meid, take a chill pill and make up your fucking mind... Wel daten. Niet daten. Alleen maar scharrelen hihihi. Ik wil een kind en wel NU!
We hebben ze allemaal al voorbij zien komen, sommigen zelfs al 4 keer in een maand of 3.
Ik snap dat je het moeilijk hebt en dat vind ik rot voor je, maar dit werkt niet.
Ik blijf bij m'n advies: zorg dat je jezelf kunt redden in het leven, in je eentje dus. Een vent is geen invulling van je leven. Ga je hem wel zo zien, dan is het gedoemd te mislukken.
Zoek professionele hulp voor mijn part, want je helpt jezelf niet bepaald en wij zijn ook niet de aangewezen personen voor je.
Is wel vaker zo als er mensen zijn die leuk daten of 'scoren', dan ontwaakt er een heuse autistenrage.quote:
Nog een laatste tip Andro: Leg niet teveel druk op jezelf en doe lekker waar je je goed bij voelt. Dan komt het vanzelf zoals je het wilt hebben. En zoals ik het al lees heb je al een leuke optie openstaan. Hoe meer je het forceert, hoe meer het misloopt. Go with the flow!quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:04 schreef Andromache het volgende:
ik doe zeker wel wat met Yukis posts.ik heb nooit gezegd dat ik nu een kind wil. ik heb al een besluit genomen, dat houdt in dat ik gewoon vrijblijvend wat meer wil kroegversieren. gister eerste poging en dat ging wel leuk zoals ik zei. is ook veel leuker voor mezelf. verder klopt het misschien dat ik (weer) profi hulp nodig heb maar dat is nier voor dit topic bedoeld.
en kroeghosselervaringen wel.
ALLES letterlijk nemenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:04 schreef Andromache het volgende:
ik doe zeker wel wat met Yukis posts.ik heb nooit gezegd dat ik nu een kind wil. ik heb al een besluit genomen, dat houdt in dat ik gewoon vrijblijvend wat meer wil kroegversieren. gister eerste poging en dat ging wel leuk zoals ik zei. is ook veel leuker voor mezelf. verder klopt het misschien dat ik (weer) profi hulp nodig heb maar dat is nier voor dit topic bedoeld.
en kroeghosselervaringen wel.
Klinkt weer goedquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:06 schreef Cinderella_Man het volgende:
De lente is echt in de lucht.
Gisteren hele leuke eerste date gehad. Mooie vrouw, leuke vrouw, intelligente vrouw. We plannen snel een tweede date
We zouden het bijna uit het oog verliezenquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:06 schreef Cinderella_Man het volgende:
De lente is echt in de lucht.
Gisteren hele leuke eerste date gehad. Mooie vrouw, leuke vrouw, intelligente vrouw. We plannen snel een tweede date
Dat is best... zwaar op de maag.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:19 schreef Faxie het volgende:
Een interesseberichtje gehad vandaag
1,73, 105 kilo![]()
Gewoon samen sportenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:19 schreef Faxie het volgende:
1,73, 105 kilo![]()
BMI van 35, hoezee!!quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:19 schreef Faxie het volgende:
1,73, 105 kilo![]()
Omgeving Utrecht, en kom uit het zuidwesten van Brabant. de enige plek in NL waar bijna geen leuke meiden te vinden zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:20 schreef Andromache het volgende:
iemand uit je buurt? je kwam toch uit regio Rotterdam? oei, straks leest ze nog hier mee, dus pas op wat je typt
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:14 schreef Andromache het volgende:
ja dat raakt helemaal onderbelicht. Cinderella_Man is goed bezig.
quote:
Je zou er bijna depri van worden, het gebrek aan reactiesquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
We zouden het bijna uit het oog verliezen
Tof!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:25 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je zou er bijna depri van worden, het gebrek aan reactiesmaar thx.
Tweede date is geplandWanneer is het zover? En wat gaan jullie doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Op welke site sloeg ze je aan de haak?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omgeving Utrecht, en kom uit het zuidwesten van Brabant. de enige plek in NL waar bijna geen leuke meiden te vinden zijn
Ik heb al een 'geen interesse' teruggestuurd. Dat gaat 'm niet worden. Gezien de rest van d'r profiel ook niet overigens.
Anderhalve week pas.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wanneer is het zover? En wat gaan jullie doen?
Oeh, dat maakt het nog iets spannenderquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:30 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Anderhalve week pas.
Heb wel wat ideeen, ligt onder meer aan het weer, maar ik sta open voor suggesties tegen die tijd
Alternatiefdatenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op welke site sloeg ze je aan de haak?
Wist ze niet dat ze foto's uit de goede hoek moest nemen en haar gewicht door een factor twee moest delen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alternatiefdaten
Maar maakt niet echt uit... op de andere sites zitten die d'r ook tussen.
Nou hup doe jij het dan? De laatste 3 is het niet gelukt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:35 schreef BeamofLight het volgende:
Niet allemaal Andro bashen nu. Ok, ze komt nogal, tja -vul maar in-, over de laatste tijd. Denk dat ze serieus zwaar nuchter geneukt moet worden ofzo. Echt effe een keer voor een goeie.
jammer joh, ik wil jullie niet eens.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou hup doe jij het dan? De laatste 3 is het niet gelukt.
En hoe dronken ik ook mag zijn, mij zal het ook niet gaan lukken.
Dank je!quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:40 schreef minthy het volgende:
Tikkie offtopic, maar veel plezier aan iedereen die naar DH gaat vanavond!
Je zal eens moeten na gaan denken bij je zelf. 3 mannen die krijgen hem niet omhoog bij je. Een man kan zonder gevoelens bijna alles neuken als het maar een kut en iets van tieten heeft. En bij jouw is het niet gelukt. Dan heeft het niks met niet sporten te maken of wat dan ook. Je moet dan echt de oorzaak bij je zelf gaan zoeken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
jammer joh, ik hoef jullie dan weer niet.
Ja ja! Er zit een date bij mij in de planning! Via paiqquote:
Man man, wat een subtiliteit en nuance. Je blijft trouwens wel een beetje hangen in die plaat. Laat het gewoon gaan.quote:
Geen paniek, ik geef enkel mijn mening en inderdaad niet subtiel, weet ik zelf ook wel. En als iemand dat vervelend vind is dat erg jammer. Maar niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Man man, wat een subtiliteit en nuance. Je blijft trouwens wel een beetje hangen in die plaat. Laat het gewoon gaan.
Heuquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:03 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Is wel vaker zo als er mensen zijn die leuk daten of 'scoren', dan ontwaakt er een heuse autistenrage.
Thanks!quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:40 schreef minthy het volgende:
Tikkie offtopic, maar veel plezier aan iedereen die naar DH gaat vanavond!
* Sannne gaat zich inschrijven..quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
NWS / Datingsite voor vrouwen die welgeschapen man zoeken
Anders moet je even aan de andere kant van de grens kijken, bevalt me primaquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omgeving Utrecht, en kom uit het zuidwesten van Brabant. de enige plek in NL waar bijna geen leuke meiden te vinden zijn
Ik heb al een 'geen interesse' teruggestuurd. Dat gaat 'm niet worden. Gezien de rest van d'r profiel ook niet overigens.
Zeker weten dat je je relatie hebt verwerkt ?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:34 schreef dudewhereismycar het volgende:
In februari gaf ik aan tijdelijk te stoppen met daten, maar heb de draad inmiddels weer opgepakt nadat ik mijn vorige relatie een plek had gegeven. .
Ik dacht dat daten leuk was.. het bezorgt mij nu alleen maar koppijn!
Je wou dus eigenlijk de date verlengen? of snap ik het niet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:36 schreef Kreator het volgende:
Vandaag 2e date gehad. Was top.
Ze had vanavond ook niks te doen. Gevraagd.
'Nee sorry' en verder geeen reactie meer.
Toch maar eens een enthousiaste vinden..
Zij dacht waarschijnlijk dat hij vanavond seks wil (of wil je dat niet?)... misschien dat ze daarom bot terugstuurde?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:10 schreef Sannne het volgende:
[..]
Je wou dus eigenlijk de date verlengen? of snap ik het niet?
Zeker weten doe ik het niet, maar ik heb niet het gevoel dat ik daar nou steeds aan terug denk. Ik heb zelf een lijstje gemaakt met mogelijke oorzaken, maar dat blijft natuurlijk ook vrij zweverig:quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Zeker weten dat je je relatie hebt verwerkt ?
Heb de afgelopen jaren een paar vrouwen best gekwetst toen ik erachter kwam dat ik op dat moment kennelijk niet zo ver was.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zij dacht waarschijnlijk dat hij vanavond seks wil (of wil je dat niet?)... misschien dat ze daarom bot terugstuurde?
Weet je, vroeger was ik ook minder kritisch. Misschien hoort dat wel bij het ouder worden ofzo? Kritisch zijn? Misschien waren zij het gewoon niet voor je.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:24 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik het niet, maar ik heb niet het gevoel dat ik daar nou steeds aan terug denk. Ik heb zelf een lijstje gemaakt met mogelijke oorzaken, maar dat blijft natuurlijk ook vrij zweverig:
1. Ik ben te kritisch.
2. Ik vind ze niet aantrekkelijk genoeg.
3. Ik zoek alleen aandacht.
Het is een mix van die 3 denk ik.
Ik ga wel gewoon door met daten, alleen zo weet je of je verder komt, alleen ik probeer nu maximaal 1 x per 2 weken af te spreken en 1 tegelijk, zodat ik ze ook de kans geef en ik mijzelf kan focussen op een date... blijft toch lastig: had jij niet een paard?!
Wie is er allemaal dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:05 schreef de_nachtwacht het volgende:
We moeten nu natuurlijk wel even roddelen over de luitjes uit dit topic die aan het meeten zijn hè. Dat doen zij natuurlijk ook over ons.
Ik zie niets! Had het wel leuk gevonden hahaquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:21 schreef de_nachtwacht het volgende:
Staat allemaal in de OP als t goed is.
Iets met een PM sturen naar Perzephone etc. etc.
Klopt, maar dat betreft dan ook weer een andere facebookgroep.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:46 schreef Sannne het volgende:
Het staat wel in de op van het 25-35 topic.
Ahh ok, dacht dat dat dezelfde was aangezien er een paar keer over gepraat werd in dit topic.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klopt, maar dat betreft dan ook weer een andere facebookgroep.
Nee, die focust zich een stuk meer op meets en er staan er aardig wat in de planning.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:20 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ahh ok, dacht dat dat dezelfde was aangezien er een paar keer over gepraat werd in dit topic.
Qua voorbij komende speeddates bedoel je? Met beoordelen zie je die namen niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heren, zien jullie nou bij de vrouwen (op paiq) ook vooral namen voorbij schieten waarvan je denkt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heren, zien jullie nou bij de vrouwen (op paiq) ook vooral namen voorbij schieten waarvan je denkt![]()
![]()
Namen kunnen me niet boeien eigenlijk. Die heb je ook maar gekregenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
Dat is vast een lekkere gekkiequote:Op zaterdag 13 april 2013 22:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]![]()
bijvoorbeeld : Pandora, zo'n doos wil je toch niet open doen
Uhu, ik heb PaiQ vrijwel altijd openstaan, met 2 losse venstrs over elkaar heen, waarbij links PaiQ uitsteekt, zodat ik tijdens het Fokken die speeddates voorbij kan zien schieten. Geenprinsgeenpaard, MrSmile, Samus The Starchild, SEXDATE ZH... Allemaal pareltjes van de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Qua voorbij komende speeddates bedoel je? Met beoordelen zie je die namen niet.
Ik krijg eigenlijk vrijwel alleen maar saaie voornamen te zien. Terwijl ik een moord zou doen voor de vrouwelijke equivalent van Samus the Starchild. Hippies als ouders, een bijpassende schaamhaargroei wat als een bos uitdijende sisalwol centimeters voorbij de bikinilijn woekert . Dat moet geheid een interessant gesprek opleveren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat is vast een lekkere gekkie
[..]
Uhu, ik heb PaiQ vrijwel altijd openstaan, met 2 losse venstrs over elkaar heen, waarbij links PaiQ uitsteekt, zodat ik tijdens het Fokken die speeddates voorbij kan zien schieten. Geenprinsgeenpaard, MrSmile, Samus The Starchild, SEXDATE ZH... Allemaal pareltjes van de afgelopen dagen
Ik heb er een: julja dubai.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |